1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie Auto - Electromotor - Alternator la Audi A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de MOSU S-LINE, 12 Feb 2010.

  1. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    Bogdane stiu ca e scumpa AGM-ul dar trebuie obligatoriu pusa la fel daca vrei sa nu ai probleme pe mai tarziu, bineinteles daca de fabrica masina ta monteaza bateria asta. Nu e neaparat sa ei originala dar macar o Varta, Exide, Bosch dar sa fie AGM.
     
  2. BogdanelSKY 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2018
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C6 4F, 3.0 Quattro, CDYA, 2009 Facelift
    Nu e vorba de faptul că e scumpă dar cea de 92 ah e mult prea mică pentru ce consum am eu, și, repet, nu știu dacă este cea cu care mașina a venit din fabrică.
    Adică dacă am pus de 110 ah, pe care o voi coda corespunzător, tot risc să întâmpin probleme pentru că nu e AGM?
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca masina a iesit cu AGM din fabrica, da.
    De ce nu postezi VIN-ul in topicul dedicat sa vezi ce baterie OE ai avut ?
     
  4. BogdanelSKY 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2018
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C6 4F, 3.0 Quattro, CDYA, 2009 Facelift
    La ce rubrică ar trebuie să mă uit? Am fișierul despre care zici, văd că scrie 92 ah dar nu este menționat dacă e AGM.
     
  5. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Tu ai de 92ah, deci 92 pune , nu crede ca daca pui mai mare e mai bine. Si da, pune AGM cum ai in poza.
     
  6. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    Dupa VIN masina de fabrica monteaza AGM 92Ah mai e si personalizata individual :scared2:. Mai are si cutie automata deci poti risca sa ramai si cu cutia blocata din cauza bateriei.
     
  7. BogdanelSKY 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2018
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C6 4F, 3.0 Quattro, CDYA, 2009 Facelift
    Și totuși cum să am baterie de 92 ah cu alternator de 180?
     
  8. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Asa o ai , ca asa a decis constructorul ca e bine si e de ajuns pentru masina ta, nu are treaba ca ai alternator de 180.
     
  9. BogdanelSKY 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2018
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C6 4F, 3.0 Quattro, CDYA, 2009 Facelift
    92 ah AGM e corespondent pentru 110 ah NON AGM?
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Jur ca e jale cu tine, va intelegeti ca pe gaura cheii.

    Tu stii cum functioneaza un alternator ?
    Daca ai avea alternator de 100 A cam in cat timp crezi ca ti-ar incarca bateria la ralanti sau in mers (cand ai aproape toti consumatorii porniti) ?

    Cum 92 A sa fie echivalentul a 110 A ? Logic ca nu.
    Documenteaza-te intai ce inseamna o baterie AGM.

    Voi chiar nu cititi si nu va documentati in legatura cu nimic inainte sa intrebati fel si fel de aberatii ?

    La cum intrebi si la ce alegere ai de gand sa faci, tu o sa ai 100% probleme din cauza bateriei.

    Pune omule baterie de 92 Ah AGM, codeaz-o corespunzator si gata.
     
    Bl4nko și ianculets apreciază asta.
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Bogdan zici ca esti la camera ascunsa. Ai fost si esti, asa in general, sufletul petrecerii ?
    Ce legatura are alternatorul cu puterea bateriei ? Un alternator incarca in functie de ce ii spune ECU. Fa ce ti s-a spus si gata cu intrebarile. Nu mai inventa tu apa calda, respecta si cumpara (fara sa comentezi si sa intrebi) ce a montat producatorul din fabrica.
    Sa zici merci ca ti-au ramas scrise "perlele" aici, ai primit raspuns si nu ti-au disparut mesajele.
    Vezi ca eu nu sunt asa de indulgent cu ciudateniile (ma refer la intrebari stupide = prostesti = idioate) existente si scrise aici pe forum. Bafta.
     
  12. BogdanelSKY 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2018
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C6 4F, 3.0 Quattro, CDYA, 2009 Facelift
    Ce nervoși sunteți, stimabililor, calmați-vă, o seară bună și mulțumesc!
     
    Nitu Petrisor apreciază asta.
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca asa raspunzi si asa atitudine ai treaba e clara. Bafta si tie.
     
    BogdanelSKY apreciază asta.
  14. BogdanelSKY 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2018
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C6 4F, 3.0 Quattro, CDYA, 2009 Facelift
    Nu răspund în niciun fel, efectiv tu ești cel iritat, dacă eram un cunoscător în acest domeniu nu mai întrebam una-alta, iar tu, voi, sunteți moderatori tocmai pentru ca să lamuriți retarzi de-al de mine.
    Mulțumesc oricum pentru că v-ați rupt din timpul liber pentru a-mi scrie.
    Seara bună!
     
    Nitu Petrisor apreciază asta.
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Persoanele “ca tine” trebuie sa se documenteze, nu sa puna intrebari iar si iar pana cand te lamuresti tu.
     
  16. ionutbld 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Feb 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 4F 2.0 TDI 140Hp
    @BogdanelSKY - Te-au prostit aia din magazin sa-ti iei de 110 Ah cand masina a venit cu 92 Ah din fabrica.Normal ca ti-au "bagat pe gat" capacitate mai mare ca e mai scumpa, logic.Ti-au mai aplicat 2-3 vrajeli cum e prea mica bateria ta, ca ai consumatori...scurt si la obiect, prostit, si vii pe forum si "spargi" capul pe aici cu intrebari stupide :

    "Și totuși cum să am baterie de 92 ah cu alternator de 180?"

    Eu zic sa dai in judecata Audi, fa panarama, de ce ai alternator de 180 A cu 92 Ah bateria.
     
  17. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    BogdanelSKY, niciun coleg de pe forum nu are o datorie = obligatie față de tine să te lămurească = sa te invete. Cei care au făcut-o și și-au rupt din timpul lor ca să îți dea un sfat, au făcut asta din plăcere, din dorința de a ajuta. Faptul că tu consideri că e un drept să fii ajutat, nu e ok.
     
    NoName05 apreciază asta.
  18. Kosmyn_aurel89

    Kosmyn_aurel89 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2019
    Locație:
    Medgidia
    Masina:
    Audi a6 c6 4f 2.0 tdi Caha
    Pun un cod BEM de la o baterie non AGM de 95 Ah noua, pe care am codat-o astazi. Culmea ea fiind de 95 Ah, calculatorul o recunoaste doar de 54 Ah, si stare de Soc 80%. O sa urmaresc poate o sa isi mai schimbe valorile.

    Cea veche, era AGM originala din saptamana 24, an 2010, si avea stare Soc 45% si 17 Ah, dimineata la pornire se cam chinuia sa invarta motorul, si cand era motorul cald pornea zdruncinat. Pe MMI la level battery arata 50%.
     
    benkekrisztian apreciază asta.
  19. Daniell78

    Daniell78 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2018
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Audi A6, 2.0 tdi, CAG, 100kw, 2010
    Salut,
    Vreau să fac câteva precizări legate de încărcarea bateriei, după ce în urmă cu 7 luni am schimbat și eu acumulatorul mașinii. Deși cu vechea baterie aveam încărcarea de 14.2-14.4V tot timpul, de când am schimbat bateria s-a schimbat și tensiunea de încărcare, mai tot timpul aveam încărcarea la 13.3-13.5V.
    Să mai spun o dată că mașina a venit din fabrică cu baterie de 92 Ah AGM, iar eu am încercat prima dată varianta mai ieftină și am pus o baterie normală de 95 Ah, după care am fost sfătuit să pun originală cu cea a mașinii, ceea ce am și făcut. Surpriza pentru mine a fost că și cu acumulatorul original tensiunea de încărcare nu trecea de 13.5V și am mai observat că doar în frână de motor creștea încărcarea la 14.4V. Mai precizez că ambele baterii au fost codate pe mașină, nu am martori aprinși în bord și nici vreo eroare pe tester. După ce mașina a stat nemișcata în garaj vreo lună de zile, la pornire a venit și surpriza, aveam încărcarea bateriei normală 14.4V. Concluzia mea este că atât timp cât bateria este încărcată suficient nu vei avea încărcarea sub nici o formă de 14,4V adica BEM-ul mașinii va comanda încărcarea în funcție de starea bateriei. De aceea pe cea veche care avea 10 ani o încărca tot timpul la 14.4V pentru că nu mai ținea curentul și calculatorul o vedea tot timpul descărcată. Ca și concluzie finală, cu o baterie nouă, chiar și originală, nu vei avea tot timpul încărcarea de14.2-14.4V. Vă mulțumesc.
     
  20. popescu niculae

    popescu niculae 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    Alexandria
    Masina:
    audi a 6- 20-BLB - 2005
    @Daniell78 daca bateria este cea recomandata de fabricantul masinii si atentie, codata corect, nu vei avea niciodata probleme
     

Distribuie pagina asta