1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata DSG la Audi A3 8P - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de dnsuru, 4 Aug 2012.

  1. dnsuru 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2012
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a3 1,6 dsg 2006
    Salut,
    Am cumparat un audi A3 8P 2006 cu cutie automata DSG de 2 zile. Acum cateva ore in urma, schimband din P in R, am constatat ca smuceste. As vrea sa stiu rezolvarea si daca cineva a mai avut probleme de genul asta si cum a rezolvat
    Motorul e 1.6 benzina.
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Aug 2012
  2. Johnny Bravo

    Johnny Bravo Junior Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A3 2.0TDI 2006
    dnsuru Cutia ta de viteze la tipul tau de motor/masina nu este DSG ci Tiptronic !
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Ian 2014
  3. creep1612 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 8P, 2.0tfsi, 2006
    oricum vezi ca daca bagi masina in P si nu tragi frana de mana si masina se misca un pic se va bloca un pic maneta si atunci ai impresia ca trebuie sa o tragi mai tare. Daca ai frana de mana trasa nu ai nici o problema de genul asta.
     
  4. dnsuru 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2012
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a3 1,6 dsg 2006
    Salutare ! Am incercat in tot felul sa scap de problema aceasta, am schimbat absolut tot ce se putea, uleiul si filtrul la cutie, tamponul la motor, si totusi, merge la fel. Cand e rece motorul nu face probleme,dar dupa, smunceste cand schimb in R, de la treapta 2 la 3, si in momentul cand fac o depasire de la o viteza mica, fiind in a-3-a, calcand acceleratia la podea, smunceste cand schimba in treapta inferioara. As vrea totusi sa stiu, daca cineva cunoaste , atat in Romania, cat si in Italia, pe cineva care reuseste sa ii dea de capat, vazand ca cei de la Audi -Vw la Iasi, cat si cei de la Audi din Italia mi-au spus ca e totul OK, cutia nu are nimic. Va multumesc!
     
  5. Johnny Bravo

    Johnny Bravo Junior Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A3 2.0TDI 2006
    Chestia cu schimbatul din 3 in 2 la depasiri usoare este comuna. Eu am DSG si la fel face. Am citit pe forumuri de afara de comportamente asemanatoare chiar si la masini noi.
     
  6. dnsuru 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2012
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a3 1,6 dsg 2006
    Salutare,
    Multumesc celor care mi-au raspuns. Intr-un sfarsit am reusit sa rezolv problema schimband centrala electro-hidraulica de la cutia de viteze facand din nou schimbul de ulei si inlocuind filtrul.
    M-am adresat unei firme care de peste 30 ani repara cutiide viteze de toate tipurile, firma se numeste Carbone Motors. Ei au reusit sa imi rezolve problema in 2 zile.
    Toate treaba m-a costat aproape 2200 euro :sadlike: si include garantie de 24 luni. In ciuda pretului sunt foarte multumit de reparatie si cum functioneaza acum cutia de viteze.
    Dupa cum spun ei aceasta problema a fost cauzata de neglijenta proprietarului anterior care nu a facut schimburile de ulei la timp si de modul de a folosii cutia in mers (nu a stiut sa conduca masina cu aceasta cutie DSG)
    Recomandarile lor:
    - Calcati acceleratia constant fara a ridica piciorul atunci cand simtiti ca masina trebuie sa schimba vitezele.
    - Chiar daca constructorul masinii spune sa faceti schimburile de ulei la 150.000 km - 200.000 km indicat este sa il faceti la cel mult 100.000 km
    - Circulati cu masina in turatii medii adica 2500-3000 ture.
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Noi 2012
  7. Johnny Bravo

    Johnny Bravo Junior Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A3 2.0TDI 2006
    Repet, la 1,6 benzina cutia de viteze automata NU ESTE DSG!!!
     
  8. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    Salutare,
    Avem o problema cu cutia: la plecarea de pe loc (de la semafor de exempu) smuceste cand dau gaz. Mai ales cand uleiul in cutie e cald. La schimbarea celorlalte viteze nu se simte nimic. Cei de la service mi-au zis ca cel mai simplu e sa schimbe cutia cu totul. Acuma sunt in discutii cu Audi sa vedem cu cat vor participa si ei la treaba asta. Costurile se ridica la vreo 6-7 mii de euro, la care service-ul ar putea sa preia cam 50%. Daca mai pune si Audi macar 40% (eu sper sa preia ei celelalte 50%) atunci o sa schimb si cutia (masina are cam 71 de mii de km la bord iar problema a aparut de pe la 30 de mii - la 46 de mii i-am schimbat uleiul la cutie in speranta ca se rezolva dar degeaba). O sa va tin la curent...
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Ian 2013
  9. je861217 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2013
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    Audi A3, 2005, 8P
    Am achizitionat un audi a3 8p anul trecut si are cutie DSG. Stie cineva daca se schimba uleiul si filtrul la cutie si la cati km ? mentionez ca la momentul actual am 169.000 km.
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Ian 2013
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste manualul si o sa vezi ca producatorul (fabrica Audi) indica obligativitatea schimbarii uleiul in cutia DSG la fiecare 60.000 Km. Ai toate datele de intretinere in manualul de utilizare al masinii. Bafta.
     
    Ultima editare: 7 Ian 2014
  11. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    Ieri am primit raspunsul de la Reprezentanta Audi: dupa discutiile (lor si ale mele) cu Audi Ingolstadt (Kundendienst = Serviciul clienti), am fost informat ca Audi preia 85% din costurile de piese si manopera pentru schimbarea completa a cutiei de viteze. Cu alte cuvinte, voi plati maximum 1000 de euro si voi avea o cutie noua, cu garantie 2 ani. S-a dat deja comanda pentru noua cutie care ar trebui sa vina cam intr-o saptamana si apoi montajul dureaza cam o zi sau doua. Pana acum sunt multumit de cum au reactionat baietii. Mi-au explicat ca s-ar putea schimba si modulul de comanda din cutie dar exista riscul sa nu fie el de vina si atunci se munceste mult si degeaba. De-asta Audi prefera sa schimbe cutia cu totul.

    Va tin la curent dupa ce se schimba cum merge...
     
  12. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    Joi pe 31.01.2013 ma duc la service sa schimb cutia. O sa va informez dupa cum merge...
     
  13. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    Asa. Am schimbat cutia. Problemele s-au rezolvat, nu mai smuceste deloc, merge ca noua, ca noua e ;). Si cu garantie 2 ani. Cost total 1000 euro partea mea, restul pana la 7000 au preluat Audi si service-ul care a facut treaba (pe culanta). Acuma am si injectoare noi (apropos, se pare ca s-a redus consumul de diesel, o sa-l monitorizez si va anunt) si cutie noua. Si asta la 72000 de km abia impliniti :).
     
  14. RZV_BV

    RZV_BV 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A3 Ambition, 2.0 TDI, 2004
    Masina era inca in garantie sau cum de au 'participat' cu asa sume?
     
  15. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    Nu mai e in garantie, dar problema la cutie aparuse demult si avand in vedere ca are putini km la bord...
     
  16. wug

    wug Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 Avant 2.0 Tdi BRE 2007
    Daca ai zis ca a fost culanta atunci e de inteles. Insa culanta inseamna cost 0 pentru proprietar din cunostintele mele, indiferent ca se schimba o saiba sau toata cutia in cazul tau. Fiecare culanta are niste conditii.
     
  17. Razvanel 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 2.0 TDI DSG 2010
    Salut,
    Am si eu o problema cu cutia DSG, detin un A3 8PA Sportback, 2010, 2.0TDI, DSG, in 6 trepte, si la plecarea dupa loc, masina smuceste, aceasi problema ca a colegului V8TDI, pana la urma , daca imi poti raspunde cum s-a solutionat la tine problema? Sa inteleg ca trebuie schimbata cutia? Alte probleme nu a facut pana acum , dar am mers cu alta cutie DSG tot pe diesel 2.0, si nu smuceste ca a mea la plecarea dupa loc...
     
  18. _19 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2014
    Locație:
    radauti
    Masina:
    audi a3 motor 2,0tdi 2005
    Salut,
    As vrea va rog sa imi ziceti careva, daca se poate, ce cantitate de ulei are nevoie cutia de viteze DSG la audi A3 8P motor 2.0 tdi an 2005.
    Chestia e ca dimineata, fiind motorul rece, se aude un zgomot ciudat la cutie, cred. Am ridicat-o pe elevator dar nu imi dau seama exact de unde provine zgomotul. Poate o fi prea putin ulei in cutie?
    Am schimbat ulei + filtru la service dar din cate am auzit eu cantitatea de ulei e de 7 Litri. La service au zis ca intra 6 Litri de ulei in cutie. Va rog ajutati-ma poate stie cineva mai exact ce cantitate trebuie la cutia DSG.

    Stima
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Ian 2014
  19. nimbus 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2012
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A3 2.0 TDI BKD with DSG transmission
    Salut, Eu am facut schimbul de ulei la masina din semnatura echipata cu DSG in 6 viteze. Schimbul l-am facut la Service Samo din Timisoara (Samer) in luna Decembrie anul trecut. Au intrat exact 6 litri de ulei, tin sa precizez ca a fost schimbat si filtrul. Despre zgomote ciudate dimineata in special cand e frig, pot sa confirm, sunt 'normale' pentru DSG am distutat cu mai multi care au aceasta cutie. Un exemplu de la mine: Pornesc masina rece, o pun in drive si tin frana apasata, dupa vre-o 20 de secunde daca o bag in N se simte o 'zmucitura' mica, asta nu se intampla daca repet acelasi procedeu dupa 2-3 minute de mers cu masina.
     
  20. solver 6th Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2008
    Locație:
    DE
    Masina:
    A6 2.0 TDI 2015
    De obicei suntele metalice dimineata la rece sunt de la volanta. Mai ales ca ele vin de langa cutie si mai ales daca dispar la cald.
     

Distribuie pagina asta