1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la A5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'A5 B8 (2007-2016)' creată de Moldovan Dan, 28 Feb 2013.

  1. Horciu Marius 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2018
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    Audi a5 3.0tdi quatrro
    Salutare
    Detin un audi a5 3.0tdi quatrro s-tronic 7 viteze din octombrie 2010.De ceva timp cand ma opres la semafor in Drive ba imi moare motorul ba da sa plece cand am frana calcata si da sa moara iar ca si cum nu s-ar calca ambreiajul.Mentionez ca schimba perfect si are 173.000 km . Am si filmat cu telefonul daca as putea sa urc sa se vada.Orice parere mi-ar fi de mare folos. Va multumesc!
     
    golo.mihai apreciază asta.
  2. alexcr1597 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A5 2.7 TDI 2008 MultiTronic
    Buna ziua. Detin si eu un A5 2.7 TDI cutie Multitronic 8+1. Uleiul a fost schimbat cu 20.000 km in urma la Audi. De 2 zile a inceput sa mi se auda un sunet foarte gros, cand motorul e in sarcina, pana pe la 50-60 la ora, cea mai buna asemanare pe care am gasit-o este cea cu elicea unui elicopter. De ieri, sunetul s-a agravat si se aude foarte rau, ca si cand ar atinge un plastic/fier undeva si la accelerare si la decelerare/franare. Am fost la cineva care a urcat-o pe elevator si, cu rotile in mers, a ajuns la concluzia ca din pacate se aude din cutie. S-a mai confruntat cineva, e vreo alta sansa sa nu schimb cutia cu totul/sa nu fie problema din cutie? Multumesc.
     
  3. Vasile Vaska

    Vasile Vaska 6th Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A3 Sportback 2.0 TDI 2008
    La fel se aude si la mine. Am primit pareri diferite, ba volantul, ba lantul. Nu stiu ce sa cred si nici nu as vrea sa o las pe mana oricui. Daca reusesti sa afli ceva concret posteaza si aici te rog.
     
  4. alexcr1597 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A5 2.7 TDI 2008 MultiTronic
    Am fost ieri la cineva care se ocupa doar cu cutii automate si mi-a zis ca diferentialul pe fata e praf, daca nu ma insel. Dar nu vreau sa merg pe presupuneri si...in Craiova, nu prea sunt service-uri serioase.
     
  5. alexcr1597 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A5 2.7 TDI 2008 MultiTronic
    Raspuns final, dupa vizita la 4 service-uri: diferential facut praf, cea mai "ieftina" varianta este inlocuirea cutiei. Uleiul a fost schimbat regulat, maxim interval 50k km...dar norocul nu prea e cu mine. Inainte am avut un A4 6+1 manuala care avea un joc la un ax si a trebuit si ea schimbata.
     
  6. anaconda01

    anaconda01 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2018
    Locație:
    PT
    Masina:
    Audi A5 2.0, 2012
    Salut tuturor,

    Am si eu un audi A5 2.0 2012 si am urmatoarea problema. Cand masina are motorul rece si daca o pornesc si bag in D( drive) si dupa accea o opresc intr-o panta foarte abrupta dau pe N tin frana calcata si dupa iar pe D iau piciorul dupa frana si accelerez trebuie sa accelerez mai tare.. ca sa urce..eventual cu scartait de roti pe panta foarte abrupta(se simte ca si cum as tine-o din ambreiaj eu se tureaza si urca daca o turez aproape de 2 mii de turatii. Asta se intampla numai daca plec cand e motorul rece si nu las timp de 5 minute masina pe P (parcare sa se incazeasca), iar daca plec cu ea si dau pe M1 masina nu se mai tureaza asa mult..Dupa 5 minute de mers cum vreau eu sportiv sau normal gen 5 km daca revin la acceasi panta abrupta masina numai patineaza se comporta absolut normal.Mentionez schimbul de ulei este facut la timp si masina are 206 mii km o am de 3 ani masina si de 3 ani imi face asa..Am fost la reprezentanta si nu s-a gasit nimic..Nu imi apare nici o eroare in bord, dar eu zic ca nu e normal sa faca asa .. nici la rece..Cutia este 8+1 trepte cu dublu ambreiaj nu stiu daca este multitronic sau s-tronic. (eu cred ca este s-tronic si astept o parere si de la voi S-tronic sau multitronic).
    Multumesc si astept cat mai multe pareri. Va doresc o zi buna tuturor fanilor Audi
     
  7. Vasile Vaska

    Vasile Vaska 6th Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A3 Sportback 2.0 TDI 2008
    Daca nu ai quattro atunci este transmisie multitronic.
     
  8. anaconda01

    anaconda01 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2018
    Locație:
    PT
    Masina:
    Audi A5 2.0, 2012
    Nu am quttro mie mi s-a spus ca este s-tronic asa mi0au spus cei de la reprezentanta este modelul cu 167 cai belgia 8+1 trepte.Dar este normal sa faca asa cand este motorul rece ?
     
  9. Vasile Vaska

    Vasile Vaska 6th Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A3 Sportback 2.0 TDI 2008
    Nu este normal. Daca au desfacut cutia si mecanic arata ok posibil sa fie comanda cutiei de viteze care da rateuri. Ai transmisie multitronic , cutia este cu variatie continua, pe motoarele de 2.0 si 2.7 fara quattro aceasta este transmisia.
     
  10. Alecss 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a5 2.0 2013
    Salutare, am si eu o problema cu un audi a5 2.0 tdi 177 cp, 12.2012, la plecarea din panta, masina se tureaza in gol (4000rpm) iar apoi pleaca cu o smucitura. Se tureaza in gol si rareori cand plec cu ea de acasa normal si nu este cald uleiul. Am fost la constatare si nu are nicio eroare cutia, mecanicii au spus ca poate fii de la ambreiaje, iar reparatia costa 3000€.
     
  11. Serban Marius 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A5, 2.0 TDI 177HP, 2012 WAUZZZ8T5CA033250
    Salut.
    Cum pot sa aflu exact daca la cutia mea trebuie schimbat si filtrul. Nu stiu codul cutiei dar po oferi seria de sasiu WAUZZZ8T5CA033250. O reprezentanta mi-a spus ca trebuie cealalta ca nu. Sa stiu unde trebuie sa ma duc.
    Multumesc
     
  12. alexcr1597 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A5 2.7 TDI 2008 MultiTronic
    Dupa o luna aproape, am rezolvat. Am fost la cineva care face doar asa ceva. Am avut doi rulmenti facuti praf, efectiv parca erau dati pe razatoare. Cauza a fost o piulita care nu a fost stransa in trecut, cand cutia a mai fost desfacuta. M-a ajuns reparatia la 8500 de lei, cu tot cu ulei si filtre.
     
    Vasile Vaska apreciază asta.
  13. Vasile Vaska

    Vasile Vaska 6th Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A3 Sportback 2.0 TDI 2008
    Lasa aici sau in privat ceva mai multe detalii (zona, service, nume) te rog.
     
  14. SFE

    SFE 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5 sportback, 2012,2.0 quattro, 177cp, CGLC ||| 730Xd, G11
    Salutare tuturor.
    Am luat de curand (cam o luna) un A5, 2013, 61k km (istoric complet la Midocar, tara origine Romania). 177vp, 2L, quattro.
    Am observat de la inceput o mica vibratie cand cand opresc masina (nu motorul, vand opresc la semafor spre ex). Exact inainte sa se opreasca masina se simte o scurta vibratie. Nu pot sa mi dau seama daca se intampla asta cand schimba in treapta 1 pentru ca coincide de cele mai multe cu opritul in sine.
    Masina schimba f ok in toate vitezele, nu vibreaza nici la oprire, pornire sau in vreo treapta anume, nici la plecatul de pe loc. Am observat in schimb ca atunci cand franez pentru a opri si iau piciorul de pe frana fix inainte sa se opreasca si apas repede inapoi nu mai vibreaza deloc. Exista cineva cu prb asta? Revizia la cutie a fost facuta acum 2000km la midocar (ulei, filtru).

    Multam!
     
    fainarualex2018 apreciază asta.
  15. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    I3 , e-drive, 2018 / S3 8V sedan ,CVUA, 2018 , S5 sportback ,CWGD , 2017
    toate aceste probleme sunt extrem de greu de depistat din spatele unei tastauri
    cel mai simplu fa o verificare cu un mecanic sau probeaza una asemanatoare cu a ta
    ce tu poti descrie ca fiind vibratie poate fi ceva normal...
     
  16. Serban Marius 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A5, 2.0 TDI 177HP, 2012 WAUZZZ8T5CA033250
    Salut. Am solicitat o oferta de schimbare a uleiului pentru cutia automata dar mi se pare 1300lei cam ieftin. Ce parere aveti? Oferta este de la reprezentanta audi
     
  17. Vasile Vaska

    Vasile Vaska 6th Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A3 Sportback 2.0 TDI 2008
    Daca e reprezentanta de unde indoielile?
     
  18. snipe 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    S5 Sportback 3.0 TFSI CREC 2015
    Pretul mi se pare rezonabil, tot cam atat m-a costat si pe mine la Nurvil si a fost ok acum 2 ani.
     
  19. Bondalici Claudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2018
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A5 Sportback 2014 2.0 TDI
    Salut, am un audi A5 2014 2.0 TDI tractiune fata 177 cai, cutie multitronic 8+1 si a venit vremea sa fac revizia cutiei de viteze si am inteles ca e ceva mai pretentioasa. Ceva sfaturi/recomandari? Ce ulei recomanda producatorul? Am inteles ca trebuie schimbat si un filtru, e adevarat?
    Astept niste sfaturi/recomandari, multumesc.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Claudiu ai toate informatiile le dispozitie scrise pe forum in multe topicuri inclusiv in acesta. Citeste toate topicurile despre cutia automata din aria A6 C7 si aria A4 B8 pentru ca ai acelasi motor si citeste topicurile din aria motoare si transmisii (inclusiv cele inchise).
     

Distribuie pagina asta