1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. sharkyno 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A6 C7 Avant 2012,2.0 TDI - CGLC - 177hp
    Salutare,
    Ca proaspat posesor a unui A6 C7 automat, prima masina automata din viata mea am si eu niste nelamuriri daca ma puteti ajuta:
    La mine indiferent de modul pe care o setez( eficient/confort/auto) nu imi indica treapta de viteze doar in modul dinamic(sport). Se poate seta cumva sa imi afiseze treapta de viteza si in celelalte moduri?
    Find proaspat cumparata si avand 230.000km am facut programare la reprezentanta pentru a face schimbul de ulei(nu stiu cand a fost schimbat ultima data) aveti ceva recomandari de care sa tin cont cand ajung cu ea in service, sau la ce sa fiu atent( acum schimba impecabil cu toate ca are urmatoarea eroare:

    Address 02: Auto Trans (J217) Labels: None
    Part No SW: 4G2 927 155 D HW: 0AW 927 156 K
    Component: 0AW_20TDI_RdW H08 0002
    Revision: --H08--- Serial number: 0000000940
    Coding: 000001
    Shop #: WSC 00000 000 00000
    ASAM Dataset: EV_TCMVL381 A02433
    ROD: EV_TCMVL381_AU57.rod
    VCID: 2E591061710C649

    1 Fault Found:
    10076 - Valve for Transmission Fluid Cooler
    P2755 00 [047] - Short to Plus
    Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Mileage: 230319 km
    Date: 2020.03.04
    Time: 21:49:04

    Eventual vreo rezolvare ca sa nu ma incarce la reprezentanta fara rost.
    Multumesc anticipat.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cumpar-o si inlocuieste-o.

    upload_2020-3-7_20-46-18.png
    upload_2020-3-7_20-46-51.png
     
  3. sharkyno 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A6 C7 Avant 2012,2.0 TDI - CGLC - 177hp
    Multumesc. Banuiesc ca in reprezentanta trebuie sau se poate la orice service?
    Mai trebuie antigel sau...cu ce se raceste?
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Are o mufa, 2 coliere si 2 suruburi. Ti-o inlocuieste si "Dorel". :)
     
  5. sharkyno 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A6 C7 Avant 2012,2.0 TDI - CGLC - 177hp
    Daca e chiar asa o inlocuiesc eu, nu am 2 maini pe stanga. :) Este greu accesul la ea ? Am inteles ca de obicei trebuie schimbata si mufa, deoarece de cele mai multe ori se corodeaza. Trebuie completat ceva antigel sau functioneaza tot cu antigelul din vasul de racire al motorului ?
    Multumesc
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tu pana acum 15 minute nici nu stiai cu ce se mananca eroarea aia si acum brusc ai aflat ca se corodeaza mufa ?

    Pai, de ce nu te bagi sub masina sa verifici intai mufa (daca stii tu ca au un obicei sa corodeze) si dupa aia daca totul este ok, cumperi piesa respectiva ?

    P.S Confunzi mufele (ori ai fost prost informat), stii tu ceva de mufa corodata dar nu stii bine.
    Nu este vorba de mufa valvei respective.

    Poate te ajuta mai mult schema de mai jos.

    upload_2020-3-7_21-16-41.png
     
    Ultima editare: 7 Mar 2020
  7. sharkyno 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A6 C7 Avant 2012,2.0 TDI - CGLC - 177hp
    Am mai cautat pe net eroarea, dar nu am gasit decat de mufa, de aceea am intrebat si aici.
    Multumesc de raspunsuri si informatii.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Verific-o, dar fac pariu ca mufa nu e corodata. In cel mai bun caz vreun fir ciupit sau rupt. In cel mai rau caz, o cheltuiala de 600 lei pe valva.

    P.S.:

    Corecteaza-ti codul motor din profil, nu exista CLGC, ci CGLC.
     
    Cosmin_ bsh apreciază asta.
  9. flavius89

    flavius89 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Mai 2009
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 C7 Avant 2.0d Cglc Multitronic - Stage1
    Și-a făcut cineva singur adaptarea cutiei multitronic cu VCDS-ul, persoanal ? Am înțeles ca durează destul de mult și e nevoie de un sector de drum destul de larg.
     
  10. Scarlatescu 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2020
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A6 4g
    Masina când intra in regenerare a filtrului nu mai e asa înfranata, in Drive nu mai miroase a ulei încins si am un consum in Drive la semafor de 0,7 Litri. Dupa regenerare consumul in Drive stand pe loc creste la 1,1 Litri si atunci miroase a ulei. Știe cineva, e normal sa faca asa adica sa am acest miros nefiresc ?
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Citeste topicul integral, exista pierderi de ulei pe la semering-ul dintre motor si cutie pe unele modele.
     
  12. Chch

    Chch 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C7 3.0 TDI Quattro CDUC 2011
    Va salut,
    O idee ce ar putea sa fie aceasta eroare ? De menționat ca acum câteva luni am schimbat valva și cablajele, aveam o eroare se nu mergea in R și treptele impare. Acum îmi apare eroare in bord timp de câteva secunde când merg mai agresiv și îmi taie acceleratie câteva secunde pana dispare, tot in mers.
    Motor 3.0 TDI 245 cu S-tronic iar uleiul este schimbat acum 20.000 km
     
  13. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Fa diagnoza cu vcds mai nou sau original. Nu are date vcds sa descifreze eroarea.
    8040-p17d8 ( torque limitation due to clutch temp)
    Posibil sa fie asta, dar nu-i sigur.
     
  14. sharkyno 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A6 C7 Avant 2012,2.0 TDI - CGLC - 177hp
    Buna ziua,
    Revin si eu cu problema cutiei, dupa cam am spus si mai sus, am facut schimbul de ulei la cutie in reprezentanta, spunandu-mi ca a fost foarte negru, schimbat valva, dar problema este ca, cateodata la plecatea de pe loc smuceste 1-2 ori, mai ales la plecarea din panta. Nu am nici o eroare la ea... stie cineva ce poate fi?... rezolvari?
    Cateodata si pe loc la schimbarea din drive un R smuceste putin.
    Multumesc anticipat.
     
  15. Chch

    Chch 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C7 3.0 TDI Quattro CDUC 2011
    Am fost la service, mi a pus un senzor nou și tot așa făcea. A umblat și a zis ca sunt ambreiajele pe ducă, dar nu îmi agata, nu sprintează, nu da suturi etc. Una peste alta, mi a mai curat sitele, a fost un upgrade de soft la cutie și a calibrat ambreiajele, văd ca nu a mai făcut...
     
  16. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Salutare.

    Reperul 8 din poza nr. 1, e continuarea la ce am încercuit în poza nr. 2 ?

    717409560.png

    IMG_20200520_134834.jpg
     
  17. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Este flansa planetară dreapta.
    Iesire in spate la cutie este numai la quattro.
     
    borsy apreciază asta.
  18. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Revin cu o problemă mai serioasă, cred. :)

    După ce am mai schimbat un cap de planetară spre roată, m-am 'ales' cu un zgomot ciudat (probabil, sau nu, coincidență). După o vizită la mecanic (local, date fiind condițiile actuale) am aceleași sunete ca cele din acest video;



    În mers eu nu am sunetele respective, doar un clanc când mișc de roți pe elevator sau când mașina își termină mișcarea. Nu sunt probleme de vibrații, șocuri, smucituri, patinări, etc., nu văd schimbări în acest sens, doar zgomotul.

    După ce am răsfoit forumul/google/youtoube, se pare că ar fi nu știu ce rulment din diferențial (sper să nu vorbesc prostii) care capătă joc. Din ce am înțeles de pe forum (eu nu am găsit exact) se pare că se poate extrage acel rulment și să se înlocuiască. Acum eu nu știu dacă se aplică și acestui model de cutie, ce are ambreiaj umed????

    În principiu era programat în următoarele două-trei săptămâni schimbul de ulei, dar momentan mai amân un pic.

    Nu vreau să repar mașina pe net, ci în principiu încerc să îmi dau seama ce variantă să aleg.

    E posibil, sau a făcut cineva, schimbarea respectivului rulment (sau ce sărăcia e uzat) la vreo reprezentanță? Dacă da, unde?

    Sau rămâne varianta la un service dedicat pe cutii automate și jucat x și zero? :)
     
  19. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Au problema cu rulmentul de la flansa planetară stanga. Si s-tronic-ul este afectat de asta, este simplu de verificat ,pe cric sau elevator miști de planetară și vezi. Rulmentul stanga este doar în carcasă la volanta. Diferentialul este în partea dreaptă a carcasei volantului și are 2 rulmenti care sunt în ulei amândoi. Cel din stanga are doar vaselina dar isi face joc în carcasă cutiei pentru ca este subtire si moale aluminiul acolo. Am văzut că și cel de la planetară dreapta mai poate fi cu probleme, isi face joc în rulment și trebuie schimbată flansa ce intra in diferential. La cel de la planetară stanga daca ai joc este solutie doar sa pui bucsa exterioară rulment. Ori dai cutia jos și frezezi gaura ori este un kit care se montează pe masina de găurit și se frezeaza gaura pe masina.
    Nu ma pricep la desene.
     
    Ultima editare: 21 Mai 2020
    borsy apreciază asta.
  20. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Planetara stânga nu are joc, plus că am schimbat-o anul trecut. Cea de pe dreapta are un pic spre cutie, deci probabil acolo e problema.

    Acum oricum aveam cumpărat un cap planetară și spre cutie, o schimb pe partea dreaptă și văd dacă e vreo schimbare, deși slabe șanse.

    Dacă nu, înseamnă că trebuie dată cutia jos și reparat diferențialul, dacă se va putea. :)

    L.E
    Mersi pentru desen. Mai merg încă odată la mecanic și îl pun să tragă mai bine de planetare, că oricum trebuie schimbat și rulmentul pe partea aia.
     
    Ultima editare: 21 Mai 2020

Distribuie pagina asta