1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Audi A6 C7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de Menacesxt, 12 Mar 2015.

  1. adu2

    adu2 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B7 2005
    SALUT
    Salut,
    Acelasi cod de eroare il am si eu dar masina mea are 294.000 km si mecanicul a zis ca trebuie schimbate discurile ambreiajului, cablaj si ceva valve la mecatronic asta insemnand vreo 3.000 de Euro
     
  2. Bogdan652 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A6, 2000, 2016
    Salutare,
    La masina mea, A6 C7 2017, 2.0 190 cp in viraje stranse spre stanga se aude un zgomot ca de cheie dinamometrica cand o dai peste cap, un fel de tacanit sau zgomot de benzel de la ceas. Zgomotul se aude tot pe stanga inspre roata. Am fost si am facut constatarea si mi s-a spus ca ar fi capul de planetara, l-am schimbat pe original (2.700 lei) dupa schimb, zgomotul a persistat. Acum mi-au spus ca ar fi rulmentul de la roata dar si pe acela l-am schimbat acum 1 luna. O alta idee a lor a fost ca ar fi rulmentul conic din cutie, ceea ce m-a speriat si m-a mirat deoarece zgomotul apare in viraj strans spre stanga si in acest sens nu cred ca rulmentul conic din cutie se inclina. Cutia functioneaza impecabil. Am scris in acest post, deoarece mi s-a spus ca ar fi si de la rulmentul conic din cutie.
     
  3. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Dacă sunetul se manifestă în sarcină cu viraj, de la planetare e sunetul, poate fi tripoda sau celălalt cap de planetară.
     
  4. Bogdan652 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A6, 2000, 2016
    Am schimbat planetara, degeaba. Tripoda nu cred ca este deoarece zgomotul se aude inspre roata, nu inspre mijloc. Am schimbat si planetarele intre ele si zgomotul persista pe partea stanga inspre roata.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Rulmentii din cutie nu se inclina in viraje, dar se aplica o oarecare presiunea asupra lor.
    Posibil sa fie si un rulment din cutie care datorita uzurii genereaza anumite sunete doar cand este solicitat la maxim.
    Odata cu uzura acestui rulment ar trebui sa ai si un oarecare joc in flansa tripodei respective.
     
  6. Bogdan652 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A6, 2000, 2016
    Corect, doar ca joc in tripoda nu am, am schimbat si planetarele intre ele iar zgomotul persista. Zgomotul se aude la roata, iar daca era rulmentul din cutie se auzea pe mijloc, se auzea si pe drept si cand am ridicat masina pe elevator, dar nu se aude.
     
  7. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Eu am schimbat inițial o planetară, 6 luni liniște, apoi iar zgomot pe aceiași parte, la recomandarea mecanicului am cumpărat un cap planetară GSP (are 7k km, contorizez în continuare :) ) dar nici o schimbare. Apoi am schimbat planetarele între ele, la fel, zgomot pe aceiași parte, așa că am cumpărat încă o planetară și am scăpat de sunete. La verificarea lor pe elevator erau 'beton' nu mișcau deloc, doar în mers se auzeau sunete și nu tot timpul.

    Eu cred că era tripoda vinovată, chiar cumpărasem una GSP pe care încă o am :), dar mă săturasem să tot schimb prin eliminare și am ales să schimb planetara cu totul.

    Eu nu zic să faci ca mine, e doar o experiență.

    Nu trebuie musai să cumperi planetară OE pentru că se găsește și pe SKF acum.
     
  8. Bogdan652 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2019
    Locație:
    București
    Masina:
    A6, 2000, 2016
    Si eu am schimbat planetare intre ele si zgomotul persista. Daca era din tripoda, teoretic, la schimbarea planetarelor se muta zgomotul pe partea cealalta, dar zgomotul a ramas tot pe stanga. :( Sincer, nu stiu ce sa mai cred. :(
     
  9. Razvan Radu 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2020
    Locație:
    London
    Masina:
    Audi A6 2017
    Salut Andrei_m89
    Ai reusit sa rezolvi cumva problema ? Am si eu aceeasi problema si nu reusesc sa ii dau da cap absolut deloc.
    Am schimbat ceea ce zic ei ca ar fi auxiliary pump, cea de pe cutie, dar dupa cateva zile mi-a dat aceleasi erori. Am desfacut mekatronicul am schimbat toate filtrele, dupa alte 2-3 zile aceleasi erori. Am verificat mufa de la pompa, am strans pinii ... nimic.
    Are cineva vreo idee despre ce ar putea fi vorba ?

    58C5FE6F-C557-4461-B1D6-B85E3C062722.png
     
  10. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    --
    Pompa inlocuita e noua sau sh?
     
  11. Razvan Radu 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2020
    Locație:
    London
    Masina:
    Audi A6 2017
    Salut!
    Pompa inlocuita este noua. Originala.
     
  12. Razvan Radu 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2020
    Locație:
    London
    Masina:
    Audi A6 2017
    Salut!
    Revin cu rezolvarea problemei.
    Pentru ca am gasit la super pret am cumparat cutia cu totul.
    In prima faza am schimbat doar blocul de valve fara calculator, sperand ca acesta sa fie cauza. Din nefericire n-am avut noroc.
    Practic vinovatul a fost calculatorul cutiei. (Cel atasat de blocul de valve- mekatronic). Am facut aceasta precizare pt ca nu stiu daca mai exista vreun alt calculator pt cutie.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai s-a discutat pagini la rand de aceasta problema. Daca n-ai citit, ai ajuns sa cumperi alta cutie.
     
  14. Razvan Radu 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2020
    Locație:
    London
    Masina:
    Audi A6 2017
    Multumesc pentru precizare.
    1. Eu nu am gasit aceste “pagini intregi”
    2 Am precizat ca am cumparat cutia din simplul motiv ca am gasit-o foarte ieftin.
     
  15. Valentin Savescu 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 C7 4G LCGLDF1, 2.0 TDI, 2012, 120kW
    Salut,
    Dupa ore intregi de citit thread-uri pe forum, nu am gasit nimic legat de problema mea, asa ca ma incumet sa intreb. Am un A6 C7 2012, 2.0 TDI, 120kW, cutie multitronic, si am inceput sa am o vibratie in ea. Sa incep cu inceputul: acum vreo 3 ani, mi-am dat seama ca uneori, dimineata cand incercam sa plec mai grabit de pe loc la prima pornire, masina fiind in D se tura pe loc putin si cand cupla, smucea. Am fost la reprezentanta unde mi-a spus baiatul de acolo ca ar trebui sa schimb kitul de ambreiaj (cam 7500 lei tot kitul cu tot cu manopera, sau vreo 3500 daca iau piesele care ar trebui schimbate, dar risc sa nu mearga calibrate). Pana la urma dupa ce am mai intrebat in stanga si in dreapta, am decis ca nu este cazul inca sa intervin. 3 ani am mers fara probleme cu ea, pana recent, cand am fost la un eveniment unde a trebuit sa merg incet, cu multe plecari de pe loc, in deal. A doua zi am observat ca plecand de pe loc cu masina rece, pe la 30km/h incepe sa vibreze puternic. Dupa vreo 2-3 minute de mers nu mai avea nimic. Acum am 196.000km, schimbul de ulei l-am facut la 180.000km, dar atunci cand l-am facut, baietii de la service era putin suspecti. Intrebarea mea este: s-a mai lovit cineva de problema asta? Ar trebui sa ma gandesc sa fac iar schimbul de ulei? Multumesc
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Voi credeti ca aici pe forum suntem la ghicitoare, din pacate. Toate problemele cutiei automate se rezolva la un bun reparator si diagnostician pentru cutia automata. Nu se rezolva asemenea probleme din fata tastaturii.
    Forumurile in continuare vad ca sunt inteles gresit ca si functionalitate.

    Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte piese noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, atunci cand ai probleme, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema. Bafta.
     
  17. Valentin Savescu 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2017
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 C7 4G LCGLDF1, 2.0 TDI, 2012, 120kW
    Pentru problema cu cutia am fost deja la reprezentanta si la inca un service, dar nimeni nu mi-a spus nimic concludent. Doar cel de la service mi-a sugerat sa merg la un specialist in cutii, dar nu la Sergiu din Constanta care te intampina in service si inainte sa stie care e problema, deja iti zice ca te costa 5000 de lei.
    Aici scriu si astept un raspuns ori cu o recomandare de un service bun, ori poate am noroc si cineva s-a mai lovit de problema.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poti sa te duci la 100 de service-uri.
    Pana nu iti da cineva cutia jos sa o desfaca sa vada ce si cum, astepti pareri degeaba.
    Majoritatea au aceleasi preturi stai linistit, important e sa mearga bine cutia dupa reparatie si sa iti ofere garantie.

    Daca vrei sa repari cutie automata cu 2-300€, n-ai sa gasesti.
    200€ e numai manopera pentru demontat/montat.
    La care mai adaugi reparatie, piese, schimb ulei, manopera si pentru asta, si ajungi incet si sigur la peste 1000€.
     
    CORNEL21 apreciază asta.
  19. Audi Tg Jiu 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2016
    Locație:
    Targu-Jiu
    Masina:
    A4 , 2000 , 2012
    Eu am avut o problema similara cu smuceala la plecarea de pe loc si mai alea in rampa si am rezolvat o cu schimbarea ambreiajelor in cutie la un service specializat pe cutii in Constanta!
     
  20. Danygeorge

    Danygeorge 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2017
    Locație:
    United Kingdom / Romania - Calarasi
    Masina:
    A6 c7 3.0 Quattro CDUC 2012
    Are idee cineva de ce crapa capacul acela de la filtrul extern de la cutia stronic ? Nu stiu daca este de ajuns sa dea tot uleiul afara prin fisura aceea. Multumesc

    upload_2020-11-21_13-14-7.jpeg
     

Distribuie pagina asta