1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata la Q7 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi Q7' creată de Ovidius, 29 Iun 2009.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Convertizorul nu da suturi.
     
  2. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Personal, dar e strict parere de nepriceput, parca ar cupla puntea spate si o face destul de violent. Clar este ca lovitura este in spate, insa apare ocazional. La un drum de 150 km face o data, de 2 ori..... Nu sunt genul de sofer sportiv, imi place sa merg in ritmul meu, sa ma bucur de drum, de confortul oferit de masina.... Cu exceptia acestei probleme cutia schimba impecabil si la oras si la drum lung, nu smunceste nici in frana de motor, nici cand face cruising si nici cand recupleaza cutia.
     
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Pe vechiul model multa lume avea aceasta senzatie din cauza despartitoarelor din rezervor si isi facea balans carburantul.
     
  4. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Revin cu un update. Este posibil sa dea acele socuri in spate din cauza presiunii mai scazute din avelope ??
    Eram cu rotile de iarna, pe 18, jante de Q7, doar ca erau cumva umflate la 2.2, toate 4.
    Dupa ce am trecut la rotile de vara pe 20, am facut un drum la Bucuresti(350 km). La dus am mers cu 2.2 presiune in roti(din lipsa de timp, sunasem la vulcanizare sa imi pregateasca rotile, verificare echilibrare......numai cat sa le pun pe masina, ceea ce am si facut). La Bucuresti am oprit la o vulcanizare sa verific presiunea si am crescut la 2.6 cum scrie pe eticheta. DUpa ce am crescut presiunea nu a dat nici un fel de soc.
    Se poate sa fie presiunea vinovata sau doar noroc ca dupa nu a mai smuncit ?
     

Distribuie pagina asta