1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata Multitronic la A6 C6 - schimbare ulei - reparatie -probleme diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de newah, 24 Feb 2010.

  1. Kelocs 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2019
    Locație:
    Zalau
    Masina:
    Audi a6 ,2.0 tdi, an 2008
    Am inteles dar am crezut ca este mai simplu sa ma duc la service si sa ii spun mecanicului sa se uite exact ce semeringuri sa schimbe sa nu ma apuc sa ii arat ce PDF am primit ca poate nu intelege engleza eu iar nu prea inteleg. Dar daca nu este o treaba grea o sa ii zic sa le schimbe toate sigur nu sunt o avere si sa mai faca un schimb de ulei. Merci mult pentru ajutor
     
  2. deejayandrei

    deejayandrei 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 S-line, 2.0 TDI CAHA 170 CP, 2010
    Salut, colegi. Dupa ce v-am relatat in pagina precedenta pataniile cu multitronicul meu, respectiv ca am avut-o in service la Sergiu la Constanta de i-a schimbat toate cele, ulterior intorcandu-ma la el sa-mi mai faca o adaptare, iata ca masina a mers impecabil o zi sau doua, aceleasi smucituri la opririle de la semafor si la plecarile de pe loc au reaparut - de atunci din iulie pana acum, mai intense. Am vrut sa scriu aici imediat dupa postul meu in care va spuneam ca am revenit la el si mi-a mai facut inca o data adaptarea si eram multumit, insa am crezut ca problemele dispar ori ca nu se amplifica (am mai incercat si eu sa-i resetez cutia urmand procedura citita pe forum respectiv pe YouTube, am incercat chiar si o adaptare cu uleiul in cutie incins, dar fara vcds - spunea pe undeva un tip ca poti face aceasta adaptare si fara tester).
    Am observat ca smuciturile dispar dupa ce viteza creste peste 15 km/h. In marsarier si in timpul mersului nu sunt deloc probleme.
    Bineinteles ca voi reveni la Sergiu, mai ales ca am garantie, dar vroiam sa va intreb si pe voi ce parere aveti de treaba asta, eventual daca as mai putea eu sa incerc sa “ajut cumva cutia” pana sa merg la “doctor”... Ce poate fi?
     
  3. nica_ro

    nica_ro 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A6 4F/ 2.0 tdi/ 125 Kw/ 2009
    Nici cu VCDS nu se salveaza adaptarea daca uleiul nu are intre 60-90 de grade. Daca nu ramane salvata adaptarea, trebuie facuta cu uleiul la peste 80 de grade.
     
  4. Sergiu Tirla 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2019
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6,2.0tdi,2009
    Buna ziua,
    Ma poate ajuta cineva cu un sfat ? Mentionez ca am un audi A6 C6 2.0 tdi din 2009 facelift cu cutie automata. Nu de mult timp am realizat la pornire un zgomot puternic pentru cateva secunde cand da sa porneasca masina. Am fost la un mecanic si mi-a spus ca trebuie sa schimb volanta, am mai cerut o a doua opinie si de la Samer din Timisoara doar ca la telefon si el mi-a spus acelasi lucru, adica schimbarea volantei. Asta e clar ca trebuie sa schimb volanta, dar as vrea sa schimb si uleiul in cutie si din cate am inteles majoritatea schimba uleiul doar golindu-l pe cel vechi si adaugandu-l pe cel nou fara a curata complet cutia
    Tin sa mai mentionez ca cineva mi-a recomandat un mecanic care are aparatura necesara de a curata cutia si a schimba complet uleiul spunandu-mi sa comand 2 litri in plus pentru a scoate complet uleiul uzat din cutie. Mi-a recomandat ca si ulei Ravenol spunandu-mi ca nu e necesar sa pun ulei original. Ce ma puteti sfatui ? Va multumesc.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca ai fi citit acest forum ai fi aflat ca este recomandat sa schimbi uleiul cu unul original iar referitor la zgomot nu inteleg ce sfat mai vrei cand stii ca trebuie inlocuita / schimbata volanta. Ce relevanta au intrebarile tale cand exista sute de pagini pe forum despre cutia ce o ai pe masina si in conditiile in care sunt descrisi toti pasii care trebuie facuti pentru inlocuirea uleiului in mod obligatoriu la fiecare 60.000 km ?
     
  6. Coco1982

    Coco1982 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A6 C6 4F 2000cc an 2010 cod LDQ
    Bună ziua,
    Am un A6 C6 (4F) și sâmbătă a apărut eroare in bord (problema la cutie dar poți continua). Am dus-o la service și am descoperit un cod de eroare: 005953. A mai avut cineva aceasta problemă ?

    2CFCC5DD-A6EB-4CB9-87A6-A0C0AEC024FB.jpeg
     
  7. scaete sabin

    scaete sabin 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2018
    Locație:
    Lupeni
    Masina:
    A6 , 2.0 , 2010 CAHA LDV
    Salutare ! Sant proaspatul proprietar al unui Audi A6 C6 2010 cutie automata cod LDV.
    Cutia schimba perfect dar cred ca ar fi bine sa schimb uleiul si filtrul cutiei! Nu prea am gasit documentatii despre procedura acestui schimb !
    Filtrul este reperul 13 din imaginea atasata ?
    Ce tip de ulei este recomandat pentru aceasta cutie?
    Cantitatea necesara de ulei?
    Multumesc!
     
    Ultima editare: 14 Noi 2019
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Ti-e lene sa citesti 25 pagini, asa-i ?
     
    Tudor.chirila apreciază asta.
  9. Silviu1985catalinA6 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2017
    Locație:
    Bucureşti
    Masina:
    A6,2.0 tdi,2010
    Salut,
    Scriu prima data pe forum si am o problema la cutia automata la masina mea audi A6 C6 2.0 tdi 163 cp multitronic an 2010. Cutia merge perfect dimineata sau la drum lung dar cand dau de traficul din Bucuresti, de exemplu la semafor, da sa plece iar apoi se ineaca si mi se opreste motorul. In modul manual pot continua drumul dar in drive imi opreste masina.
    Am tot cautat o parere sau un sfat pe la toti mecanicii si nimeni nu poate sa imi spuna exact ce are. Puteti, va rog, sa-mi da-ti un sfat sau cineva care a avut aceiasi problema.Mentionez ca abia am schimbat uleiul la cutie,Multumesc
     
    Ultima editare: 15 Noi 2019
  10. scaete sabin

    scaete sabin 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2018
    Locație:
    Lupeni
    Masina:
    A6 , 2.0 , 2010 CAHA LDV
    Imi cer scuze ! Ai dreptate !
     
  11. Kosmyn_aurel89 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2019
    Locație:
    Medgidia
    Masina:
    Audi a6 c6
    O intrebare pentru cunoscatori : priza cutiei de la multitronic se infinge in arborele cotit la fel ca la o cutie manuala?
    Altfel spus are nevoie de rulment ptr priza? Fac referire la motor cr e5 Caha
     
  12. rusbogdan

    rusbogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2018
    Locație:
    cluj napoca
    Masina:
    audi a6 2.0tdi (CAGB)2010
    Salut,
    Va deranjez si eu cu o intrebare: azi am facut schimbul de filtre si ulei si masina fiind pe elevator m-am uitat putin pe sub ea si spre surprinderea mea am observat ca, cutia este unsa cu ulei pe partea stanga. Dupa o verificare mai atenta pare ca ar fi o pierdere pe unde iese planetara din cutie. Cutia este multitronic.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si noi ce vrei sa facem ? Sa iti reparam masina din tastatura ? Mergi la mecanic, cureti = speli de ulei cu spray de frane si diluant iar pe urma vezi exact de unde ai pierderea si remediezi.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Nu stiu la multitronic, dar la manuala ai un semering la flansa unde se prinde planetara de cutie.
    Practic, desfaci planetara, scoti flansa, inlocuiesti semeringul si montezi totul la loc.
     
  15. Ionut-David

    Ionut-David 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a6 3.0 quattro 2005
    Salut,
    Sunt nou pe aici si ma confrunt cu o problema: de 2 saptamani nimeni nu imi poate spune ce are masina si de la ce ar fi.
    Dupa ce am facut un drum de 90 km mi s-au aprins toate treptele de la cutie cu rosu apoi tura putin in gol la schimbarea treptei de viteza. Acum nu mai cupleaza in nici o treapta. Cine ma poate ajuta ? Va rog mult.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cine repara cutie automata. Bafta.
     
  17. deejayandrei

    deejayandrei 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 S-line, 2.0 TDI CAHA 170 CP, 2010
    Salut, incepe cu ce este mai ieftin si putin costisitor, si anume un schimb de ulei + filtru in cutie. Roaga-te sa scapi doar cu astea!
     
  18. blaga alexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2019
    Locație:
    orastie jud hunedoara
    Masina:
    Audi A6 C6, BRE , 2007, automat multitronic
    Un video referitor la cutia multitronic si chiar pe sfarsit explica de diferentialul fata si uleiul pentru schimb

     
  19. Leuca

    Leuca 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2017
    Locație:
    Bordeaux
    Masina:
    Audi a6 2.7 cana multitronic
    Salutare colegi , vreo 2 saptamani n-am mai mers cu masina iar acum vreo 2 zile am facut un drum de 7 km dus si 7 km intors , cand m-am intors si am intrat in oras am observat ca uneori pe la viteza de 30 km/h cand franez usor parca da un elan/smuceste . La urcarea in viteze totul este normal nu smuceste si nici nu simt ca ar schimba vitezele . Intretinerea la cutie a fost facuta regulat la 55.000 km maxim 58.000 km doar la audi . Am citit tot topicul dar n-am vazut vreo problema asemanatoare , iar in aceasta perioada nici service-urile nu sunt deschise. Daca a mai avut cineva probleme de genul si ma poate ajuta cu un sfat este bine venit . Apropo pe motor si cutie n-am errori verificat cu VCDS
     

Distribuie pagina asta