1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutia automata Multitronic la Audi A6 C6 - schimbare ulei - reparatie -probleme diverse

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de newah, 24 Feb 2010.

  1. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Eu zic ca e cam mica turatia de relanti, insa nu stiu cu exactitate care e turatia standard de relanti la motoarele astea de generatie noua (CR). Se poate sa fie standard mai mica, ca le celelalte din generatia veche (PD) si atunci e ok. Iti va raspunde un coleg cu aceeasi motorizare.
    Inclin sa cred ca da, e normal sa se opreasca motorul la temperatura aia, accelerata foarte usor sau deloc, deoarece vreun senzor simte ca nu e destul de fluid uleiul si atunci intra intr-o protectie. Dar este doar o supozitie, nu am citit asta in nici un manual de intretinere ;)
    LE. Acum realizez ca a ta este benzina, poate o sa iti spuna Razvan valoarea lui de relanti ca are motorizarea ta.
     
    Ultima editare: 31 Dec 2014
  2. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Nu stiu cat ar fi normal, dar din vara de cand o am sta la 750 la cald (offtopic :) ).

    Legat de cutie, puteti vedea si la sfarsitul filmuletului cum tinde sa moara (era azi dupa amiaza, la 5 min de mers de cand am pornit-o). As face si o diagnoza la cutie, dar nu stiu cat "ajuta" (cu informatii)
     
  3. eKKoMan82

    eKKoMan82 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A7 2011
    Salut Chianu, ai gasit un raspuns la problema ta?
     
  4. newah 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 2.4i, 2005
    pentru Chianu: eu am avut la a mea aceeasi manifestare cu vibratii la turatii mici si dupa 3 ani de stat cu ea asa am ajuns la cumpararea altei cutii (proasta alegere, am dat 3000 euro).
    Iti recomand o verificare la cei din Timisoara (Samer)
     
  5. ct82mdn

    ct82mdn 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6, 2.0 TDI DPF (CAHA), 2009, 170 cp, LDV
    Salut la toti membri,

    Sunt nout aici pe forum si am o intrebare ( nedumerire ).
    Am cumparat un A6 2.0 tdi ( caha ) 2009 si a trebuit sa ii schimb radiatorul ( era spart si curgea putin ). Am observat ca pe radiator exista un racitor de ulei pentru cutie. Totodata am schimbat si distributia deoarece era usor de lucrat la ea. Am pus radiatorul " pe pozitie " pentru a porni motorul si l`am dat jos ca sa ii pun toate chestiile la loc. Precizez ca in momentul in care am dat radiatorul jos am pierdut din nou uleiul aferent din racitor. operatiunea sa intamplat de 3 ori pana in momentul in care s-a pus totul pe pozitie.
    cand am iesit cu ea din service am observat ca in momentul in care bag in P in R ... si din R in N respectiv D, se simt niste socuri ( nu puternice, dar se simt destul de bine).
    S-a mai intalnit cineva cu situatia asta ? A trebuit sa completeze ulei la cutie ?
    Din calculele mele, tind sa cred ca, cu operatiunea de montat si demontat radiator am pierdut in jur de 1800-2200 ml de ulei ( asta numai dupa calculele mele pentru ca nu stiu exact ce capacitate are acel racitor de ulei )

    Astept raspunsul vostru.

    Cu stima
     
  6. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    desigur ca trebuie sa completezi, si nu FOLOSI MASINA pana nu completezi cu ulei, multitronicul si asa este delicat, mai mergi si fara ulei si schmbi si cutia . 2lt de ulei nu-i putin.
     
  7. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Lasa aici si codul cutiei de viteze, maine iti spun cat ulei ai in sistem si cum il verifici/completezi/schimbi. Si da, nu mai folosi masina, riscurile cu cutiile astea exploatate necorespunzator sunt majore.
     
  8. ct82mdn

    ct82mdn 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6, 2.0 TDI DPF (CAHA), 2009, 170 cp, LDV
    nucugheri Salut,

    Cred ca codul de cutie este LDV sau 0G7 Tiptronic. Am luat codul de cutie din partslink24.com si sper sa fie corect ce am gasit.

    Astept cu interes sfaturile tale cum pot sa verific si cum fac completarea de ulei.

    Va multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Feb 2015
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Pentru LDV si LDU ai aici in atasament cateva informatii utile.
     
  10. ct82mdn

    ct82mdn 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2015
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6, 2.0 TDI DPF (CAHA), 2009, 170 cp, LDV
    Salut,
    Iti multumesc foarte mult de informatiile oferite. Intre timp am mai cautat pe forum alte posturi ale tale si am gasit un pdf cu modalitatea de a schimba/completa uleiul la cutie. De asemenea am dat un tel si baiatului din Constanta, Sergiu, care stiu ca este unul din cei buni la cutiile de viteze automate si acesta mi-a spus modalitatea de completare a uleiului in cutie. Daca baietii la service nu se descurca, 100% voi ajunge la Sergiu ( fiind prieten cu mai multi amici de-ai mei ) si ma va ajuta.

    Inca odata iti multumesc pentru informatii.

    Numai bine.
     
    curtmola și Alx2004 apreciază asta.
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Sa fii sanatos si sa iti fie de folos.
     
  12. ClaudiuR

    ClaudiuR 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B9,2.0TDI quattro,2016 DeTA
    Schimb ulei cutie de viteze multitronic

    Va salut!

    Am achizitionat de curand un Audi A6, 2.7 tdi, 190cp, 2009, multitronic si am observat ca uleiul la cutie are de la ultimul schimb intre 100.000-120.000.
    Ce imi recomanda-ti sa fac? ce sa schimb? ulei+filtre? Mentionez ca masina nu are absolut nici o problema merge foarte frumos. Am auzit pareri ca dupa schimbul de ulei datorita uzurii e posibil sa apara probleme de functionare ale cutiei in cazul in care pilitura ajunge in nu stiu ce electroventile daca am inteles bine! Mai am o varianta sa nu il schimb si sa merg pana cade cutia. Va rog sa ma sfatuiti ce sa fac!
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    ClaudiuR citeste acest topic de la inceput unde ti-a fost mutat mesajul si unde trebuia sa scrii.

    Intai citim pe forum aria care ne intereseaza, vedem daca exista topicuri in care trebuie sa scriem si pe urma daca nu exista topicuri deschidem altele noi.

    Te rog ca pe viitor sa nu mai deschizi un topic nou fara sa folosesti functia Cauta pentru ca topicul o sa fie sters fara explicatii. Adreseaza intrebarile sau opiniile tale in topicuri deja deschise. Multumesc de intelegere.
     
  14. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Cutia mea (cod KYQ), fiind de generatie mai noua, are si un filtru extern, situat pe o conducta. Producatorul nu mentioneaza nicaieri ca ar trebui schimbat si acesta, insa de la anumiti specialisti in cutii automate, am inteles ca trebuie schimbat, macar la fiecare al doilea schimb de ulei (aveau informatia chiar de la producatorul cutiei). La mine nu a fost schimbat niciodata. Poate sa imi spuna cineva ce cod are piesa respectiva (si daca se ia separat sau doar impreuna cu conducta), si cam ce pret are?
    Multumesc.
     
  15. ClaudiuR

    ClaudiuR 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B9,2.0TDI quattro,2016 DeTA
    Imi cer scuze ca am deschis topic nou. Astept opiniile voastre despre ce e mai bine sa fac.
     
  16. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    multitronic = schimb la fiecare 60000km.
     
  17. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Nu are cum. Primenirea uleiului, ca asta este o primenire, avand in vedere ca se inlocuieste doar jumatate din el (total se face cand demontezi cutia), se face gravitational, deci doar ce este in "baie". Asa cum stii si de la inlocuirea filtrului de ulei de motor, o inlocuire a acestuia nu are ce da aduca rau. Dimpotriva.
    Problemele apar, sau pot aparea, cand nu se respecta metoda oficiala a procedurii.
    Zici ca merge bine ? Si daca o sa fii totusi surprins de o imbunatatire ? :) S-a mai intamplat.
    Daca nu o sa fie o imbunatatire, daca deja mergea perfect, e si mai bine, asta insemnand ca ai chiar o cutie foarte bine intretinuta. Dar un "schimb" de ulei, nu poate aduce decat ceva bun.
    Ciudata cealalta optiune, de a merge pana cade. Eu cred ca inca nu stii ce inseamna. :)
     
    Ultima editare: 27 Mar 2015
  18. ClaudiuR

    ClaudiuR 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B9,2.0TDI quattro,2016 DeTA
    Mersi frumos pentru informatii. O sa imi fac o progamare si o sa il schimb cat mai repede. Filtrul de ulei al cutiei de viteze se afla in interiorul ei? adica e necesar sa se desfaca cutia pentru a fi schimbat?
     
  19. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Trebuie desfacuta baia de ulei a cutiei pentru a schimba filtrul de ulei ..
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Mar 2015
  20. ClaudiuR

    ClaudiuR 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B9,2.0TDI quattro,2016 DeTA
    Va rog ma poate ajuta cineva cu o carte service sau un manual de intretinere sa vad si eu intervalele de service ce si cum trebuie facut? Va multumesc
     

Distribuie pagina asta