Nu ar trebui sa se intample nimic aia doar cred ca are rol de protectie pentru prima parte a axei cu came de pe admisie iar la turbo daca nu ma insel este acoperita cu totul .
Da. Nu s-a întâmplat nimic. Cred ca acum arunca ulei daca deschid busonul cu motorul pornit. N-am încercat.
Buna ziua colegii, Am si eu un audi a4 b5 1.8i ADR 125CP din 1995, ieri seara parca dadea sa moara motorul si se auzea o bataie cand murea si dada rateu... Dupa care isi revenea mergea super, Astazi am mers sa imi schimb 4 brate pe fata a mers super motorul am parcato si cand s aplec am pornito si se aude o bataie in capacul culbutor, si nu se mai accelereaza.... parca bate cieva cu o cheie in capac .. este o bataie puternica, stie careva de ce, cineva zicea ca e posibil sa fie bobina de inductie!, specific ca motorul nu dadea nici inainte semne ca ar fi pe duca tragea super super totimpul !problemele astea au aparut de cand am dat motorul jos si lam pus inapoi acuma aproximativ 5-6 zile...
Mergi la cei care ti-au pus motorul la loc,asta este singura rezolvare. Schimbi pompa de benzina,supapa de carbon si totul o sa fie ok,da stiu cat costa o pompa de benzina insa corespunde pret-calitate.
Salutare , am o mica intrebare , am pus testerul(Vag-Com 12.12) pe masina si imi da o eroare Address 01: Engine Labels: 058-907-557-ADR.lbl Part No: 8D0 907 557 CX Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D09 Coding: 04001 Shop #: WSC 00000 VCID: 881FFEABA8C6605E5C3-4A3A 1 Fault Found: 00561 - Mixture Adaptation 15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached Readiness: N/A Aveti careva idee cum pot rezolva aceasta problema , dupa ce sterg codul de eroare nu mai apare un timp , pana ma dau la ea , cand ma dau la ea se simte apoi ca nu mai are putere si imi da si rateuri.Am verificat in autodata si imi zice cae ceva legat de sonde lambda ......acum nu stiu or fii prea inbacsite , trebuiesc curatate sau schimbate ???? Astept ideii de la voi poate careva care a patit si rezolvare .Stima Cipriantkd o fi distributia, oare nu e pusa bine la loc ? Eu asa am patit cand mi-am schimbat distributia, nu am fost atent si am sarit cu vreo 5 dinti. Se auzea acelasi zgomot de care zici tu, la capacul chiuloasa.
Ai rateuri dar din alte motive eroarea aceea nu te ajuta foarte mult. Mergi pe parte de alimentare pana la injectoare si o sa descoperi vinovatul.
Va salut, Am schimbat pompa de benzina si nici un rezultat, acelasi comportament. Cand pornesc masina nu mai are "socul" care tinea turat motorul in jurul a 1200 rpm, acum porneste la 900 rpm si se subtureaza pana se opreste. La a doua cheie daca o tin turata 10 secunde , in sensul ca fac un "soc manual" nu apar alte problem. In mers nu sunt probleme, nu apar erori Vag Com. Alte sugestii?
Furtunele de vacum le-ai verificat? Supapa de pe rampa de injectoare ai verificato? Supapa de la canistra de carbon ai verifcato?.
Raspunsul este valabil doar daca ai cumparat pompa de benzina noua VDO Siemens si nu improvizati pompe noi adaptate,sh etc Primul lucru care ar fi trebuit sa il schimbi ar fi fost sonda lambda sper ca nu te-am sfatuit eu sa incepi cu pompa de benzina este mai scumpa ,simptomele sunt asemanatoare dar anumite mici detalii schimba cauza,observ ca tu precizezi ca se intampla doar "la rece". AudiSport125@ tot probleme cu sonda lambda are nu se curata se schimba.
Rateuri iti da din cauza pompei de benzina nu ai suficienta presiune in rampa. Sonda lamda functioneaza la cald ,la rece (prima cheie ) relantiul e instabil sau sub 1200 /1300 de ture dincauza pompei de benzina , clapeta de acceleratie sau senzorul de temperatura. Mai poate fii si debilmetru cam tot asa mai poate sa faca. E greu sa imi pot da seama de ce are masina fara sa o aud sau sa simt cum miros gazele de pe evacuare si fara sa vad ce da pe vag com. Dar dupa ce sintome ai descris tind sa cred ca colegu are dreptate, pompa de benzina sau vreo conducta opturata am gasit si asaceva. Editare iulian_1976: pompa de benzina a fost schimbata; citeste ce descrie nu ce crezi tu. Sonda lambda decalibrata poate trimite la ECU informatii eronate,astfel ca ajusteaza prost amestecul.
Multumesc de ajutor. Problema la mine era sonda Lambda care am schimbat-o si acum merge in parametri. Eroare se pare ca mi-o da din cauza alarmei cu pornire deoarece cand am frana de mana trasa alarma se seteaza pentru pornirea din telecomanda. Ca si setare: cand iau contactul aceasta face o mica intrerupere a motorului apoi motorul se opreste abia dupa ce parasesc auto, respectiv dupa ce inchid usa sofer. In acel moment in care face acea mica intrerupere imi apare si eroarea de mixture adaptation not reached.
Salut, Am un 1.8/95 ADR si am o problema la motor si nu imi pot da seama de unde sa fie. Totul incep in mers din senin m-am trezit ca pur si simplu nu mai vrea sa traga motorul peste 60 urmat de un sunet daca vroiam sa-l fortez peste ca si cum s-ar ineca motorul si 'da sa pice in nas'. Opresc, ascult motorul la ralanti dar nimic merge foarte rotund. Imi continui drumu (tot asa cu maxim 50, 60 nu vroia mai mult) dupa cativa km ma opresc intr-o parcare il accelerez de vreo 2 trei ori si incepe sa se auda o bataie ca de volanta sau rulment spart, timp in care motorul mergea foarte neregulat aproape ca se oprea. L-am accelerat inca de vreo 2, 3 ori si a disparut cu totul sunetul, tot asa vreo 20 minute cand suna si mergea rau cand mergea perfect rotund. Am decis sa incerc sa ajung cu el acasa si supriza a inceput sa traga ca si inainte fara nici un zgomot nimic, doar ca la plecarea de pe loc are o tentinda sa pice in cap daca nu-l accelerez mai tare. Intrebarile mele ar fi urmatoarele daca carevaa mai patit asa ceva sau pur si simplu stiemeserie. 1.Se poate sa fie dusa volanta si doar uneori sa bata ? Nu ar trebui sa fie o bataie continua ? De ce pica motorul in nas ? 2. De unde ar veni bataia la motor ? P.S.: Aveam de mai demult un sunet ciudat lamotor cand eram pe la anumite turatii, ca o trepidatie foarte ascutita in caroserie, dar care disparea imediat ce acceleram mai tare.
Referitor la postul de mai sus, am desfacut bujiile si spre surpinderea mea una dintre bujii era si destransa si elementi rupti (de aici si zgomotul de rulment spart care defapt erau elementi care dadeau in capul pistonului), dupa schimbarea bujiilor motorul functioneaza ceas. Morala:nu amanati schimbarea consumabilelor.
Rezolvat problema : a dat eroare intr-un tarziu cand se pare ca problema s-a accentuat la debitmetru. Am luat un debitmetru din dezmembrari si acum a revenit si relanti-ul la normal si nici nu mai are problemele cu subturarea.
Anul acesta: 60 e X2 brate (brand no name) +80 e X2 brate inferioare (TRW )spate +20 e brat superior(TRW)+compresor 100 e (sh in stare foarte buna)+planetara 137 e(SKF)= 477 euro. Consumabilele nu sunt puse:ulei,filtre,incarcare cu freon. Asta pentru cine doreste un Audi - un vechi A4B5
Buna ziua,sunt nou pe forum si proprietar audi a4b5 1.8 125cp quattro din 1999.am pus tester pe masina si mi-a dat următoarele erori (poza atașată).ma poate ajuta cineva cu o soluție de rezolvare va rog? Multumesc si scuze de offtopic daca este cazul.
Diagnoza se face obligatoriu cu VCDS in engleza asta daca vrei sa primesti raspuns. Pentru mai mult si mai rapid ajutor cauta conform codului de eroare pe Google sau citesti aici daca este documentata eroarea: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Category:Fault_Codes
Salut.Am un audi a4 b5 ADR ,1.8 quattro,125 HP si am o problema.Motorul functioneaza doar in 3 pistoane(nu am aprindere la o bujie).Bujiile,si fisele sunt bune,am schimbat si 2 bobine de inductie,si e tot la fel.Ce ar putea sa fie?