1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8I cod ADR pe Audi A4 B5

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de jiva, 23 Iul 2008.

  1. bushman

    bushman Gold Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    București / Titu
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8 ,ADR, 1996,125cai
    Nu ar trebui sa se intample nimic aia doar cred ca are rol de protectie pentru prima parte a axei cu came de pe admisie iar la turbo daca nu ma insel este acoperita cu totul .
     
  2. teofil

    teofil 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2016
    Locație:
    valenii de munte
    Masina:
    audi a4 b5 1.8 20v
    Da. Nu s-a întâmplat nimic. Cred ca acum arunca ulei daca deschid busonul cu motorul pornit. N-am încercat.
     
  3. Cipriantkd 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2017
    Locație:
    Hunedoara, Petrosani
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8i 5V ADR 125CP, 1995
    Buna ziua colegii, Am si eu un audi a4 b5 1.8i ADR 125CP din 1995, ieri seara parca dadea sa moara motorul si se auzea o bataie cand murea si dada rateu... Dupa care isi revenea mergea super, Astazi am mers sa imi schimb 4 brate pe fata a mers super motorul am parcato si cand s aplec am pornito si se aude o bataie in capacul culbutor, si nu se mai accelereaza.... parca bate cieva cu o cheie in capac .. este o bataie puternica, stie careva de ce, cineva zicea ca e posibil sa fie bobina de inductie!, specific ca motorul nu dadea nici inainte semne ca ar fi pe duca tragea super super totimpul !problemele astea au aparut de cand am dat motorul jos si lam pus inapoi acuma aproximativ 5-6 zile...
     
  4. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Mergi la cei care ti-au pus motorul la loc,asta este singura rezolvare.

    Schimbi pompa de benzina,supapa de carbon si totul o sa fie ok,da stiu cat costa o pompa de benzina insa corespunde pret-calitate.
     
    Ultima editare: 11 Mar 2017
  5. AudiSport125

    AudiSport125 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, B5, 1781cmc (ADR) 1995
    Salutare , am o mica intrebare , am pus testerul(Vag-Com 12.12) pe masina si imi da o eroare
    Address 01: Engine Labels: 058-907-557-ADR.lbl
    Part No: 8D0 907 557 CX
    Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D09
    Coding: 04001
    Shop #: WSC 00000
    VCID: 881FFEABA8C6605E5C3-4A3A

    1 Fault Found:
    00561 - Mixture Adaptation
    15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached
    Readiness: N/A

    Aveti careva idee cum pot rezolva aceasta problema , dupa ce sterg codul de eroare nu mai apare un timp , pana ma dau la ea , cand ma dau la ea se simte apoi ca nu mai are putere si imi da si rateuri.Am verificat in autodata si imi zice cae ceva legat de sonde lambda ......acum nu stiu or fii prea inbacsite , trebuiesc curatate sau schimbate ????
    Astept ideii de la voi poate careva care a patit si rezolvare .Stima


    Cipriantkd o fi distributia, oare nu e pusa bine la loc ? Eu asa am patit cand mi-am schimbat distributia, nu am fost atent si am sarit cu vreo 5 dinti. Se auzea acelasi zgomot de care zici tu, la capacul chiuloasa.
     
  6. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Ai rateuri dar din alte motive eroarea aceea nu te ajuta foarte mult.
    Mergi pe parte de alimentare pana la injectoare si o sa descoperi vinovatul.
     
  7. domle 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2010
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8, 1995
    Va salut,

    Am schimbat pompa de benzina si nici un rezultat, acelasi comportament. Cand pornesc masina nu mai are "socul" care tinea turat motorul in jurul a 1200 rpm, acum porneste la 900 rpm si se subtureaza pana se opreste.
    La a doua cheie daca o tin turata 10 secunde , in sensul ca fac un "soc manual" nu apar alte problem.
    In mers nu sunt probleme, nu apar erori Vag Com.
    Alte sugestii?
     
  8. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Furtunele de vacum le-ai verificat? Supapa de pe rampa de injectoare ai verificato? Supapa de la canistra de carbon ai verifcato?.
     
  9. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Raspunsul este valabil doar daca ai cumparat pompa de benzina noua VDO Siemens si nu improvizati pompe noi adaptate,sh etc

    Primul lucru care ar fi trebuit sa il schimbi ar fi fost sonda lambda sper ca nu te-am sfatuit eu sa incepi cu pompa de benzina este mai scumpa :) ,simptomele sunt asemanatoare dar anumite mici detalii schimba cauza,observ ca tu precizezi ca se intampla doar "la rece".

    AudiSport125@ tot probleme cu sonda lambda are nu se curata se schimba.
     
  10. Ionut lucian

    Ionut lucian Gold Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 1,6 BENZINA "97
    Rateuri iti da din cauza pompei de benzina nu ai suficienta presiune in rampa. Sonda lamda functioneaza la cald ,la rece (prima cheie ) relantiul e instabil sau sub 1200 /1300 de ture dincauza pompei de benzina , clapeta de acceleratie sau senzorul de temperatura. Mai poate fii si debilmetru cam tot asa mai poate sa faca. E greu sa imi pot da seama de ce are masina fara sa o aud sau sa simt cum miros gazele de pe evacuare si fara sa vad ce da pe vag com. Dar dupa ce sintome ai descris tind sa cred ca colegu are dreptate, pompa de benzina sau vreo conducta opturata am gasit si asaceva.

    Editare iulian_1976: pompa de benzina a fost schimbata; citeste ce descrie nu ce crezi tu.
    Sonda lambda decalibrata poate trimite la ECU informatii eronate,astfel ca ajusteaza prost amestecul.
     
  11. AudiSport125

    AudiSport125 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4, B5, 1781cmc (ADR) 1995
    Multumesc de ajutor. Problema la mine era sonda Lambda care am schimbat-o si acum merge in parametri. Eroare se pare ca mi-o da din cauza alarmei cu pornire deoarece cand am frana de mana trasa alarma se seteaza pentru pornirea din telecomanda. Ca si setare: cand iau contactul aceasta face o mica intrerupere a motorului apoi motorul se opreste abia dupa ce parasesc auto, respectiv dupa ce inchid usa sofer. In acel moment in care face acea mica intrerupere imi apare si eroarea de mixture adaptation not reached.
     
  12. Danysan 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi a4 b5
    Salut,
    Am un 1.8/95 ADR si am o problema la motor si nu imi pot da seama de unde sa fie. Totul incep in mers din senin m-am trezit ca pur si simplu nu mai vrea sa traga motorul peste 60 urmat de un sunet daca vroiam sa-l fortez peste ca si cum s-ar ineca motorul si 'da sa pice in nas'. Opresc, ascult motorul la ralanti dar nimic merge foarte rotund. Imi continui drumu (tot asa cu maxim 50, 60 nu vroia mai mult) dupa cativa km ma opresc intr-o parcare il accelerez de vreo 2 trei ori si incepe sa se auda o bataie ca de volanta sau rulment spart, timp in care motorul mergea foarte neregulat aproape ca se oprea. L-am accelerat inca de vreo 2, 3 ori si a disparut cu totul sunetul, tot asa vreo 20 minute cand suna si mergea rau cand mergea perfect rotund. Am decis sa incerc sa ajung cu el acasa si supriza a inceput sa traga ca si inainte fara nici un zgomot nimic, doar ca la plecarea de pe loc are o tentinda sa pice in cap daca nu-l accelerez mai tare.
    Intrebarile mele ar fi urmatoarele daca carevaa mai patit asa ceva sau pur si simplu stiemeserie.
    1.Se poate sa fie dusa volanta si doar uneori sa bata ? Nu ar trebui sa fie o bataie continua ? De ce pica motorul in nas ?
    2. De unde ar veni bataia la motor ?

    P.S.:

    Aveam de mai demult un sunet ciudat lamotor cand eram pe la anumite turatii, ca o trepidatie foarte ascutita in caroserie, dar care disparea imediat ce acceleram mai tare.
     
  13. Danysan 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2017
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi a4 b5
    Referitor la postul de mai sus, am desfacut bujiile si spre surpinderea mea una dintre bujii era si destransa si elementi rupti (de aici si zgomotul de rulment spart care defapt erau elementi care dadeau in capul pistonului), dupa schimbarea bujiilor motorul functioneaza ceas.
    Morala:nu amanati schimbarea consumabilelor.

    20171003_192603.jpg
     
  14. domle 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2010
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.8, 1995
    Rezolvat problema : a dat eroare intr-un tarziu cand se pare ca problema s-a accentuat la debitmetru.
    Am luat un debitmetru din dezmembrari si acum a revenit si relanti-ul la normal si nici nu mai are problemele cu subturarea.
     
  15. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Anul acesta: 60 e X2 brate (brand no name) +80 e X2 brate inferioare (TRW )spate +20 e brat superior(TRW)+compresor 100 e (sh in stare foarte buna)+planetara 137 e(SKF)= 477 euro.
    Consumabilele nu sunt puse:ulei,filtre,incarcare cu freon.

    Asta pentru cine doreste un Audi - un vechi A4B5 :)
     
    Ultima editare: 28 Oct 2017
    Prince Ioan apreciază asta.
  16. KataM

    KataM 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2017
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4B5 Quattro 1.8t AWT 1999
    Buna ziua,sunt nou pe forum si proprietar audi a4b5 1.8 125cp quattro din 1999.am pus tester pe masina si mi-a dat următoarele erori (poza atașată).ma poate ajuta cineva cu o soluție de rezolvare va rog?
    Multumesc si scuze de offtopic daca este cazul.
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  18. KataM

    KataM 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2017
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4B5 Quattro 1.8t AWT 1999
    Multumesc pt ajutor
     
  19. Ujica Radu 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2018
    Locație:
    Rusii-Munti
    Masina:
    Audi A4 B5
    Salut.Am un audi a4 b5 ADR ,1.8 quattro,125 HP si am o problema.Motorul functioneaza doar in 3 pistoane(nu am aprindere la o bujie).Bujiile,si fisele sunt bune,am schimbat si 2 bobine de inductie,si e tot la fel.Ce ar putea sa fie?
     
  20. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    ...o idee modulul de aprindere situat chiar deasupra motorului.
     
    DonDoneL apreciază asta.

Distribuie pagina asta