1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

DPF = Filtrul Particule si AdBlue - SRC (Selective Catalytic Reduction) la A4 B9

Discuție în 'Audi A4 B9 (2015 - prezent)' creată de harfo_79, 8 Mai 2017.

  1. marcelush

    marcelush 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4, B9, (DETA), S-tronic, 2.0 tdi, 190cp, quattro
    Mulțumesc pentru explicatie
     
  2. david79 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4B9 Avant S-Line TDI 190 S-tronic
    Salut
    Astazi, dupa o scanare cu vcds-ul am gasit urmatoarea eroare :

    Address 01: Engine (J623-DETA) Labels:. 04L-907-309-V1.clb
    Part No SW: 04L 906 026 AD HW: 04L 907 309 L
    Component: R4 2.0l TDI H33 1970
    Revision: B1H33---
    Coding: 0A254032236405083408
    Shop #: WSC 06314 790 00001
    ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01104L906026AD 001006
    ROD: EV_ECM20TDI01104L906026AD_001.rod
    VCID: 6CD771B7878BFEE6C7-8038

    1 Fault Found:
    21376 - Reductant Metering Module
    P20FE 00 [096] - Malfunction
    Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Mileage: 92764 km
    Date: 2020.08.18
    Time: 20:07:12

    Engine speed: 860.00 /min
    Normed load value: 26.7 %
    Vehicle speed: 53 km/h
    Coolant temperature: 83 °C
    Intake air temperature: 70 °C
    Ambient air pressure: 1000 mbar
    Voltage terminal 30: 14.060 V
    Unlearning counter according OBD: 34
    Extern.temp.sens.1 bank 1: raw value: 26.5 °C
    Particle filter outlet temp.sens.1 bank 1: raw value: 204.8 °C
    Pressure sensor for reducing agent: measured pressure: 5235 hPa
    Sensor for reducing agent tank temperature: temperature: 32.4 °C
    Heating circuit 1 for reducing agent metering: activation-Bits 0-7: 0
    Heating circuit 1 for reducing agent metering: activation-Bits 0-7: 0

    Din ce am cautat pe net, codul de eroare ar fi :
    Code: P20FE
    Definition:
    Reductant Metering Unit Performance
    Description:
    This code will set after a refill event (based on fluid level change) and ECM does not see a change in NOx during dosing.
    Diagnosis:
    Check fluid in tank for contamination / Check the Nox Sensor Control Module J583 or Nox Sensor Control Module 2 J881.

    Interpretarea pare a fi corecta ?

    Interesant este ca am completat in urma cu 2500 km cu 20L de Adblue ( non OE ) iar acesta eroare nu era inainte.

    Multumesc
     
  3. Sorin87

    Sorin87 Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    --
    Pune Adblue OE si vezi ce se intampla.
     
  4. marcelush

    marcelush 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4, B9, (DETA), S-tronic, 2.0 tdi, 190cp, quattro
    Saptamana trecuta, ma anunta ca nu mai am Adblue (range 2000 km). Zilele trecute m-am dus la Bran. Dupa un drum de 3 ore intre Breaza si Bran, in care am mers numai la relanti cu 20 la ora si blocaje pe DN, mi s-a aprins martorul galben robinet - ca in poza. In manual scrie ca ala e martor pentru sistemul de control al gazelor evacuate, adica un defect care inrautateste calitate gazelor evacuate cu potentiala distrugere a catalizatorului.
    Eu banuiesc ca nu pra si-a facut regenerarea si asta e o posibila cauza. am de gand sa vin pe autostrada maine, mai turat, ca sa o ajut. Voi pune de asemenea si adblue (ma opresc la un magazin si iau adblue OE VW - am vazut ca e vreo 70 lei bidon de 10 L. Daca aceste 2 operatiuni nu rezolva - ma duc la mecanic cu ea.

    Probabil ca atata vreme cat nu am bagat un tester pe ea, nu are rost sa va cer un sfat - dar va tin la curent cu evolutia, zilele astea :)
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Vezi
    Vezi ca este in localitatea Ghimbav reprezentanta Skoda Delcar (este aproape de Bran).
    Cumperi de acolo AdBlue OE. Martorul ala nu s-a aprins din cauza AdBlue. Este alta cauza si o vezi la diagnoza.
     
  6. marcelush

    marcelush 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4, B9, (DETA), S-tronic, 2.0 tdi, 190cp, quattro
    OK - am revenit si cu rezolvarea. Cum banuiam era legat de regenerare. Astazi am venit pe autostrada si i-am dat sa zaca: cutia in S, treapta 7, viteza cat cuprinde, cam 2200 rpm (merci Bobalex). Pe autostrada, la un moment dat mi-a spus sa trag pe dreapta ca nu mai am Adblue si ca motorul nu va mai porni. Am continuat drumul pana acasa, unde, langa blocul meu este un OMV, de unde am cumparat si completat cu 20l de AdBlue TEGEE care respecta norma indicata de AUDI: ISO 22241-1, dupa care am parcat masina acasa si am lasat-o vreo 3 ore

    Pe la ora 17 am plecat spre mecanic - imediat cum am pornit motorul am observat ca a disparut atat eroarea / atentionarea de Adblue, cat si eroarea / martorul ala galben. Mecanicul a pus diagnoza si mi-a confirmat ca aparea o eroarea de lipsa ADBLUE, ceea ce a condus la neputinta de a face regenerare.
    Problema e ca in decurs de o saptamana a sarit de la mesajul "hey - mai ai ADBLUE pt 2000 km" - la mesajul "mai ai AdBlue pentru 1000 km" si imediat dupa asta la mesajul "lipsa ADBLUE / ADBLUE Fault - engine won't start"

    In fine - o plimb maine vreo 200 km - am treaba prin afara orasului daca e sa fie o problema o sa apara si maine, daca nu - inseamna ca asta a fost
     
    skypee apreciază asta.
  7. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    In functie de stilul de condus si regimul de mers cei 2000km se pot "termina" mult mai repede.

    La grupul VAG nu stiu cat de ok este sa completezi pana te atentioneaza, la alt grup concurent au fost ceva probleme din cauza aceasta si nu mai indica corect nr de km ramasi pana cand e obligatorie completarea.
     
  8. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Se poate face si calibrare a nivelului cu VCDS daca se observa ceva nereguli.
     
  9. adrian2b4u

    adrian2b4u 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    AUDI A4 B9 2.0TDI DEUC 90KW 2017
    Salut,
    Imi poate spune cineva daca valorile DPF din poza atasata sunt bune sau rele ?
    Sunt de la un Audi A4 B9 122 cp TDI cutie S-tronic cu 150.000 Km acum in bord.
    Multumesc.
     
  10. alexnet

    alexnet 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Aug 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B9 2016 2.0 TDI 190 DETA
    Salut!
    Pentru eroarea:
    8621 - Sensor 1 for Exhaust Temp Bank 1 (G235)
    P0544 00 [032] - Circuit Malfunction
    Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

    Mi-a aparut pe autostrada si a disparut de la sine, dupa 3-4 km. Nu a mai aparut de atunci, de 200km.
    Asa face cand e pe ultima suta?

    Este vorba de senzorul nr. 3 din poza?
    Este corect codul 04L919529E, pentru PR DE5(WAUZZZF44GA006669)?
    upload_2020-10-26_19-37-0.png
    Merci!
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Exact.
     
    alexnet apreciază asta.
  12. skypee

    skypee 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2017
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A4 B9 avant 2.0 TDI 150hp
    Caută valorile de la OiL ash, ca sa vezi gradul de încărcare cu funingine .
     

Distribuie pagina asta