1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Evacuare/Esapament la Audi A4 B6 - modificari - montare tipsuri duble inox

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de TA2A2, 10 Mar 2008.

  1. Pamir 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 1.8T 2003
    Evacuare Sport A4 B6 1.8T BFB

    Salutare tuturor!

    Intentionez sa montez o evacuare sport si as dori cateva sfaturi sau recomandari :uhm:

    Ma gandeam sa comand pe net 2 finale magnaflow 14851 ( aprox 1100 ron amandoua) si un catalizator high flow magnaflow 70202 ( aprox 1000 ron), iar intermediarele sa le inlocuiesc cu teava.

    Asa ca toata distractia se ridica pana undeva la 3000 ron.

    Inca nu sunt convins daca sa aleg setup-ul asta, asa ca astept cateva alte idei, si eventual daca imi puteti recomanda cateva ateliere la care as putea apela pentru evacuare. Ma intereseaza un sunet agresiv dar nu foarte deranjant, dar si castig de putere. De asemenea bugetul e destul de important :)

    Multumesc! :respekt:
     
    Ticticking apreciază asta.
  2. 70dny

    70dny 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a4 B8 2.0 TDI 103kw CJCA 2013
    Salutare tuturor. Revin cu o intrebare "intrebatoare". Am montat evacuarea dubla de pe un 1.8T. Totul ok pana mi s-a aprins din nou check engine. Am schimbat tot ce se putea schimba pentru a stinge acel bec si pana la urma am ales solutia extrema: am scos catalizatorul si l-am curatat cu solutie de motor si jet de apa. A curs ceva de culoarea cenusei, parca un fel de ulei cristalizat si nu parea a fi ceramica din el apoi l-am suflat cu aer si l-am montat inapoi. Inainte de montaj l-am scuturat si nu se auzea nimic in catalizator gen sa se desprinda ceva din el. Am simtit o imbunatatire la mersul masinii dar a aparut o noua dilema. Pana sa curat catalizatorul tobele finale se incalzeau putin doar la intrarea tevii in ele in rest erau reci. Acum se incalzesc si sunt fierbinti inclusiv tipsurile pe care nu mai poti pune mana. Intrebarea mea este daca este vreo problema ca se incalzesc asa tobele finale este normal sau trebuie sa schimb catalizatorul. Mentionez ca nu mi s-a mai aprins vreo eroare in bord iar masina merge foarte bine la benzina de 95 parca merge cu 100 inainte. Multumesc si iertati lungimea "romanului". :respekt:
     
  3. Pamir 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 1.8T 2003
    Intrebare

    Scuze ca intervin, are cineva idee daca o bara de a4 b8 cu 2 evacuari de potriveste pe un a4 b6 fara prea multe modificari?

    Multumesc!
     
  4. danny_dny

    danny_dny 6th Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant 1.9 TDi AVF 2004 + A4 b8.5 2.0 Tdi cglc -pcg 2013 s-line
    Nu se potriveste! Doar daca faci multe, multe multe modificari!

    Ai variante destule:
    bara de a4 b6 1.8t, sau 3.0i;[​IMG]
    bara de a4 b6 s-line 1.8t, 1.9tdi quattro, 3.0i;[​IMG]
    bara de audi s4 b6 4.2 L V8 40v DOHC[​IMG]
     
    Ultima editare: 3 Iul 2013
  5. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    70 dny cred ca e boala comuna cu toba intermediara la 2.0i. Si la mine s-a gaurit pe margine si ma gandeam si eu la varianta de 1.8T. Ai rezolvat problemele aparute ulterior montarii? Cat te-a costat? Toba intermediara de 2.0i ai idee cat costa?
    Deocamdata nu am zgomote de la toba sparta, probabil nu s-a gaurit suficient ca sa scape gazele pe acolo
     
  6. 70dny

    70dny 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a4 B8 2.0 TDI 103kw CJCA 2013
    Salut. Imi cer scuze pentru intarziere. Am montat esapamentul de 1.8 t de mult timp si nu am avut niciun fel de probeleme. Ce sfat sa iti dau? Cand desfaci esapamentul de pe masina donatoare sa achizitionezi neaparat si tablele de aluminiu care reflecta caldura data de tobe. Eu am luat toate bucatile si s-au potrivit perfect dupa ce am desfacut vechea toba si am luat si plasticele din partea dreapta. In rest totul a fost plug and play. Tot de pe masina doantoare am achizitionat si bara spate. Dupa ce am montat totul am aliniat si tipsurile in gaurile din bara. Ca si cost esapamentul complet 200 ron iar bara 400 ron plus 100 montat si aliniat la tinichigiu. :respekt:
     
  7. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    A pus cineva pe masina evacuari topgear/longlife? am primit o oferta de pret - 36mil turboback decat 63.5mm, inox T304, garantie pe viata.

    Trebuie sa pun soft imediat dupa ce scot catalizatorul ca sa anulez/pacalesc sonda lambda?
     
  8. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Pe forumul TT UK cei care folosesc sunt multumiti de evacuarile longlife ;) ;cat despre lambada,nu stiu,eu am preferat catalizatoare sport.
     
  9. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    O sa merg pana la urma pe ceva custom. Nu stiu insa ce diametre sa folosesc pt tevi.

    Tipul asta zice:

    2.5" downpipe -> 2.5" mid -> 2.5" dupa Y, sau
    3" downpipe -> 2.75" mid -> 2.5" dupa Y, sau
    3" downpipe -> 2.5" mid -> 2.25" dupa Y, sau
    3" downpipe -> 2.25" mid -> 2.25" dupa Y (sau alta varianta).
     
  10. DRAGOIMARIUS

    DRAGOIMARIUS 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2012
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4, 1.9 AVF, 2003, Avant Quattro
    salutare,
    Eu am mai mult o rugaminte :D am un b6 caravan quattro si din pacate una din tobele finale a decis ca ii e de ajuns. In consecinta vreau sa le schimb pe ambele cu 2 finale borla plus tipsuri cat mai apropiate ca aspect de ce pune fabrica :)
    Problema e ca la mine fusta e fara decupajele pentru evacuari.
    Daca vre-un "frate forumist" e atat de bun la suflet si are in posesie un b6 1.8T cu dubla evacuare si imi poate "imprumuta" seria de sasiu incat sa imi pot comanda si eu o fusta as da o bere cu riscul sa o trimit cu curierul :D
    Sau daca stie cineva codul de la piesa respectiva :)
    Multumesc frumos!
     
  11. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Uite serie de sasiu de 1.8T Avant (Caravan e la Opel.) :)
    WAUZZZ8E43A004694
    Apropo, pretul fustei e in jur de 700 ron.
     
  12. Fotok 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2013
    Locație:
    Odorheiu Sec
    Masina:
    A4 -1.6 - 2002
    Salut, nu stiu daca postez unde trebuie dar rog un moderator sa imi mute postul daca nu e ok. Deci: Drau drumul la incalzire si imi intra gaze de evacuare in habitaclu. (Nu am alte masini in jurul meu, deci nu se pune problema ca sunt gazele altor masini din fata.) Daca masina sta pe loc intra si mai multe gaze. Ma gandesc ca am vreo teava sparta sau ceva...dar nu prea vad care unde :(
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Verifica racordul flexibil al esapamentului. Bafta
     
    Ultima editare: 18 Feb 2014
  14. Titoman 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2013
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi A4 B6,1.6,2002
    Racord Flexibil

    Hlle ! Hello ! Am descoperit zilele astea ca mi s-a spart racordul flexibil,mai mult ca sigur el este ca zgomotul vine din zona lui. Problema este ca momentan nu pot sa intru sub masina sa il masor. Stie cineva ce dimensiuni are racordul flexibil de la audi a4 b6 motor de 1.6. Am cautat pe forum si nu am gasit nimic in legatura cu asta . Probabil ca ar fi de folos si petru alti membrii ai clubului daca am afla dimensiunile lui.
     
  15. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    La diesel e diametrul de 55 mm si lungime de 110.
     
  16. marius_bv

    marius_bv Audi Expert

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2.0i, 131 cp, 2003
    Am modificat si eu evacuarea, am pus de 1.8T pe 2.0i. Precizez ca nu a fost chiar Plug & Play, multe prinderi ale protectiilor de aluminiu nu existau si aici ma refer la cele de pe plasticul de pe rezervor (nu cred ca acela este rezervorul, ci o protectie a lui de plastic) si nici prinderile din zona conductelor de benzina. In rest, se simte diferenta mare, in bine: motorul trage mult mai bine (probabil am castigat ceva cai, nu multi dar suficienti cat sa se simta) plus zgomotul motorului care s-a imbunatatit semnificativ.
    Am gasit niste tipsuri de a4 b8, cod 8K0 253 825. Oare se potrivesc la diametru pe evacuarea de fabrica pt a4 b6 1.8T?
     
  17. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ba da, ala chiar e rezervorul si da, cele 3 suruburi sunt turnate in plastic la 1.8T.
    Ceea ce simti tu, este un raspuns mai bun la accleratie insa mai multi cai... nici vorba.
    Da, se potrivesc tips-urile de b8 si ca diametru pe teava si ca diametru pe gaura fustei barii (banuiesc ca acum ai fusta de 1.8T cu 2 gauri).
     
  18. K3nT Platinum Member

    Înscris:
    1 Oct 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4B6 1.9TDI AVF 2003 Berlina 155HP 1BV ; A6C7 Avant Quattro 2,0 TDI -DDDA-2018
    Salut baieti,

    cine cunoaște in Timișoara un service sau pe cineva care ma poate ajuta sa imi montez si eu evacuare dubla pe masina din semnătura?

    Mersi
     
  19. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
  20. by694bh

    by694bh Gold Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Ivrea(TO)-Baia Mare
    Masina:
    AUDI A4 2.0 ALT 2002
    Salut inafara de protectia izolatoare a tobei din partea dreapta mai trebuie altceva pentru upgrade ( tobele finale si cea intermediara + fusta spate le am deja ) Am dat jos acel plastic de pe partea dreapta care acopera locul gol al tobei din dreapta si am montat izolatia , s-a potrivit perfect am cumparat si piulitele originale dar as vrea sa stiu daca mai trebuie inca ceva izolatie?
     

Distribuie pagina asta