1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Faruri Bi-Xenon OE la Audi A4 B8 (8K) - inlocuire becuri far - DRL/lumini de zi in far

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de laurxxl, 12 Mar 2011.

  1. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Vezi? Ieftin si pe jumatate bun.
    Becul nu are can asadar desi practic functioneaza perfect, nu ii spune asta si calculatorului. Asadar daca nu te deranjeaza eroarea aia, e perfect. Insa sunt convins ca o sa il dai jos cat de curand...
     
  2. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    Deci trebuie OEM... ti-am mai spus .. (nu pretul ieftin trebuie sa te incate ci calitatea ! dai putin si tine putin .. sau deloc)
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Dec 2014
    Mirc Vfr apreciază asta.
  3. laurxxl

    laurxxl 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2009
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 143 CP B&O
    Pe jumatate bune pe naiba. Nu e bine deloc, nu le-am mai montat. Le pot returna, nu imi fac probleme de asta ci de faptul ca sunt in continuare chior.:cool:
    Probabil voi ajunge sa imi pun OEM, dar chiar mi-e ciuda ca e vorba si de bani dar as fi vrut sa fie de 6000K.
    Face parte din fantezia mea care ar presupune becuri 6000K pe faruri si de 3000k pe proiectoare. :tocktock:
    Inca ma mai incapatanez sa caut AM.
    Daca nu...mi-e tare teama ca stiu solutia.
    Multumesc pt raspunsuri.
     
    Ultima editare: 6 Apr 2011
  4. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Becurile OEM nu se gasesc doar la reprezentante !
    Poti intreba pe la firmele la care mergi si sigur va fi un pret mult mai bun .
    Nu te mai complica cu cele chinezesti de 6000
     
  5. laurxxl

    laurxxl 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2009
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 143 CP B&O
    Gata colegii, am rezolvat-o.
    Mi-am facut damblaua cu becuri ce indeplinesc simultan cele doua conditii dorite:
    1. sa lumineze :).
    2. sa fie de 6000 k, alb-rece.

    Am cumparat becuri AM. Nu mi-a mai dat eroare, deci inseamna ca sunt facute pe un vapor mai mare.;)
    Si functioneaza si am si dat pe pereche mult mai putin decat pe un bec OEM.
    Si sunt mai mult decat sigur ca o sa tina mult si bine.
     
    Ultima editare: 15 Apr 2011
    Mirc Vfr apreciază asta.
  6. premieru

    premieru 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Mercedes C220
    Parerea mea este ca mai bine mergeai pe becuri OEM la 4300k in loc sa te zgarcesti pentru ceva maruntis. O sa-i scada intensitatea in foarte scurt timp si in anumite conditii gen ploaie, asfalt mai inchis la culoare, cele de 6000k se vad mai slab decat cele de 4300.

    O spun din experienta pentru ca am facut si eu miscarea asta la un Audi mai vechi.
     
    wrw apreciază asta.
  7. laurxxl

    laurxxl 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2009
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 143 CP B&O
    Ai un fel de dreptate Premieru.
    Insa la cealalta masina am avut in ultimii doi ani jumatate, pana am dat-o, becuri AM si pe proiectoare si pe faza scurta si 4300 K respectiv 6000 K si nu am avut nici o problema. Nu s-au ars, nu s-a diminuat luminozitatea.

    "Maruntis" este mai degraba pentru ca e un pret mic fata de pretul umflat de comisioane + costul brand-ului. Pana la urma este un amarat de bec, daca ma tine 2 ani pana sa inceapa sa se diminueze lumina, eu sunt foarte multumit, le voi schimba, de data aceasta doar becurile care se desfileteaza din descarcatoare.

    Ceea ce spui tu cu scaderea luminozitatii in conditii de ploaie nu are a face cu tipul becului ci cu gradele Kelvin - temperatura de culoare. Cu cat xenonul este mai spre albastru: 8000 K, 10000 K, 12000 K etc... luminozitatea este perceputa diminuata de ochii - pe ploaie de exemplu. + ca luminanta scade invers proportional cu cresterea temperaturii de culoare. Dar asta tine de legile fizicii nu de cat de "original" este becul.
    Oricum, pana la urma... cum ziceam... "mi-am facut damblaua". :)
    Mai am una; vreau xenon de 3000K pe proiectoare... dar am deschis un alt thread pentru asta.
    Deci tine de fizica, luminanta unui bec cu temperatura de culoare de 3000K este mai mare decat a unui bec de 4300 K, asa cum 6000K este mai slab ca 4300K. Deci as fi avantajat daca as avea proiectoare de 3000K pe vreme urata mergand pe argumentul tau.
    RE5PEKT ! :thumbs-up:
     
    Mirc Vfr și wrw apreciază asta.
  8. Silviu 28

    Silviu 28 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2009
    Locație:
    constanta
    Masina:
    Audi Q5 2.0 TDI 2018 Quattro
    Farurir Bi-Xenon OEM A4 B8 8K - probleme si rezolvari

    Va salut! Am modelul acela cu leduri(diode) xenon si pe timpul noptii faza scurta e prea puternica. Cel putin asa vad ceilalti participanti la trafic care ma flesuiesc intruna. Mie mi se pare ca farurile bat f bine. Nu am buton de reglaj faruri in interior. E normal sa fie mai puternica faza scurta sau tb reglate farurile?
     
  9. premieru

    premieru 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Mercedes C220
    Trebuie reglate farurile. Vezi poate ai activat din MMI conversia pentru condusul pe stanga. Este in meniul car setup la sumbeniu exterior lighting parca.
     
  10. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    Ca sa poti contra-actiona sistemul intr-o masura destul de mica astfel incat sa nu ii mai deranjezi atat de mult pe ceilalti participanti la trafic este sa umbli in MMI la exterior lighting si sa setezi la on headlights converted parca, sau oricum ceva cu converged/converted nu stiu exact. Se poate seta numai cu vehiculul stationar, iar dupa ce vei seta "on" iti va aparea un mesaj in bord de fiecare data cand pui contactul care spune: Warning! Headlamps converted (parca!). Reduced range!. Treaba asta ajuta putin dar am vazut ca pe unii soferi inca ii deranjeaza (probabil ca pe cei foarte obositi). Eh.. asta e cand conducem masini cu valente sportive :))
     
    wrw apreciază asta.
  11. premieru

    premieru 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Mercedes C220
    De asta vorbeam si eu Alex, se numeste headlamp converter si schimba pozitia luminilor pentru condusul pe stanga sau pe dreapta, mai exact inalta farul de pe stanga si il coboara pe cel de pe dreapta, si invers.

    Headlamp converter trebuie sa fie pe OFF!!!
     
  12. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    Deci cand e pe on, se inalta farul din stanga??? Eu am observat ca coboara linia de stanga....:-S Ii dau si eu pe off acum ca mergeam cu ea pe on.....
     
    dinu.wdn apreciază asta.
  13. Audi_A4_8k 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2010
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6, 2012, 2.0 TDI 177 CP
    Dragi colegi si eu m-am lovit curand de problema becului ars.Mie mi s-a dus cel de pe partea dreapta si sunt in dilema cum sa remediez situatia ? voi ce care ati avut astfel de probleme care v-a fost solutia finala ?
     
  14. lorandino 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2011
    Locație:
    Voluntari
    Masina:
    A4, 1.8T, 2008
    Salutare,

    Am un B8 din 2008, in septembrie 2010 mi s-a ars becul xenon pe stanga (D3S), nu dintrodata ci se aprindea vreo 2-3 minute dupa care se stingea si aparea avaria pe computerul de bord. Dupa cateva zile nu se mai aprindea deloc. Bun am mers la PBV si l-au inlocuit, am platit vreo 1200 RON cu manopera cu tot. PBV a incercat sa ma convinga sa il schimb si pe cel de pe dreapta dar le-am spus nu multumesc.
    In august 2011 aceeasi problema, la acelasi bec!!! Acum sunt la PBV si astept diagnosticul sa vad daca balastul e cel care a cauzat sa se arda becul sau e vr-o alta defectiune. Daca e balastul m-am fericit, e vreo 2000 RON + 850 RON becul (s-a mai ieftinit). Am sunat si in Germania la audi, au zis ca daca e balastul de vina, ma duce undeva pe la 700 Euro cu tot cu manopera.

    Chinezariile costa vreo 350 RON (bec +balast), cu montaj cu tot, am fost temptat m-am dus la o firma din Bucuresti dar m-am speriat de calitatea proasta a balastrului (in germana Steuergeraet), arata ca o telecomanda de jucarie chinezeasca cumparata din piata Europa de 3 ori mai mica si din plastic fata de cea originala. N-am avut curaj sa imi montez asa ceva pe masina.

    Mesajul asta il scriu din PBV, asteptand rezultatul diagnosticului... o sa va tin la curent cu rezultatul. Scuze pentru gramatica.
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Aug 2011
  15. Audi_A4_8k 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2010
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6, 2012, 2.0 TDI 177 CP
    Draga Lorandino eu am avut acceasi problema adica mi-a "picat" becul si balastul dar am mers la dezmembrari si am scimbat becul cu 100 lei si balastul cu 300 lei in total 100 Euro. Asa ca nu mai da atatia bani la Porsche Bucuresti Vest.
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Dec 2014
  16. lorandino 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2011
    Locație:
    Voluntari
    Masina:
    A4, 1.8T, 2008
    Iata verdictul, 2200 RON -Droser + Bec. M-au rezolvat :motz:
     
  17. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Eu nu as fi dat banii aia nici in 1000 ani.
    Si crede-ma, daca nimeni nu ar da banii aia, nu ar avea decat sa le ieftineasca... asa cum ai spus si tu mai sus ca s-a ieftinit becul, evident se poate.
    Insa tu probabil ti-ai permis suma respectiva si probabil nu ai preferat sa mai pierzi timp ca sa cercetezi piata. Eu zic ca daca cautai iti rezolvai problema cu mai putin de jumate din banii dati de tine. Dar, asta e doar parerea mea...
     
  18. Audi_A4_8k 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2010
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6, 2012, 2.0 TDI 177 CP
    Eu mi-am rezolvat problema ce ai avut-o si tu cu doar 400 RON :P
     
  19. laurxxl

    laurxxl 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2009
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 143 CP B&O
    Salutare. Prin martie 2011 am inceput threadul si citesc ca si multi alti colegi de forum s-au confruntat cu problema pe care am avut-o eu acum cateva luni.
    Eu in continuare sunt relativ multumit de solutia adoptata in acel moment de mine. Mi s-a ars un bec si le-am schimbat pe ambele cu un set aftermarket de 500 lei de 6000 K. Recunosc ca parca luminau un pic mai tare becurile originale de 4300 K insa asta e problema culorii si luminantei nu a becului in sine. Parerea mea pe care mi-o mentin si acum esta ca este exagerat de scump sa schimbi un bec amarat la reprezentanta audi. Pana la urma becurile originale (Philips) se gasesc pe internet la aproximativ 500 lei bucata, deci mult sub jumatate decat in reprezentanta. Intr-un viitor daca o sa ma plictisesc de becurile albastrui pe care le am o sa imi mai cumpar un bec original si impreuna cu cel vechi bun ramas voi reveni la lumina de fabrica.
    Sfatul meu este sa cantariti fiecare optiune foarte bine cand e vorba de intretinerea masinii, cei de la reprezentanta nu sunt niste zei, am avut multe probleme in trecut cu "profesionalismul" audi din Romania, incat am invatat sa nu ajung la ei decat pentru probleme care chiar nu au rezolvare in conditii normale.
    Si revenind... un bec, e un bec... nu e avion. :o:
     
  20. Audi_A4_8k 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2010
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6, 2012, 2.0 TDI 177 CP
    La mine de exemplu dupa ce mi-am inlocuit si becul si balastul, acum vad ca imi da cateodata eroare si la controlul farurilor...sa inteleg ca s-a dus si calculatorul de control al farurilor ?
     

Distribuie pagina asta