1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor la Audi A4 B8- nu sta la 90 grade - termostate - radiator racire motor

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de amirus, 26 Noi 2011.

  1. Razvan GV 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mar 2019
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4 b8 an 2010
    Pompa de apa a fost schimbată acum 2.000 de km odată cu distribuita.
     
  2. jonnyb_emy 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    a3,2006 sportback 1,9tdi bls 105 mustangi....audi a4 2.0tdi caha 170 cp, stage 1 =》 198cp
    Eu am avut aceeasi problema ca tine pe un seria 3. Am verificat tot traseul , rectificat chiuloasa de 2 ori ,verificat vasul.... degeaba . Am desfăcut tot motorul si aveam o crapatura pe pistonul 1de vreo 4,5 cm, care logic se dilata la caldura . Eu ramaneam fara apa in vas pe la 80km.Din acceasi cauza a picat si turbo + ( cat pe ce sa pice si a 2-a , paletele erau roase..cred ca din cauza vaporilor/particulelor de apa ...asta cred eu). Ca sfat , daca demontezi motorul sa verifici bine blocul motor. Bafta .
     
  3. Legendaryftw

    Legendaryftw 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    audi a4 2014 2.0 tdi ultra 136cp
    Este vreo problema daca am putine bule in partea de sus a vasului de expansiune? De pierdut antigel nu pierde deloc
     
    Circiumaru Daniel apreciază asta.
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu. Se aeriseste singur.
     
    Legendaryftw și flawyl31 apreciază asta.
  5. OvidiuNM 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Apr 2019
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI CJCC, 2013
    Salut!
    Am cumparat un Audi A4 2013,2.0 TDI, cod motor CJCC si nu pot sa-i dau de capat. Am o problema cu sistemul de racire. Imi creste temperatura apei in motor daca rulez cu o viteza de peste 80 km. Am dus masina in service si s-a pus testerul pe ea am avut o eroare p164d00 oil pressure switch.
    Apa in motor se aude fierband, dar nu trece in radiator sa-si faca racirea. Am schimbat termostatul principal, aceleasi simptome, temperatura apei creste si-mi apare concomitent si eroare check oil pressure.
    Citind forumul am aflat de al doilea termostat, situat in spatele filtrului de ulei. Mecanicul l-a scos si se pare ca ar functiona. Tot el zice ca nu ar fi chiuloasa, deoarece nu-mi da apa afara din vasul de expansiune atunci cand il deschid si temperatura apei e peste 90 de grade.

    S-a mai confruntat cineva cu problema asta? Daca am postat unde nu trebuie, rog adminii sa ma indrume catre forumul potrivit.

    Multumesc anticipat!
     
    FilimonNicusor apreciază asta.
  6. Upgradeaudi 4th Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2014
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi
    Posibil sa fie o problemă la pompa de apa.
     
  7. mihai_mat 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2016
    Locație:
    craiova
    Masina:
    a4 1.8tfsi 2008
    salutare. stie cineva daca 1.8 tfsi cod motor cabb are pompa de apa cu termostat in ea sau este fara? multumesc
     
  8. cocost 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2015
    Locație:
    Alexandria
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2009
    Salut!
    Audi a4 b8.5 cod motor cglc
    Am si eu urmatoarea problema:
    1 Fault Found:
    4875 - Coolant Pump 2
    P261A 00 [237] - Open circuit
    MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 8
    Mileage: 244114 km
    Date: 2019.06.15
    Time: 17:31:21

    Engine speed: 828.00 /min
    Normed load value: 29.8 %
    Vehicle speed: 0 km/h
    Coolant temperature: 66 °C
    Intake air temperature: 43 °C
    Ambient air pressure: 1000 mbar
    Voltage terminal 30: 13.520 V
    Unlearning counter according OBD: 40
    Coolant temperature at radiator outlet: actual value: 42.9 °C
    Bypass valve for EGR cooler: status-Bit 0: 00000001
    Exhaust gas recirculation: shut-off conditions-Bit 0: 00000000
    Exhaust gas recirculation: shut-off conditions-Bit 16: 00000000
    Exhaust gas recirculation: shut-off conditions-Bit 24: 00000000
    Exhaust gas recirculation: shut-off conditions-Bit 8: 00100101
    EGR cooling function: status-Bit 0: 00000000
    Exhaust gas recirculation (EGR) cooler pump: specified value: 80.00 %
    Temp sensor for EGR after cooler: raw value: -270.6 °C
    Exhaust gas temperature sensor 1: 20.0 °C


    Am schimbat mufa ( era corodata, topita), am schimbat pompa de sus ( 5N0 965 561) si tot aceiasi eroare. Ce ma sfatuiti sa fac? am observat ca mai jos este inca o pompa, sa fie de la ea?

    Multumesc anticipat!
     
  9. AudiA4B8CGLC177PS

    AudiA4B8CGLC177PS 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI,177 ps
    Salutare colegi. Dupa un drum mai agresiv cu al meu audi a4 b8 iar am inceput cu pierderea de antigel si cred ca am depistat si pe unde ar fi. Aveam antigel intre min si max si dupa 150 km de condus sportiv mi.a scazut apa 3 degete sub minim fara a ma antentiona computerul de bord. E normal? Am facut si niste poze si se vede pe unde se prelinge antigelul. Ce parere aveti e pompa de apa sau vreun furtun copt? precizez ca miroase a ars. Probabil cum a stropit cu antigel pe compentele calde.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Crezi ca vei primi un raspuns din fata tastaturii ? Pentru asa ceva se merge la mecanic si pe urma ne spui pe forum de unde ai avut probleme si cum ai remediat. Din pacate nu suntem la ghicitoare aici si nu putem ghici.
     
  11. AudiA4B8CGLC177PS

    AudiA4B8CGLC177PS 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI,177 ps
    Am dus-o in service si s-a constatat ca face presiune mare pe instalatie si da afara pe la supraplin. Garnitura de chiulasa ar fi responsabila pentru crearea presiunii de peste 2 bari.

    Intrebarea ar fi cum vi se pare costul de 3.000 - 3.500 lei pentru inlocuit garniture de chiulasa + facut planeitatea.
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu inteleg de ce tot intrebati cat costa ceva anume. Costa cat costa si trebuie sa o repari indiferent de pret. Restul sunt povesti
     
  13. Marius Pascalau

    Marius Pascalau 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2013 CJCA 143 hp
    Salut!
    Am o problema mai ciudata pe masina legata de acea pompa de apa auxiliara.
    Dupa o scanare cu VAG am urmatoarele erori:
    1. P261A 00 [175] - intrerupta (am atasat poza 1)
    2. 03220 - Ventil închidere lichid racire climatronic -N422- (am atasat poza 2)

    Am citit pe forum legat de problemele cu aceasta pompa si atunci am schimbat pompa auxiliara de apa cu una noua. Problema este ca, chiar si dupa schimbarea pompei cu una noua (pierburg), aceasta persista.
    Am verificat si cablajul astazi dimineata, cablajul este ok-are semnal, rezistentele sunt ok si ele, iar pompa functioneaza daca este testata separat. La fel si cu acea termocupla ce are legatura cu eroare 03220 - a fost testata separat si functioneaza, cablul este ok - are semnal, insa nu functioneaza nici pompa de apa auxiliara si nici termocupla (sper sa nu gresesc zicandu-i termocupla, asa am inteles ca ii spune - legata de eroarea 2).
    Acum intrebarea mea este: se poate sa fie problema din ECU ? Daca da, se poate face un update de soft pe acest ECU ( asta in caz ca ar fi sanse sa se rezolve problema doar din software) ? iar daca se poate face o resoftare, imi puteti recomanda pe cineva din Timisoara care se ocupa de asa ceva si ma poate ajuta ?
    Alta varianta cred ca ar fi schimbarea ECU-ului, insa nu am vazut niciunde pe forum-uri ca aceasta problema sa fi plecat de la ECU.
    Multumesc.
     
  14. Marius Pascalau

    Marius Pascalau 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2013 CJCA 143 hp
    Revin cu un update, am schimbat astazi si cealalta pompa auxiliara (in urma postarii colegului Clauu), si s-a rezolvat problema, a fost nevoie de un test drive cu masina si au disparut toate erorile.
     
    tommy lee și flavius89 apreciază asta.
  15. adrianb83 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI, 150CP, 2014
    Salutare,
    Las si eu aici intamplarea mea....poate ajuta pe cineva. In urma cu cateva saptamani mi-a aparut eroarea cu supraincalzire motor, am oprit, si-a revenit, dupa care am pornit la drum din nou, cum acceleram peste 60km/h crestea temperatura la 100-110 grade, daca nu incetineam se ducea in 130 de grade. Am ajuns mergand cu 60 la ora la primul service...
    Masina nu prezenta antigel in ulei sau ulei in antigel, nu scotea fum alb, nu pierdea antigel, doar ii marea nivelul si fierbea pana sa iasa prin capac (doar pe acolo putea sa piarda), antigelul nu circula prin instalatie iar caloriferul nu baga caldura in masina. Ventilatoarele mergeau la maxim...un alt simptom important, cand actionam clima on-off se ducea inapoi in 90 de grade.
    Primul lucru pe care l-am schimbat a fost termostatul, asta nu a rezolvat nimic asa ca am primit un verdict de la "mecanici", garnitura de chiuloasa, chiuloasa fisurata....nu prea mi-a picat bine pentru o masina care abia a facut 100.000 km sa umblu la motor...mai mult, cu o saptamana in urma ii facusem si revizia, iar sa-i fac ceva iesit din comun masinii nu ii facusem, supraturez etc. Pana la urma mi-au bagat apa cu presiune pe instalatie si a inceput sa mearga caldura, am fost sa-i fac o proba, dupa 5 minute de mers cu viteza a inceput sa faca la fel.
    Precizez ca eu m-am rugat de mecanici sa facem distributia si sa schimbam si pompa de apa, ziceau ca nu e nevoie ca masina nu a facut km de distributie, desi eu le explicam ca totusi are 5 ani. Intr-un final am decis sa ma duc la alt service cu gandul ca daca este garnitura sau chiuloasa sa am garantie la lucrare etc.....Am picat si mai rau....niste mecanici de toata jena....au vrut sa-mi dea si teapa cu pompa auxiliara, mi-au zis ca de acolo e....le-am zis ca nu prea are cum ca probabil d-asta ii zice auxiliara (eu chiar nu ma pricep)....s-a dovedit intr-un final ca nu avea vreo problema pompa aia (poveste mult mai lunga, i-am prins cu minciuna).
    Intr-un final am fost la un alt service ok unde constatarea lor a fost ca este intr-adevar pompa de apa, acolo mi-am schimbat distributia si pompa de apa, pompa de apa defecta, se rotea in gol, de aici toate problemele.
    Nu prea le am cu mecanica....sper ca m-am facut inteles in ce am scris, ideea este sa schimbati service-ul sau mecanicul inainte sa ajungeti sa umblati la motor etc...la mine este un caz fericit, pana sa rezolv problema am pierdut doar vreo 7 mil pe schimbat piese aiurea si verificari :). Distributia a costat 1800 lei (pompa apa Hepu, kit curea Dayco, antigel+apa distilata, manopera)
     
    Ultima editare: 22 Oct 2019
    Horatius și TalosCosmin apreciază asta.
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Este o problema comuna la pompele de apa, se desprinde axul central si se invarte in gol.
    Bine ca ti-ai rezolvat problema. Si mai bine ca ai avut simtul de a deschide bine ochii in fata “mecanicilor”.
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
     
    andreii_voicu apreciază asta.
  18. Alin Rus 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2019
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI, 2009
    Salut despre care pompa este vorba cea de la distribuitie sa cea electrica multumesc
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Alin Rus Pompa de apa primara (cea de pe distributie), nu cea secundara (auxiliara).
     
  20. Theghost25 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2019
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 B8 2011 143hp CAGA
    Salut!

    Acum an am cumparat un Audi A4 B8 2011 CAGA cu antigelul la MAX.

    La fix un an, am verificat antigelul si se aproprie de LOW..

    Presupun ca nu prea e normal.. sa las asa si sa-l schimb sau sa imi bat capul sa aflu pe unde pierde?
     

Distribuie pagina asta