1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A6 C6 - antigel - termostat - electroventilatoare

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de SlayeRC, 6 Mai 2010.

  1. voodoomo

    voodoomo Junior Member

    Înscris:
    3 Mai 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6 3.0 TDI Quattro
    eu am avut prolema cu cablul care face legatura la senzor e invelit intr-o protectie vezi daca nu e intrerupr ciupit pe undeva
     
  2. haryhary

    haryhary Bronze Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Locație:
    Buftea
    Masina:
    Audi 6 3.0 tdi 2005, Motor BMK
    nu stiu sigur daca e senzorul din vas....atunci cand s-a mai incalzit afara eroarea a disparut. nu stiu ce sa zic dar daca era din senzor facea oricum
     
  3. allexutzu

    allexutzu Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    BMW 320d e90
    la mine a fost desfacut robinetul ala de evacuare a antigelului si am pierdut cam tot ce era in borcan da nu s-a aprins nimic pe bord...am vazut balta sub masina si am deschis capota...altfel mergeam asa mult si bine ... "ce sa este oare?":)
     
  4. ylk 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2011
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a6/2000/2006
    problema electroventilatoare!

    Am si eu o intrebare.
    Am un Audi a6 4f blb pe care l-am lovit si a trebuit sa ii schimb electroventilatoarele!
    Problema este ca eu aveam doua electroventilatoare iar ce am cumparat este cu unul singur...se potriveste sau trebuie sa il dau inapoi? cine stie il rog sa ma ajute..ms

    Electroventilatoarele le am luat tot dupa un a6 blb dar era de anglia!!!
     
    Ultima editare: 14 Ian 2013
  5. wushu 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    AUDI A6 AVANT, 2.0TDI, 2009
    Temperatura Motor Audi 6 Avant

    Sal, am o mica problema la audi(audi a6 avant 2tdi 2009), problema este la temperatura motorului, scade de la 90grade ba la 80 respectiv 70, cand accelerez creste iar la 90, am schimbat senzorul de temperatura,termostatul.. totul ok
    dar cand dau drumul la caldura (are 2 ventilatoare) si pe AC, imi scade iar temperatura undeva pe la 70grade si cand le opresc isi revine la 90.... e normal asa ceva? (eu cred ca nu),,,ce ar putea fi?????:huh:
     
  6. alien_h2001

    alien_h2001 Silver Member

    Înscris:
    27 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A6,2010, 2.7 TDI,CANA,190CP
    Eu cred ca tot termostatul este de vina.Cel mai bine verifica temperatura apei din vag-com si dupa aia iti poti face o idee ce trebuie facut. Succes
     
  7. giurgeaflorin

    giurgeaflorin 5th Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2012
    Locație:
    tecuci/italia
    Masina:
    fiat doblo 1.6 m jet 2011
    Am un A6 C6 cu motor de 3.0 TDI si imi dispare si mie apa si nu vad unde s-ar putea duce. Am verificat uleiul si e in limite si nici nu si-a schimbat culoarea, deci nu se duce in baie, asta sunt sigur. Am controlat si nu vad nici o pierdere. Daca ai noutati, te rog sa le scrii. Merci mult
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Feb 2013
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In spatele motorului exista o flansa sau sunt niste flanse de plastic prin care circula apa de la motor la caloriferul din bord (caloriferul de incalzire). Acea/Acele flanse se crapa si in timp incep sa-ti piarda apa. Verifica acea/acele flanse. Daca sunt crapate nu costa prea mult dar manopera pentru inlocuire este destul de mare din cauza greutatii de montare/demontare. Bafta.

    Mesajul tau a fost mutat unde trebuia sa scrii de la inceput adica in topicul tipului tau de masina.
     
  9. giurgeaflorin

    giurgeaflorin 5th Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2012
    Locație:
    tecuci/italia
    Masina:
    fiat doblo 1.6 m jet 2011
    o.k,merci mult si scuze pt postare.
     
  10. wushu 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    AUDI A6 AVANT, 2.0TDI, 2009
    Am pus alt tremostat(cel original),temperatura din vag com era buna, tot asa face cand dau drumu la caldura in timp ce stau pe loc scade la 70 fara sa urce inapoi la 90, e posibil sa mai aiba inca un tremostat, adik 2??????
     
  11. andrew_sv

    andrew_sv 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2012
    Locație:
    Falticeni
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI (CAGA) 2010 Multitronic
    Salut. La A6 din semnatura mi se intampla de azi la +4 grade temperatura exterioara,cand opresc motorul observ ca raman ventilatoarele deschise si mai merg cam 5 min dupa care se opresc. Este normal avand in vedere ca nu este cald afara? Multumesc.
     
  12. solver 6th Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2008
    Locație:
    DE
    Masina:
    A6 2.0 TDI 2015
    Poate iti face regenerare la filtrul de particule (daca ai). De obicei atunci raman ventilatoarele pornite ca sa scada temperatura foarte mare care se face in timpul regenerarii.
     
  13. andrew_sv

    andrew_sv 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2012
    Locație:
    Falticeni
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI (CAGA) 2010 Multitronic
    Am dpf si cred ca ai dreptate ca am observat abur mai mult ca de obicei iesind prin tobele de esapament iar la mersul prin oras in D de obicei daca merg linistit imi sta turometrul la 1100 iar acum cam 1500.
     
  14. lau82 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6, 3.0 tdi, 2005
    Am si eu o intrebare: ventilatorul cel mare (dintre motor si radiator) nu porneste. Mecanicul mi-a spus ca la mana merge greu si nu porneste cu toate ca ar trebui sa plece o data cu clima. Ca porneste doar cel mic. Am mai facut o proba si nici cu apa la 90 grade nu porneste. Puteti sa-mi spuneti, va rog daca la masinile voastre porneste ventilatorul mare? Cand? Cu motorul rece, daca dati drumul la AC? Multumesc.
     
  15. remezo 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2013
    Locație:
    CAREI
    Masina:
    Audi A6 , Diesel 2,0 , 2005
    Vreau sa stiu si eu ceva . Am un A6 an fabr 2005 , 2,0 TDI . Iarna facea niste fite . Circulam cu el si baga aer cald pina cand apa ajungea la 90 grade dupa care auzeam ca ventilatorul merge dar la locasurile unde trebuia sa iasa aerul cald nu venea aerul , de parca ar fi inchis clapetii si nu lasa sa intre aerul cald . Am inghetat de frig la un drum de 40km . Hmmm... acum vara face invers . opresc econul si aud ca pompa de clima porneste eeee numai ca nu baga aer rece chiar din contra , baga cald de nebunesc , pornesc cu masina din loc si culmea baga rece de inghet . am schimbat senzor in pompa de clima am schimbat senzor in radiatorul de clima , am curatat de insecte radiatoarele . Nu mai stiu ce sa fac , daca ma opresc la stop in 3 minute baga o caldura in masina de nebunesc . daca pornesc cu masina si merg indiferent inainte sau inapoi ( 20 km/h ) cu masina totul este OK si baga rece . Acum uni mi-au spus sa cumpar climatronicul din interiorul masinii . Am cumparat-o numai ca acum trebuie sa ma duc la Audi pt adaptare la autoturism dar tare mi-e ca nu acesta e de vina . Stie cineva ceva ce sa fac ???
     
  16. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Poate am greșit topicul, dacă e așa, îmi cer scuze, dar altul cu titlul mai apropiat de ceea ce vreau sa aflu, nu am gasit.
    Ma gândesc să intru în sezonul rece cu lichidul de răcire schimbat. Cred că are destui ani și km în spate, plus ca nivelul e la minim, de muuult timp.
    Exista pe forum vreun tutorial, niște explicații în acest sens?
    M-ar intetesa sa stiu pe unde trebuie sa se umble, pe unde se scoate lichidul vechi, cum se face amorsarea, etc.
    Nu ajung prea curând pe la reprezentanta, eventual sa fac și operațiunea asta și nici nu știu dacă se merita, habar nu am de un preț.
    Mulțumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Iul 2013
  17. Dumitux10 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2013
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a6 3000 diesel quattro. 2009 facelift
    Probleme la sistemul de racire

    Salut. De cateva zile mi a aparut o problema la sistemul de racire, in sensul ca la mers normal in oras imi creste temperatura pana la 70-80 grade dupa care imi scade temperatura sub 70 si tot asa. Am observat ca daca opresc aeroterma de caldura, temperatura se regleaza si se stabilizeaza la 90 de grade cum e normal. Nu inteleg de ce cu aeroterma mergand imi scade temperatura iar daca opresc aeroterma temperatura devine normala la 90 si se stabilizeaza acolo fara a mai crea probleme. Ma poate ajuta cineva cu vreo solutie ??? Multumesc.
     
  18. zuxy 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 Avant 3.0 TDI (CVUA 235 kW) 2016
    Salutare,

    Pentru un A6 3.0 TDI cod motor CDYA, stie cineva ce capacitate are instalatia de racire ? Cati litri intra in instalatie la o schimbare completa a lichidului ?
    In alta ordine de idei, eu acum am G12. Merita sa trec la G13, sau sa merg in continuare pe antigel G12 ? Merci
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Ian 2015
  19. Dumitux10 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2013
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi a6 3000 diesel quattro. 2009 facelift
    zuxy Am acelasi motor. Si am continuat cu G 12. Iti recomand la fel

    Si am gasit si raspunsul la problema mea de mai sus. Pentru cine mai intampina problema asta: cauza este al doilea termostat de la EGR !
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Dec 2013
    Silviu1985catalinA6 apreciază asta.
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @G@bryel

    How to change coolant on an Audi V6 :



    1. When the engine has cooled down, remove the Audi coolant tank cap.
    2. Draining the Audi coolant from the V6 cooling system:
    3. There is a 8mm Allen drain plug on the back side of the subframe cross member offset to the drivers side. It is recessed about 1 inch into the casting of the engine block. You'll probably need a flash light to find it. To drain the heater core you'll need to remove the hose on the coolant flange or transfer pipe located on the back side of the engine. This hose goes from the cylinder head to the heater core.
    4. After the system is done draining, put the Audi coolant tank cap back on. Carefully work off and remove the smallest hose that is connected to the top of the Audi coolant tank. Be careful, the tank nipple likes to crack and break off.
    5. With a blow gun and compressed air on low, carefully insert the blow nozzle into the small hose. Wearing safety goggles, carefully force the air out so that any Audi coolant that's still trapped in the cooling system is released.
    6. Reinstall the Audi coolant drain plug. Reinstall the coolant tank hose(s). Fill the Audi cooling system with distilled water. Start the car and air bleed the cooling system as outlined in the factory manual. Run the car until the cooling fan comes on.
    7. Repeat steps 1 through 5 until the water comes out clean.
    8. Verify that you have the correct anti-phosphate anti-amine G11 or G12 Audi coolant. If it's full concentrate, mix a 50/50 ratio per the Bentley manual. Fill your Audi cooling system with this 50/50 mixture. You MUST dilute the coolant using DISTILLED water to a 50/50 concentration. DO NOT mix normal tap water with coolant. Tap water varies in pH, mineral, and chemical content and depending on these factors can adversely affect your new coolant and the cooling system. Note: Some factory Audi coolants sold by dealers are already premixed and do not require further dilution.
    9. Run the V6 engine and check for any Audi coolant leaks.
    10. Top off the coolant tank to the fill line. Do not overfill.
    11. Using a permanent marker, write 'G11 or G12 Coolant Only' on the Audi coolant tank.
    12. Be environmentally responsible and dispose of your old Audi coolant properly.
     

Distribuie pagina asta