1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A6 C6 - antigel - termostat - electroventilatoare

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de SlayeRC, 6 Mai 2010.

  1. jonnyy_b

    jonnyy_b 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2009
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    AUDI A6, 2.0 TDIe, 2010, CAGB
    O intrebare am si eu , si totodata o nelamurire referitoare la A6, model 2010, 2.0 TDI .
    Nelamurirea mea este cu temperatura apei la motor acum pe vreme rece. Dupa 5-10 minute de mers pe temperaturi scazute sa zic -1-2-10...de genul, apa se ridica normal la 90 grade. Insa daca dupa ce s-a ridicat apa, las masina la relanti 2-3 minute, cu caldura pornita pe treapta un pic mai mare de genul 3-4, observ ca apa imi scade cam la 70 grade aprox. E normal ? Daca ma pun in miscare iar, creste in aprox 1 minut la temperatura normala. La drum intins totul e ok, se ridica si nu mai scade . Doar pe loc se intampla asa. E normal ? Nu am erori stocate. E termostatul de vina?
    Spun asta pt ca la fosta masina bmw seria 5, 2006, pe loc apa ramanea la 90 grade orice i-as fi facut...
     
  2. spanu110976 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Feb 2012
    Locație:
    Napoli
    Masina:
    audi a6 avant, 2.0 BRF-136CP (170CP) 2006
    Este normal acest fenomen cand este frig afara.
    Si la BMW exista acest fenomen dar probabil ca nu l-ai observat.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    jonnyy_b este un lucru normal (acum in aceasta perioada cu frig) asa cum ti-a mentionat si colegul anterior.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  4. jonnyy_b

    jonnyy_b 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2009
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    AUDI A6, 2.0 TDIe, 2010, CAGB
    Am inteles. Multumesc.
     
  5. BogdanCh

    BogdanCh 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2013
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 C6
    Imi puteti spune va rog ce capacitate are instalatia de racire la un A6 4F de 2000 cmc? Multumesc!
     
    Cristian Sava A6 apreciază asta.
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cand este motorul complet uscat (in fabrica) intra in jur de 8,5 - 9 Litri lichid de racire.

    Tu cand vrei sa golesti instalatia si daca demontezi toate furtunurile, demontezi radiator, scoti vas de apa de pe pozitie, etc., tot nu o sa scoti intreaga cantitate de lichid de racire pentru ca o mare parte ramane in motor si pe alte trasee (in caloriferul din bord, furtunuri diverse, etc.).

    Cel mai bine cumperi cam 3 Litri de antigel si 3 Litri de apa distilata care le amesteci si dupa ce ai scos, cat ai scos din instalatia de racire, completezi in vasul de expansiune, pornesti motorul si lasi sa se incalzeasca motorul ca sa deschida termostatul. Cand termostatul a deschis, vasul de expansiune se goleste/scade antigelul si o sa fi nevoit sa completezi.
    Repeti operatiunea de umplere la nivel in vas mai lasi motorul se functioneze si in dimineata urmatoare te asiguri ca nivelul in vas este optim, daca nu este la nivel completezi. Asta este tot, aerisirea se face automat. Despre asta s-a mai scris pe forum de zeci de ori pana acum. Bafta.
     
    Ultima editare: 5 Ian 2015
    vladliviu85 apreciază asta.
  7. jonnyy_b

    jonnyy_b 4th Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2009
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    AUDI A6, 2.0 TDIe, 2010, CAGB
    Eu la schimbarea distributiei, am procedat luand 3 L antigel si un bidon de 5l apa distilata. Bineinteles ca mi-a deomontat bara fata...si din ce am vazut eu a curs destul antigel. La terminare cand a inceput sa bage lichid in instalatie...au intrat fix 3L de antigel curat G12 ROZ + 1L apa distilata. Nu a mai fost nevoie ulterior sa mai fac completari. Cred ca nu este nici o problema deoarece mi-a pornit la -20 :arco: . Mai enervant este ca se incalzeste greu motorul pe frig...si se raceste f repede ..
     
  8. horhe 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 2.0TDI 2010 CAHA 170CP
    Descrierea problemei mele: de ceva timp mi a aparut o problema la sistemul de racire, in sensul ca la mers normal in oras imi creste temperatura pana la 70-80 grade dupa care imi scade temperatura sub 70 si tot asa. Am observat ca daca opresc aeroterma de caldura, temperatura se regleaza si se stabilizeaza la 90 de grade cum e normal. Daca treapta ventilatorului este mica si apa creste mai repede. Precizez ca am schimbat termostatul cu unul original Audi si lucrurile sunt usor imbunatatite adica temperatura apei creste ceva mai repede ca inainte. Colegul Dumitrux10 care avea aceleasi simptome ca si mie a zis asa: Pentru cine mai intampina problema asta: cauza este al doilea termostat de la EGR ! I-am dat mesaj pentru mai multe detalii insa nu a mai intrat pe forum de la inceputul lui ianuarie. Stie cineva ceva despre acest al doilea termostat de la EGR ? Multumesc
     
    Silviu1985catalinA6 apreciază asta.
  9. diabolic53

    diabolic53 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C6 2010 Facelift, 2.0S (173bhp), Piele, MMI 3G, DRL, xenon, etc.
    Aproximativ acelasi lucru mi-l face si mie , o sa ma uit sa vad daca fara aeroterma face la fel.
     
  10. ariciutz 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2012
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A6,2.0 TDI , 2005
    Presiune vas expansiune.

    Va salut am si eu o problema si nu ii dau de cap.Imi face presiune in vasul de antigel.Apa la la 90 nu are fluctuatii.Ideea este ca tot timpul este sub minim cu 2 cm.Daca complectez si fac un drum il arunca pe la borcan dar arunca exact cat am complectat s ramane la acelasi nivel.Dupa ce opresc si desfac busonul iese presiune tare si urca lichidul in sus .Repet ... nu consuma antigel atat ca face presiune tare de tot si nu pot complecta la cat ar trebui.Am schimbat si busonul dar nimic.Are cineva vreo idee ?
     
  11. spanu110976 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Feb 2012
    Locație:
    Napoli
    Masina:
    audi a6 avant, 2.0 BRF-136CP (170CP) 2006
    Da, ideea este: Garnitura de chiuloasa!!!
     
  12. SeseSerj

    SeseSerj 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2015
    Locație:
    ORADEA-DUBLIN
    Masina:
    A6.3.0 TDI.2005 280cp BMK S-line. 19 ", S6 front bumper
    Aceeasi problema am si eu. Mam dus la service sa vad care este problema si cum ajung pusca ceva tub.Ok. Cu ocazia asta verifica si termostatu, schimbate ceva tuburi termostat si pana la urma imi zice stii ai probleme cu garnitura de chiuloasa. Vaul de expansiune nu avea capacul pus si am vazut cum ies ceva aburi. Acuma sunt intr o mare dilema si eu. merita facut sau merita luat un alt motor?:think: Cineva ma poate ajuta cu ventiloatorele ?
     
    Ultima editare: 14 Mar 2015
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Garnitura de chiuloasa in cel mai bun caz, asta daca nu ai pierderi pe undeva. Poate sa fie si chiuloasa fisurata, ai grija sa nu iti bage apa in capu la piston. Scoate fum ? Apuca-te si desfa sa vezi cat a afectat, dupa aia faci calcule daca merita sa schimbi chiuloasa sau motoru.
     
  14. ariciutz 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2012
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A6,2.0 TDI , 2005
    Spanu110976.Bravo :) ai o bere de la mine.S-a rezolvat...garnitura..plan...vreo 3 supape...distributie...curele ...oringuri...suruburi injectoare am scapat si de tremuratul ala enervant.
     
  15. SeseSerj

    SeseSerj 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2015
    Locație:
    ORADEA-DUBLIN
    Masina:
    A6.3.0 TDI.2005 280cp BMK S-line. 19 ", S6 front bumper
    Acuma o sa vad cand ma duc la mecanic , pt ca la cel ce am fost a durat 1 sapt sa imi schimbe 2 tuburi si un termostat. Trebuie sa schimb mecanicu. Valve Ventil Valve Unit Audi A6 4f Coolant Circulation Pump ce vrea sa zica ?
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  17. ClaudiuR

    ClaudiuR 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B9,2.0TDI quattro,2016 DeTA
    Va salut! Va rog sa ma ajutati cu o problema intalnita la masina din semnatura. Am cumparat masina de curand si am luat-o cu o problema la ventilatoare. Sa descriu problema: de cum pornesc motorul indiferent de cat de mult timp a stat nepornita sau de cat de frig/cald e afara imi pleaca ventilatoarele de la radiator in turatie maxima de zici ca decoleaza. Asa merg tot timpul iar dupa ce opresc motorul ele mai merg cam 30 de secunde dupa care se opresc. Am facut o diagnoza si mi-a dat urmatoarele eroari: 1. coolant fan control circuit 2:electric malfunction P0481. si 2. fan 1 control circuit: short to plus P0692. Va rog sa ma ajuta-ti in identificarea problemei si daca a mai intalnit-o cineva cum a rezolvat-o?
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vezi ca a fost o rechemare in service ptr. treaba asta.
    Eu nu aveam nici o problema si totusi mi-au schimbat gratis un cablu sau modul la reprezentanta, preventiv.
     
  19. ClaudiuR

    ClaudiuR 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 B9,2.0TDI quattro,2016 DeTA
    Spune-mi te rog cum trebuie sa procedez pentru aceasta rechemare in service? Masina nu are garantie
     
  20. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    te duci la orice reprezentanta audi, daca nu a fost facuta lucrarea , sunt datori sa iti o faca. nu trebuie sa fie masina in garantie.
     

Distribuie pagina asta