1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Jante si anvelope la A5 - ce alegem - ce se potriveste

Discuție în 'Jante / Anvelope' creată de schitimus, 22 Aug 2008.

  1. AndreiFlorea

    AndreiFlorea Bronze Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 265 HP CDNC
    Nu ai nevoie de XL. Uite-te in cartea masinii si vezi ce indice de greutate trebuie sa aiba cauciucul.
     
  2. Adi24

    Adi24 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A5 2.0tdi quattro 2014 CGLC
    Pe usa la dimensiunea 245/40/18 nu scrie xl doar la 19 sunt recomandate xl.
    Eu am preferat sa iau normale fara xl chiar am cautat mai mult ca sa nu aibe xl.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Sunt mai ok cele XL, chiar daca sunt putin mai rigide.
     
  4. iulian21

    iulian21 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2017
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    Audi A5 sportback 3.0tdi quattro S-tronic 2011, CCWA
    La mine scrie XL pe usa pentru 245/40/18.
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Tu ai 3.0 TDI. :)
     
  6. iulian21

    iulian21 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2017
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    Audi A5 sportback 3.0tdi quattro S-tronic 2011, CCWA
    Salutare...pana la urma am ales Goodyear F1 Asymmetric 5 245/40/18 XL :):racer:. Cu criza asta am zis sa mai astept putin si sa iau ceva putin mai scump...din gama premium.

    Pe tyrereviews.co.uk ar fi cam pe primul loc in teste.....si la pret le.am gasit ok...500 lei/buc.

    Acum astept sa scapam de starea asta sa le pot testa la drum.

    Screenshot_20200428-185357_Chrome.jpg
    Screenshot_20200428-185450_Chrome.jpg
     
    Ultima editare: 28 Apr 2020
    Adi24 apreciază asta.
  7. Just_madalin 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2018
    Locație:
    Voluntari
    Masina:
    A6, 3.0, 2005
    Salut, un coleg care ma poate ajuta intr-o foarte mare dilema. Am cumpărat un audi A5 3.0 TDI 2014 quattro. Pe mașina am avut jante originale r17 și am mai primit un set de jante pt vara 255/35zr19,
    J9,et52, 57.1. Care au fost montate cu flanse distanțiere. Fostul proprietar nu mai găsește flansele care le-a avut și nici nu cunoaște dimensiunile lor.Calculând diferența de la Et ar trebui distanțiere de 24mm. Problema este diferenta din J de la 7.5 la 9. Dacă iau distanțiere de 25mm sunt ok?
     
  8. Horațiu Julean

    Horațiu Julean 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A5 2.0 TDI Sportback , 2014, 150 CP, CJCD
    Salutare tuturor.
    Vreau să iau un set nou de anvelope de vară. Am găsit PIRELLI p Zero 245/45/17 și am jantele
    Diametru: 17 inch
    Prindere: 5x112
    Latime: 7.5J
    Offset (ET): 45.
    Rog pe cineva să-mi spună dacă se potrivesc pentru jantele mele.
    Menționez că sunt trecute în CI deci sunt legale, însă nu mă pricep și nu știu dacă se potrivesc la mine.
    Mulțumesc anticipat.
     
  9. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    Dacia
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic-Qlx/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    De potrivit se potrivesc dar nu sunt ce trebuie pentru un A5.
     
  10. Horațiu Julean

    Horațiu Julean 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A5 2.0 TDI Sportback , 2014, 150 CP, CJCD
    În ce sens nu se potrivesc? Tehnic sau estetic.?
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Horatiu citeste acest topic integral, invata ce inseamna ET-ul si J-ul la niste jante iar in plus sa stii ca niciodata Audi A5 (codificare model B8) nu a avut montate jante cu ET 45. Si nu cred eu ca tu in C.O.C. ai trecute jante cu ET 45. Lasa intrebarile si invata ce ti-am spus pentru ca lucrurile astea sunt discutate de zeci de ani pe forumuri inclusiv pe acesta.
     
  12. Horațiu Julean

    Horațiu Julean 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A5 2.0 TDI Sportback , 2014, 150 CP, CJCD
    Da, recunosc, greșeala este a mea. ET este 28.
     
    Horatius apreciază asta.
  13. SpeedKA

    SpeedKA 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2020
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 B9 Sportback S-Line 2.0 TDI 2017
    Salut,
    Ma intereseaza sa-mi cumpar o roata de rezerva slim pentru un Audi A5 B9 din 2017, serie sasiu: WAUZZZF51HA031202. Problema e ca nu gasesc nicaieri codul pieselor, in special pentru suportul / suportii necesar/i pentru montarea rotii peste baterie. A postat cineva codurile pentru un A4 B9 dar spatiul la A5 e diferit si sigur nu sunt aceiasi suporti.

    Ma poate ajuta cineva cu aceste coduri sau eventual cu niste poze la piesele necesare ?
    Multumesc.
     
  14. Sebastian B 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A5 8T 2.0 TFSI CNCD Quattro 2014, Audi A4 B8 1.8 TFSI CDHB 2010
    Va salut. Doresc sa achizitionez un set de jante pt al meu A5 SB 2014 2.0 TFSI quattro cu suspensie standard 1BA. Momentan am un set pe 17', pe care doresc sa-l pastrez pt iarna. Nu stiu daca sa optez pt jante pe 18' sau 19'. Va rog, daca puteti sa ma ajutati cu info legate de confort dar si de aspect. Sunt constient ca se va reduce confortul pe denivelari, dar nici nu-mi doresc sa simt fiecare pietricica. De asemenea considerand suspensia standard, pot lua in considerare jantele pe 19? Nu arata prea ciudat, prea ridicata? Nu doresc (cel putin momentan) sa modific suspensia.
    Va multumesc.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pentru toate setup-urile privind schimbarea anvelopelor ai toate informatiile necesare aici si nu numai in acest topic. Pentru jante mai mari de 18" trebuie modificata si suspensia pentru ca altfel masina arata ca o caruta.
     
  16. Sebastian B 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A5 8T 2.0 TFSI CNCD Quattro 2014, Audi A4 B8 1.8 TFSI CDHB 2010
    Merci de raspuns. Am citit acest topic, precum si cele doua despre suspensie din rubrica dedicata A5, si din pacate nu m-am lamurit complet. Pe de o parte unii vor schimbarea suspensiei sport/s-line in cea confort, altii schimba arcurile (nu neapărat si amortizoarele) pentru a coborî putin garda. Tocmai ca nu am gasit informatii pentru setup-urile care ma interesau in special, mai ales pe quattro, de aceea am si postat aici intrebarile. Pe undeva am banuit ca varianta de compromis, care sa nu implice modificarea suspensiilor, ar fi cea cu jante pe 18.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Aia care schimba doar arcurile pun Eibach Prokit.
    A5 cu suspensie stock si jante pe 19” va arata ca un Allroad.
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sebastian aici discutam doar despre anvelope si jante. Atat. Despre arcuri si amortizoare exista topic dedicat. Vezi ca, aici in topic, nu se admit alte discutii in afara de ce am mentionat eu. Multumesc pentru intelegere.
     
  19. Sebastian B 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2016
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A5 8T 2.0 TFSI CNCD Quattro 2014, Audi A4 B8 1.8 TFSI CDHB 2010
    Corect, nu intentionam sa duc discutia in directia suspensiilor. Intrbarea mea era legata de jante (18 sau 19), am mentionat ce tip de suspensie am pe masina tocmai pentru a limita raspunsurile strict la ce se potriveste dpdv vizual si al confortului. Din raspunsurile voastre mi-am confirmat banuiala, si anume ca orice e mai mare de 18 va arata ciudat fara modificarea suspensiei, si in consecinta ma voi orienta spre un model pe 18 inch. Va multumesc pt raspunsuri.
     

Distribuie pagina asta