1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Martori ESP si / sau ABS la Audi A6 C6 (4F) - Senzori sau Unitatea ABS - inlocuire ABS

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de jacobson, 9 Aug 2008.

  1. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Mă simt un "nesimțit"... :)
    Pe bune, zilele astea poate o scot și o sa stau" geană ".
    Te anunț dacă face sau nu.
    Eu plec de la garaj pe un drum secundar si vreo 30 de metri merg în D la relanti, ca sa se amorseze toate (mai pun o centura, etc), sa se pregătească de un mers normal. Apoi am vreo 50 metri pana la un semafor care e mai mult roșu și spre care nu prind treapta a 3-a, merg ușor.
    La naiba, nu e trafic, nu e zgomot, ar fi trebui sa bag în seama măcar odată.
    Poate nu mi-a părut ceva ce m-ar fi făcut sa mă gândesc la ceva rău...
    Se poate... Nu neg...
     
    Ultima editare: 18 Sep 2014
  2. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    centura pune-o prima , nu din mers. :):):)
    si trebuie sa accelerezi putin putin, nu tare.
    in relanti daca nu esti cu piciorul pe pedala nu cred ca il simti.
    :salute::salute::salute::salute::salute::salute::salute::salute:
     
    Marco_audi apreciază asta.
  3. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    @Gabryel, am incercat sa iau toate variantele prin excludere dar n-am ajuns la vreo concluzie: daca era de la trenul de rulare, trebuia sa faca si alteori, nu doar prima oara dupa ce pornesc masina/plec; daca era din cutie ceva, trebuia sa faca si alte ori sau sa aiba si alte simptome. la fel, nu doar prima si prima data :)
    Asa ca dupa ce te duci in D cativa m, accelereaza usor de tot si stai geana.

    Si la VW face.
    http://forums.thecarlounge.com/showthread.php?5686919-ABS-self-test-sound
    Numai ca la mine nu face acel "wruuum", face un pacanit, un fel de "trâc" (nu stiu daca sa-i zic "wruum") undeva sub masina, il simt si in pedala de acceleratie si putin si in volan.
    Mi s-a zis ca "Pentru a fi sigur că aceste zgomote provin într-adevăr de la sistemul ABS/ESP şi nu din altă parte, puteti scoate mufa din unitatea de comandă. În acest fel sistemul ABS/ESP este dezactivat şi nu mai execută autotestarea,iar zgomotul trebuie să dispară.”

    Adica.. care mufa tre s-o scot mai exact? :) as incerca si asta, sa vad daca mai face. Sau, ar mai fi butonul ESP OFF, dar ala dezactiveaza doar ESP-ulai fi butonul ESP OFF, dar ala dezactiveaza doar ESP-ul
     
    Ultima editare: 19 Sep 2014
  4. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Nu te contrazic, o sa încerc să observ și eu "fenomenul".
    Se poate ca la unele mașini sa facă mai silențios? Mă gândesc totuși că sunt multe de simțit, în pedală, în volan,...ar fi trebuit sa bag de seamă. O sa vad, se prea poate sa facă, poate doar cu o intensitate mai mică. O sa tin minte și treaba cu accelerația, poate din cauza asta trece neobservat.

    @ Auras, vezi ce face Italia din om? Treaba ta... Sigur nu erai asa. :)
    Pe aici lumea a rămas mai relaxată. :)
    În mod normal și eu fac asta întâi, că mă cablez și cu casca de la stație, iar microfonul îl prind pe centură. Când ies în trafic, totul e pus la punct...
     
  5. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    E un zgomot mic care tine o fractiune de secunda. La mine se simte mai putin daca abia ating acceleratia, dac-o apas usor mai tare, simt un pic mai intens.
    In fine, stie ea cum, cand, si ce teste isi face :) Recent am obsrvat si ca nu porneste imediat ce ii dau la cheie, isi face calculatoru ala initializari, chestii. Eu care pana acu credeam ca trebuie pus contactul si asteptat putin (operatie inutila), apoi "dat la cheie". Dar asta e alta discutie :)
     
    Ultima editare: 19 Sep 2014
  6. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Imi zice si mie cineva care mufa trebuie scoasa pentru a dezactiva ABS-ul, si de unde? :) Pentru linistea mea vreau sa dezactivez sistemele, sa vad daca e de acolo.
    ESP OFF din masina dezactiveaza doar ESP/ASR-ul nu si ABS-ul.
    Multumesc.
     
  7. floringts

    floringts 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2014
    Locație:
    Corbeanca
    Masina:
    A6.2.0TDI AN FAB 2013 CGLC
    audi a6 2.0tdi bre 2007

    O problema asemanatoare am si eu la masina personala.problema mea este urmatoarea:cand ascult muzica pe cd si virez de volan mi se da melodia de la inceput de fiecare data cand virez..am desfacut volanul am dat spira de volan jos si am puso inapoi insa fara o protectie de plastic care avea rol sao protejeze de praf si mizerie..am montato inapoi pe masina si surpriza nu se mai dadeau melodiile de la inceput cand viram..insa dupa cateva zile au aparut alte probleme.imi sarea singur de pe radio pe cd si la plecarea de pe loc imi apare esp owner manual pentru ca nu montasem spirala ok (trebuie sa fie calibrata cu rotatia volanului) in fine am calibrat-o foarte simplu virand la maxim are 9 rotatii toata spirala si am fixato la 4.5rotatii si mi s-a stins martorul esp din bord insa problema cu cd-ul este prezenta..am dat comanda de o spira de volan sh sper sa remediez problema.va salut
     
  8. f l o r i n

    f l o r i n Bronze Member

    Înscris:
    9 Apr 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Passat,2.0TDI, 2010
    cu rotile puse pe drept, spira trebuie sa fie la jumatate - nu necesita calibrare, doar verificare.... ca sa nu o rupi....
     
  9. alex_paval 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2014
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A6 , 2.0 tdi BLB, 2005
    Va salut ! Posed un A6 C6 din 2005, 2.0 tdi 140cp BLB. Problema mea este in felul urmator : mi se aprinde becul de ESP in bord cu mesajul "ESP FAULT ! SEE OWNER'S MANUAL" si cateodata in mers apare si eroare cu "parking brake" semnul P taiat. Daca ar fi asta nu m-ar fi deranjat asa tare, problema mai mare e ca se tot aude un releu care actioneaza intermitent (face click de multe ori) si se simte la turatia motorului sau intensitatea luminii pe asfalt ca ia mult curent, apoi in momentul in care face click, muzica se opreste pt cateva secunde si se dezactiveaza comenzile usii la sofer (se sting becurile). Problema asta apare rar, recent aseara mi-a facut figura, si am verificat cu voltmetrul sa vad ce tensiune imi baga atunci cand cupleaza releul ala, iar valorile erau in felul urmator : releu off: 13.89, releul ON: cateodata 14.53, cateodata scadea la 13.24.Mi-e frica sa nu ia foc naibii, cine stie ce cupleaza releul ala de nebun. Am pus testerul pe ea si mi-au iesit erorile astea, dintre care la stergere doar una a ramas permanenta,cea care este subliniata. Va rog ajutati-ma.
    Diesel (BLB - TDI - MT/AT)
    DTC Description
    No fault codes
    18348 - CAN; missing message signal from battery regulation control module
    - Intermittent
    18255 - Fault codes in ABS controller
    - Intermittent
    18057 - CAN, engine/ABS communication; missing message
    -
    18051 - Fault in central electronics control system
    - Intermittent
    Brake (ABS/ESP - Bosch 8)
    DTC Description
    No fault codes
    18265 - Load signal, fault message from engine control unit
    - Intermittent
    01200 - Voltage supply hydraulic valves
    - No symptom
    - Intermittent
    01314 - Engine control unit
    - Check fault codes
    - Intermittent
    Brake (Parking brake - EPB (Electric parking brake))
    DTC Description
    No fault codes
    01316 - ABS control unit
    - Faulty signal
    - Intermittent
    00650 - clutch connector
    - Short circuit to ground or open circuit
    - Intermittent
    Instrument (Instrument - Diagnose)
    DTC Description
    No fault codes
    01316 - ABS control unit
    - No communication
    - Intermittent
    Immobiliser (Immobiliser - EZS (Kessy))
    DTC Description
    02072 - Control module energy management
    - No communication
    - Intermittent
    Restraints (Airbag - Diagnose)
    DTC Description
    01316 - ABS control unit
    - No communication
    - Intermittent
    Multifunction (Battery regulation - Diagnose)
    DTC Description
    No fault codes
    02273 - Quiescent current stage 2
    - No symptom
    - Intermittent
    02276 - Quiescent current stage 5
    - No symptom
    - Intermittent
    02274 - Quiescent current stage 3
    - No symptom
    - Intermittent
    02277 - Quiescent current stage 6
    - No symptom
    - Intermittent
    01336 - CAN bus, comfort
    - No communication
    - Intermittent
    Multifunction (Central electronics - Central electronics) (after last fault code deletion)
    DTC Description
    00003 - Control unit
    - Faulty
    - Permanent

    Multifunction (Central electronics - Central electronics)
    DTC Description
    00003 - Control unit
    - Faulty
    - Permanent
    00908 - Control module wiper motor
    - Faulty
    - Intermittent
    01520 - Rain/light sensor
    - No communication
    - Intermittent
    Multifunction (Convenience system - Diagnose)
    DTC Description
    No fault codes
    02072 - Control module energy management
    - No communication
    - Intermittent
    01316 - ABS control unit
    - No communication
    - Intermittent
     
  10. arsenalx2003 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    AUDI A6 2.0 tdi 2005 140cp
    probleme esp

    Salutare,
    Am aceeasi problema cu ESP: se aprinde martorul de nebun. Pe langa acest martor aprins, mai apar urmatoarele probleme: lichidul de racire nu mai ajunge la 90 grade, dezaburitor luneta si oglinzi nu mai functioneaza, incalzire scaune fata merge foarte, foarte greu, caldura nu mai are aceeasi putere si recent am observat ca nivelul curentului in baterie nu mai este maxim (sta pe la 70%). Inca nu am ajuns la un tester dar mi se pare ca sunt prea multe defectiuni si ma gandesc ca toate au ceva in comun. Daca aveti idee, va rog un sfat . Multumesc. Masina este un A6 C6 2.0 tdi cod motro BLB an 2005 103 kw.
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Feb 2015
  11. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    În primul rând trebuie verificata bateria. Dacă este buna se verifica codarea. Dacă toate astea sun ok și tot nu se rezolva problema modulul de management cu probleme. Asta la prima citire. Mai exista și alte cauze fiecare cu rezolvarea ei...
     
  12. arsenalx2003 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    AUDI A6 2.0 tdi 2005 140cp
    codul de eroare 18265 . baterie si alternator sint ok . verificate.
    martorul esp se aprinde la fix 10 min de la pornire chiar daca masina sta pe loc sau ruleaza .
    are cineva idee ce poate sa fie ? oare vre'un cablaj ceva??
     
  13. bencheacata

    bencheacata Silver Member

    Înscris:
    28 Aug 2008
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi Q7 4L 3.0TDI quattro
    Pana la urma stie cineva care e problema cu martorul ESP care se aprinde de nebun ? Si eu am aceeasi belea : Dupa 5-10 minute de mers se aprinde si il mai stinge doar contactul pe off. Am schimbat bateria , am codat-o ,am pus alternator nou, am schimbat si calculatorul de baterie si tot aceeasi problema .Am uitat sa spun ca am verificat si cablajul de la alternator pana la baterie si e totul ok
     
  14. alex_paval 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2014
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A6 , 2.0 tdi BLB, 2005
    Din ce am citit pe net, datorita mizeriei si prafulu se infunda gaura de scurgere a apei din compartimentul unde se afla aeroterma, servofrana si vasul ei de lichid,blocul de valve, etc. si ajunge apa in cutia cu sigurante si ce-o mai fi pe-acolo ca nu am apucat sa desfac, producand contacte imperfecte. Va dau pontul asta ca poate aveti timp liber sa desfaceti acolo sa trageti un ochi la contacte, relee,sigurante etc..
     
  15. alex_paval 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2014
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    A6 , 2.0 tdi BLB, 2005
    Dragi colegi, am rezolvat problema cu martorul ESP. Problema a fost de la mufa cu multi pini mici care intra in "Regulatorul bateriei" (se afla langa roata de rezerva, in el intra firul gros de masa de la baterie). Am desfacut mufa si am vazut ca avea urme verzulii de la oxidare, am dat cu spray, am suflat, apoi am bagat vaselina pe pini si nu cred ca voi mai avea probleme. Ca si manifestari: martor ESP aprins cu mesajul ESP FAULt, CHECK OWNER'S MANUAL, cateodata in mers, primeam socuri de curent de se vedeau farurile noaptea ca si cum as fi dat flashuri. Pt cei carora li se aprinde in bord ESP dupa 10-15 minute, verificat firul subtire pana la capat sa nu fie rupt, cel care intra in alternator (cel cu mufa patratoasa) , eventual daca masurati cu multimetru, dati pe continuitate, un fir pe mufa, si unul pe masa, ar trebui sa indice ceva(mie imi arata in jur de 400). Daca nici asa nu se rezolva, incercati metoda de mai sus cu mufa din regulatorul bateriei, implicit sa va uitati si la fire sa nu fie roase. Mult succes !

    [​IMG]

    In partea de jos intra mufa cu probleme.
     
  16. eddie1803 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    Vaslui
    Masina:
    audi a 6, 2.7 tdi, 2005
    Salutare!!! Care ma poate ajuta si pe mine cu o problema care ma exasperează?! Am un audi A6 din2006 si din când in când mi se aprinde in bord ABS ul si ESP ul, (când se aprind nu mai funcționează) iar pe tester mi-a dat eroare la modulul ABS. E posibil sa fie pompa defecta sau un contact? Ideea e ca merge si 4 zile fără sa se aprindă iar când se aprinde o tine așa o zi apoi își revine!!!
     
  17. giurgeaflorin

    giurgeaflorin 5th Gear Member

    Înscris:
    31 Aug 2012
    Locație:
    tecuci/italia
    Masina:
    fiat doblo 1.6 m jet 2011
    eddie1803controleaza/schimba swich-ul/contactul de la pedala de frana.
     
  18. prodan 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2012
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi a6,disel 2l,2005
    Salut ,va rog daca ma poate ajuta si pe mine careva :00493 - ESP-Sensor Unit (G419)
    001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent . Becul ESP nu se stinge si nu merge stearsa eroarea... Multumesc anticipat !!!!!
     
  19. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
  20. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Am avut si eu problema cu sistemul ESP. La o coborare de pe o panta cu zapada s-a aprins, si nu vroia sa dispara. Am descoperit solutia pe un link estern, si anume:mergand pe un traseu total drept cu viteza de 30-40km/h virezi brusc stanga, apoi dreapta, pentru doua-trei ori daca este nevoie.La mine a disparut la a treia virare. Aceasta operatie serveste sa reimposteze sistemul.
     
    Ultima editare: 9 Mar 2015

Distribuie pagina asta