1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 2.7 TDI la Audi A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de gheara, 10 Iul 2009.

  1. Scorpiono

    Scorpiono 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q7, 2008, S-Line
    3 bujii, o manopera, si s-a mai umblat la mecanica, surubaraie etc.. cam da.. a verificat tot motorul, a desfacut clapete. Partea proasta, ca sa zic asa, e ca n-au gasit nimic in neregula, all nice.. doar bujii :D ieseam la un 5mil daca nu testam tot.
     
  2. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    si de la ce o fost zgomotul care il auzeai ?
     
  3. AndyG

    AndyG 5th Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2009
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 3.0 TDI
    Sincer, mi se pare o mare nesimtire sa ceri 1700 roni pentru inlocuirea a 3 bujii.
    Daca au desfacut jumate de masina pentru a afla defectul asta inseamna ca mai sunt si incompetenti pe deasupra.
    De fapt e vorba de tupeul de a cere bani din cauza incompetentei lor.
    Cele 3 bujii cred au facut in jur 400-450 roni.
    Cu tot cu manopera n-ar fi trebuit sa depaseasca 1000 roni chiar daca vorbim de preturi de reprezentanta.
     
  4. Scorpiono

    Scorpiono 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q7, 2008, S-Line
    Va rog, va rog din suflet, sunt niste idioti. Nu va duceti la Porsche Bucuresti Nord. Nu stiu unde e vina, inginerii or fi buni, dar azi am stat 5 ore sa-mi zica.. ca nu stiu de ce nu merge xenonu meu, pe stanga, care mergea cand am intrat la ei in service si nu mai mergea cand am iesit. Nu i-a interesat. Nu stiu ei cu "aftermarket" d'astea.

    Am rezolvat problema cu colegul Baracuda, in 15minute.
     
    FlorinMatt apreciază asta.
  5. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Ai rezolvat problema?? Vb cu cineva de la superchips...iti vor face ei sa mearga bin turbina de 3.0 si iti vor pacalii si erorile.
     
  6. alinutzzu_07 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2008
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    audi TT, A6 2.7 tdi quattro
    s-a rezolvat problema ;)
     
  7. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Cum ai rezolvat-o?.?...sau ai pus turbina stok..?.?
     
  8. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Spune-ne cum ai rezolvat problema ca sa stie toata lumea.
     
  9. alinutzzu_07 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2008
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    audi TT, A6 2.7 tdi quattro
    Nu lucra geometria variabila perfect si isi lua eroare ! S-a rezolvat prin inlocuirea turbinei
     
  10. catac4

    catac4 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6, 2700cmc, 2005, 132 kW
    Salut,
    Eu am un 2,7 de 132kW fabricat in 2005. Sigur diferenta fata de cel de 120kW este data de turbina. Motorul este acelasi. Si inca ceva; al meu nu este quatro.
     
    Lulla apreciază asta.
  11. hro

    hro 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.7 quattro, 120 kw model 2006
    chip pe o turbina mai slaba probabil ca te face sa platesti si turbina si chipul
    oare cat o fi o turbina noua ?
     
  12. posesor_masina 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Iul 2008
    Locație:
    europa
    Masina:
    o masina masina
    doar cele dupa 2006 au noua turbina si 179 hp,recomandarea e sa nu cauti sa o schimbi pt ca nu e chiar asa de simplu plug in ,mai trebuie ceva modificari plus resoftare.mai bine ii fac resoftare si o aduci la cat vrei
     
  13. catac4

    catac4 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A6, 2700cmc, 2005, 132 kW
    Din cate stiu eu, o turbina noua este in jur de 7500 lei.
     
  14. CB927MF

    CB927MF Audi Expert

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    **VrAnCeA®**
    Masina:
    AUDI A6 1.9TDI AVF 131Cp 2002
    Turbina de 180CP pentru motorul 2.7 (BPP;BSG) este asta: "059 145 721 F" si costa in jur de 1600EU.
     
  15. cosmyin2004 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 2.7 TDI Multitronic, 2006
    Am vorbit ieri la reprezentanta Audi in Timisoara. Revizie completa plus schimb ulei cutie multitronic, etc.

    Pret 32,5 milioane cu tot cu manopera si tva, etc. Super pret. ;)

    Masina are 111 mii km si am zis ca ma interesez din timp.
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Aug 2011
  16. edwardmihail

    edwardmihail 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    braila
    Masina:
    Audi A4 B5 1.8 FWD
    pana la urma modelul din 2006 manual si tractiune fata cat are?

    -163 cp sau 180 cp?
    -sa inteleg ca cel de 163 cp are doar cilindreea marita fata de cel de 2,5 tdi?
    :3sadwalk:
     
  17. gicu

    gicu Silver Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Gropești București
    Masina:
    Audi Allroad biTDI 2014,Mercedes ML 250 2013
    Nu in principiu fata de cilindreea marita discutam de un motor CR versus un motor PD. Sunt motoare de generatii diferite cel CR fiind mai nou si evident cu performante mult mai bune.
     
  18. cosmyin2004 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 2.7 TDI Multitronic, 2006
    Eu am un a6 2.7 132kw. Sincer cateva luni am trait cu impresia ca al meu are 163 cp (nefiind quattro) apoi am realizat ca are 180cp. Credeam ca diferenta de cai e doar la motorizarea quattro.
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Oct 2011
  19. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Si parca acuma trage mai bine de cand sti ca are 180 de cp :)
     
  20. cosmyin2004 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6, 2.7 TDI Multitronic, 2006
    am facut schimbul de ulei la cutie si m-a costat 8,7 milioane la Porsche TM
    pretul contine schimbul propiu-zis plus:
    -diagnoza masina(ei nu fac pana nu testeaza cutia pt erori)
    -testat masina dupa incheierea operatiunii (20 lei) mi s-a parut comic ca unu nici nu m-a intrebat cineva cand a iesit mecanicul cu masina mea pe drumul national, s-a facut pe carburantul meu si m-a si costat bani ;))
    bine naiba ca am stiut sa le zic ca am lichid de parbriz ca imi bagau cu 50 de lei :))))
     

Distribuie pagina asta