3 bujii, o manopera, si s-a mai umblat la mecanica, surubaraie etc.. cam da.. a verificat tot motorul, a desfacut clapete. Partea proasta, ca sa zic asa, e ca n-au gasit nimic in neregula, all nice.. doar bujii :D ieseam la un 5mil daca nu testam tot.
Sincer, mi se pare o mare nesimtire sa ceri 1700 roni pentru inlocuirea a 3 bujii. Daca au desfacut jumate de masina pentru a afla defectul asta inseamna ca mai sunt si incompetenti pe deasupra. De fapt e vorba de tupeul de a cere bani din cauza incompetentei lor. Cele 3 bujii cred au facut in jur 400-450 roni. Cu tot cu manopera n-ar fi trebuit sa depaseasca 1000 roni chiar daca vorbim de preturi de reprezentanta.
Va rog, va rog din suflet, sunt niste idioti. Nu va duceti la Porsche Bucuresti Nord. Nu stiu unde e vina, inginerii or fi buni, dar azi am stat 5 ore sa-mi zica.. ca nu stiu de ce nu merge xenonu meu, pe stanga, care mergea cand am intrat la ei in service si nu mai mergea cand am iesit. Nu i-a interesat. Nu stiu ei cu "aftermarket" d'astea. Am rezolvat problema cu colegul Baracuda, in 15minute.
Ai rezolvat problema?? Vb cu cineva de la superchips...iti vor face ei sa mearga bin turbina de 3.0 si iti vor pacalii si erorile.
Salut, Eu am un 2,7 de 132kW fabricat in 2005. Sigur diferenta fata de cel de 120kW este data de turbina. Motorul este acelasi. Si inca ceva; al meu nu este quatro.
chip pe o turbina mai slaba probabil ca te face sa platesti si turbina si chipul oare cat o fi o turbina noua ?
doar cele dupa 2006 au noua turbina si 179 hp,recomandarea e sa nu cauti sa o schimbi pt ca nu e chiar asa de simplu plug in ,mai trebuie ceva modificari plus resoftare.mai bine ii fac resoftare si o aduci la cat vrei
Am vorbit ieri la reprezentanta Audi in Timisoara. Revizie completa plus schimb ulei cutie multitronic, etc. Pret 32,5 milioane cu tot cu manopera si tva, etc. Super pret. Masina are 111 mii km si am zis ca ma interesez din timp.
pana la urma modelul din 2006 manual si tractiune fata cat are? -163 cp sau 180 cp? -sa inteleg ca cel de 163 cp are doar cilindreea marita fata de cel de 2,5 tdi?
Nu in principiu fata de cilindreea marita discutam de un motor CR versus un motor PD. Sunt motoare de generatii diferite cel CR fiind mai nou si evident cu performante mult mai bune.
Eu am un a6 2.7 132kw. Sincer cateva luni am trait cu impresia ca al meu are 163 cp (nefiind quattro) apoi am realizat ca are 180cp. Credeam ca diferenta de cai e doar la motorizarea quattro.
am facut schimbul de ulei la cutie si m-a costat 8,7 milioane la Porsche TM pretul contine schimbul propiu-zis plus: -diagnoza masina(ei nu fac pana nu testeaza cutia pt erori) -testat masina dupa incheierea operatiunii (20 lei) mi s-a parut comic ca unu nici nu m-a intrebat cineva cand a iesit mecanicul cu masina mea pe drumul national, s-a facut pe carburantul meu si m-a si costat bani ) bine naiba ca am stiut sa le zic ca am lichid de parbriz ca imi bagau cu 50 de lei )))