1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Benzina 2.0 TFSI la A6 C6 (motor, benzina, revizii)

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de Mxf, 29 Ian 2010.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Se pot verifica tachetii daca mai tin ulei in ei sau nu.
    Schimba-i pe toti. ;)
     
  2. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg, Germania
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Din cunostintele mele despre tfsi este foarte normal sa pape ulei.
    Tachetii se pot proba...ii apesi in jos....cei care se apasa usor si nu revin inapoi sus sunt kapput. Si da se schimba toti 16, cei noi pusi se pun descarcati de ulei pentru a nu leza in primele invartiri camele axelor cu came.
     
  3. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Dupa 1500 km facuti in 2 zile, mi-a consumat cam 300 ml. Binisor as zice
     
  4. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg, Germania
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Da....e oarecum mult...verifica sa nu ai pierderi sau sa il pape turbina.
     
    Bibildocu apreciază asta.
  5. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Pierderi n-am pe nicaieri, motorul e curat in exterior peste tot. Zilele astea mai desfac furtunul de la intercooler, sa vad cat ulei mai e si pe acolo. In rest, il arde pur si simplu..toba e cam neagra inauntru. M-am si dat la ea ce-i drept, mai ales in depasiri..cu cat merg mai turat cu atat papa mai mult
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Numai cauta pierderi degeaba, il consuma.
     
  7. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    audi a6, 2.0tdi, quattro, 2016.
    de aia am fugit de benzinar, e mai ieftin l-a intretinut, dar bagi bani pe ulei.
     
  8. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Cati bani bagi pe ulei.. e nesemnificativ. Las' ca are si benzinaru placerea lui :) Eu nu mi-as lua diesel niciodata.
     
    Mitiy apreciază asta.
  9. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    E un consum normal la 2.0tfsi 200ml/1000km. La 10.000km te costa in plus 60-70lei uleiul pt completat, vreo 10l de benzina..sa fim seriosi, e un cost nesemnificativ.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-
    Daca ati face 40-50.000/an sa vedeti ce ati cauta diesel. :))
     
  11. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Eu tot la benzina as ramane si asa :) Nu pot sa zic ca merg foarte putin, in 2 ani si ceva am facut 50.000 km. Consumul a devenit una din cele mai mici probleme :)
    Ma gandesc de ce aia de la firma de asigurari unde a fost masina inainte nu au optat pt diesel.. in 3 ani reduceau bine din costuri
     
    Ultima editare: 5 Ian 2017
  12. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Care ar mai fi cauzele pentru care tremura motorul cand dau la automat?
    Verificat: tampon motor (ala central) - ok, cele hidraulice - stanga/dreapta - ok, nu prezinta scurgeri, etc., bujiile sunt ok. Mai poate fi cumva de la bobinele de inductie, sau are vreo legatura?
     
  13. danigotia 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6, 2.0TFSI, 2007, 170CP(BPJ)
    Va salut,
    Trebuie sa schimb si eu kitul la distributia variabila. cei care ati facut acest lucru ati schimbat si variatorul? sau doar lant si intinzator?
    multumesc.
     
  14. Roger25

    Roger25 Gold Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6, BPJ, 2.0 TFSI, 2011
    Doar lant si intinzator. Schimba si cam follower-ul, daca tot desfaci
     
  15. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 2.0T 2007
  16. danigotia 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2009
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6, 2.0TFSI, 2007, 170CP(BPJ)
    Multumesc R.Z.V..
     
  17. Costin_

    Costin_ 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6,2.0 tfsi, 2008
    Salut,

    Si eu am 2.0TFSI dar ma tot uimesc pe aici de consumul de ulei, masina a fost adusa in tara anul trecut si imediat i-am facut si schimbul de ulei, Liqui Moly 5w30 sau 5w40 ..unul din ele.
    Verific lunar joja sa nu am surprzie.. tin sa-ti spun ca masina mi-a mancat maxim 100 de gramde de ulei pana acum !
    Saptamana trecuta masina a facut 15000 km si urmeaza sa ii fac schimbul de ulei si de filtre.
    Iti recomand si o curatare de admisie (vezi un post de al meu).
    Rontanitul la pornire il am si eu, mai rar cand e cald motorul dar totusi persista.
    Problema cu vibratiile eu am rezolvat partial prin schimbarea intinzatorului de la cureaua de accesorii + curea, vibratiile sunt inca acolo dar mai usoare.
     
  18. Costin_

    Costin_ 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6,2.0 tfsi, 2008
    Salut,
    Saptamana asta vreau sa ii schimb bujiile si m-am orientat catre NGK 2667 BKR7EIX Iridium sau Denso IK22, aveti alte sugestii ?
    O bobina avea usoare urme de rugina inca de cand am luat masina dar acum se pare ca au mai aparut cateva puncte si as vrea sa le schimb si pe ele, aici am nevoie de sugestii daca aveti sunt bine primite.
     
  19. Dariusik 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2017
    Locație:
    Ianca
    Masina:
    Audi a6c6,motor 2.0tfsi,2007
    Buna seara!Va deranjez si eu cu o intrebare.Am un audi a6c6 2.0tfsi 2006 si de putin timp ma confrunt cu o problema.Dimineata,la prima pornire,imi invarte motorul un pic mai mult,iar dupa pornire,la circa 30 secunde incepe sa imi intrerupa si asa ramane si la relanti.In mers nu mai are nici puterea care o avea.Am schimbat bujiile si filtru de benzina,dar nicio schimbare.Am bagat-o pe tester si mi-a dat o eroare de presiune scazuta la combustibil.Atasez eroarea ce mi-a dat-o pe tester.Va multumesc!
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    - A6 C6 2005 TDI - -2.7 BPP / 3.0 BMK-

Distribuie pagina asta