1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Common Rail 2.0 TDI la Audi A4 B8 - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de iulian_1976, 25 Feb 2012.

  1. Emilliviu

    Emilliviu 6th Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4G C7.5 2015, 2.0 TDI 190CP S-tronic
    Tocmai asta este problema am fost cu Masina și la reprezentanta ,am făcut update la ultima vers de soft la motor a dispărut o perioada de timp si acum a reapărut. Nu am nici o eroare
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Te intorci la reprezentanta si nu iei masina pana nu se rezolva. Atat timp cat ai platit si nu au rezolvat le dai cheile si te intorci cand rezolva. Stiu ca suna mai radical si o sa ai un inconvenient ca nu ai masina la dispozitie dar din punctul meu de vedere eu asa as proceda. Bafta.
     
  3. adi_bm

    adi_bm 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    A4B8 2010 CAGA
  4. pepe18_escape 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2012
    Locație:
    Zalău
    Masina:
    A4 2.0 TDI CR ,CAHA,2010
    La voi exista o mica oscilatie a acului de la turometru la o accelerare scurta ? La masina mea cand accelerez scurt are o mica oscilatie de circa 1 mm si uneori oscileaza cand ajunge in ralanti in timpul mersului, cand e scoasa din viteza.
     
  5. laaav

    laaav 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI Quattro 143 CP 2010
    Da, e normal
     
  6. silentvenom93 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2015
    Locație:
    Fălticeni
    Masina:
    Audi A4 Sline 2.0 tdi 125 kw
    Buna seara! De doua zile tot citesc la acesc subiect poate gasesc si eu un raspuns la problema mea dar nimik concret.Problema mea este la acest Audi din semnatura de vreo doua saptamani cam la 5 min dupa ce pornesc mi se aprinde acel martor de la bujia incandescenta intermitent tin sa mentionez ca nu observ nici o schimbare a motorului,pierderi de putere,intreruperi, totul merge absolut normal.Am fost si la tester si nimik nici o eroare. De la service mio zis sa verific cand se mai aprinde daca imi functioneaza ledurile de la stop pe frana si pilotul automat din pacate ele functioneaza.Acum as mai incerca sa fac o curatare la ambele clapete plus EGR dar problema e ca nu detin un tester ca sa pot face acea reglare,ar fi vreo problema daca le curat fara sa mai fac acea reglare? Voi ce credeti ar fi de acolo problema?
     
  7. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    silentvenom93 trebuie sa faci o diagnoza neaparat, altfel umblam cu ghicitul in palma. Eroare ai inregistrata cu siguranta.
     
  8. silentvenom93 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2015
    Locație:
    Fălticeni
    Masina:
    Audi A4 Sline 2.0 tdi 125 kw
    Pai tocmai ca i-am facut diagnoza si nimic, nici pe motor nici pe toata masina dar luni trebuie sa merg sa ii fac MOT adica inspectia tehnica si o sa il rog din nou pe acel mecanic sa imi mai puna o data tester-ul.
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Aug 2015
  9. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Va rog frumos sa-mi explicati si mie cum fac ceea ce ati facut si voi.
    E prima data cand puna mana pe VCDS.
    Am mers pe Select Control Module apoi 01 Engine apoi Basic Settings 04 si mi-a aparut o fereastra in care am o lista destul de lunga:

    Adaptation of diff. pressure sensor particle filter
    Adaptation of EGR valve
    Adaptation of load shift flap bank 1
    Adaptation of the turbocharget
    ...
    Reset oxygen senzor learned values
    Resetting of the learned values of difference preassure sensor
    Resseting of learned values of particle filter
    ...
    Test... multe teste

    am ajuns unde trebuie sau am mers gresit?
    din lista asta ce fac? iau la rand tot ce e cu adaptation si dau done? sau iau cele 3 cu reset? fac asta cu motorul cald la 90 de grade si pornit sau nu conteaza atata timp cat e resetare?
     
  10. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Motorul pornit, la temperatura de lucru. Dai pe fiecare (nu umbla la codul injectoarelor !!!) si dai go. O sa apara running si la final done sau error in functie de cum se termina testul/adaptarea.
     
  11. p.m.serban

    p.m.serban 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2014
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    Audi A4 Avant, 2.0TDI CJCA - 105kW / 143CP - WAUZZZ8K4DA037329
    Salut sandumbogdan

    Pasii sunt:
    Select Control Module
    01 Engine
    16 Security Acces
    04 Basic Settings
    Alegi din lista pe care o vezi pe fiecare in parte dar cu motorul pornit :
    Adaptation of diff. pressure sensor particle filter
    Adaptation of EGR valve
    Adaptation of load shift flap bank 1
    Adaptation of the turbocharget
    ...
    Reset oxygen senzor learned values
    Resetting of the learned values of difference preassure sensor
    Resseting of learned values of particle filter

    Preferabil :
    Schimb filtre si ulei recent si regenerare fortata inainte :)
     
    reaver și sandumbogdan apreciază asta.
  12. iulianburleasca

    iulianburleasca 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Iul 2013
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4 Avant, 2.0 TDI, 2009
    Salutare,

    Am incercat si eu sa fac aceste adaptari si reseturi dar fara a intra in 16 Security Acces.
    Totul s-a finalizat cu succes dar are si efect daca se sare acest pas? Eu nu am gasit pe nicaieri codul.
    Inca nu am facut un drum mai lung sa vad daca sunt diferente de conportament al motorului.
     
    andreea mihaela apreciază asta.
  13. p.m.serban

    p.m.serban 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2014
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    Audi A4 Avant, 2.0TDI CJCA - 105kW / 143CP - WAUZZZ8K4DA037329
    Sincer nu am incercat niciodata fara security acces :) daca ai reusit si spui ca a mers, deci este posibil sa mearga :)
     
  14. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    12233 este codul de security access pe motor.
     
  15. silentvenom93 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2015
    Locație:
    Fălticeni
    Masina:
    Audi A4 Sline 2.0 tdi 125 kw
    Buna ziua!Revin cu o alta problema,dupa ce mi-am achizitionat si eu un cablu original VCDS am vacut o scanare si am gasit 3 erori la motor :
    4912 - Exhaust Gas Temperature Sensor 4 Bank 1
    P246E 00 [044] - Electrical Malfunction
    Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 23
    Mileage: 111956 km
    Date: 2015.09.03
    Time: 09:44:24

    5555 - Exhaust Gas Temperature Sensor 4 Bank 1
    P246F 00 [096] - Implausible Signal
    Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
    5258 - Exhaust Gas Temperature Sensor 4 Bank 1
    P246E 00 [040] - Electrical Malfunction
    Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 3
    Mileage: 111956 km
    Date: 2015.09.03
    Time: 09:44:34
    Puteti sa ma ajutati cu un cod pentru acest senzor?
     
  16. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    Verifica senzorul de EGT (cel care-ti da tie eroare este ultimul senzor dupa filtrul de particule, inainte de racordul flexibil). Verifica vizual firele si daca ele par in regula mergi la cineva priceput sa vada daca este intr-adevar senzorul bulit sau ai alta problema.
     
  17. silentvenom93 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2015
    Locație:
    Fălticeni
    Masina:
    Audi A4 Sline 2.0 tdi 125 kw
    stiu care este senzorul si stiu si de ce imi face figuri,inainte de Pasti am schimbat kitul de ambreiaj si când am dat cutia jos nu am stiu ca mufa lui este prinsa de cutia de viteze,abia dupa ce am lasat un pic cutia in jos l-am observat si so intins un fir.Atunci lam reparat eu intr-un fel dar se pare ca nu mai vrea sa functioneze si as dori daca stie cineva un cod de pe el sa pot sa il caut.
     
  18. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    03L 906 088 E
    Asta pare a fi codul de original pentru cele cu transmisie manuala.
     
  19. silentvenom93 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2015
    Locație:
    Fălticeni
    Masina:
    Audi A4 Sline 2.0 tdi 125 kw
    multumesc din suflet
     
  20. blndu 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2015
    Locație:
    Tg Mures
    Masina:
    Audi A4,2 TDI ,2009
    Probleme la pornire

    Salut,
    Am un audi A4 B8 2009 2.0 TDI Multitronic si am o problema; cand pornesc din D parca pierde din putere si trage abia dupa 2, 3 secunde. Nu face asa de fiecare data insa cand sunt intr-o panta abia porneste. Dupa pornire nu am nici o problema. Clapeta de acceleratia am inlocuit-o. Inainte de inlocure facea si mai rau dar acum s-a mai ameliorat putin dar in panta tot nu are putere. Multumesc anticipat pentru ajutor.
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Sep 2015
    Geremio apreciază asta.

Distribuie pagina asta