1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Inchidere/Deschidere portbagaj sau Yala portbagaj la Audi A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de GunX, 19 Mar 2012.

  1. BogdanDE Silver Member

    Înscris:
    3 Dec 2015
    Locație:
    Schmalkalden
    Masina:
    AUDI A4 8K , Avant 2.7 TDI (140 kW) 2011
    @paulkf , am sa incerc si Sper sa mearga ! Multumesc !
     
  2. Horatius

    Horatius 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Avei idee daca acoperitoarea de la yala spate se gaseste separat? Un cod?
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Acolo nu vine yala, ci cuiul culisant al yalei, care se inchide pe brida aia de metal din interiorul caroseriei. Plasticul ala mobil nu se gaseste separat. Vine cu toata acea protectie (din plastic) din portbagaj. Nici nu are rost sa te agiti sa il cumperi. Nu are niciun rol semnificativ. Acopera doar un gol = gaura si atat.
     
    Horatius apreciază asta.
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Are atat rol estetic cat si rolul de a nu intra obiecte straine mari ca si dimensiune in acel orificiu si de a bloca yala pe brida sau de a nu se mai inchide portbagajul.
     
    Horatius apreciază asta.
  5. BogdanDE Silver Member

    Înscris:
    3 Dec 2015
    Locație:
    Schmalkalden
    Masina:
    AUDI A4 8K , Avant 2.7 TDI (140 kW) 2011
    Ultima data, dupa terminarea retrofitului, nu am mai avut timp sa pun VCDS-ul ( codare pe unitate am facut-o inaintea retrofitului). Neavand cablul , banuiam eu ca din adaptare trebuie modificat . Am incercat sa salvez pozitia clasic, din butonul hayonului, dar nu a funtionat sa salvez pozitia. Am pus azi valoarea 400 si deschide complet! Vreau Să vad mai spre seara daca va salva o alta poziție doar din butonul hayonului.
    Merci @paulkf
     
    Horatius apreciază asta.
  6. BogdanDE Silver Member

    Înscris:
    3 Dec 2015
    Locație:
    Schmalkalden
    Masina:
    AUDI A4 8K , Avant 2.7 TDI (140 kW) 2011
    Revin cu o noutate legata de retrofitul hayonului electric !

    Am ridicat valoarea maxima in canalul 1 , in ADAPTARI la 6D . Valoare este 400 , Testata si salvata !
    A doua zi , valoare dispare , iar motoarele deschid hayonul doar jumatate , iar valoarea fiind intre 312 si 320 ! O situatie foarte ciudata si nu inteleg de ce !?

    Stie cineva ce rezolvare are situatia mea ? De ce valoarea se reseteaza ?

    A mai partit cineva asa ceva ?

    Multumesc
     
  7. Attila BUBAU 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2020
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI 2009
    Salutare,
    Dețin și eu un Audi a4 b8 Avant, doresc sa fac retrofit la hayon electric.
    Rog colegii care au făcut retrofit, sa îmi spună cât costa tot retrofit ul(adică piesele ce trebuiesc la retrofit)
    Mulțumesc anticipat
     
  8. BogdanDE Silver Member

    Înscris:
    3 Dec 2015
    Locație:
    Schmalkalden
    Masina:
    AUDI A4 8K , Avant 2.7 TDI (140 kW) 2011
    Minim 400 Euro.

    Motoare noi 100 Euro bucata ( poate in Romania sunt mai ieftine )
    Schliessplatte 4F9 cu terminatie E, G daca ai 6 cilindri 50 -100 Euro
    Cablul, normal.
    Unitate Confort noua care sa suporte Hayon electric (daca ai keylless, nu ai nevoie) 100 Euro
    Si codarea facuta de tine daca ai VCDS si te pricepei sau codarea facuta de altii daca nu te pricepi.
     
  9. Attila BUBAU 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2020
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI 2009
    Mulțumesc mult, pentru răspuns
     
  10. ador13

    ador13 4th Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8.5 Avant 2013, motor 2.0 CGLC/177 hp, Multitronic
    La ce a scris @BogdanDE mai sus cred ca mai trebuie adaugat si un cost pentru scoatere CP pentru unitatea de confort, in cazul in care trebuie alta. :)
     
  11. BogdanDE Silver Member

    Înscris:
    3 Dec 2015
    Locație:
    Schmalkalden
    Masina:
    AUDI A4 8K , Avant 2.7 TDI (140 kW) 2011
    Am o problema cu hayonul electric la Audi A4 B8. Dupa retrofit se deschidea doar la 60%, nu stiu din ce cauza.
    Facand o scanare saptamana trecuta, am vazut ca atunci cand este la 100 %, motorul crede ca este la 127 %. Verificand si lasand pozitia unde se deschide, crede ca este la 105 %, alt lucru ciudat.
    Valoare in Adaptari, pe canalul 1 este de 345, acceptand 400 care este valoarea 100% mecanic si cea de 127 % electronic. Dupa 5 minute aceasta valoare se reseteaza la 345.
    Acum in 6D eu ar trebui sa pot aduce totul la basic settings ,dar nu cunosc codul de securitate pentru 6D. Fara el basic setting nu este activ !
    Stie cineva codul de securitate pe 6D (nici codul de pe 46 nu il accepta bagat in 6D) ?
    Codul 12345 nu il accepta, 11111, 00000 si asa mai departe ... nu il accepta
    Ma poate ajuta cineva ? Multumesc

    20200909_140120.jpg 20200909_141754.jpg
     
  12. iPaulR 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2020
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 Avant, 2.0 TDI quattro(125KW) CAHA, 2010
    Salu,
    Am citit tot topicul despre problemele la portbagaj din acest subiect, dar n-am gasit nimic similar problemei mele: nu mai pot inchide hayonul din buton. Se deschide normal (telecomanda sau butonul de pe usa soferului), cursa se face corect, dar daca vreau sa-l inchid din butonul plasat pe hayon acesta nu raspunde. Nu se aude niciun motoras, nimic. Doar butonul este luminat. Pe diagnoza nu apare nimic. Ati mai intampinat aceasta problema ? Va multumesc.
     
  13. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    Te-ai jucat prin MMI și l-ai dezactivat.
     
  14. iPaulR 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2020
    Locație:
    Iași
    Masina:
    A4 Avant, 2.0 TDI quattro(125KW) CAHA, 2010
    Revin dupa ce am incercat orice setare din MMI:
    Unlocking single door - off;
    Boot lid/tailgate - off;
    Auto locking - off;
    Confirmation tone - on.
    Oricat am inversat aceste setari, hayonul tot nu vrea sa se inchida din buton. Am cautat in tot MMI-ul + in cartea masinii si nu am gasit nimic.
    Ciudat este ca butonul functioneaza daca vreau sa setez pozitia hayonului(cat de sus/jos sa se deschida). Am incercat si aici sa ma joc cu pozitia, poate nu-i convine ceva, dar nimic.
    Am rascolit toate forumurile si n-am gasit pe nimeni cu o problema similara. Nu inteleg cum am reusit sa-l stric...
     
  15. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Ai incercat sa hayonul inchizi din butonul exterior ? Cel mai probabil, este intrerupt firul care duce de la butonul interior la motorul din stanga, in zona balamalei. Si eu am avut exact aceesai problema. Butonul era iluminat dar nu se intampla nimic la apasarea lui. Am descoperit firul dintre el si motor, intrerupt in zona balamalei. L-am inlocuit si l-am protejat mai bine in zona balamalei.
     
    Ultima editare: 14 Oct 2020
  16. Mervey

    Mervey 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2016
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A4 B8 — 2.0 TDI (CGLC) — 2013 — 177 CP
    Sunt entuziasmat, azi mi-a venit inculpatul bx-ctm1...revin cu detalii dupa montaj
     
    arazvan2002 apreciază asta.
  17. Mervey

    Mervey 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2016
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A4 B8 — 2.0 TDI (CGLC) — 2013 — 177 CP
    M-am invartit printre multe opinii legate de problema asta a mea.
    Am decis ca cea mai putin invaziva schimbare ar fi sa inlocuiesc amortizoarele. Cumparat, scos cele vechi, pus cele noi. Teste ... acelasi rezultat, haionul se ridica pana la 60-70%.
    Am decis sa scot tot plafonul si am descoperit ca accesul catre motorasele de la portbagaj se face foarte usor prin desfacerea unei bucati mici de plafon, in spate. Asa am gasit si ca era rupt suportul care fixa motorul din stanga de caroserie si din cauza asta, motorul bascula mult (vezi poze atasate).
    Surubul care vine pe caroserie se desface intr-o pozitie destul de incomoda, cheie fixa de 14 (parca). Cel de pe motoras cu un torx 30. Cel de pe motor s-a desfacut foaaaarte greu, dupa multiple aplicari de WD-40.
    Am comandat piesa defecta, dar pentru ca a durat 1 saptamana pana a venit, am incropit dintr-o chestie ce o aveam prin curte, gaurita suplimentar cat sa se apropie ca functionalitate.
    Poate am pus poze inutile multora dintre cei de aici, dar pe mine m-ar fi scutit de multe ore de bajbait daca le aveam.
     
    borsy apreciază asta.
  18. BogdanDE Silver Member

    Înscris:
    3 Dec 2015
    Locație:
    Schmalkalden
    Masina:
    AUDI A4 8K , Avant 2.7 TDI (140 kW) 2011
    Si rezultatul ?

    La mine inca nu se deschide 100 %. Nu am balama ruptă, dar nici in campul 6D nu pot intra la security pentru a reseta totul. Codul de acces in 6D -12345, la mine nu functioneaza. Ciudată poveste.
     
  19. Mervey

    Mervey 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2016
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A4 B8 — 2.0 TDI (CGLC) — 2013 — 177 CP
    Se deschide ok. La ce nivel il setez, pana acolo merge.
     
  20. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC - 2016 - sedan)
    Știe cineva ce reprezintă aceste piese de pe spatele banchetei spate rabatabile de la avant?
     

Distribuie pagina asta