Tu inainte sa cumperi nu ai demontat de pe masina piesa ? Niciodata de acum incolo nu mai comanda nimic fara sa demontezi intai. Bafta.
Am dus masina la un mecanic pentru ca era destul de zgomotoasa(e cumparata recent).m-a sunat mecanicul si mi-a spus ca trebuie sa schimb suportii de la motor si la recomandarea acestuia, am mers pe acesti suporti(fara senzor). Invatatura de minte...
Imi poate spune cineva daca e ceva in neregula cu suportul de motor din poze. Mie mi se pare dus, Crapatura + desumflat, desi nu e curs. E cel de pe partea cu vasul de servo. Suporti au fost schimbati acum patru ani cu unii noi pe original.
Mufa de la senzorul suportului-motor din partea stanga cum se scoate ? E vreo pozitie specifica, se roteste, se apasa. Nu reusesc sa o scot pentru a vedea contactele electrice.
Nu imi dau seama daca este curs din el, este patat (uscat). Exista vreo modalitate sa il verific? Motorul este deschis pt ca a fost scoasa pompa de ulei. Catalin
Salut, Am facut o scanare a masinii si vad ca nu am nici o eroare la motor sau care sa ma faca sa cred ca ar fi tamponul respectiv stricat. L-am verificat si la partea superioara si nu este crapat . Daca era defect tamponul trebuia sa am cel putin o eroare pe VAG, corect? Merci, Catalin
Salutare , din pacate am o problema cu masina mea , A4 B7 2.0 Tdi BPW Quattro. Am depistat ca imi lipseste suportul de motor anti-balans/anti-rasturnare (snub mount). Bun... am cumparat SH un suport , dupa ce am cerut parerea baietilor de pe forum care folosesc ETKA si mi-au dat codul pentru piese. Pe aceasta cale le multumesc pentru munca lor .Codul este :8E0 199 343 N . Pentru acest tampon fiind SH am cumparat si un tampon de cauciuc nou . Cert este ca nu se potriveste la mine pe masina. Nu il pot prinde pe bloc si pe baia de ulei am observat ca nici macar nu am gaura pentru surubul suportului...Am sa va atasez si cateva poze poate intelegeti mai bine situatia. Imi este teama sa nu ii fii fost schimbata baia de ulei a masini deoarece dupa ce am cautat pe internet dupa codul inscris pe baie am observat ca este de fapt o baie de ulei pt 1.9 tdi.(06B 103 603 N ) Va multumesc frumos.
Codul dupa baia ta de ulei (06B 103 603 N) este pentru A4 si A6 din 1998 pana in 2001. Probabil din cauza asta nu a mai pus suportul. A4 1.6 AHl, ARM, ANA, ALZ A4 1.9 Quattro ATJ A4 & A6 1.9 AJM La motorul BPW trebuie sa ai baia de ulei cod 03G 103 603 J.
Tampon Salut, Problema cu suporti motor tot nu o inteleg. Deci, daca sunt cursi iti arata masina ceva la bord ori nu ? Apropo suporti/tampoanele motor sunt cu senzor ambii ? La mine doar cel din partea dreapta are mufa. Am facut test si nu am nici o eroare. Multumesc.
Doar un tampon are senzor si doar la interogarea cu VCDS-ul iti arata eroarea. Nu iti arata nimic in bord cand tampoanele trebuie schimbate. Se pot vedea si cu ochiul liber daca sunt "obositi" pentru ca sunt cursi adica au o culoare rosiatica pe langa ei. Se inlocuiesc cand motorul are zdruncinaturi mari la oprire sau cand motorul are vibratii foare mari/exagerate si asa mai departe.
Salutare. Masina mea are unele vibratii la relanti, se mai leagana din cand in cand, am inteles ca e o boala a motoarelor BLB, dar zilele astea am vazut tamponul motor din partea pasagerului scurs, are un ulei rosiatic. A mai schimbat cineva de curand? As avea nevoie de un cod de piesa si un pret orientativ? Cel din partea soferului stiu ca are senzor si momentan nu mi-a dat nicio eroare. Multumesc
Va salut am un audi a4 b7 cod motor brd 170cp,am schimbat toata directia si tot se aude la plecarea de pe loc un scartait,un zgomot de plastic pe plastic la roata stanga fata. posibil sa fie tampoanele de la motor? tamponul cu senzor nu este scurs.
Daca ai verificat si nu e/sunt curs/e, nu sunt de vina tampoanele pentru problema ta. Eventual lasa pe altcineva sa porneasca de pe loc si tu uita-te/asculta atent poate iti dai seama de zona de unde vine zgomotul, macar sa restrangi aria cautarii daca nu gasesti sursa.
Salut, am un A4 B7, BLB 2005 si am si eu aceasta problema: masina se leagana cand o accelerez usor, m-am uitat si la motor si de asemenea se leagana destul de tare, trepideaza la relativ usor la pornire mai tare, si scutura la pornire oprire motor. Se poate sa fie dusi ambii suporti? De asemenea la cutia de viteza simt trepidatii usoare, dar ma gandesc ca la aceasta ii normal. Va puteti da seama mai bine daca ar fi aceastia daca adaug cateva poze cu suportii? Sau ar putea fi si altceva? Cat costa in medie o inlocuire a unui suport, de pilda cel de pe dreapta, ca de el mi s-a spus cand am luat masina, ca cica ar fi scurs. Multumesc