1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tremurat la ralantiu / vibratie - motor diesel la A3 8P - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de alexsline21, 11 Ian 2009.

  1. meghitz

    meghitz 6th Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    VW Passat Variant 2.0TDI 170cp DSG 2008 + AUDI A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
    La mine mai tremura uneori si, dupa cum am spus, am schimbat tampoanele de la motor si cel de la cutia de viteze... asa "preventiv".
    Tremura doar cand vrea ea... si se pare ca nu acestea au fost cauza.
    Injectoarele au fost si ele verificate si se prezinta f bine.
    Eu o las asa... am fost la destui mesteri, inclusiv la Porsche si nu am reusit sa aflu exact care e cauza tremuratului.
    Nu stiu cat de tare tremura la voi.. dar pe mine nu ma deranjeaza f tare.
     
  2. abpostelnicu 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDi
    Daca injectorul care l-ai schimbat are aceleasi valori inseaman ca problema este din chiuloasa, probabil valva nu mai inchide bine.
     
  3. paul_e88

    paul_e88 Bronze Member

    Înscris:
    11 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    -
    Nu exista nici o solutie, asa fac motoarele astea.
    S-au plans altii cu ele de noi, de la 0 km.
    Si la 1.9 si la 2.0 pd a fost la fel.

    Eram convins ca threadul nu o sa ajunga nicaieri, pentru ca probleme astea au fost discutate de cativa ani buni si toata lumea s-a obisnuit cu ele asa, in lipsa gasirii cauzei, chiar daca au schimbat multe. (volant, injectoare, etc)
     
  4. razvan87

    razvan87 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2010
    Locație:
    Brasov, Ploiesti
    Masina:
    A3, BKD, 2004
    Multumesc @abpostelnicu am sa incerc si varianta asta.
     
  5. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Razvan stai linistit chiulasa nu are treaba cu tremuriciul nostru.
    Cat timp injectoarele sunt in parametrii de corectie si totul este in stare buna nu mai cauta "nod in papura"
    Este problema clasica la tdi-urile PD ( pompe duse )
    Ca sa rezolvi problema treci pe A3 facelift Tdi CR (Common Rail ) :)
    Mai silentios si fara vibratii :thumbs-up:
     
  6. razvan87

    razvan87 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2010
    Locație:
    Brasov, Ploiesti
    Masina:
    A3, BKD, 2004
    Merci, dar nu ma pot desparti de ea :)
     
  7. meghitz

    meghitz 6th Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    VW Passat Variant 2.0TDI 170cp DSG 2008 + AUDI A3 Sportback 2.0TDI 140cp DSG 2008
    Senq guys... m-ati linisti total. Si eu sunt de principiu ca nu trebuie cautat nod in papura masinii!!
    Eu am verificat din nou injectoarele si toate se prezinta perfect, mi s-a confirmat din nou ca toate au valoarea zero. Chiar seful de atelier de la Porsche mi-a spus ca f rar vede injectoare pe o masina cu aceste valori pe toate cele patru injectoare.
    Tampoanele de la motor si de la cutie, dupa cum am spus, le-am schimbat deja.
    La volanta nu am nici cel mai mic gand sa ma bag!!
    Asa o las... la drum cu ea!!! :)
     
  8. Tud0r

    Tud0r 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    2005 audi a3 2 usi 2.0 tdi 103kw
    Si la mine tremura, era foarte enervant mai ales iarna cand nu aveam AC-ul pornit. Cand asteptam la semafor din cand in cand se zguduia toata masina si era extrem de neplacut. Mi s-a pus pata am cautat rezolvare si am ajuns la concluzia ca toate 2.0 tdi pd au aceasta problema indiferent de model a3, golf, touran etc. cica ar fi o problema din fabrica.

    Acum cateva zile am primit un vag com 812 si am vazut ca am turatia de relanti la 800 si un pic.. Acum na am cautat pe net si multi aveau mai sus turatia de relanti.. Intors in masina cu laptopul in bratze am dus turatia de relanti din aproape in aproape pana la 903 rpm ( la alte valori imi arata turatia in doua numere cand unu cand altul dar la 903 cu input in soft de 910 sa obtin cele 903 rpm, softu citea doar 903rpm ca si valoare).

    Nu cred ca am rezolvat problema, dar tremuratul nu se mai simte aproape deloc indiferent de AC on/off.

    Deocamdata nu recomand nimanui dar din ce am cautat pe alte forumuri (straine) multi au relanti 903rpm. Sper sa nu crape ceva ca masina se simte f bine la semafor si imi place :).

    Apropo inainte nu tremura absolut deloc cand motorul era rece, doar cand ajungea la 90 de grade incepea scuturatu.
     
  9. paul_e88

    paul_e88 Bronze Member

    Înscris:
    11 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    -
    Daca ai crescut turatia si nu se mai simte, atunci s-ar putea sa fie de la volant, care e uzat si nu mai poate echilibra rotatiile motorului.
    Oricum la 900 rpm, motorul e mai turat si se simte diferenta de zgomot chiar si in interior.
    Stiu ca valoarea originala e de 833, deci sunt ceva ture in plus..
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Valoarea originala este 860 turatii pe minut la 103 Kw/140 cp. Bafta
     
  11. paul_e88

    paul_e88 Bronze Member

    Înscris:
    11 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    -
    Este posibil, eu am spus de 833 la 1.9 tdi, dar intr-adevar in thread se discuta de 2.0, desi ambele motoare sufera de tremuratul la relanti.
     
  12. cosban 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2012
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    audi a3 2000tdi 2006
    Ciao,
    Am un audi A3 8P 2.0 tdi 2006 si imi porneste cam greu numai la cald. La rece porneste perfect. Ce poate sa fie ? Multumesc anticipat.
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Iun 2012
  13. razvan87

    razvan87 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2010
    Locație:
    Brasov, Ploiesti
    Masina:
    A3, BKD, 2004
    @cosban daca ai o interfata VAG da-mi un PM si iti spun ce sa incerci
     
  14. Audifarfan

    Audifarfan 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 2.0 TDI 2004
    Cand am luat masina in 2008 la fel avea un mic tremurat la relanti, apoi am schimbat o teava care iesea din galeria de evacuare (era fisurata) si s-a dus complet din tremurat.
    Acum foarte rar se mai misca din cand in cand acul la relanti dar nu este o regula.

    Dupa multe teste totul este in regula si la injectoare, consum,etc.

    Cum s-a spus si mai devreme chiar nu trebuie cautate aceste noduri in papura.
     
  15. RZV_BV

    RZV_BV 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A3 Ambition, 2.0 TDI, 2004
    Am observat ca la a mea, care tremura destul de tare la relanti si acul variaza mereu si rapid, pe o cursa de 1 - 2 mm (si in timpul mersului tot variaza la orice viteza), daca apas ambreiajul nu mai tremura, acul insa tot variaza, aveti idee ce ar putea fi?
     
  16. Audi_A3_PH

    Audi_A3_PH 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2012
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    2.0 TDI Multitronic 2011
    Salutare. Am citit intreaga discutie de aici. Am vazut problema cu A3 din 2004-2005 cu softul. Tin sa spun ca eu am un A3 din 2009 S-TRONIC si de curand am aceleasi simptome cum le-ati descris mai sus. La prima cheie o ia foarte greu. La a 2-a totul este perfect. Am schimbat atat bateria, cat si bujiile. Pe diagnoza nu am nici o eroare. Ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat ? Mersi
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Dec 2012
  17. barabasovi

    barabasovi 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mai 2012
    Locație:
    Bachmehring
    Masina:
    audi A3 sportback 2.0 Tdi,2007
    Sal si eu am aceasi problema ,la rece porneste putin cam greu, trebuie sa tin contactul putin mai mult sa invarta, dar in rest este totul ok. audi a3 2007 170ps
     
  18. Vlad A3 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2012
    Locație:
    Italy
    Masina:
    A3 1.9 2004
    Vibratii care dispar cand PORNESC clima

    Salutare si bine v-am gasit.
    Am un A3 2004 1.9 tdi si evident ma confrunt cu anumite probleme.
    In urma cu o 4-5 luni am inceput sa simt niste vibratii atat in mers cat si la relati.
    Am citit ce s-a discutat pe forum si am ajuns la concluzia ca trebuia sa schimb kitul ambreiaj( din cauza volantului care facea zgomot).In urma cu 2 saptamani l-am schimbat cu unul Luk.
    Abia acum incep problemele.
    1) Nu se mai aude zgomotul specific volantului dar masina tot vibreaza.Ce-i drept mai mult in mers decat pe loc.
    2) Vibreaza atat la pornire cat si la oprire.
    3)Recent am observat ca daca pornesc clima(pe econ) masina nu mai vibreaza.
    Nu mai vibreaza nici pedala de acceleratie si nici volanul(ca asta ma deranjeaza cel mai rau).
    Nimeni... pe nici un forum nu a mai discutat aceasta problema.De ce dispar vibratiile cand pornesc clima?Pur si simplu eu nu gasesc nici o explicatie logica.
    Multumesc anticipat celor care ma pot ajuta cu o explicatie.
     
  19. Oxygen

    Oxygen 6th Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca / Baia Mare
    Masina:
    EX A3, 1.6, 2002
    din moment ce spui ca daca opresti compresorul de clima merge ok eu as verifica partea ce se leaga de asta, compresorul, cureaua etc
     
  20. nimbus 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2012
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A3 2.0 TDI BKD with DSG transmission
    Poate te pot eu ajuta, am avut aceleasi simtome la masina (A3 2.0TDI, BKD, DSG), dupa ce motorul se incalzea, incepea sa mearga neregulat si vibra toata masina la relanti. In mers nu aveam nimic si tragea normal, am testat injectia si tot ce se putea testa cu o diagnoza vag si totul era in parametrii normali. Am primit diverse sfaturi de genu e dusa injectia, trebuie schimbata clapeta de acceleratie, dar nici macar la reprezentanta nu stiau exact care e problema si daca urma sa o las la ei schimbau piese pana gaseau buba. Problema a rezolvato un mecanic care mi-a umblat la avans si a reglat cureaua de distributie. Am facut aproximativ 4000~km de atunci si vibratiile nu au mai revenit.
     

Distribuie pagina asta