1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Turbina motor diesel si tot ce tine de aceasta la Audi 80 - 90 (B3 - B4)

Discuție în 'Modele clasice' creată de bebe_sb, 31 Aug 2009.

  1. fagarasan

    fagarasan Silver Member

    Înscris:
    14 Ian 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Ford fiesta TDCI 2007
    P.S. turbina aia de pe 1Z e bulletproof
    Reply With Quote

    Poti sa fii mai explicit?
     
  2. Tibi_t

    Tibi_t 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2008
    Locație:
    CLUJ NAPOCA
    Masina:
    Audi A4 B6 2.0i
    "bulletproof" inseamna ca nu se prea strica. e destul de simpla si fiabila. fara geometrie variabila, nu face boost decat de pe la 1950 rpm din cate stiu da te tine cam cat te tine motoru.
     
  3. tavi_cc

    tavi_cc 6th Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Honda CRX Del Sol 1.6 VTEC
    tibi_t ai mare dreptate,motor 1z la 230000km cu 0 reparatii(cota nominala)si turbosuflanta ne-reparata merge ca in prima zii.cele mai fiabile tdi-uri,bineinteles daca s-a avut grija la mentenanta:arco:n-zime daca ai scos mufa de la debitmetru si a mers mai rau inseamna ca e ok debitmetrul si poate ai urme de colmatare pe ici pe colo(ca batranii se stie ca merg subturat).o scanare te poate ajuta,poti urma si tratamentul babesc bazat pe forja(se mai zice ca o masina merge cum o inveti).:salute:sfatul lui maniacuv6 nu e de neglijat
     
  4. otelea

    otelea Silver Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    audi 80 B4 1.9 tdi 90cp 1994; A4 1.9 TDI AVB 2004; A6 allroud 2,5 TDI BCZ 2004
    A mea are 268.000 km si tot e umblat in motor. Abia acum am umblat la injectoare si le-am tarat. Erau la 160 Bari si le-am facut inapoi de 190 bari. In rest totul este original. Dar eu o mai forjez din cand in cand.
     
  5. Farfetnugins

    Farfetnugins 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi 80 B4,1.9TDI,1995
    ma intorc cu probe noi.astazi am pus testerul pe ea si problema e la alimentarea pompei de injectie.e vorba de mufa aia care intra in spatele pompei.si problema e ca detecteaza primul fir de sus ca fiind legat in alta parte.si am descoperit ca a avut o problema si fostul proprietar i-a tras un fir de acolo pe altundeva ca sa porneasca probabil.mereu se aprinde becul de avarie in bord si nu trage deloc cum trebuie.pur si simplu nu se tureaza.in viteza a 3 a abea trece peste 2500 de ture.nu stiu ce ar trebui sa fac in cazul asta.:(
     
  6. otelea

    otelea Silver Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    audi 80 B4 1.9 tdi 90cp 1994; A4 1.9 TDI AVB 2004; A6 allroud 2,5 TDI BCZ 2004
    Pai e clar ca s-a umblat in partea electronica a pompei de injectie. Orienteazate si tu la cineva de pe forum care sa fie apropiat de tine si care sa te poata ajuta. Nu cred ca nu se gaseste nimeni. Daca nu, si poti sa vii la galati, te ajut cu placere.
     
  7. Farfetnugins

    Farfetnugins 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi 80 B4,1.9TDI,1995
    nu am cum sa ajung asa departe:undwech:.o sa caut un mecanic bun care sa studieze problema.sper ca nu e ceva grav:sob:
     
  8. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Daca pu iceva poze zici culoarea firului poate i-mi dau seama ce au facut carpacii din Romania. :)
     
  9. Farfetnugins

    Farfetnugins 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi 80 B4,1.9TDI,1995
    nu stiu daca e vorba de mana romanilor.eu masina am luat-o la cateva ore dupa ce a fost adusa din Germania.au venit cu ea pe roti,si daca ii trag firul ala de acolo nu mai porneste.am atasat 2 poze ca sa vedeti despre ce e vorba.
     
  10. Farfetnugins

    Farfetnugins 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi 80 B4,1.9TDI,1995
    aveti idee despre ce e vorba?
     
  11. otelea

    otelea Silver Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    audi 80 B4 1.9 tdi 90cp 1994; A4 1.9 TDI AVB 2004; A6 allroud 2,5 TDI BCZ 2004
    Nu prea se intelege din poza. De unde vine firul ala? Ce tensiune ai pe el?
    A doua poza ce reprezinta?
     
  12. Farfetnugins

    Farfetnugins 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi 80 B4,1.9TDI,1995
    e vorba de firul negru care e legat de primul fir de sus(verde) la pompa de injectie.respectivul fir negru intra in spate sub tabloul de sigurante(a doua poza)unde se vede si gaura.
     
    Ultima editare: 29 Iun 2010
  13. otelea

    otelea Silver Member

    Înscris:
    4 Apr 2008
    Locație:
    Câmpulung Moldovenesc
    Masina:
    audi 80 B4 1.9 tdi 90cp 1994; A4 1.9 TDI AVB 2004; A6 allroud 2,5 TDI BCZ 2004
    Daca este acel fir ai 12V inseamna ca acesta inlocuieste firul de alimentare a electrovalvei, cel original fiind intrerupt. lipestel pe asta inapoi si scoatel pe celalt sa vezi daca mai porneste. Daca masina porneste inseamna ca am dreptate, daca nu trebuie vazut unde pleaca celalt fir.
     
  14. zeno

    zeno 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2010
    Locație:
    Livezile
    Masina:
    Audi 100 C4 , 1.9(1z) mTD 66kw?? 1993 & AAT&ABP 2.5 94
    Sa inteleg ca mie pe 1Z in sarcina manometrul imi afiseaza maxim 0.8 bar turbina este praf ?
     
  15. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Nu,la 1Z presiunea este 0,850 bar.
     
  16. zeno

    zeno 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2010
    Locație:
    Livezile
    Masina:
    Audi 100 C4 , 1.9(1z) mTD 66kw?? 1993 & AAT&ABP 2.5 94
    Am intrebat deoarece eu pe 1Z am o turbina de pe Golf 2 1.6 TD sau ceva de genu (K14 - 6082) si am tras un furtun de pe intercooler pana in cabina unde am montat un manometru si cum am scris si in postul anterior maxim imi afiseaza 0.8 bar (~10-11 PSI).Pentru ca stiam ca nu este turbo original al masini credeam ca valoarea afisata nu este corespunzatoare motorului , problema este ca nu pot monta alt tip de turbina pentru ca nu am pompa electronica , am pompa mecanica de injectie (de pe un AAZ).
     
  17. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Habar nu am cu ce presiune mege turbina de 1,6td ,dar cea de 1Z wastegate care GT15 sau KKK03 are presiune maxima stock de 0,850bar.
    De ce nu cauti o pompa normala?
     
  18. zeno

    zeno 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2010
    Locație:
    Livezile
    Masina:
    Audi 100 C4 , 1.9(1z) mTD 66kw?? 1993 & AAT&ABP 2.5 94
    Eu am avut inainte pe masina 2.0 benzina (consuma enorm)si am tot auzit ca 1Z - urile sunt foarte bune .. am hotarat sami schimb motorul ....dar sa pot utiliza pompa de injectie originala(1Z) trebuia montate si ceva fire in plus pentru pompa de injectie , debitmetru...etc. asa ca am ales sa pun o pompa de injectie de pe un AAZ pe motorul meu 1Z.Merg bine in ture joase doar ca in ture mari nu prea are putere din cauza pompei care e 100% mecanica , am umblat eu la avans la debit si am setat-o asa cum am vrut.De la inceput am spus NU iniectiei electronice sau partial electronica din cauza numeroaselor probleme pe care le au.Cand am luat motorul (1Z-ul) am avut putin noroc ca l-am luat fara pompa de injectie si turbo , am platit foarte putin pe el doar ca turbina e de pe un 1.6TD ... atunci nu am gasit alta la bani putini .
     
  19. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Lipsa de putere in ture mai inalte e si din cauza limitarii turbinei,galeriei de admisie si evacuare restrictive,evacuare restrictiva,injectoarelor,nu numai a pompei;spre exmplu pe m-tdi,se foloseste pompa de injectie mecanica de 11mm si turbina wastegate mari.
    Intr-adevar,un 1Z stock este f economic,mie imi lua 7,5 in oras si asta la o greutate de aprox 1350kg.
     
  20. cozma glodian 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2011
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    audi 80 1900 tdi 1995
    Ma ajutati si pe mine ?
    Am scos furtunasul care intra in vacuum si am suflat in el parca era infundat.
    L-am dat jos si am inpins cu un fir de sarma. Problema este ca a sarit ceva din el si nu am mai gasit ce a sarit. Era intuneric.
    Stiti daca nu era ceva bila sau supapa. Va multumesc. masina este un audi 80 1.9 tdi an 1995.



    Am rugamintea sa faci un efort ca sa formezi propozitii si fraze intr-un mesaj scris pentru ca altfel nu se intelege nimic din ce vrei sa spui in mesaj. Mesajul a fost editat.
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Dec 2011

Distribuie pagina asta