1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

A4 B6 1.8t Fwd

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de lowlife, 1 Mai 2013.

  1. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    51mm sunt mici...,macar de 55-60mm;eu luasem un kit universal si l-am pus cu mecanicul,nu a trebuit ciopartit nimic,doar taiat din crash bar,altfel nu ai cum.
    Intercoolerul trebuie lipit de radiatoare,adica cat mai in spate,altfel coturile vor iesi in afara,asta e motivul pt cei care au fost nevoiti sa renunte la grile.
     
  2. MariusRoiban

    MariusRoiban 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2015
    Locație:
    Uk
    Masina:
    Audi A6 2.0 2007
    felicitarile mele pentru pasiune si munca depusa. se pare ca avem cateceva in comun. succes pe viitor !!!
     
  3. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Mersi @TTs, am mers pe 2.5" - 64mm. Mai au de venit furtunurile si pot sa-l montez pana da caldura :)

    @MariusRoiban: mersi, asteptam noutati si cu masina ta :)

    Un mic overview. In 2015 am pus:
    - frane 320/288mm
    - cauciucuri Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2
    - amortizoare Bilstein B8
    - lupe faruri Morimoto Mini H1
    - ambreiaj Sachs
    - ulei cutie Audi
    - bandouri "S4"
    - DV 710n
    - evacuare Topgear/Longlife - o sa revin cand e gata, mai trebuie ajustari

    Termen scurt:
    - FMIC Mishimoto Z-line
    - injectoare Bosch 440cc ("Green Giants")
    - schimbator piele perforata 5 trepte: http://shop.ahw-shop.de/detail/index/sArticle/402/sCategory/1697
    - pedale + footrest aluminiu RS4: http://shop.ahw-shop.de/audi-a4-sport-pedalset-fussstuetze-rs4-original-tuning
    - set trimuri aluminiu neted

    Termen mediu-lung: in functie de rezultat mai urmeaza, si aici astept pareri:
    - boost gauge integrat in fata ceasurilor de bord sau pe stalp, sa vad unde ma incurca mai putin:

    boost gauge2.png boost gauge.png

    - tapitat doar stalpii cu alcantara, oare da foarte urat fara sa fac si plafonul? e destul de greu sa procur unul si risc sa nu tina adezivul. Poze de aici: http://forum.4tuning.ro/384-sistemu...tz-audison-connection/page-4.html#post5313532

    download (1).jpg download (2).jpg download (3).jpg download (4).jpg download.jpg

    - turbo 250 - 280hp - as vrea sa fie fiabila, sa necesite modificari minime si sa nu mai moara la 5500rpm, eventual fara sa schimb bielele
    - ambreiaj

    Termen si mai lung :)
    - jante 18" dupa ce tocesc cauciucurile de vara de 17", de data asta ceva usor (OZ?) + cauciucuri 245

    20160112_084441.jpg 20160112_090457.jpg

     
    Alex alex apreciază asta.
  4. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Alex, anunta ma si pe mine cand ai de gand sa dai comanda de pe ahv. Poate ma bag si eu ca sa share uim transportul. Si eu sunt interesat de pedalele de rs4.
     
  5. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Am montat:
    - pedale RS4
    - schimbator
    - bobine R8
    - bara stabilizatoare RS4
    - plastice motor

    1) Pedalele RS4 cod 8E1064205: 100e de aici: http://shop.ahw-shop.de/audi-a4-sport-pedalset-fussstuetze-rs4-original-tuning, nota 10 ca de obicei.
    Cele vechi se dau jos cu mana daca le incalziti putin. Eu m-am invartit 30min cu caldura data la maxim si au iesit fara probleme. Se simt mult mai bine, sunt mai ferme, dar e ciudat ca pedala de acceleratie se imbraca cu totul si deci se ingroasa - eu am talpa mai lata si la franari ating involuntar si pedala de acceleratie daca nu sunt atent :) imi place insa ca nu mai aud scarţâituri cand conduc ud pe talpi. Va rog scuzati mizeria :)

    20160207_133950.jpg

    2) Schimbator - am dat 100e pe un schimbator nou, cod: 8E0863278DDTAV de aici: http://shop.ahw-shop.de/detail/index/sArticle/402/sCategory/1697, ca sa constat ca e de calitate mai proasta decat cel vechi pt 6 trepte pe care l-am luat la pachet cu interiorul si volanul. Cel nou este mult mai usor si pielea e de calitate 2016, ca un carton uscat. L-am montat pe cel vechi...

    20160206_093906.jpg

    3) Bobine R8 rosii - 170e, cod bobine: 06E 905 115 E, cod adaptoare: 077 905 390 - plug and play. Motorul raspunde instantaneu la acceleratie si merge mult mai rotund - inainte parca avea un "ronţăit". Asta in conditiile in care 2 bobine au fost montate la Audi prin recall acum 25-30k km si doua erau Beru montate de cateva luni.
    De asemenea, sunetul evacuarii este mai gros :) sunt multiple discutii pro pe net, dar principalul plus este ca ar fi mai fiabile. Poate este doar placebo, dar pare sa-mi fi scazut si consumul.

    20160221_142636.jpg

    Cu aceasta ocazie mi-am permis sa ridic si gap-ul bujiilor BKR6E la 1.0mm, masina merge perfect :)

    Referinte - prin cele "stock" se refera la cele stock de 2.0TFSI, care din start ar fi mai ok decat ce se gaseste pe 1.8T: http://www.golfmkv.com/forums/showpost.php?p=3660922&postcount=20
    4) Bara stabilizatoare RS4 tot de la www.ahw-shop.de :) coduri:
    - bara 150e cod: 8E0 511 409 AL
    - 2x bucse bara 9e cod: 8E0 511 327 D
    - 2x bride bucse bara 14e 8E0 511 439 - mare grija la cod, ca mie mi le-au incurcat: codul "8A0 511 439" este brida stock, de pe masina!
    - 4x suruburi 3.48e coduri: N 101 277 07

    Bara e fenomenala, masina raspunde si mai prompt la schimbarile de directie si nu se mai inclina aproape deloc in curbe. Am iesit in prima zi la o tura si mi s-a facut frica :)
    Mai nasol este cu pierderea confortului.. orice gropita luata cu o roata se propaga in sasiu. Ca idee, trecerea de la bara stabilizatoare stock la cea de RS4 a daunat confortului mai mult decat trecerea de la suspensia stock + roti 15" la Bilstein B8 cu 225/45/17. E primul upgrade cu care nu sunt 100% impacat. Sper ca rotile de vara cu cauciucuri 235 vor fi mai confortabile decat 225 de iarna.

    20160216_174507.jpg 20160216_180117.jpg 20160216_180818.jpg 20160216_180829.jpg

    5) Plastice motor: 40eur amandoua de la www.ahw-shop.de, coduri:
    - pasager: 8H0 103 928 - se nimeste o prindere si sta ok
    - sofer: 8E0 103 927 D 01C - trebuie decupat pe langa radiator ca sa se aseze. din pacate n-am reusit sa trec furtunul de antigel pe sub el.. l-am mai si decupat.

    20160221_142635.jpg

    Vreau sa vopsesc capacul de motor si galeria de admisie negru. Pareri?

    [​IMG]

    [​IMG]

     
    Chriss_Deejay apreciază asta.
  6. redlife

    redlife Silver Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 C7 Allroad Bi-Tdi
    Frumoase modificari, felicitari. Si eu am pus aceleasi bobine anul trecut dar nu mi-am dat seama de diferente deoarece le-am schimbat in acelasi timp cu softul.
    Legat de capacul motor si admisie consider ca arata interesant vopsite negre.
    Sistemul PCV il mai ti pe masina? :)
     
  7. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
  8. redlife

    redlife Silver Member

    Înscris:
    30 Mai 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 C7 Allroad Bi-Tdi
    Am aproximativ 7000 km cu ele. Posibil sa fi facut Ginel modificari asupra unor harti cand mi-a facut si softul. Legat de treaba cu PCV tot la el am facut-o pentru ca acel sistem iti invarte vaporii de ulei prin motor pana cand se ard complet dar rezulta si depuneri in motor . Renuntand la sistemul PCV nu o sa mai ai batai de cap cu furtune de vacum sau supape unisens sparte si erori nedorite. Era un coleg pe forum care a dat bani frumosi pe cateva furtune din acest sistem PCV.
    http://www.audizine.com/forum/showt...m-line-and-Check-Valve-removal-simplification
     
    lowlife și Chriss_Deejay apreciază asta.
  9. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Bravo pentru modificari si intretinere!
    Spune-mi cum ai fixat capacul din dreapta(se prinde intr-un surub la peretele de foc, insa jos nu am prinderea).
     
  10. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Redlife: mersi de informatii! deocamdata incerc sa pastrez masina OE, cu tot ce a avut din fabrica functional. Daca se strica ceva stupid de scump si/sau ma documentez temeinic si nu vad neajunsuri in anulare de chestii, o s-o fac cu inima impacata.

    161,800km: am facut revizia. Am setat intervalul de notificare la 5k, sa nu ma mai bazez pe forum.. dar cine stie :)
    Am folosit acelasi Ravenol VSI 5w40, filtru ulei oversized Mann W940/5, bujii NGK BKR6E @ 1.0mm gratie bobinelor noi, filtre aer si polen Knecht.
    125lei uleiul + 50lei bujiile + 150-200lei filtrele = ~350lei.

    [​IMG]

    Am schimbat azi si un rulment stanga, spate. Original = FAG, am pus tot FAG dupa ce n-am reusit sa gasesc SKF, recomandarea mecanicului.
    Initial a venit o cutie SKF cu rulment FAG Germany (485lei), apoi am zis ca macar sa fie ieftin daca tot FAG primesc. In cutie Ruville a venit FAG Slovakia: 350lei. Se pare ca de ceva vreme zgomotul care eu credeam ca vine de la evacuare era cauzat de rulmentul respectiv... masina e foarte silentioasa acum :)

    [​IMG]
    [​IMG] [​IMG]





     
  11. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Rulmentul spate vine cu tot cu discul acela?Stiam ca vine separat si se preseaza.
    Le: am dat zoom si am vazut ca ai facut curat la locul de munca.Ma enervasem deja, pentru ca am 2 rulmenti Fag pe stock just in case.
     
  12. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    Am gasit doar oferte de 250+ lei, deci cred ca doar asa vine. Mi se pare mai elegant si cred ca asta ma sfatuia si mecanicul daca era sa aleg. Discul pare identic, acelasi material, acelasi nr de dintzi pt ABS (am inteles ca poate diferi in functie de motorizare).

    De ce te enervasei?
     
  13. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Bun...deci inteleg ca ai pus rulment cu tot cu rozeta respectiva.
    Eu am luat 2 rulmenti Fag de pe forum in urma cu ceva timp, pentru ca au costat 100 lei.Sunt noi si au cod compatibil cu masina mea, insa nu au rozeta respectiva.Se poate sa difere de la Awd la Fwd.
    Ma enervasem ca initial am crezut ca am dat banii degeaba.
     
  14. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Hai ca e tare asta, facea galagie rulmentul mai mult decat evacuarea? Inseamna ca ai scapat de "tobe&Co"? :)
     
  15. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Legat de filtrul de ulei, vezi ca si mai oversized este W950/4 (h=183mm) vs W940/5 (h=157mm).
    Sporuri ! :-)
     
  16. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Cătălin, la quattro, rozeta e pe capul planetarei. Rulmenții sunt simpli. Am schimbat și eu unul pe spate la fuzeta de fonta, cum ai și tu.
     
  17. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Merci de info Razvan!
    Cercetasem codul in Etka inainte sa-i cumpar.
    Nu am nevoie de ei inca, insa la 100 lei 2 bucati noi marca Fag...stau bine pe raft.
    Ot- ceva noutati?
     
  18. lowlife

    lowlife Audi Expert

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, B6 1.8T 150/210
    DA!!! evacuarea se aude perfect, saraca. Mai am de rezolvat fumul inegal si ma declar multumit :)

    Ai folosit asa ceva? ma indoiesc ca incape. W940/5 mai are cativa mm si atinge in ceva. Din pacate poza nu e edificatoare pt inaltime, dar eu cred ca nu mai are unde sa se duca in jos: http://www.clubaudi.ro/threads/desp...bleme-si-rezolvari.10667/page-129#post-550259

    Misto de voi :)

    Noutati ar fi ca B6 e foarte inghesuit in fata si nu e foarte prietenos la montat FMIC, mai ales cu traseu 2.5" si mai ales pe bara S-line DIY. Am reusit pana la urma sa punem provizoriu bara fata, si a sarit un colier OE la prima talpa. Nu am foarte mare incredere nici in colierele Fischer - cele subtiri. N-am gasit destule ca cel de la iesirea radiatorului si am completat cu ce aveau. Daca stiti un magazin care livreaza coliere sanatoase de 63-68mm sau un magazin fizic in Bucuresti, astept sugestii :)

    [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    [​IMG]
     
  19. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Felicitări pentru lucrare. O sa ai de lucru sa potrivești FMIC asa gros acolo. Eu am luat acum câțiva ani de la bulgarii din link. Livrează cu fancourier la prețul normal. Sigur găsești și prin alte părți. Am descoperit acum ceva timp ca exista în comerț dar nu mai știu unde și la ce erau folosite.
    http://tuning-parts.bg/t-clem/90/
     
  20. alexclipea

    alexclipea Bronze Member

    Înscris:
    22 Apr 2015
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    A3 8L, 1.8T AUQ, 2001
    foarte interesante modificarile :). ma bate gandul si pe mine sa schimb bobinele cu unele de R8.
     

Distribuie pagina asta