1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj la A4 B8 - volanta + placa de presiune distrusa - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Valush, 6 Iul 2009.

  1. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Nu pune ambreiaj Sachs Racing pe o masina de strada. Eu am rezistat o luna si apoi am revenit la unul normal întărit. E pedala prea tare pentru mersul in oraș.
    Daca vrei sa modifici kitul tau, asta doar in cazul in care ai mai mult de stage 1, poti apela la Atix Racing sau altii care modifica ambreiaje. Pentru o masina cu mai putin de 400-420Nm, ia um ambreiaj nou, nu-l abuza si e ok.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  2. Banica Cosmin

    Banica Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 - S-line - Quattro - 2.0 TDI 170 CP 2012
    Tu ai modificat ( intarit) unul stricat? Nu stiu ce sa fac... ori sa cumpar unul nou sachs/ luk ori sa il fac pe asta al meu...
    Masina mea are si volanta cu masa dubla, nu stiu daca se poate trece la cea cu masa simpla.
     
  3. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Iti dai seama daca volantele care vin stock sunt slabe calitativ si incep sa bata, tu cand vei pune ceramic pe ele ce se va intampla ? Sa nu mai zic ca un ambreiaj ceramic nu este pentru uz zilnic, priza este aproape instanta, nu ai loc de patinare. O sa iti dai pumni in cap dupa ce o sa il montezi.

    Eu am luat volanta noua si am rectificat discul si placa, am pus kevlar pe disc si am luat fata dreapta la placa. Pedala e moale si cupleaza foarte comfortabil.
     
  4. Banica Cosmin

    Banica Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 - S-line - Quattro - 2.0 TDI 170 CP 2012
    Deocamdată merge, vreau sa gasesc cea mai buna solutie.
    Majestik, unde ai pus kevlar?
     
    Ultima editare: 17 Feb 2018
  5. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    In Ploiesti e un tip care face tot felul de ambreiaje, in special pentru masini de VTM. Eu am facut si la o bora 1.8T si la A4 B8 2.0 TDI si am fost extrem de multumit. Daca vrei te pun in legatura cu el, iesi mai ieftin decat ai lua un kit nou de ambreiaj si e mult mai rezistent.
     
  6. Banica Cosmin

    Banica Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 - S-line - Quattro - 2.0 TDI 170 CP 2012
    Asta si vreau, ceva mai bun. As vrea un nr te tel daca ai sau mail ceva.
     
  7. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Iti las in privat.
     
  8. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Depinde ce vrei de la masina, oricum ca idee nu iti recomand mai mult de kevlar/organic. Cam aici sunt limitele pt a o si putea folosi ca masina normala. kevlar este mai moale ca organic. Daca ar fi sa dau timpul inapoi cel mai probabil as face conversie la masa simpla si ambreiaj kevlar, cu greu o poate conduce altcineva in afara de mine cu organic.
    Dar de ce nu pui kit normal? Pana in 420-450nm nu are rost sa pui altceva decat ambreiaj normal carre oricum nu mai faci tu km cu ea pana o sa pice din nou.
     
  9. Banica Cosmin

    Banica Cosmin 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 - S-line - Quattro - 2.0 TDI 170 CP 2012
    Masina are aproape 200k, sigur o mai tin inca 200k. Am cumparat masina pe la 170k, e su quattro si imi place sa ma dau putin la ea. Cand o sa pice dpf.ul as vrea sa fac ai un stage 1 pe la 200 cp. Deci kevlar e aproape de unul normal? Nu vreau pedala tare sau volanta zgomotoasă.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Aici in acest topic discutam despre ambreiaj normal la A4 B8 si atat. Despre ambreiaje modificate exista topic dedicat unde se si vor muta mesajele anterioare.
    Invatati sa nu faceti o varza din topicuri pentru ca nu se permite asta si de obicei mesajele necomforme sunt sterse direct si fara alte explicatii. Acum o sa fac o concesie si o sa le mut.
     
  11. Nikky 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2016
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI B8 170cp
    Buna seara. Am un audi a4 b8 motor CAHA de 170 cp din 2010. De cateva zile mi-a aparut un tremurat la plecarea de pe loc si avand in vedere numarul de km (300k) cel mai probabil este volanta. Am vazut preturile si o sa il schimb complet dar....am gasit la un prieten in afara un ambreiaj de la un motor de audi A4 cod CGJ de 177 cp, masina are pana in 30k si a fost avariata. Pretul ar fi cam 200 de euro pentru chitul complet si coroana. Din ce am vb cu el s-ar potrivi pe masina mea daca imi da si coroana. Ma gandeam ca fiind original si la pretul asta ar merita...Stiti daca se potriveste sau mai sunt si alte modificari? Multumesc.
     
    cosmind apreciază asta.
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu exista cod motor CGJ.
     
  13. Nikky 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2016
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI B8 170cp
    Imi cer scuze cred ca este vorba de CGL. O sa il mai sun dimineata sa imi confirme. Seara buna.
     
  14. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Eu iti recomand sa te documentezi ft bine inainte pentru ca nu se schimba usor ambreiajul si daca te trezesti cand ai cutia data jos ca nu se potriveste....nu e prea bine.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Asta incearca sa faca.
     
  16. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Revin cu o nedumerire dupa ce am schimbat ambreiajul cu unul nou SACHS, la pornire se aude ca un zgomot metalic, de parca ar fi ceva slab pe undeva. Cand au pus cutia la loc eram acolo si am vazut ca au strans tot ce trebuie. Inainte sa schimb ambreiajul nu exista acest sunet. Aveti idee ce ar putea fi ? S a mai lovit cineva de treaba asta ?
     
  17. Leuca

    Leuca 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2017
    Locație:
    Bordeaux
    Masina:
    Audi a6 3.0 tdi CLAB ,manual
    Probabil ai si volanta de schimbat
     
  18. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Am schimbat si volanta, am uitat sa specific :D
     
  19. Leuca

    Leuca 3rd Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2017
    Locație:
    Bordeaux
    Masina:
    Audi a6 3.0 tdi CLAB ,manual
    In cazul asta ai 2 variante
    Instalarea pieselor nu à fost facuta bine/volanta à venit cu probleme din fabrica . Cel mai bine te duci la un service autorizat pentru o verificare .
     
  20. DragosM90 4th Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0TDI CAGA, 2008
    Salut! Mi.am cumparat de cateva zile un Audi A4 B8 2.0TDI CAGA 2008 si as avea o intrebare, e normal sa fie pedala de ambreiaj tare? Pt ca trebuie sa depui ceva forta sa il apesi (bine nu exagerat dar nah...). Eu am avut inainte A4 B5 si pedala e foate moale cand o calc si e mai placut decat la B8 ...cand ma urc in B5 dupa o zi de condus B8 calc ambreiaju de zic ca il scot prin "podea" este vreun arc la pedala ce il face sa fie asa tare? Pot face cumva sa fac pedala mai moale? Multumesc!

    PS: Ambreiaju nu patineaza deloc si prinde pe la jumate ...pleaca si din panta doar cu ambreiaj neajutat de acceleratie.. deaceea eu zic ca nu ar fi problema la ambreiaj :) dar cum nu ma pricep astept sfaturile voastre.
     

Distribuie pagina asta