1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj la A6 C5 - probleme diverse cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de danyms15ely, 12 Iun 2009.

  1. danyms15ely

    danyms15ely Banned

    Înscris:
    19 Oct 2008
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    audi A6,nou A2 1,4Tdi,audi allroad 2,5tdi BAU 179cp
    buna,am o nelamurire,pedala d ambreiaj e cam tare zic eu ieri am mers cu un logan si parca nici nu se simtea,cand mam urcat in masina mea surpriza pedal era mult mai tare ca la logan,din cate stiu eu ambreiajul e servo la audi nu?ar pute fi ceva d facut?asa e la toate audi?sincer nam avut ocazia sa conduc un alt a6 in afara de al meu,ma poate ajuta careva?,ideea ca masina functioneaza ok dar imi fac griji ca tot omul,ma poate ajuta careva cu un sfat? multumesc
     
  2. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Sincer sa fiu, nu cred ca ai vre-o problema mai ales dupa ce am citit ca ai mers cu un Logan. Am mers si eu si intradevar Loganul are ambreajul foarte moale, poate asta e motivul pentru care esti suspicios. Oricum asta este parerea mea.
     
  3. danyms15ely

    danyms15ely Banned

    Înscris:
    19 Oct 2008
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    audi A6,nou A2 1,4Tdi,audi allroad 2,5tdi BAU 179cp
    ideea e ca nu stiu cum e la alt a6 astept idei se poate aerisi sau ceva de genul?cam cum ar fi la altcineva daca ma poate ajuta cu cineva care are un a6 i,9tdi afn sa fie cam la fel ca idee,ms oricum d sfat
     
  4. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Nu trebe sa fie neaparat A6! La motor de 1.9 nu este nici o diferenta intre A4 si A6.....eu am A4 1.9 si pot sa spun ca ambreajul este mai tare decat la "Golan"!
     
  5. danyms15ely

    danyms15ely Banned

    Înscris:
    19 Oct 2008
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    audi A6,nou A2 1,4Tdi,audi allroad 2,5tdi BAU 179cp
    sti ma gndeam sa nu fie vreo problema,ambreiajul nu e servo si hidraulic?
     
  6. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Ba da, nu este pe cablu, mai mult nu stiu ce sa-ti spun, mergi cu un alt audi si vezi daca e vre-o diferenta!
     
  7. danyms15ely

    danyms15ely Banned

    Înscris:
    19 Oct 2008
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    audi A6,nou A2 1,4Tdi,audi allroad 2,5tdi BAU 179cp
    Cred ca asta ar trebui sa fac, sa ma conving eu. Merci mult oricum de sfaturi.
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Apr 2012
  8. dew

    dew 5th Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2009
    Locație:
    Gorj
    Masina:
    Audi a4 B5 1.8i .Toyota Corolla 1.6vvti. Honda CBR F4I
    nu ai nici o problema cu ambreajul,intradevar la logan e foarte moale nu am condus dar am dat la cineva masina care are logan si mi-a zis ca al meu merge greu,chestia este ca mie imi debraiaza sus nu trebuie sa apas pedala pana la podea;)
     
  9. daniel84

    daniel84 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A 3,1.9 TDI din 2000 ,ALH
    a 3

    SALUT,intradevar si la mine tot greu se apasa pedala de ambreiaj asa sant toate ,dar nu este nici o problema
     
  10. roby_A6

    roby_A6 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2008
    Locație:
    Pe unde apuc
    Masina:
    A6/ O2 RS
    eu am condus si logan (1.5 ani) si pedalele in general sunt mai ``moi``,nu numai ambreiajul si frana e mai sensibila

    si la A6 meu e ambreiaju tare si tine sus(trebuie schimbat)dar in general la masinile din grupul VAG sunt comenzile mai tari putin fata de cele frantuzesti
     
  11. danyms15ely

    danyms15ely Banned

    Înscris:
    19 Oct 2008
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    audi A6,nou A2 1,4Tdi,audi allroad 2,5tdi BAU 179cp
    deci no problem in concluzie nu?
     
  12. florinbiris

    florinbiris 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2008
    Locație:
    rasnov
    Masina:
    audi a4 b5 95 1,6 ADP; audi a4 b7 2008 1,9 BRB
    Detin si un b5 pe benzina si un b7 pe motorina, ambrejajul trebuie sa fie la fel, adica moale si tine exact la jumatate. Spun asta pentru ca am schimbat ambreiajul la b5(care tinea asa cum spuneti voi sus si pedala era tare). Cei care detin audi de mai multi ani si au si ceva km. parcuri pot sa confirme lucrul asta zic eu. Este hidraulic si foloseste lichidul de frana (cartea zice din cate stiu eu schimbarea lichidului la 2 ani). S-a mai discutat pe forum despre schimbarea ''lichidelor". In principiu nu este o problema de speriat , eu am mers 50 000 de km cu ambreiajul tinand sus de tot si pedala fiind tare.
     
  13. cipriannt 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2009
    Locație:
    Azuga
    Masina:
    Audi A4 , 1.9 TDI , 110cp, quattro
    poate ca e tare din cauza placii de presiune care e de o calitate mult mai buna (la audi) decat la logan si tine si mai mult . sunt aproape sigur 100 % de asta
     
  14. florinbiris

    florinbiris 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2008
    Locație:
    rasnov
    Masina:
    audi a4 b5 95 1,6 ADP; audi a4 b7 2008 1,9 BRB
    kitul vechi arata spre surprinderea mea la fel de bine ca si kitul nou de ambreiaj (parca ar fi fost cel nou uitat afara in ploaie), asta la 180 000 km. Rulmentul de presiune nu culisa perfect pe axul de la cutie, de aici fenomenul pentru care am tinut neaparat sa schimb ambreiajul - masina avea momente cand trepida "din balamale'' la plecarile din loc chiar si la 2000-2500 de rot/min. Placa de presiune nu parea obosita absolut deloc,nicii eu si nici cei de la service (care erau cam in ceata ) nu am observat vreo diferenta intre placile de presiune. Le-am pus una langa alta si m-am urcat cu piciorul pe ele si nu am observat nici o diferenta.
     
  15. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Tot dupa o trauma cu un Golan(nevoit l-am condus cam 2 ore prin bucuresti) am observat si eu cat este de tare pedala mea de ambreiaj pe langa cea a loganului(1.6 benzinar,utilitara),dar dupa cateva minute m-am obisnuit iar.Eu aveam si un scartait enervant la apasarea pedalei,pe care l-am rezolvat prin ungerea pedalei si a arcului(era clar ca freca pe undeva din moment ce scotea sunete)si de atunci merge mai usor si nu mai am senzatia ca urca in trepte(asa se simtea inainte cand scartaia).
    In general masinile frantuzesti sunt mai de fete si pedalele merg foarte usor,dar si volanul(nu la golan).
     
  16. oxi19tdi 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2011
    Locație:
    drobeta turnu severin
    Masina:
    audi a6 1.9tdi 2002
    pt cei interesati preturi de reprezentanta audi a6 1.9 tdi 2002 :
    -diagnosticare 150 ron
    -manopera ambreaj + volanta 600 ron
    -volanta 3087 ron
    -chit ambreaj include si rulment presiune 1612 ron
    La mine zgomotul din zona ambreajului inbraca diferite aspecte (zgomote) dupa fiecare pornire a motorului : pacanit permanent , huruit sau se comporta normal . masina schimba si trage normal . Nu prea stiu ce este afectat dar maine seara va spun . o duc la service ca nu cumva sa afecteze alte piese mai scumpe (toate sunt scumpe).
     
  17. Guest 34200 Guest

    Salut.
    Mi-am cumparat de o luna un Audi A6 C5 2.4 quattro din 2000 si am o problema: ambreiajul cupleaza in ultimul cm al pedalei masina are 98.000 mile. Ce ar avea ? Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Apr 2012
  18. alyvo Bronze Member

    Înscris:
    3 Dec 2007
    Locație:
    Ro
    Masina:
    Audi
    Esti sigur de nr km? la 98k mile /~157k km nu cred ca pica discul. Posibil sa fie de la rulmentul de presiune sau chiar placa. In treptele superioare, 4 si 5 daca accelerezi mai tare patineaza? sau se comporta normal?
     
  19. Guest 34200 Guest

    se comporta normal
     
  20. Guest 34200 Guest

    Un prieten mi-a spus ca ar putea fi neaerisit ambreiajul si ca lichidul ar fi vechi, apos. Voi ce spuneti daca ii fac schimbul lichidului de frana s-ar observa vreo diferenta ? cat ar ajunge la reprezentanta ?

    Si ce marca de kit de ambreiaj ar fi mai buna ? Sachs, Valeo, Luk ?
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Mai 2012

Distribuie pagina asta