1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj motor Diesel la A6 C6 - simptome volanta defecta - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de alin.tomescu, 8 Aug 2008.

  1. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
  2. opinion 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Iun 2016
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 C6, 2.0 170cp (CAHA), 2010
    Salutare
    Se pare ca am si eu o problema cu ambreiajul, agata cand vreau sa bag in 1a. Daca fac dublu ambreiaj parca intra mai usor si ma gandesc ca poate o fi problema la circuitul hidraulic. Stie cineva daca trebuie data jos cutia pentru a se lucra la acel cilindru, sau accesul la el se poate face in alt mod? Am vazut un desen pus de un coleg cu cateva posturi mai inainte dar nu stiu daca acel cilindru e chiar la pedala sau in alta parte. Multam de orice informatie.
     
  3. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Cilindrul de ambreiaj se da jos fara sa dai cutia. E undeva lateral sus prins într-un surub.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  4. Priala Mihai

    Priala Mihai 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2016
    Locație:
    Lahr Schwarzwald
    Masina:
    Audi A6 2.7 2007
    Salut,
    Ieri 15.01 .17 ora 9.00 AM - Germania cand am dat sa pornesc masina ca de obicei apas ambreiajul, pun contactul si pornesc. dar de unde..pornire. imi aparea in bord ca trebuie sa cuplez (actionez, apas) ambreiajul. am apasat pedala pana in capat de cateva ori poate a ramas blocat ceva (ma gandeam) din cauza frigului si nu a pornit decat a3a oara. La amiaza la fel...Stie cineva , ma poate ajuta cu o informatie in cazul acesta? Mia spus un mecanic ca sar putea sa fie volanta defecta..:(
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Priala Mihai Ai intuit bine, din cauza frigului este.
    Sub pedala de ambreiaj ai un switch, care trebuie inlocuit dupa simptomele prezentate de tine. Poti incerca sa il demontezi pe al tau si sa ii cureti lamelele din interior cu un spray de contacte, dar la cat costa unul nou eu zic ca nu merita bataia de cap.
    Mecanicul ala care ti-a spus ca poate fi volanta de vina, sa fie ultima oara cand apelezi la el.

    O sa iti pun eu codul, pretul si procedura de instalare (pentru unii mecanici e CanCan).

    EDIT :

    6Q0 927 189 - switch pedala ambreiaj (≈80-90 ron la reprezentanta).
     
    Ultima editare: 16 Ian 2017
    silvio și nae77 apreciază asta.
  6. Priala Mihai

    Priala Mihai 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2016
    Locație:
    Lahr Schwarzwald
    Masina:
    Audi A6 2.7 2007
    Multumesc mult.O sa rezolv problema si te anunt :)
     
  7. Priala Mihai

    Priala Mihai 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2016
    Locație:
    Lahr Schwarzwald
    Masina:
    Audi A6 2.7 2007
    Salut ! mam uitat luni diminaeata la acel switch , am apasat de cateva cu degetul sa vad daca ramane blocat sau e ceva cu el...de atunci na mai facut figuri :) ms anticipat ! tinem legatura:hi:
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu ramane blocat, daca o sa il schimbi si ii faci "disectia" celui vechi o sa vezi ca sunt niste lamele in interiorul lui, in 99% din cazuri ele sunt problema.
     
  9. Priala Mihai

    Priala Mihai 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2016
    Locație:
    Lahr Schwarzwald
    Masina:
    Audi A6 2.7 2007
    pai atunci o sa il schimb.sa fiu sigur ca nu mai am probleme.ms
     
  10. cl_cezarr 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6,2.0TDI, 2005
    Buna ziua,
    Am scurgeri de lichid frana, pe la intrarea in cilindru receptor ambreiaj. Am schimbat cilindrul, si garniture, si tot am scurgeri. (Audi A6 C6 2.0 tdi, BLB 2005)

    Teava care intra in cilindru are o mufa de plastic. La mine aceasta mufa, se roteste in jurul conductei de metal.

    Poate sa imi spuna cineva daca este normal asa, sau mufa de plastic trebuie sa stea fixa pe conducta ?

    Poate cineva sa imi dea un cod la aceasta conducta ?

    Multumesc.
     
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Gasesti conducta in pdf ?
     
  12. cl_cezarr 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6,2.0TDI, 2005
    Da! Este cea cu nr 26!
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Lasa-mi seria de caroserie. Are limitare.
    Sau alege tu codul dupa seria ta.
     
    Ultima editare: 31 Ian 2017
  14. cl_cezarr 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6,2.0TDI, 2005
    WAUZZZ4F55N061657

    Te rog ajuta-ma ca nu imi dau seama cum aleg!
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
  16. cl_cezarr 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2015
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6,2.0TDI, 2005
    Multumesc din suflet!
     
  17. unrealist

    unrealist 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 2.0 tdi CGLC
    Salutare,


    Am un A6 C6 2.0 BLB ridicat undeva la 203cai si 397Nm si am observant ca dupa 2-3 plecare violente dupa loc(liniute) ambreajul incepe sa se incalzeasca si patineaza, dupa ce il las sa se raceasca nu mai sunt probleme cu patinajul.
    Ideea este ca vreau sa il schimb, cu tot cu Volanta si vrea sa raman pe Volanta cu masa dubla.
    As dori totusi sa pun un ambreaj de pe modelele de 170 cai (BRD, CAHA etc) si nu stiu daca se potriveste, am descoperit ca au aceleasi dimensiuni, aceeasi volanta(part number 415 0244 10), rulment de presiune(part number pe LUK:500 1050 10 si pe SACHS:3151 271 937) ce difera la ele este part number pe kitul de placa de presiune cu disc ambreaj:

    CAHA , BRD(170 cai) /// BLB, BRE(140 cai)
    LUK: 624 334 200 /// LUK: 624 330 800
    SACHS: 3000 951 872 /// SACHS: 3000 951 844

    DIMENSIUNI: 240mm /// DIMENSIUNI: 240mm
    21,8x24,2 -23N ///////// 21,8x24,2 -23N
    23 DINTI //////////////// 23 DINTI

    Au dimensiuni identice, acelasi numar de dinti, Volant identic, doar Part Numbere diferite pe kitul de Placa+Disc.
    Oare diferenta este ca cel de 170 cai are o placa de presiune mai ranforsata si in rest nimic, se poate pune si pe BLB_ul meu de 140 cai?
    Stiu sigur ca cutiile de BLB si CAHA difera si deasemnea si sistemul de prindere al volantei de motor, de aceea am nevoie de ajutorul vostru sa imi spuneti daca ati facut modificarea asta.

    Se potriveste si e doar diferenta de ranforsare al placii de presiune, sau nu se poate monta?
     
  18. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
  19. HodisTudor 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2015
    Locație:
    Salaj
    Masina:
    Audi A2, 1.4 TDI, 2001
    Va salut. De 2 saptamani sunt detinatorul unui audi a6 2.0, 2005, cod motor BLB si de cand am cumparat-o am turatia la putin peste 1000. Nu fluctueaza nu nimic. Am fost la mecanic si electrician si au spus ca e volanta. Nu am nici o bataie,nici un sunet ciudat nu se aude de la ambreiaj,pleaca de pe loc perfect,nu patineaza. Au spus"specialistii" ca s-a ridicat turatia sa nu se auda bataia. Masina a circulat aproximativ 3000-4000 km asa si nu se simte nimic,nici o schimbare. Luni merg la altcineva sa vedem. A mai avut cineva problema aceasta? Ce ar putea fi?
     
    Ultima editare: 5 Sep 2017
  20. razvan33sud

    razvan33sud 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6, 2.0 , 2008 , cod motor BRE , 140cp, DPF OFF
    HodisTudor Eu as suspecta ca motorul crede ca are o temperatura scazuta si tine "socul"tras. Ai facut o diagnoza sa vezi cat indica senzorul de temperatura motor? Care este temperatura lichidului de racire dupa ce acesta s-a incalzit?
     

Distribuie pagina asta