1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj motorizare Diesel la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de mari_guw, 3 Feb 2008.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    624 3037 00 - pana la nr. sasiu 5#040000
    624 3329 00 - de la nr. sasiu 5#040001
     
  2. danny_dny

    danny_dny 6th Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant 1.9 TDi AVF 2004 + A4 b8.5 2.0 Tdi cglc -pcg 2013 s-line
    Ok - conform serie de sasiu: WAUZZZ8E45A122263 numarul 122263 este dupa 5#040000 in concluzie kitul necesar este: 624 3329 00

    Gresesc? nu interpretez bine?
     
  3. constantinbv 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2015
    Locație:
    BRASOV
    Masina:
    AUDI A4 1.9 2001 131HP
    Salutare tuturor,
    Sa va zic povestea mea: azi merg cu masina la service sa fac un test frana si rezulta 66%, acceptabil. L-am lasat pe respectivul sa conduca, putin in rampa, cam 2 minute mi-a tinut ambreiajul asa in forfecare.
    Specific ca tine cam sus (sus), e tare pedala, nu bate volanta deloc pana in chestia asta am facut si liniute peste liniute.
    Deci, pleaca asta de pe loc, patina la greu, miros incins (fara fum) iese in DN aia doi care veneau in spate incep sa claxoneze (aveau aerul pornit cred) si ii zic: ba esti incepator si ala ala de colo, s-a dus ambreiajul. Intre timp s-a racit. Acum merge, toate bune. Scap numai cu un kit ambreiaj fara sa il dea cineva jos sa stiu daca e si volanta sau nu am cum vad ce si cum doar demontat ?
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Mai 2015
  4. danny_dny

    danny_dny 6th Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2012
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 B6 Avant 1.9 TDi AVF 2004 + A4 b8.5 2.0 Tdi cglc -pcg 2013 s-line
    Curand va incepe sa patineze mai rar, apoi mai des! Schimba tot kitul!

    Revenind la problemele mele!

    Am comandat 2 kituri:

    LUK 624 3037 00 - KIT necompatibil cu seria mea de sasiu

    SACHS 3000 951 878 - cod echivalent cu luk 624 3329 00

    Rulmentul si placa de presiune(ambele stantate luk) sunt identrice!

    Discul de ambreiaj din kitul SACHS are 4 arcuri "mai groase" dublate la interior in timp ce discul luk are 6 arcuri "mai subtirele". ambele discuri au stantata sigla luk iar cel sachs scris cu alb si codul de sachs.

    Am demonat discul meu - avea codul 03G141031H - si am montat kitul SACHS deoarece era identic cu ce am demontat DESI era compatibil si kitul LUK!

    Daca preiau mai bine sarcinile cele 8 arcuri din SACHS...incat sa merite diferenta de 300-500 lei, ramane o dilema!
    [​IMG][​IMG]
     
  5. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    A schimbat cineva kitul de ambreiaj de la 2.5TDI 180CP BAU sau AKE si mai are kitul vechi?
     
  6. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    Am si eu o intrebare imbecila , careia chiar nu-i stiu raspunsul , motorizarea 1.9 TDI AWX are volanta cu masa simpla sau cu masa dubla ?
     
  7. Makaveliftw

    Makaveliftw 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 2.0 TDI CGLC 2015 / Audi A6 1.9 TDI AWX 2003
    E volanta cu masa dubla.
     
  8. tavi27ro

    tavi27ro 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2015
    Locație:
    Harghita
    Masina:
    A4 B6 Avant, 1.9D,2003.
    Probleme ambreaj

    Salutare, de curand am achizitionat un audi A4B6 avant 1.9 , 131cp , awx, si am o problema la ambreaj. La rece imi intra foarte usor in viteze , problema este la cald pe loc imi intra foarte greu in orice viteza, iar in mers imi intra foarte usor. tin sa mai precizez ca ambreajul imi prinde sus de tot , dar nu patineaza. Ati mai patit problema asta , ca as avea nevoie de ajutor , ca nu stiu ce sa fac , sa cumpar un kit nou de ambreaj sau se poate regla ceva ,sau este de la timonerie.
    Va salut
     
  9. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    E din soarele placii de presiune...
     
  10. tavi27ro

    tavi27ro 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2015
    Locație:
    Harghita
    Masina:
    A4 B6 Avant, 1.9D,2003.
    Si trebuie schimbata doar placa de presiune ? Sau tot kitull? Va salut
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se schimba absolut tot. Inclusiv volanta si kit-ul complet ambreiaj. Asta este procedura.
     
  12. tavi27ro

    tavi27ro 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2015
    Locație:
    Harghita
    Masina:
    A4 B6 Avant, 1.9D,2003.
    Merci mult Cristi, la kit ma asteptam, dar volanta este buna, nu trepideaza deloc din ce a zis un mecanic, acum ramane de vazut , trebuie dusa si data jos sa vedem despre ce este vorba. O zi buna.
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Iun 2015
  13. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    Volanta se verifica si daca e buna se schimba numai ambreiajul.
     
  14. tavi27ro

    tavi27ro 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2015
    Locație:
    Harghita
    Masina:
    A4 B6 Avant, 1.9D,2003.
    Volanta este buna , voi schimba doar kitul, va multumesc si o zi buna
     
  15. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    Am si eu o intrebare...detin un a4 1.9 avf quattro, la care au survenit modificari in urma carora au rezultat cresteri semnificative de putere si cuplu. Dupa cateva plecari mai in forta, ambreiajul a inceput sa patineze, problema ce se tot agraveaza pe masura ce se parcurg km. Ce parere aveti, credeti ca un kit complet nou ar putea tine sau sa aleg un kit intarit? Am găsit kit cu volanta si placa intarite si disc de kevlar la pret bun, insa nu stiu ce inseamna aceasta intarire si cu ce afecteaza confortul, cutia, cum se comporta... Orice parere, informatie sunt binevenite. Multumesc.
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  17. CosminSt

    CosminSt 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 B8.5 2.0 Tdi Quattro Avant 190cp E6 S-tronic 2015
    L-am vazut si citit aproape complet, multumesc de.sugestie, insa colegii acolo discuta in mare parte despre volante cu masa simpla, usurate...subiect care pe mine nu ma ajuta, avand in vedere ca ma intereseaza intarirea celei cu masa dubla si a placii de presiune.
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  19. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Dacă nu ai peste 450Nm poți pune ambreiajul de 2.0 170cp și pe disc pui kevlar.
     
  20. Cornholio

    Cornholio 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2008
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B6 - 2002, 131 BHP AWX & Audi A6 C6 Facelift - 2009 , 2.7TDI CANA
    Am 1.9 AWX si acum 50 mii am facut remap probabil pe undeva pe la 170 bhp si 400Nm ( conform tunerului - nu am pus-o pe dyno ). Performantele sunt destul de bune, in viteza 4 reusesc sa ma distantez destul de evident de A4-uri cu 2.0 170cai stock.
    In general merg mai turat, imi place sa stau in cuplu mai ales pe exterioare pentru avea un control mai bun pe curbe etc.
    Cu toate ca in mod normal trebuie sa fii mai idiot sa faci asta, dar in treapta 4 ( sau 5 ) - pe la 1700-1800 ture daca accelerez mai brusc ( stiu stiu, idiot :D ) - volanta trepideaza cum de fapt e si normal din cauza cuplului marit, mai ales ca volanta mea e varianta mai "plapanda" de 228mm si as vrea sa stiu care e calea de urmat aici. Eu niciodata nu accelerez masina brusc in treapta mare si turatie mica, dar am observat ca taica-meu mai are obiceiul asta ( dar o conduce foarte rar ). Ambreiajul a fost schimbat acum 100k la reprezentanta, cu kitul lor LUK si volanta After Market tot Luk cu codul identic de pe cea data jos ( pt ca OEM-ul era 3500 lei ). Tine pedala un pic mai sus, nu patineaza, nu am alte probleme in afara de aceasta vibratie care practic nici nu e o problema momentan, dar as vrea sa stiu care e pasul de urmat atunci cand vor incepe problemele mai mari - si inevitabil ele vor veni curand, ambreiajul de 228 fiind destul de plapand pentru cuplul generat chiar si de un remap "omenesc" cum am eu :D
    Pana la urma, am tot citit dar nu am gasit un raspuns exact - se poate monta volanta + ambreiaj de AVF ( 240mm ) pe masina cu AWX ? Am inteles ca trebuie schimbat si electromotorul cu unul de AVF ( banuiesc ca nu e o problema prea costisitoare la dezmembrari ) ? Exista cineva care a facut asta ? Stiu ca ambreiajul de pe AVF ( 240mm ) e facut sa reziste la mult mai mult cuplu, avand in vedere ca e pus si pe AVF Quattro fata de al meu de 228mm.
    De asemenea mai exista varianta cu SMF Valeo ( exista si altii care fac SMF ? ). Taica-meu are SMF + Ambreiaj Valeo pe un Passat 2007 cu 1.9 105 cai remapat la 130 si nu are absolut nici un fel de problema - pedala e moale, nu exista trepidatii de nici un fel, totul e perfect. Daca aleg ruta SMF - pot pune ce kit de ambreiaj vreau sau sunt nevoit sa raman pe kituri Valeo ?
    Ce alte solutii viabile ( si care nu costa cat jumate din masina ) exista la AWX sa pot trai fara grija ambreiajului ?
     

Distribuie pagina asta