1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bateria Auto - Electromotor - Alternator la Audi Q5 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi Q5' creată de nellob2015, 25 Noi 2016.

  1. nellob2015 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2015
    Locație:
    Targu Ocna
    Masina:
    Audi Q5, 2000cmc, 2013
    De ceva timp au inceput sa cada in jur de 7 calculatoare, bordul e ca pomul de craciun (frana electrica, ceasul de la vitezomtru, abs, lumini automate, etc. Am fost la service Audi si au zis ca e de la baterie, ca e cam slaba si avea si bateria un cod de defectiune. Au resetat si au zis sa tin sub obervatie. Dupa primul reset a mers cateva luni. Acum luna asta deja de 4 ori asa ca am decis sa inlocuiesc bateria cu toate ca pornea foarte bine chiar si pe vreme rece. Ieri a fost schimbata in service Audi, a costat 2000 roni. Si azi am patit iar acelasi fenomen, se pare ca am schimbat bateria degeaba. Mai rau e ca pana ajungi sa resetezi nu mai ai cum vedea cu ce viteza mergi, folosesc telefonul pe post de vitezometru. Am sunat iar la service si m-au programat pe marti. Stie cineva din cei de pe forum ce ar putea fi? Ma gandesc la un contact imperfect pe undeva ca dupa ce se sterg codurile merge o perioada.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Pai, sa vezi daca e problema de alternator sau baterie, trebuie sa masori incarcarea (atat pe alternator cat si la bornele bateriei).
    Daca diferenta este mare intre cele 2 masuratori, clar ai o problema de cablaj pe traseu.
    Daca incarcarea fluctueaza ai o problema la regulatorul alternatorului sau alternatorul in sine.

    Bordul se face pom de Craciun cand ori ai incarcarea slaba/fluctuenta, ori bateria dusa. Dar cum ai pus baterie noua, iese din ecuatie.
     
  3. nellob2015 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2015
    Locație:
    Targu Ocna
    Masina:
    Audi Q5, 2000cmc, 2013
    Masurat de mine cu multimetru e 14.5V. Cei de la service au confirmat si ei ca nu sunt probleme cu incarcarea bateriei dupa ce au facut verificari. De 2 ori s-a intamplat noatea sa cada calculatoarele si nu am avut probleme cu luminile. Daca nu incarca trebuia sa moara luminile ma gandesc.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Nu neaparat. Poate sunt momente cand scade incarcarea si automat iti baga in stand-by toate modulele.
    Si colegul @mare_hotz a avut cam aceeasi problema. Abia dupa multe ore de stat cu multimetrul si cu VCDS-ul pe masina si-a dat seama ca erau momente cand ii cadea incarcarea.
    De obicei pentru problema asta, regulatorul de pe alternator este de vina.
    Nu este obligatoriu sa ai aceeasi problema, poate fi si un contact imperfect la un cablu de masa sau probleme la modulul de pe borna de minus a bateriei.
     
  5. nellob2015 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2015
    Locație:
    Targu Ocna
    Masina:
    Audi Q5, 2000cmc, 2013
    Mersi de raspuns. E o idee buna cu VCDS pe masina. Parca face si un grafic. Mi-am cumparat si eu VCDS da nu l-am folosit decat cand l-am luat sa vad daca merge.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    Pai daca tot il ai, de ce nu faci o scanare si o postezi ? Sa vedem si noi ce erori ai stocate.
     
  7. nellob2015 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2015
    Locație:
    Targu Ocna
    Masina:
    Audi Q5, 2000cmc, 2013
    Am sa incerc dupa weekend, luni sa vad daca reusesc. Am plecat de acasa in weekend dar cu alta masina, nu ma risc cu Q5. Marti am rezervare la service oricum.
     
  8. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    RO
    Masina:
    A4 (1997) 8D2 B5 cu 1,9 tdi (AHU) + A4 (2012) 8K5 B8 cu 2.0 CR (CAGA)
    In plus de echiparea originala este altceva montat pe masina?
     
  9. nellob2015 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2015
    Locație:
    Targu Ocna
    Masina:
    Audi Q5, 2000cmc, 2013
    Ne e nimic in plus montat pe masina.
     
  10. nellob2015 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2015
    Locație:
    Targu Ocna
    Masina:
    Audi Q5, 2000cmc, 2013
    Problema rezolvata la service. Un fir de comunicare intre modulul de ABS si restul sistemului nu facea contact intr-o mufa.
     
  11. Giona 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mai 2016
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI ( CGLC ) 177 CP
    Salut,
    Am activat din meniul verde (ascuns) la un Q5 cu MMI 3G Basic. Afisarea nivelului bateriei imi apare in MMI dar nu indica cat incarca procentual.
    Am citit pe forum dar nu am gasit ma multe informatii. Puteti sa-mi spuneti daca mai trebuie setat ceva ?
    Multumesc anticipat.

    download.jpg
     
    cosmawxl apreciază asta.
  12. sorinaciu

    sorinaciu Bronze Member

    Înscris:
    25 Aug 2012
    Locație:
    Drobeta Turnu Severin
    Masina:
    Ex Audi A4 B8, Vw polo 1.4 tdi, 70 cp, 2006
    Doar nivelul bateriei se afișează.
     
  13. marmureanuweb

    marmureanuweb 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2018
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi Q5, 2.0 TDI, 125Kw (170HP), 2009, cod CAH
    Salutare!
    Dupa ce s-a rupt cureaua de accesorii dintr-o cauza necunoscuta, in mers, am mai mers putin pe baterie si se pare ca este pe duca. Inainte de asta cateva dimineti nu mai pornea imediat, probabil de la temperatura, dar dupa ce am schimbat cureau si am verificat si alte probleme pe la sistem se pare ca masina tot porneste greu dar din cauza bateriei. Masina fiind din 2009-2010 bateria pare sa fie cea originala (atasat poze)
    Acum ar trebui sa imi cumpar una noua. Cea originala ajunge undeva la 1000-1200 de lei.
    Iar cele aftermarket una serioasa este 600-700 de lei.

    Ce branduri ati incercat? Care credeti ca sunt cele mai potrivite pentru Q5?
    Eu aveam in vedere: Exide, Boasch, Varta.
     

    Fișiere atașate:

  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Chiar nu ai invatat pana acum faptul ca esti obligat sa cumperi baterie originala si obligatoriu cu cod ? Fara suparare da va cumparati niste masini care nu stiti sa le intretineti.
     

Distribuie pagina asta