1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie - Electromotor - Alternator la A4 B8 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Valush, 17 Mar 2009.

  1. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Nu am nici o idee, cred ca da, adica cred ca incarcarea la alternator si cablurile sunt bune.
    Cablurile se verifica usor?
    Bateria are 6 ani si peste 160 mii km. Cred ca ii ajunge.
    Deocamdata nu am nici cea mai mica problema, porneste la sfert dar vreau sa stiu ca o sa porneasca asa si la -30 de grade.
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Stiu ca sunt ceva probleme cu cablurile alternator/electromotor parca. Si depistezi facand masuratorile respective ale incarcarii.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    sandumbogdan si ceilalti care mai aveti probleme cu incarcarea ati citit la pagina 15 mesajul 291 ? De ce nu cititi topicul integral nu pot sa inteleg.
     
    ilie7777 apreciază asta.
  4. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Am citit de doua ori toata discutia si tot am neclaritati.
    Eu nu vad probleme la incarcare ci probleme la uzura bateriei. Dar poate nu le vad eu asa ca de asta intreb.
    Nu exclud sa existe probleme la incarcare dar eu nu le vad, mi s-a indicat sa fac o scanare si am facut si vad ca indica uzura mare a bateriei.
     
    Ultima editare: 21 Noi 2016
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ok. Atunci schimba bateria. Eu la maxim 4 ani schimb bateria la orice masina. Acum la masina din profil sunt la a 3-a baterie. Nu astept "sa fac recorduri de folosire indelungata a unei baterii" si pe urma "sa fac slujbe" pe langa masina mai ales iarna ca sa porneasca si asta pentru maxim cateva sute de lei.
     
    sandumbogdan apreciază asta.
  6. alex_ 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2010
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 Avant 2009, 2.0 TDI (CAGA) 143cp
    Sandubogdan, cred ca ar merita sa apelezi la un centru de baterii in vederea efectuarii unor cicluri de incarcare, descarcare, diagnosticare, estimare durata de viata sau ce-or mai fi ei capabili sa faca cu bateria pe stand. Ti-ar putea confirma sau infirma temerile in privinta trecerii iernii cu actuala baterie.
     
  7. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Cum a zis si Cristi, daca bateria are mai mult de 4 ani, atunci nici nu cred ca mai merita sa platesti aiurea pentru o testare. Baterie noua si asta e.
     
    sandumbogdan apreciază asta.
  8. Edy brook

    Edy brook 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a 4 b8
    Am schimbat si eu alternatorul, bateria si cablul de la alternator /electromotor. Pe tester îmi arată o eroare de la alternator cu ca nu il recunoaste dar masina merge. Stie cineva ce cod de piesa are sau daca îmi poate face probleme pe parcurs.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Iti poate face probleme.
    Nu exista cod de inregistrare, eroarea este de la regulatorul ce vine montat pe alternator.
    Eu am comandat 3 bucati noi Valeo dupa cod OE si doar 1 a functionat pe masina mea, celelalte 2 imi generau erori de comunicare pe alternator.
    In schimb, le-am probat pe alt A6 si au functionat fara probleme.
    Deci, dai jos regulatorul si incerci cu altul, in functie de ce alternator ai, Bosch sau Valeo.
     
  10. Edy brook

    Edy brook 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a 4 b8
    Eu am alternator Lauber 1.1.1986. Îmi da o eroare: nu recunoaste calculatorul masini cred asa îmi spune pe tester dar masina merge iar vechiul cod era 000003. A mai pățit cineva asta ? Vă mulțumesc
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce cauti pe masina cu alternatorul ala polonez ?
    Trebuia sa pui Bosch sau Valeo, cum ai avut inainte. Ia regulatorul tau vechi de pe alternatorul ce l-ai dat jos si pune-l pe asta Lauber.
    Toata problema ta este din cauza regulatorului.
     
  12. Edy brook

    Edy brook 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a 4 b8
    Am pus baterie de 100 Ah Varta. Eu avem de 95Ah. Am last vechiul cod de pe bateria veche ca cea noua am luat-o fără cod si a mers înregistrată. Sunt multumit dar dupa aia am vazut ca nu recunoaste alternatorul nou dar încarcă adica am 14.30 pe alternator si 14.20 sus la bornele de langa stergatoare. Dar de ce am eroare la alternator asta nu inteleg, oare afectează ? Multumesc ca mă înțelegeți

    Cei de unde am luat alternatorul au spus ca acesta, marca Lauber, este bun. A costat 1.100 lei. Functioneaza ok, încarcă dar îmi este frică sa nu facă probleme. Acum sunt cu masina in Romania dar stau in italia.

    Marca asta la alternator adica Lauber imi afectează mașina ? Să il las pe masină ? Ma gandesc ca e nou. daca as stii ca acea eroare de pe tester nu afectează, îl las pe asta.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ti-am explicat de 2 ori unde este problema ta si de ce ai eroare pe alternator. Tu tot aceeasi intrebare o pui ?
    Alta greseala ai facut si cu bateria, pe B8 au fost puse doar de 95, 105 sau 110 Ah. Evident, si altele cu valori mai mici.

    Nu am de unde sa ghicesc daca afecteaza sau nu ceva de pe masina.
    Ce stiu sigur este ca bateria ti-o afecteaza in mod cert deoarece alternatorul comunica cu modulul de pe borna de minus a bateriei.
     
  14. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Am fost la service si am schimbat bateria. Mi-a adus la comanda o Varta fara cod dar cu aceeasi putere 110Ah ca cea originala care era tot Varta.
    Totul e ok, acum am 100% pe MMI si toti parametrii sunt ok in VCDS.
    Mi-au garantat ca nu voi avea probleme din cauza faptului ca nu are cod iar daca vor fi probleme le rezolva ei.
    Pentru cei care vor sa puna baterie fara cod pot sa-mi dea un mesaj ca sa le spun cum se comporta bateria fara cod si daca au aparut intre timp probleme.
    Incarcarea e in regula, 14.7 la borne la parbriz si 14.67 la borne la baterie.
     
  15. Daniel T

    Daniel T 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4, B8, 2009, 1.8 TFSI
    Va salut domnilor! Ma confrunt si eu cu problema bateriei, nu a mai vrut sa porneasca, menționez ca nu imi apare nicio eroare in bord, sau pe vcds, cel nai probabil cauza este bateria bătrână, am bosch s4013 de 95ah. Daca o sa continui pe acelasi tip ma gandesc ca nu voi intampina probleme. Luminile si restul consumatorilor inca funcționează, am reusit sa o pornesc cu ajutorul cablurilor de la alta masina. Va multumesc
     
  16. Edy brook

    Edy brook 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Apr 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi a 4 b8
    Schimbă bateria cu una nouă. De aceasi amperi.baftă Nu uita să codezi bateria.
     
  17. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Dupa o saptamana cu noua baterie pot spune ca nu exista nici cea mai mica problema daca nu codezi bateria in cazul in care bateria are aceeasi putere cu cea anterioara/originala.
    Codarea e obligatorie daca e alta putere dar daca e aceeasi putere se pare ca nu e nevoie. Asa mi-au spus la 3 service si asa observ si practic, totul arata perfect si practic dar si pe VCDS.
     
  18. stelian_pop

    stelian_pop 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2015
    Locație:
    Cluj-Napoca / Pfarrkirchen
    Masina:
    Audi A4 B8 11.2012, CJCA,143 CP.
    Salutare,o problema legata de pornire si anume se intamplat (acum 3-4 saptamani de 2 ori) ca masina sa invarta 1-2 secunde pana sa porneasca(aprox -3 grade) iar acum 2 zile la aprox 0 grade(a durat cam 3 sec pana la pornire fiind s cel mai grav)iar revenirea la relanti in prima secunda sa lasat cu scurte vibratii.
    Fara erori in bord sau pe VCDS .Pe MMI bateria e aprox la 80% si verificata cu aparat de masura avea valoarea de 12,65. (A-si exclude bateria)
    In cartea masini nu am vazut sa se fi schimbat vreodata bujiile,masina avand 143k .Recomandarea fiind 90k / 6 ani.
    Dupa cum a zis si Audi66 "bujiile la motoarele diesel nu inseamna ca sunt ok daca nu dau eroare" binenteles banuiesc bujiile,Problema e ca nu stiu echiparea OEM in ETKA dandu-mi 3 modele Beru,Bosch,NKG.
    Recomandari despre problema si echiparea OEM sunt binevenite,
    O seara buna.
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pe MMI bateria trebuie sa stea la 100% indiferent de cat de scurte sunt distantele parcurse sau cate grade sunt afara. Evident, are voie sa scada daca asculti muzica cu motorul oprit sau dupa o stationare mai lunga de 7-10 zile.
    Sper ca 12,65 avea cu motorul oprit, deoarece cu motorul pornit trebuia sa aibe minim 13.7-13.8.
    Masoara incarcarea atat pe alternator cat si pe baterie, daca ai sub valorile mentionate mai sus, undeva e o problema.
    Daca valorile sunt ok, pune bateria pe redresor (ai sa vezi ca iti creste la 100% pe MMI dupa aia) si vezi daca problema cu pornirea persista.
     
  20. Daniel T

    Daniel T 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4, B8, 2009, 1.8 TFSI
    Am schimbat bateria si am pus acelasi tip si aceeasi marca. Nici o problema, ms
     

Distribuie pagina asta