1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bateria auto la A6 C5 - discutii diverse - sfaturi achizitie - etc. ...

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de X, 26 Feb 2009.

  1. N.N.O 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2010
    Locație:
    Bacau
    Masina:
    Audi A6 2.5 tdi v6 2000
    Salutare,
    Nu stiu cauzele exzacte am dus-o la un electrician maine o baga si va anunt ce se intampla
     
  2. andr3imir 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2010
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    A6,1.9 TDI ,2003
    Am schimbat bateria si nu mai trage.

    Buna seara,

    Azi am schimbat bateria la masina(audi a6,1.9 TDI,07/2003),totul e ok,porneste,nu sta aprins nici un bec in bord,merge,dar:

    1.pedala pentru frana este foarte tare,trebuie sa ma tin de volan sa o apas.
    2.motorul nu trage,trebuie so tin in 3000 de ture ca sa nu moara motorul.
    3.trebuie sa introduc codul pentru cdplayer/navigatie(trafic backer,nu stiu exact numarul),lucru normal de altfel,dar momentan nu stiu codul.

    Are vreo legatura acest cod pt casetofon cu ce se intampla cu masina?

    Maine trebuie sa plec la o cabana sa-mi petrec revelionul si am nevoie urgent de o solutie/sfat .

    Va multumesc!!
     
  3. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    pentru frana e posibil sa fi intrat apa in servofrana si sa fi inghetat
     
  4. l.u.v

    l.u.v Bronze Member

    Înscris:
    19 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro
    Vezi canda ti-a montat bateria sa nu-ti fi scos furtunul de la supapa unisens de la servo.
    Nu are nicio legatura codul cassului cu celelalte.
    La servo asta este problema, intra apa pe la furtun si ingheata membrana de cauciuc.
    Trebuie demontata ciuperca si scoasa apa afara, apoi vazut in ce stare este membrana, daca este ok merge daca nu alta ciuperca noua.
     
  5. pinjackass

    pinjackass 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2008
    Locație:
    Sibiu, Petrosani
    Masina:
    Audi A6, Honda Prelude
    l.u.v. are dreptate. Este foarte posibil sa fi scos accidental furtunasele de vacum atat de la servo cat si de la turbina sau egr. Verifica daca tote furtunasele de vacum sunt conectate.:salute:
     
  6. sgdarius

    sgdarius 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 1.9 TDI
    DA ASA este ,eu am scos din greseala odata un furtunas de vacum din ala si exact asa facea (nu mai tragea deloc ) .mai putin faza cu cass -ul care nu are nici o treaba .
     
  7. thedoctor 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2011
    Locație:
    on recaro seats
    Masina:
    type 8C5 7K9
    Ai simptomele unui furtun de vacuum spart.
    Pe frigul asta e tot posibil sa crape un furtun sau vreun cot daca abuzezi de ele.
    Urmareste furtunul care pleaca din servofrana precum si ramificatiile lui. Pe acolo trebuie sa fie buba.
     
  8. zeno

    zeno 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2010
    Locație:
    Livezile
    Masina:
    Audi 100 C4 , 1.9(1z) mTD 66kw?? 1993 & AAT&ABP 2.5 94
    Am un prieten cu un C4 2.5 TDi ( ABP cred ) din '92 problema este ca are 2 alternatoare la ambele am pus colector nou + curatat +condesator nou si am inceput prin a le monta pe rand dar fara rezultat la incarcare ... am schimbat 4 perii(carbuni) intre ele din care 1 original si 3 erau made in U.K. - (20ron de la magazinu auto).Am observat ca la punerea contactului martorul baterie din bord nu se mai aprinde , l-am desfacut si becul functioneaza.La punerea contactului am verificat cu voltmetru(mavo) intre masa(caroserie) si firul albastru care merge pe alternator adica "excitator" si imi vine exact cat are bateria (~12.3 V) asta cu contactul pus si motorul oprit sau pornit.Am verificat pe fiecare carbune in parte si vine tensiune de 12.3V .are masina vre-un releu pe undeva? are vre-o legatura cu bordul masinii ? deja nu mai stiu ce sa ii mai fac.vreo idee?? sugestie ?
     
  9. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
    M-am uitat la bateriile Hoppecke si sunt ingrozitor de scumpe . Probabil ca isi fac si treaba . Ce parere aveti de bateriile sunlight?
     
  10. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Sunlight-ul nu mai face baterii bune nici pe R6 unde e segmentul cel mai bine vandut... da-mi voie sa ma indoiesc ca e mai calitativ la accu auto.
    Ieftin si bun? Banner.
    Bun insa nu chiar ieftin? Varta, Bosch.
    Hoppecke e importat de aceeasi firma ca si Sunlight-ul si Foton-ul. Insa nu pot afirma sau infirma calitatea. Firma importatoare are sediul la Brasov si se numeste Sprinter.
     
  11. Ciprian.Mod Bronze Member

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 C7 3.0TDi CDUC & A3 8P 1.9TDI BKC
    @ gabi: Eu pe masina am Caranda de 3 ani si n-am avut probleme cu ea.
    1.Am uitat plafoniera aprinsa peste noapte de 3 ori, si dimineata a trebuit sa-i dau curent prin clesti de la alta masina, dar apoi a mers snur.
    2.Mi-a pornit la -20 C cu toate bujiile arse.
    Habar nu am unde se clasifica in clasamentul bateriilor sau cat costa, ti-am spus doar experienta mea.

    http://www.caranda.ro/sortiment_maxima.htm

    Nu stiu insa sa-ti zic care este modelul exact pe care il am eu.
    Salut !
     
  12. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
    la un A6 de 1.8T din 2001 cam ce baterie credeti ca ar merge ? Ma refer la amperaj , la curent demaraj si dimensiuni . As vrea sa-i pun o baterie buna , nu foarte ieftina dar nici sa dau faliment . Ce credeti ? Rombat sau Caranda ? Varta sau Bosch ? De Hoppecke nu mai vorbesc ...ca sunt cele mai tari (de firma asta am auzit de la Macristian1 ...nici nu stiam ca exista) ....dar din pacate ...sunt si cam scumpe si nici nu se gasesc pe la noi. Candva ...prin anul 1999 cineva imi spunea ca exista niste baterii Fulmen Formula ....la vremea respectiva erau exorbitant de scumpe dar cica ....erau cele mai bune care se gaseau atunci in Romania . Deasemeni tatal meu , a avut pe Dacie pe vremea lui ceausescu (aduse pe sub mana) o baterie Tudor ...era spaniola . L-a tinut cam 6 ierni pe o dacie care ...incarca cand avea chef ....etc..stiti povestea .
     
    Ultima editare: 4 Apr 2011
  13. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Ia-ti Banner. Rombat nu as pune nici daca mi-ai da-o pe gratis, eu sunt patit cu una si am amanat sa o schimb pentru ca mergea (asa am cumparat masina) si apoi mi-a parut rau ca am lasat-o pe masina... ma lasat intr-un moment nu prea potrivit, si nici aproape de casa nu prea eram.

    Caranda nu am avut insa nu imi inspira incredere. In fine, daca ai rabdare sa cauti poti gasi o baterie buna la preturi foarte mici, in general la cei care iau cantitati mari (lanturi de magazine specializate pe vanzari de piese auto), acolo se merge pe discount mare. In schimb la supermarketuri termenele de plata sunt imense, asadar, va dati seama ca de discount nu poate fi vorba, asadar preturile nu vor fi mici niciodata.
     
    Ultima editare: 4 Apr 2011
  14. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
    am si eu o nelamurie . In seara asta m-am uitat la baterie . Am masurat-o si am constatat ca am o pitica de baterie . COnform masuratorilor mele are cam H=18 cm , latime=19 cm si Lungime=20 . La caroseria de A6 C5 am vazut ca sunt 3 gauri si cred ca pot pune o baterie de lumgime mai mare...pentru ca la mine era la lungimea cea mai mica. Pe baterie scrie ceva de gemul la -18 grade 75 minute , si 400 amperi ... Precizez ca am motor de 1.8T benzina. Bateria cred ca se numeste BEDFORD sau ceva de genul asta . E numele unui magazin celebru de piese auto din U.K dar numai retin exact.
     
    Ultima editare: 7 Apr 2011
  15. klaudyu

    klaudyu Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2008
    Locație:
    Rebrișoara
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 131 cp 2002
    Cum spunea si Ovidiu,du-te pe Banner.Cea care este la mine dateaza din 2004,deci 7 ani si inca merge.Recordul a fost batut de o baterie(nu mai retin marca) pe fostul Opel Vectra care era din 1996 si a mers pana in 2008.:)
     
  16. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
    unde se vand BANNER in Bucuresti ?
     
  17. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
    nu luati baterii supradimensionate. O baterie mare se incarca greu mai ales daca masina e folosita mai des in oras. O sa aveti surpriza ca o baterie mai mare sa aiba viata mai scurta decat una mai mica. Luati baterii in functie de motorizare, accesorii suplimentare, consumatori si de capacitaea de incarcare. Eu am luat la 1.8 T baterie de 45
     
  18. Samy.

    Samy. Gold Member

    Înscris:
    25 Iul 2008
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    A4 avant 1.8T AJL 180Hp, Golf4 2.0i AQY 115Hp
    Jack, nu generaliza. 45 Ah este subdimensionata pt 1.8t. Recomandata de producator este de 60AH.
    Gresit, o baterie mai mare se incarca mai greu doar daca este descarcata de tot, insa una mai mica va fi cu mult mai devreme deja descarcata. Daca, consumul este acelas pe cele 2 baterii timp de o ora, timpul de reincarcare completa va fi acelas.
    Daca de ex cea de 77 Ah(cazul meu) are energie electrica 0.924 Kw/h cea de 45Ah are 0,54Kw/ora.
    Presupunand ca se tin farurile aprinse 5ore din baterii se vor consuma 0.55 kw . Eu voi porni masina, pe cand tu ai nevoie de cabluri, iar timpul de reincarcare completa va fi identic pentru ambele.
    Alternatoarele pe audi sunt de 80-120 Amperi, deci pot incarca destul de repede bateriile.
    Un alt aspect forte important este curentul de pornire(puterea bateriei).Daca bateria este subdimensionata ai toate sansele ca la o pornire iarna sa se inrerupa un element. Elementii sunt prinsi intre ei cu niste nituri de plumb. La bateriile subdimensionate aceste nituri se incalzesc la pornire. Cu timpul se vor slabii si se va intrerupe legatura dintre elementi. Cum cei 6 elementi sunt legati in serie este suficient sa cedeze unul si bateria este buna de aruncat.
     
    Ultima editare: 2 Noi 2012
  19. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
    Pentru 1.8T la reprezentanta pun de 45 Ah. In manualul oficial Audi pentru seria mea de sasiu dadea baterie de 45. Masina mea a avut de 45 din 2004 si abia in 2012 am schimbat-o . Nu este subdimensionata. Conteaza foarte mult si consumatorii.
     
  20. cristi_sg2 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2012
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    A6,1.8T,1999
    un mic ajutor se poate?,MS

    Salutare prieteni,am un A6 din 99 si am urmatoarea nelamurireȘ
    - nelamurirea consta in indicatorul de volometru(acela care indica voltii bateriei,din drepta de pe bord),cand bag cheia sta aproape de rosu acul iar cand pornesc acul trece pe ROSU la maxim
    stiti care ar putea fi cauza? sa fie releul si cam cat ar costa pt ca bateria este buna,are apa.etc
     

Distribuie pagina asta