1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Baterie - Electromotor - Alternator la A4 B8 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Valush, 17 Mar 2009.

  1. danny_iuly 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2016
    Locație:
    Călărași
    Masina:
    Audi A4 Quattro, 2.0TDI 177hp, CGLC, 2013
    Trebuie sa schimb rulmentii la alternator. Imi poate spune cineva ce rulmenti sunt? Alternatorul este BOSCH 03L903017E. Am schimbat fulia si tot se mai aude un huruit din alternator. Multumesc.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Intai desfaci, dupa aia cumperi.
    Probabil sunt tot cei enumerati de mine cateva posturi mai sus.
     
    danny_iuly apreciază asta.
  3. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Nu apare la A4 B8 FL daca are MMI 3GP. Am activat eu pe A4 B8 FL din 2013 cu MMI 3G Basic. Pe A4 B8-ul meu, preFL cu MMI 3G Basic, apoi 3G High mi-a afisat nivelul bateriei. Dupa ce am trecut la 3GP nu mi-a mai afisat desi era activat, ca si la @Juliano78 si din meniul ascuns.
     
    dreiutz și cata181 apreciază asta.
  4. Juliano78

    Juliano78 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2018
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Audi A4 avant, 2.0 TDI, 150 hp, S line
    Multumesc de raspuns
     
  5. menumorut

    menumorut Bronze Member

    Înscris:
    31 Mar 2009
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4B8, 2.0 CAGA 105 kw, Dpf Off, Egr Off, Stage 1, 183.3 Hp
    Salut,
    Vin cu o problema ciudata: am observat intr-o zi, dupa ce am mers destul de mult prin oras, ca nu mai incarca alternatorul (aveam 12,4 pe toate caile de masurare). Am ajuns acasa si dupa ce am lasat masina vreo 9 ore nepornita, am verificat si aveam iar incarcare (14,7).
    Am luat masina la o tura si la intoarcere iar scazuse. Am pornit farurile, ventilatia la maxim, dezaburirea pe spate si a inceput iar sa incarce. In acelasi timp a inceput o bataie neregulata si am observat ca intinzatorul vibra cam tare cand se auzea bataia.
    Am oprit iar consumatorii (s-a oprit si "bataia") si cand am turat-o in 2000 rpm a scazut iar incarcarea. Am repetat "procesul" de cateva ori si la fel facea.
    Initial am vrut sa schimb releul, dar vazand ca atunci cand pornesc tot la maxim "bate" intinzatorul ma intreb daca poate fi ala vinovat. Ceva idei ?
     
  6. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Buna ziua. Am o mica problema in sensul ca destul de des turatia de relanti urca la 1000 rpm.
    Masina merge perfect, nu tremura, turatia e stabila, merge bine.
    Nu e vorba de regenerare, nu pornesc ventilatoarele, am verificat parametri de dpf si totul e ok, consumul e normal de 0.7-0.8 l/h la relanti (si la 800 si la 1000 rpm e acelasi consum pe ora) si 5.5 la drum lung.
    Dupa mai multe indicatii si dupa ce am citit cat mai mult, am intrat la banuieli ca intra load management si se pare ca asa este.
    Bateria are 1 sau 2 ani, a pornit exemplar acum cateva luni la -25 de grade, deci banuiesc alternatorul sau cablurile.
    Inainte sa merg la service, am facut un log pe care va rog sa va uitati si sa-mi spuneti parerea care e cauza probabila, alternatorul sau cablurile?
    Atasez log-ul csv, un excel in care am prelucrat eu datele si un grafic care nu stiu cat de sugestiv este.
    Log-ul este cu trei pornit. Prima pornire e din fata blocului, am mers cateva sute de metri si am oprit. Dupa a doua pornire (dupa aprox. 10 sec) am aprins farurile, ceata fata+spate si dezaburirea. La a treia pornire am oprit consumatorii.
    In grafic, acel "Relati crescut" are denumirea originala "Idle Speed - Increase" si original are valorile 0 sau "Stage 1" dar ca sa apara pe grafic, "Stage 1" l-am facut 10.
    Multumesc.
    LOG-19-013-141-181-208-211 grafic2.png
     
    Ultima editare: 12 Apr 2018
  7. crysty7

    crysty7 Bronze Member

    Înscris:
    17 Oct 2009
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    AUDI A4 AVANT, 2011, 2.0TDI, CAGA, MANUAL
    Multumesc de raspuns Cristi, e mai "SAFE" sa deuplez bateria desi in ELSA nu se specifica asta.

    Are careva vreo imagine cu "interiorul" lui J519, posibil sa am bulit circuitul (sau vreum MOS-FET) care comanda valva N280 de la compresorul de A/C.
     
  8. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Ai erori pe BCM1 ? Panoul de la climatronic J255, comanda prin etajele de putere din centrala electrica fata (BCM1) J519 marii cosumatori ai sistemului climatronic. Consumatorii mici (servomecanisme si senzori climatronic) sunt alimentati direct de panoul de comanda ai climatronicului J255. Trebuie sa izolezi componenta care cauzeaza defectul si apoi poti investiga cauza defectului.
     
  9. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Am mai facut niste teste si loguri si am extras numai momentul cand porneste load management si creste turatia, dupa aprox. 14 secunde de la pornire.
    La test 1, 2, 3, 4, 5 dupa 14 secunde bateria are 12.6 si a crescut turatia.
    La test 3 si 7 dupa 14 secunde bateria avea 13 respectiv 12.9V si nu a mai crescut turatia.
    Alternatorul vad ca e constant in toate testele si urca lent la 14.6 la turatie normala si la 15 la turatie de 1000 rpm. Chiar si cu faruri + ceata + dezaburire e stabil la 14.
    Ceva pareri?

    Generator Voltage (v) Battery Voltage (v) Idle Speed - Increase
    test 1 13.8 12.6 Stage 1
    test 2 13.7 12.5 Stage 1
    test 3 13.7 13.0 Inactive
    test 4 13.7 12.6 Stage 1
    test 5 13.8 12.6 Stage 1
    test 6 13.8 12.6 Stage 1
    test 7 13.6 12.9 Inactive
     
  10. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Bateria necesita testare si alternatotul reparatie/inlocuire
     
    sandumbogdan apreciază asta.
  11. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Poti sa justifici putin raspunsul te rog ? Ce valori par rele ?
    Am facut un log cu masina unui prieten la care totul merge ok si totul e similar mai putin tensiunea bateriei, deci inclin sa cred spre baterie si nu spre alternator.
    Functia asta de energy load management vad ca nu stie nimeni cum se dezactiveaza.

    Valorile cu masina unui prieten dupa 14-15 secunde cand incepe la mine turatia crescuta.
    Se vede ca alternatorul genereaza aceeasi tensiune in acel moment insa bateria e mult mai sus.
    Terminal 15 (v) Terminal 30 (v) Generator Voltage (v) Battery Voltage (v) Idle Speed - Increase
    12.7 12.5 13.7 12.90 Inactive
    12.9 12.7 13.7 13.10 Inactive
     
  12. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Functia Load Managment NU se anuleaza.
    Bateria se testeaza cu scula specifica la un dealer autorizat de baterii .Costa aprox 10 lei si iti spune cati amperi mai are si ce procent de viata mai are.

    Daca bateria are peste 80% verifici incarcarea alternatorului la 800-880 rpm
    Mai sus ai masurat 12.5-12.6 v ,nu e clara problema ?
    Cand incarcarea scade sub aprox 12.8 v intra load managment care ridica relantiul la aprox 1000 rpm cat sa incarce peste 14v
     
    andyzaharia, gabi_74 și sandumbogdan apreciază asta.
  13. sorinaciu

    sorinaciu Bronze Member

    Înscris:
    25 Aug 2012
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Ex Audi A4 B8
    Bună ziua tuturor.
    Am schimbat bateria (Varta H15 Silver Dynamic, 12V, 105 Ah 950 A, am facut si codarea).
    O părere vizavi de valorile bateriei? Măsurat fără consumatori.
    Mulțumesc anticipat.

    20180623_180032.jpg
     
    Ultima editare: 23 Iun 2018
  14. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Mă poate ajuta cineva dintre colegii care au baterie Exide de 100 A, cu un cod BEM?Mulțumesc.
     
  15. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Salutare,

    Am schimbat bateria originala a masinii care avea 110 A cu 790 sau 800 la pornire (daca imi aduc aminte bine) cu una VARTA tot de 110A dar cu 850 la pornire. Se poate sa apara vreo problema din cauza acestei diferente de la pornire ?
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu.
     
    august2017 și MajeStik apreciază asta.
  17. justroby 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2015
    Locație:
    Urziceni
    Masina:
    AUDI A7, 3.0 BITDI, 2013
    Salutare,
    De ceva timp dimineata cand sa pornesc masina, imi apar 3 martori în bord si nu învârte electromotorul până nu dispar martorii din bord. Uneori este nevoie sa pun contactul si sa il iau de vreo 6 7 ori pana martorii numai apar in bord ca sa pot porni masina
    Dupa ce pornește prima data învârte putin electromotorul, moare imediat după ce da impresia ca porneste, asta doar prima data, după aia dacă o pornesc a doua oara e ok
    Atașeze aici niste poze cu erorile poate a mai pățit cineva la fel si stie care este problema
    Check engine-ul este de la altceva, de la.un senzor, nu are legatura cu chestia asta
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Problema ta cred ca este cea de aici daca bateria este perfecta si perfect functionala: http://www.clubaudi.ro/threads/nu-m...e-in-compartimentul-ecu-sau-ecu-defect.45890/ si trebuie sa citesti forumul inainte sa scrii pe forum.

    Invata ceva:
    In primul rand faci obligatoriu diagnoza cu VCDS. Adica la electrician auto profesionist, nu un agarici, ai fost ? Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.

    Am mai spus, o diagnoza competenta nu inseamna doar citirea codurilor de eroare. Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.

    In al doilea rand un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers. Bafta.
     
  19. coraiu claudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2018
    Locație:
    Râșnov
    Masina:
    A 4, b8, 2.0 tdi multitronic 150 cp, 2014
    Bună seara tuturor!
    Sunt membru nou pe forum! Încep prin a va mulțumi anticipat pentru găzduire și pentru eventualele răspunsuri oferite.

    La masina din semnătura în aceasta seara mi-a apărut eroarea "Alternator fault, battery is not being charged!".
    După ce am oprit și am repornit la câteva secunde turația a crescut pe la 1000 - cred ca șist. load management.
    Menționez ca mașina are 207000 km. Nu am mai avut probleme.

    Sa fie alternatorul?
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sau regulatorul, sau cablajul. Verifica si tu starea carbunilor si a colectorului in prima faza.
     

Distribuie pagina asta