1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Caldura in masina - caloriferul din bord la A3 8V - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8V (2012 - prezent)' creată de merlinboy, 8 Oct 2019.

  1. merlinboy 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2014 2.0 TDI 110 KW, cod motor CRB
    Salutare,

    Masina este un A3 8V din 2014, 2.0 TDI 150 Cp, iar pe scurt, nu mai baga caldura, am setat pe auto, 25-28 grade, tot ce vreti, aer conditionat pe on pe clima sau fara. A venit si frigul parca prea repede si parca prea dintr-o data, saptamana trecuta foloseam aer conditionat la greu si ... mergea, fara probleme.

    Ma gandesc ca o fi vorba de un senzor sau termostat, ati mai intampinat aceasta problema ? Efectiv baga aer rece, totul functioneaza. Noroc ca am scaunele incalzite...

    Pot sa zic, ca fapt divers, caci in iarna trecuta pe partea pasagerului, deci in dreapta, nu baga aer cald deloc, dar le tineam inchise si cum merg cam singur in marea majoritate a timpului, nu am considerat neaparat o problema. Ideea este ca sunt si friguros iar masina asta baga o caldura de muream, chiar si diesel fiind. Acum ce sa zic, as vrea sa fie ca inainte si sper sa nu ma usuce la buzunar. As dori sa ma informez inainte de a ajunge pe la mecanici care sa ma stoarca de bani

    Multumesc pentru orice fel de informate si ajutor.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    O scanare costa 50 lei.
     
  3. nashudela1 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti, Auchan Vitan
    Masina:
    VW. Passat B8 2.0 TDI si Audi A3 8V 2.0 TDI
    Calorifer infundat, e cam la fel ca la Golf 7, dat jos curatata instalatia, lichid de racire nou, calorifer nou sau curatat.
     
  4. merlinboy 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2014 2.0 TDI 110 KW, cod motor CRB
    Ma ajuta un coleg de pe forum cu o scanare, sa vedem daca ar iesi ceva la scanare.

    Mai degraba ar fi un senzor, vorba lui, decat caloriferul infundat, intrucat la mine baga la 25 grade cu putere, doar ca baga aer rece si nu cald, pe rece lucreaza ok (compresorul). Ma gandesc ca este vorba de ceva senzor.

    Ar fi cam ceva asemanator cu videoclipul, poate ati mai intampinat.

     
  5. merlinboy 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2014 2.0 TDI 110 KW, cod motor CRB
    Am fost aseara la colegul forumist, bineinteles ca nu apare nimic, nicio eroare. Am descoperit insa ca daca pun si clima (Sau chiar si fara clima) pe high, motor pornit si incalzit cu apa la 90 de grade, ar arata temperatura din imagine, insa in habitaclu cu siguranta nu erau 32 grade, insa atat inregistra, in schimb la a lui (tot un A3 are si el) crestea si se simtea temperatura cum urca (aseara a si plouat, a fost destul de racoare pe la 23 cand am ajuns la el).

    Acum intrebarea ca sa nu ajung pe la mecanic si sa ma puna sa schimb nu stiu ce dracie, stie careva sau ma poate ajuta in acest sens, adica despre ce senzor poate fi vorba? Stiu, greu...dar mai bine sa ma duc informat. Multumesc!
     

    Fișiere atașate:

    • index.jpg
      index.jpg
      Mărime fișier:
      144,5 KB
      Vizualizări:
      25
  6. nashudela1 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti, Auchan Vitan
    Masina:
    VW. Passat B8 2.0 TDI si Audi A3 8V 2.0 TDI
    Demonteaza caloriferul, curatat bine si vezi dupa ce iese. Asta daca te descurci.
     
  7. merlinboy 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2014 2.0 TDI 110 KW, cod motor CRB
    Tocmai ca as vrea sa evit aceasta operatiune scumpa plus ca nu ma descurc sigur, insa de aceea incerc sa ma informez din timp si sa nu fac lucruri costisitoare si degeaba. Dar vad ca nu prea a mai avut lumea problema asta. Pe scurt, logic si rational, ma gandesc ca daca ar fi fost caloriferul infundat, nu ar fi bagat nici aer rece (sistemul de clima functioneaza perfect, azi testat baga frigider!). Posibil ca uneori ratiunea sa nu fie punctul forte, dar as merge totusi pe un senzor defect, desi nu contest nici treaba cu caloriferul...
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Gresit gandit si gresit tras concluzia. Mai ai de invatat despre masina si cum functioneaza sistemul de incalzire.

    Cand te duci la cineva te duci sa si remediezi nu te duci si sa intrebi pe forum ulterior. Ti-am mai spus si alta data ce sa faci dar tu nu intelegei ca fara sa cheltui bani nu vei rezolva problema gratis. Bafta.
     
  9. merlinboy 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2014 2.0 TDI 110 KW, cod motor CRB
    Unde am spus eu ca nu vreau sa cheltui bani ? Da, nu vreau sa fiu luat de fraier si sa ma apuc sa schimb toata instalatia si doresc sa merg cat de cat informat asupra problemei. Intr-adevar la persoana la care ma duc, teoretic, este mai de incredere, insa nu as fi negat si alte persoane care chiar au lucrat pe modelul acesta de masina si poate s-au mai confruntat cu astfel de situatii. Dar repet, povesti cu mecanici care au schimbat o gramada, abuzand de necunostintele persoanei in cauza cred ca am auzit si stim cu totii.

    In concluzie, nimeni nu stie care ar fi acel senzor ? :) Multumesc in avans, inca o data.
     
  10. merlinboy 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2014 2.0 TDI 110 KW, cod motor CRB
    Asa a spus si mecanicul astazi, ii fac transfer si sper sa fie numai asta, in total cu caloriferul OE si manopera 1200-1300 lei ma costa toata distractia. Doar sa fie de aici si sa nu mai am probleme ulterioare, de ce s-a ajuns inca nu inteleg, am mai avut masini si nu am mai avut problema sa nu bage caldura, se pare ca sunt din ce in ce mai sensibile din pacate, daca si la G7 la fel s-a intamplat...
     
  11. merlinboy 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2014 2.0 TDI 110 KW, cod motor CRB
    In dupa-amiaza asta si in seara asta am avut caldura la greu, chiar a inceput sa frig 15 grade afara si ardea. Nu stiu ce sa mai cred, iar comanda la piesa (radiator) am dat-o, platind integral...
     
  12. Alex Tava 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2019
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 8V 2.0 TDI 2013
    Aceeași problema o am și eu la A3-ul meu. Am fost cu ea în service și mi-au curățat caloriferul, am avut căldură apoi o perioada.
    În seara asta însă am plecat spre Pitești. Clima pe 23, totul a fost ok pana pe la jumatatea drumului. După care, deloc căldură. Am mutat pe HI, baga efectiv aer rece de afara.
    Probabil următorul pas la mine este sa înlocuiesc caloriferul. Merlinboy, te rog sa scrii dacă tu ai rezolvat problema cu schimbul caloriferului.
     
  13. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Salaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
  14. merlinboy 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 2014 2.0 TDI 110 KW, cod motor CRB
    Alex Tava

    Astept sa vina piesa si e foarte prins si mecanicul si la fel si eu. Pana una alta baga aer cald la sofer, nici foarte frig (pana azi) nu a fost. Am si scaune incalzite ... dar sper intr-o saptamana/doua sa rezolv. Caloriferul l-am platit (este OE) 850 lei integral ca sa scap de cheltuiala. Sper sa se rezolve caci ii dau cu ea in cap :)


    TalosCosmin

    Pai da, deci cam tot schimbat caloriferul. Desi unii au spalat instalatia si sunt sigur ca s-ar ptuea si la mine, intrucat am caldura si baga spre fierbinte (Desi cred ca mai este loc, anul trecut sau acum 2 ani era si mai cald !!!), dar poate daca vreau sa am confort si sa mai tin masina sa schimb si sa fie totul ok. Sper, sa nu fie alta problema totusi.
     
  15. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Salaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Pe viitor ca sa nu iti raspunda doar o persoana , mai ales ca unele topicuri nu sunt asa "populare" si dezbatute , intra pe A4/A6 si citeste acelasi topic in care doresti tu sa postezi , probleme sunt similare daca nu chiar aceleasi.
     
  16. nashudela1 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti, Auchan Vitan
    Masina:
    VW. Passat B8 2.0 TDI si Audi A3 8V 2.0 TDI
    Eu am curatat cu succes si la A4 B8 si A3 si Golf 7 si altele din grupu vag si merge si acum fara probleme caldura, dar e bine si indicat sa se curete bine si instalatia de racire, antigel de buna calitate cu apa distilata nu cu apa de la robinet.
     
  17. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI, CGLD, multitronic
    Salut,
    Audi A3 8V, 2015, 50.000 km, 1.6 tdi, cumparat de nou. La cateva luni dupa terminarea garantiei, problema cu incalzirea. Mers la service Audi, constatarea spune ca radiatorul e infundat si trebuie spalata instalatia si montat radiator nou. Pretul nu e neaparat pentru problema in sine, dar nu e deloc mic. :)
    Au comandat cele necesare si s-au apucat de treaba. Dupa primele 3 spalari inca iesea mizerie, drept care au cerut o parere probabil la importator si de acolo probabil la Audi in Germania. M-au sunat ca cica de la Audi le-au recomandat sa foloseasca alta solutie pentru curatarea instalatiei, cost suplimentar pentru mine 350 lei. A venit noua solutie, dupa 6 spalari inca iese mizerie. De o saptamana tot spala la instalatie fara un rezultat ok.
    Costul total deja a sarit de 3.000 lei, cu tot cu ITP (dar asta e 90 lei). Sincer, eu cam incep sa cred ca poate e o problema undeva pe circuitul antigelului de inca iese mizerie dupa aproape 10 spalari.
    Ce parere aveti ?

    Antigelul a fost cel original, masina fusese luata de noua, nu a fost nevoie sa completez niciodata...
     
  18. vibeup

    vibeup Silver Member

    Înscris:
    1 Mar 2015
    Locație:
    Stuttgart
    Masina:
    A4 B9 sedan, 2.0 TFSI ultra(CVKB), S-tronic, 190CP, Model 2017
    Avand in vedere ca este sub 5 ani si 100k km ar trebui sa primesti culanta adica piese moca si platesti manopera.
     

Distribuie pagina asta