1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Chei si inchidere centralizata la A4 B7 - sincronizare chei cu auto - duplicare cheie -

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de valyy74, 21 Aug 2010.

  1. Tarzan

    Tarzan 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2017
    Locație:
    Campia Turzii
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant 2006 1,9TDI BKE
    A trebuit sa schimb bateria intr-o parcare din statiunea Bukovel Ucraina. Se uita lumea la mine ca urla alarma de parca as fi vrut sa fur masina. Noroc de postarea ta. Functioneaza perfect. Multumesc.
     
    ovidiutm apreciază asta.
  2. andreimircea 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2006
    Salutare,
    Vreau sa schimb carcasa. Am achizitionat o carcasa noua deorece cea veche era uzata rau dar la procesul de schimb am schimbat lama si placuta electronica in rest carcasa noua. Totul bine si frumos pana sa aflu ca in carcasa veche se afla un cip ascuns si nu gasesc modalitatea de a intra in posesia lui pentru a-l pune pe corpul carcasei noi. Cine stie cum sa fac sa scot cipul si sa finalizez schimbul complet de carcasa ? Multumesc.
     
  3. LiviuB

    LiviuB 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2013
    Locație:
    Chiajna
    Masina:
    Audi A4 Quattro, 1.8 T BFB, 2003; GPL, turboback exhaust + decat, Stage 1 ECU Remap
    Chipul ala arata ca un butoias mic de sticla, ca un bec din ala fara soclu. Se scoate incet si delicat, cu mare grija sa nu se sparga, cu ajutorul unei agrafe de hartie de exemplu (indoita in forma unui carlig) si se implanteaza in noua cheie. Transfer finalizat.
     
  4. andreimircea 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2006
    Multumesc mult. Nu a fost nevoie sa scot cipul din suportul lui de plastic cu agrafa de hartie. Cipul are suportul lui separat de marimea unui ban mic si l-am scos cu tot cu suport si am pus in carcasa noua am bagat cheia in contact am apasat pe lock unlock acum totul ok. Am incercat si fara cip si mi se aprindea spirala de la bujii palpaia o porneam mergea 2 secunde si se oprea acum nu mai are treaba
    Intrebare: cipul asta in forma de butoias nu are contact nici cu placa electrica nici cu lama de cheie cum comunica cu masina ? are o raza mica in care trebuie sa se afle sau care e smecheria ? ca mi-e frica sa nu raman in mers fara contact
     
  5. Mihai Daniliuc

    Mihai Daniliuc 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Mar 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0TDI (BLB) 2005
    Ala este cipul pentru imobilizator si comunica cu instrumentele de bord la pornirea masinii. Daca el nu se afla in campul din jurul contactului la pornire, intervine imobilizatorul si opreste masina. ;)
     
  6. andreimircea 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2015
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2006
    Ce m-a speriat pe mine e faptul ca atunci cand am pornit masina fara cipul respectiv s-a oprit dar aveam cipul pe bancheta din dreapta adica era prin campul in care trebuie sa se afle. Acest cip este foarte mic ?
     
  7. Mihai Daniliuc

    Mihai Daniliuc 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Mar 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0TDI (BLB) 2005
    Da, in carcasa cheii de preferat. In contact in acelasi timp cu cheia.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @andreimircea Asta e parerea ta ca e ok sa porneasca masina cu cipul pe scaunul din dreapta.
     
  9. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Da-l scapai pe jos, era si mai aproape de contact decat pe scaunul din dreapta.
    Asta nu inseamna ca intra in raza bobinei.
    Te-ai speriat pentru ca ai subevaluat componentele cheii si pentru ca nu ai idee cum e construit sistemul antifurt electronic. Ai avut mare noroc ca nu ai A4 B6, ca nu mai porneai tu masina...
     
  10. Tarzan

    Tarzan 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2017
    Locație:
    Campia Turzii
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant 2006 1,9TDI BKE
    Salut colegii
    Am 2 chei:
    -una merge f bine dar se consuma repede bateria (in doar 3-4 sapt).Am masurat ca consuma aprox 0,66 mA fara sa apas pe vreun buton
    -alta emite , pot cu ea porni motorul si conduce fara probleme, dar daca apas pe butoane nu merge inchiderea centralizata
    Am fost la un service si dupa ce au butonat la tester ,mi-au zis ca trebuie sa-mi cumpar altele (!!!!!)
    Cum credeti ca le pot repara?
    Multumesc.
     
  11. Mihai Daniliuc

    Mihai Daniliuc 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Mar 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0TDI (BLB) 2005
    Verifica placa primei chei pentru urme de oxidare.
    Cea de-a doua cheie trebuie imperecheata cu masina. Daca ai la dispozitie VCDS, o poti face usor cu el. Daca nu, cauta in acest topic procedura pentru imperechere.
     
  12. Tarzan

    Tarzan 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2017
    Locație:
    Campia Turzii
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant 2006 1,9TDI BKE
    Merci pentru raspuns. Prima cheie e curata si nici o componenta arsa, iar a doua am incercat sa o imperechez si cu VCDS-ul unui prieten si la service si in alte 5 metode de bagat cheia in usa, rotit, pus contact, etc. dar nici un rezultat.
     
  13. Mihai Daniliuc

    Mihai Daniliuc 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Mar 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0TDI (BLB) 2005
    Ai sters intai cheile imperecheate deja cu masina folosind VCDS?
     
  14. Tarzan

    Tarzan 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2017
    Locație:
    Campia Turzii
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant 2006 1,9TDI BKE
    La service i-am lasat ambele chei si am plecat din atelier ,la cerinta meseriasului, ca nu cumva sa "fur" meseria.Nu stiu ce a facut, dar mi-a zis ca trebuie sa-mi cumpar altele.
    Cred ca trebuie sa mai incerc un VCDS
     
  15. Mihai Daniliuc

    Mihai Daniliuc 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Mar 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0TDI (BLB) 2005
    Exista colegi in aria Prestari servicii care te pot ajuta fara sa te puna sa pleci :))
     
    Tarzan apreciază asta.
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mecanicul lui cred ca a incercat prin metodata clasica, nicidecum nu a folosit VCDS-ul care se pare ca e din ce in ce mai rar prin toate service-urile. Sau unde exista, nu au cunostintele necesare sa il foloseasca.
     
  17. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Salut!

    Am si eu o problema cu inchiderea centralizata de cand am luat masina, dar nu i-am dat foarte mare importanta pana acum pentru ca au fost altele mai importante de rezolvat.
    Asadar, am doua chei briceag, iar problema se manifesta asa:
    Nu se descuie/incuie masina din telecomanda decat daca sunt foarte aproape de ea, maxim 2 metri si trebuie sa indrept telecomanda spre aripa stanga spate a masinii, altfel sunt nevoit sa apas de mai multe ori pe descuiere/incuiere cand sunt langa ea.
    Am incercat cu ambele chei, face la fel. In cheia principala pe care o folosesc zilnic, am incercat cam 10 feluri diferite de baterii. O singura data, cand am folosit niste baterii ieftine din Auchan, inchiderea/deschiderea/deschiderea portbagajului au functionat de la 8-10 metri, dar minunea a durat maxim 2 zile. In rest, cu tot felul de baterii de calitate, inclusiv Varta si altele, nu se imbunatateste nimic.
    Atat la fostul B5 facelift, cat si la un C6 din familie, telecomanda "bate" cel putin 20 metri.
    Mentionez ca nu am niciun fel de erori pe VCDS.
    De unde sa incep? Multumesc.
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ca de obicei, iar nu cititi. S-a mai scris despre asta chiar daca nu in acest topic si este plin netul de problema asta. S-a consumat modulul de Quart din telecomanda sau cel din masina. Iti trebuie alt modul.
     
  19. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Ai un cod pentru acel modul pentru cheia de B7, sau vine doar cu telecomanda impreuna? Am cautat pe net, dar nu am gasit nimic relevant. :)
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP

Distribuie pagina asta