1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Climatronic / AC la A6 C5 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de georgeaudi, 9 Iun 2007.

  1. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    nu fac confuzie pentru ca am patit-o, am cumparat din greseala unul de 1DIN si in timp ce schimbam panourile intre ele am observat diferentele, 2 DIN e mai lat in partea de sus la colturi, in timp ce 1DIN vine in bord inconjurat de-o rama care incoproreaza si cd player-ul, de acolo am dedus ca vine diferneta de cei cativa mm.

    nu stiu cat de bine se observa mai jos, dar asa este...

    1DIN cu rama

    [​IMG]

    1DIN vs 2DIN
     
    Ultima editare: 12 Feb 2015
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da, se pare ca ce vazusem eu era pentru A4, stiam ca era ceva cu sablon, dar intr-adevar nu era pentru C5, stiam ca s-a facut ceva pe tema asta.
    Atunci, in concluzie, la C5, clima 1 din se poate modifica pentru 2din ? Sau doar dace se schimba "face-plate"-ul ?
     
  3. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    VW Touareg 3.0TDi
    tehnic sunt la fel, totul este identic mai putin panoul frontal care este mai ingust la 1DIN cu cativa mm, deci cel mai simplu e prin schimbarea panoului. Altfel, mai simplu e sa faci din 2DIN unul de 1DIN :)
     
  4. Makaveliftw

    Makaveliftw 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 2.0 TDI CGLC 2015 / Audi A6 1.9 TDI AWX 2003
    Eu am avut clima 2din pe consola 1din si a trebuit decupata acea rama care inconjoara toate cele de pe consola. Daca pui clima 1din pe o consola 2din va ramane luft pe margini, mai ales in partea de sus unde se uneste cu unitatea media.
     
  5. Dr. Gabriel

    Dr. Gabriel Audi Expert

    Înscris:
    26 Iun 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    A6,1.8T AWT,2001
    da ! Multumesc. Se pare ca discutia in privat cu un coleg precum si cu lamuririle colegului boresque am ajuns la concluzia ca trebuie schimbata si consola centrala cu totul, nu numai cușca pentru casetofon. Ca sa se adanceasca mizeria consola 2DIN de la facelift nu se potriveste la masina fara facelift si invers...
     
  6. Petrea 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A8 3.0 D3, an 2009
    Salut,
    Sunt din nou posesor a unui Audi A6 C5 quattro, 1999, 2.5 Tdi. Am si eu o problema cu ventilatorul de habitaclu: nu porneste, impreuna cu mecanicul, am verificat ventilatorul si functioneaza, am verificat mufa si nu are tensiune, a urmat climatonicul, l-am inlocuit cu altul si nici o diferenta, am trecut la rezistente, unde am observant ca nu am tensiune, am facut si o diagnoza care a nu a aratat erori. A ramas sa mai investigam, totusi daca cineva a intampinat aceiasi problema si a gasit vreo rezolvare ii multumesc anticipat pentru sfaturi.
    Stiu ca s-a mai discutat aceasta problema, dar nu am gasit rezolvari. Multumesc :unsure:
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Apr 2015
  7. Petrea 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A8 3.0 D3, an 2009
    Vreau sa mai adaug ca are trapa electrica cu cellule fotovoltaice,care se leaga cu ventilatia masinii, daca mai are cineva un sfat....
     
  8. Petrea 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Mar 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A8 3.0 D3, an 2009
    Salut, revin sa anunt ca am rezolvat problema si vreau sa o impartasesc si voua, poate va ajuta vreodata pe cineva.
    Deci problema a fost un releu care se afla in spatele sigurantelor, sau sub volan in partea stanga, trebuie sa te apleci un pic pentru a ajunge la el. Acest releu (la masina mea) facea legatura cu trapa pentru a ventila masina in cazul temperaturilor ridicate, insuficient din punctul meu de vedere, daca ar fi fost o combinatie si cu ac-ul atunci ar fi fost altceva. In fine bine ca am rezolvat-o.
    Sa auzim numai de bine.

    ---------- Post added at 22:13 ---------- Previous post was at 22:08 ----------

    :nunu:
     
  9. marius_89 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2014
    Locație:
    Alexandria, Teleorman
    Masina:
    Audi A6, 2.5TDI, 2001, cod motor AKN
    Salutari, am si eu o mica problema cu masina mea, audi a6 2.5 an 2001 cod AKN, cand dau la clima pe LO sa imi bage aer rece compresorul de la AC nu porneste, am verificat firul care duce la el si nu primeste curent, poate ati mai intampinat aceasta problema. Multumesc!
     
  10. naniacostin

    naniacostin 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2014
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    a6 allroad c5
    freon in instalatie ai?fara o anumita presiune compresorul nu porneste.
     
  11. marius_89 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2014
    Locație:
    Alexandria, Teleorman
    Masina:
    Audi A6, 2.5TDI, 2001, cod motor AKN
    Trebuie sa ajung cu ea la un service sa ii bag freon ca nu sunt sigur daca are sau nu
     
  12. Darius21

    Darius21 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    Germania - Sibiu / Romania
    Masina:
    Audi a6(c7) 3.0 BiTDI Avant,competition,an fabricatie 09.2017
    Salutari..am si eu o mica problema.ieri i-am bagat freon l,in jur de 500.gr si compresorul tot nu porneste.aveti vreo idee ce poate fi???inca nu am ajuns la electrician si ma gandeam ca poate cineva a mai patito.....sa fie vreun fir intrerupt???sau compresorul e.dus de tot.ms de ajutor.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu avem pe ghicite de unde sa stim. Trebuie facuta o diagnoza neaparat. Bafta.
     
    Ultima editare: 7 Mai 2015
  14. Darius21

    Darius21 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    Germania - Sibiu / Romania
    Masina:
    Audi a6(c7) 3.0 BiTDI Avant,competition,an fabricatie 09.2017
    Stiu ca nu am dat prea multe detalii da ma gandeam ca poate are si clima vreo problema mai comuna....oricum trebuie sa ajung la un electrician
     
  15. marius_89 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2014
    Locație:
    Alexandria, Teleorman
    Masina:
    Audi A6, 2.5TDI, 2001, cod motor AKN
    Cat te-a costat sa ii bagi freon?
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Marius, difera de la service la service, dar in jur de 100 ron se percepe.
     
  17. Darius21

    Darius21 5th Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2015
    Locație:
    Germania - Sibiu / Romania
    Masina:
    Audi a6(c7) 3.0 BiTDI Avant,competition,an fabricatie 09.2017
    Verificarea ma costat 30 de lei.daca era sa bage freon atunci ma costa 100 de lei...am intrebat si la alte service-uri si unele cer 160....deci depinde de service
     
  18. marius_89 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2014
    Locație:
    Alexandria, Teleorman
    Masina:
    Audi A6, 2.5TDI, 2001, cod motor AKN
    Am inteles.
     
  19. andreutzzzu 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2013
    Locație:
    buzau
    Masina:
    Audi a3 2.0 fsi 2004


    Ti-as fi tare recunoscator daca mi-ai spune unde se pozitioneaza acest senzor ! cred ca am aceasi problema !!!
     
  20. valimicutzu2014 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 2,4i C5 1997
    O intrebare urgenta daca se poate. Calculatoru de confort (cel de sub piciare la sofer) defect. Afecteaza sau are legatura cu clima masini? Audi A6 C5 din 1997 motor 2.4 benz cod motor AGA. Ms
     

Distribuie pagina asta