1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Climatronic / AC la A6 C5 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de georgeaudi, 9 Iun 2007.

  1. Catalin alexe 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Salut am si eu o problema cu clima am un audi A6 din 2006 motor 2.7.
    Nu mai baga aer rece, baga rece pe mijloc si pri parti baga fierbinte.
    Stie cineva ceva despre asta, scotand din calcul freon si filtru de polen?
     
  2. tipoval 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi a6 3.0 TDI
    Citeste topicul si ai sa vezi ca toti avem aceeasi problema. Rezolvarea: SCHIMBAREA BLOCULUI DE VALVE (900 RON); MANOPERA (200). De reparat nu se repara, cica sunt niste supape care nu mai inchid si astfel se amesteca apa fierbinte cu cea rece.
    Se pare ca acum observa toti aceasta problema ca doar a venit caldura, iarna nu ti dai seama.
     
  3. Catalin alexe 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    tipoval Multumesc pentru informatie, si sper ca o sa rezolve problema daca schimb valvele alea. Stii cumva de unde sa le iau si unde sa le schimb ? Multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Iun 2014
  4. exxon 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2009
    Locație:
    Tg Mures
    Masina:
    Audi A6 4G 2016 Avant 2.0 Tdi 190 CP Ultra
    Catalin alexe Dupa cum scrie mai sus. Daca mergi pe varianta reprezentante te costa 1.000 lei piesa plus vreo 20-30 lei sute manopera. Iar cealalta varianta o cunosti, comanzi piesa prin altcineva tot originala va fii si aia cred si ti-l monteaza cineva poate cu o suta de RON daca ai noroc. Bafta...
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Iun 2014
  5. tipoval 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi a6 3.0 TDI
    Deci treaba e clara, trebuie sa schimb piesa. Exxon unde pot sa comand si eu piesa recomandata de tine??? Tu de unde ai luat-o???
     
    Ultima editare: 28 Apr 2009
  6. exxon 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2009
    Locație:
    Tg Mures
    Masina:
    Audi A6 4G 2016 Avant 2.0 Tdi 190 CP Ultra
    Deci cel mai sigur este la reprezentanta. Sa iti faca o diagnoza sa iti zica ei care e buba sa-l comanzi piesa de la ei si sa-l monteze ei. Ai si garantie si dormi linistit. Eu asa am facut. / Daca mergi pe cont propriu e putin mai ieftin dar daca ai probleme dupa montaj poate nu iti mai schimba piesa sau cine stie ce mai apare!! bafta ....
     
  7. tipoval 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi a6 3.0 TDI
    Dupa o vizita la midocar vitan am aflat urmatoarele: vina o poarta motorasul impreuna cu cele doua valve descrise de voi mai sus, iar pretul este de 800 de Ron iar manopera 200-300 de Ron. Problema a aparut la programare cand mi au zis peste 2 -3 saptamani. Asa ca am mers acasa am bagat masina in curte si hai la munca. Am desfacut problema de pe masina (dureaza 10 min 3 suruburi si 3 coliere pe care ei cer 200-300 de ron), am desfacut si piesa sa vad despre ce e vorba. Si anume sunt doua elecrovalve si un motoras. Motorasul nu are nimik si nu se strica cu una cu doua. Problema apare la electrovalve si anume au niste oringuri care din cauza temperaturii destul dde ridicate se duc si nu mai inchid bine. Le am curatat bine si le am montat la loc. Vad ca merg bine, maine o sa am posibilitatea sa le testez pana la brasov si inapoi. Oricum cred ca trebuie sa le schimb, insa nu pot sa dau 40% din pretul piesei pentru montaj din moment ce montarea si demontarea lor nu dureaza mai mult de 30 de min pentru unu neexperimentat ca mine. Ce vreau sa va sugerez daca nu vreti sau nu puteti inca sa le schimbati macar curatati-le, nu dureaza mult i vad ca la mine merg bine.
     
  8. tipoval 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi a6 3.0 TDI
    Dupa 400 de km merg super bine.
     
  9. exxon 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2009
    Locație:
    Tg Mures
    Masina:
    Audi A6 4G 2016 Avant 2.0 Tdi 190 CP Ultra
    Stii care va fii cea mai urata treaba? Daca pleci in vara undeva prin europa si pe la Vama incepe figura. Mai devreme sau mai tarziu tot tre schimbat, din pacate asta e.....:footy: Bafta in continuare
     
  10. tipoval 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi a6 3.0 TDI
    Dupa ce ti au schimbat piesa ti au dat-o inapoi pe cea veche???
     
  11. exxon 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2009
    Locație:
    Tg Mures
    Masina:
    Audi A6 4G 2016 Avant 2.0 Tdi 190 CP Ultra
    Da normal. / Din moment ce nu se mai fabrica vechiul model de ventile si a aparut alt cod e clar ca trebe schimbat daca apar probleme ca poate ca isi revine un timp dar .....
     
    Ultima editare: 30 Apr 2009
  12. gicu

    gicu Silver Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Gropești București
    Masina:
    Audi Allroad biTDI 2014, Audi RS3 Greta
    E simplu o schimbati sau nu. De 1 pagina se contorizeaza numai posturi inutile.
     
  13. exxon 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2009
    Locație:
    Tg Mures
    Masina:
    Audi A6 4G 2016 Avant 2.0 Tdi 190 CP Ultra
    No offense Gicu ! Eu l-am schimbat de mult,si care e problema daca tot o discutam ? Pt ce altceva sa infiintzat acest forum ? :think::)
     
  14. gicu

    gicu Silver Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Gropești București
    Masina:
    Audi Allroad biTDI 2014, Audi RS3 Greta
    None taken Exxon. Ideea acestui thread a fost deja de mai multe ori expusa si repetata : daca aveti probleme cu climatronicul la A6 4f solutia recomandata de AUDI dupa TBS-lor este schimbarea blocului de valve, al carui cod a fost expus mai sus.
     
  15. exxon 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2009
    Locație:
    Tg Mures
    Masina:
    Audi A6 4G 2016 Avant 2.0 Tdi 190 CP Ultra
    Exact acest lucru am spus si eu in vreo 10 -15 posturi. Sa speram ca a intzeles lumea. bafta :superman:
     
  16. dan_cta

    dan_cta 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2008
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 4F
    sper sa ne tii in continuare la curent daca merge cu varianta aplicata si cum ai curatato. Si eu am problema asta.
     
  17. tipoval 4th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi a6 3.0 TDI
    AM 800 de km de cand am umblat la el si merge fara probleme, dupa ce saptamana trecuta imi venea sa-i dau foc, nu mai puteam sa stau in masina. Nu vreau sa va incurajez sa nu mergeti la reprezentanta si sa dati fix 800 de ron pe piesa si 200-300 pe manopera cum au facut alti colegi ci spun ca ar trebui daca puteti si singuri sa aruncati o privire asupra lucrurilor pe care le schimbati (ca doar tot de om sunt facute).
    Am vrut sa explic in detaliu cum sa-l demontati dar unii colegii au inceput sa faca galagie ca postam aiurea asa ca am zis sa mi vad de treaba si sa nu ma cert cu nimeni.
     
  18. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Nu cred ca cineva va face galagie la un post cuprinzand informatii gen "how to do it". Depinde doar de tine.
    Asa ca ... spor la treaba :)
     
  19. dan_cta

    dan_cta 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2008
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A6 4F
    Asa ca zi-ne si noua ..;). Maine vreau sa il desfac si eu. Chiar as vrea sa scutesc 800 lei..:p
     
  20. drid

    drid Silver Member

    Înscris:
    17 Oct 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi A8 3.0 Tdi 2012**Audi A3 Sportback 2.0 Tdi 2011**Vw Touareg 2.5 Tdi 2006
    salut

    si eu as dori sa stiu cum ai facut, si eu vreau sa il demontez.
     

Distribuie pagina asta