1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie A8 D2- Sfaturi si motorizari recomandate

Discuție în 'Audi A8 D2 (1994 - 2002)' creată de francezul28, 24 Iun 2007.

  1. Alex A8 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2009
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A8 4.2 din 1994
    salut, ti-ai cumparat deja A8-ul? :)
    orice A8 iti iei din germania, daca vrei sa-ti tina cutia de viteza inca 200.000km du-te cu ea la ZF DORTMUND, aia iti refac toata cutia, verifica si curata tot, iti pun ulei, tot programul! dupa aia nici numai simti schimbarea de viteza, asa bine o fac! seful de acolo, un Herr Sagert, este cunoscut in toata germania pentru lucrul care il face!

    ZF Dortmund

    la motorizare, si eu iti recomand 4.2, mai ales daca nu te intereseaza consumul (al meu consuma in oras 30-35 de litri, modelul de la 99 incoace probabil consuma mai putin, in jur de 25 in oras foarte aglomerat ca si clujul). asta cu taxa sigur ca este nasol. daca ei motor sub 3000 mai bine ei 2.8 fiindca dupa cate am auzit eu, motoarele pe benzina tin mult mai mult la A8 (D2).
     
  2. Neo27b 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8
    Vreau Facelift

    Salut! Am A8 model 2004 si vreau sa-i fac un up-grade la modelul 2008-2009 cu proiectoarele dreptunghiulare. As vrea sa stiu daca poate sa ma ajute cineva la un pret omenesc. Multumesc anticipat!
     
  3. danyelyto

    danyelyto 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2008
    Locație:
    Resita
    Masina:
    Audi B4 1.9 TDI 1z;
    Parerea mea e sa'ti iei 2.8 pe benzina, sau 2.5 tdi de 150 cai sau 180 de cai... eee ieftin la impozit ;) si taxele.. una'i 4.2 si alta 2.8-2.5 ... asta daca nu ti'ai luat de atunci masina...:hi:
     
  4. BAK_IS

    BAK_IS 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2009
    Locație:
    IASI
    Masina:
    A8 - 4.2 - 2004
    Motorizare ...

    Intaresc si eu ce-au spus si altii 4,2 n-are moarte ;)
     
  5. BAK_IS

    BAK_IS 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2009
    Locație:
    IASI
    Masina:
    A8 - 4.2 - 2004
    Salut ... nu cred ca te pot ajuta eu deoarece pana la Iasi e cale lunga dar iti spun ca se poate face si la pret convenabil : Orientativ vei putea gasi pentru face-lift-ul nou ( depinde ce ai acum pe masina ) cam urmatoarele preturi ... Capota - in jur de 40 mil. , grile proiector aprox. 2mil/buc. , proiectoare aprox. 15 mil./set , spoiler - vreo 25 mil./buc , grila W12 sau S8 - vreo 12 mil./buc. + vopsit + alte maruntisuri dar ca sa nu schimbi farurile trebuie modificat spoiler-ul de un cunoscator ca sa nu ti-l strice ( se decupeaza din el ) . Bafta !
    P.S. - Ogrila de 6.0 W 12 am eu daca te hotarasti ... ;)
     
  6. VladDracu

    VladDracu 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi a8, D2, 3.3 tdi 2002
    Ii adevarat ca motorul merge bine nu am ce sa ma plang,.. poate merge prea bine :) .
    Singuru lucru ce ma omoara este consumul :)) nu imi vine sa cred ce insetata ii masinuta :) ma chinui din rapsuteri sa tin motoru sub 2000 de ture si sa scot cat scrie la carte :D consumul mixt dupa 5000 km ii cam 14-15 nici vorba de 11 cat zice in carte, ii adevarat ca consumul poate sa fie ca in carte daca mergi sub 2000 de ture si nu treci de 90 km/h in afara localitati, la 180-190 km/h consumul este de 22 afara (testat pe tempomat si consum instant).
    Oricum sa castig procesele legate de titlul de proprietate si il vand , urmatoare masina va fi tot A8 (imi place prea mult) dar motorul de 2,5 TDI v6 180 cai. Sunt aboslut sigur ca 4.0 TDI modelu noi ar avea in consum mult mai decent.. dar...nu imi permit modelele din 2003 incolo
     
  7. alex250tb 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2010
    Locație:
    Tecuci
    Masina:
    -
    De fapt A8 are urmatoarele motorizari (cu tot cu modelele vechi):
    2.5 TDI
    2.8 FSI
    3.0 TDI
    3.2 FSI
    3.3 TDI
    3.7 FSI
    4.0 TDI
    4.2 TDI
    4.2 FSI
    6.0 FSI
     
  8. ursuletz_82 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2009
    Locație:
    Targu-Mures
    Masina:
    A8 D2 3.7
    Am pus ochii pe un 4,2 L

    Salutare tuturor! In acest forum sunt mai nou,cu scuzele de rigoare trec direct la subiect,urmand sa revin cu prezentari,specificatii...etc
    Vreau sa trec de la 4x4 la un A8 an 96 motor 4200.Vreau plusuri,minusuri,sfaturi.Orice informatie este binevenita.A8-ul cei care urmaresc piata auto este unul cu nr MS 11 JHK,a fost f multa vreme de vanzare.M-ar bate gandul sa imi schimb tractorasul ( Patrol GR cu acest D2 )
    Am foarte mult de povestit de A8. Si cum o imagine face cat 100 de cuvinte.Ia uitati-va......teafar si nevatamat.Nici macar o zgarietura.Dar despre asta ...vom mai vb.
    Sa v-aud 4,2 cmc 1997.......
     
  9. klaudyu

    klaudyu Silver Member

    Înscris:
    15 Mar 2008
    Locație:
    Rebrișoara
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 131 cp 2002
    Eu n-am inteles cam ce opinii ai vrea de la noi,sincer:) pentru ca afirmatiile tale se contrazic cu pozele,ori ai avut accident si ai scapat teafar,ori ne lamuresti tu
     
  10. LiviuV8tdi 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2010
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi a 8 v8tdi 2002
    Daca vrei iti dau eu un a8 d2 din 2002 3.3 tdi , :D consum foarte bun, raportat la putere:D
     
  11. ursuletz_82 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2009
    Locație:
    Targu-Mures
    Masina:
    A8 D2 3.7
    Treaba sta cam asa.....In urma cu 3 ani am avut un accident cu A8-ul din poze.Mi-a placut masina foarte mult fiind 2500 TDI,era foarte ok.Pot sa spun ca mi-a salvat viata,deoarece am rupt un copac si un stalp si nu am patit nimic.
    In tot acest rastimp din 2007 incoace am trecut la o categorie mai grea vazand ca totusi masina mare,grea masiva te ajuta in caz de doamne fereste. Am rulat,cherokke,grand cherokke,pajero,iar acum un Patrol GR model Y 60. Nu imi prea place ca e prea mocoflet.Se misca greu e mare,puturos in concluzie.
    De multa vreme ma bate gandul unui A8 de prin 97-99 dar....mi-e cam frica de ele.Consumul ar fi cum ar fi......mi-l asum dar probleme electrice,cutii, imi dau de gandit.Am patit-o cu automatele la un S si un Grand Cherokke iar reparatiile n-au fost deloc de neglijat.
    Vreau sa stiu care sunt pcte-le slabe ale D2 si pcte-le forte.Iar cel de care vorbeam MS 11 JHK l-am vazut de multa vreme pe net si ,tipul la acre e actualmente ar cam vrea sa ne combinam.
    Numai bine!
     
  12. LiviuV8tdi 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2010
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi a 8 v8tdi 2002
    Pai eu am masina de prin toamna, i-am facut tot ce era de facut schimb uleiuri, fitre placute, curele. Intretinerea este relativ okay, un filtru de ulei in jur de 80 de lei, unu de motorina in jur de 100 de lei, filtru la cutie in jur de 100.Uleiul de ajunge undeva la 200 250 de lei(eu am bagat numai castrol). Puncte tari: consum foarte bun 8.5 , 9 asta consum mixt, putere undeva la 240 de cai, confort maxim a mea este modelul full , fara trapa solara, are piele navigatie si toate minunatiile , acuma depinde si ce doresti de la o masina. Puncte slabe: anumite piese un pic cam piperate,( a trebuit sa schimb un rulment pe fata si m-a ajuns undeva la 800 de lei montat la tess. nici nu mai stiu ce sa zic la puncte slabe eu nu am avut nici o problema cu masina tin sa zic ca rulez foarte normal cu ea, undeva la 130 maxim, ca nu vreau mai mult,(am ramas fara permis de cateva ori, si de atunci m-am lecuit). Alt criteriu de luat in calcul este intretinere anuala si aici ma refer la RCA si la impozit la 3.3 impozitul este undeva la 1500 de lei pe cand la 4.2 impozitul este undeva la 4500 de lei, ca si la rca . Acuma decizia iti apartine , si depinde foarte mult de ce bani dispui.
     
  13. christian22

    christian22 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2010
    Locație:
    iasi
    Masina:
    s8; 4.2;1999 skoda octavia 1,6 TDI
    sal poate te ajut eu cu ceva eu am un s8 d2 sa iti zic ce cred eu masina e super eu am facut cu ea drumuri lungi a mea e un 4'2 si nu e puturoasa e chiar foarte vioaie ulei in jur de 8l mai exact 7,5l, pana acum (o am de 2 ani) nu a cedat decat un brat la roata dreapta fata piesele pt modelul meu iti zic nu sunt ieftine si majoritatea lor vin numai pe original consum (sa vezi ce o sa sara lumea daca vrei ma crezi, daca nu nu ) 15,7in oras unde eu merg destul de pasnic 10,5 in afara si sub 10 pe autostrada;;;;;;ce are naspa nu franeaza la viteze mari de ex peste 200 km/h te opresti greu dupa parerea mea avea nevoie de frane mai puternice la cat e masina de puternica si grea ce sa iti mai zic incearca sa nu iti cumperi una din tara ca sunt cam alergate daca poti ia-o de afara cutia de viteze nu mi-a facut probleme dar nu imi place ca e automata incerca sa gasesti una manuala are farmecul ei:) eu daca as schimba-o pe a mea si as vrea sa o fac mi-as lua tot un s8 mai nou sau daca din pacate as fi nevoit sa traiesc toata viata in Romania(ceea ce sper sa nu se intample) mi-as lua 4x4 :) asa ca in final vezi tu nu uita a8 si mai ales s8 sunt masini de asfatl lucru foarte rar in romania te salut si mult noroc
     
  14. ursuletz_82 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2009
    Locație:
    Targu-Mures
    Masina:
    A8 D2 3.7
    Salut! Multumesc tuturor pt sfaturi,pareri.
    @christian22.Am mai auzit si la altii care vindeau asemenea exemplare 4,2 ca le scot in oras la cca 17-15 L chiar dar parca nu imi venea sa cred.Acu se pare ca intaresti si tu afirmatia.
    Masina pe care o am in vizor e in stare generala buna.Anul trecut fusese prin MS pe la un prieten de al meu.Dupa ce l-a dat i s-a dus cutia treapta R,nu mai vroia sa dea cu spatele.Mai are ceva datorii la impozit,vreo doi ani,per ansamblu ar fi ok.Neagra,piele alba(crem),la bord s-ar parea ca functioneaza totul....e sic masina daca pot spune.
    Grea decizie,renunt la 116CP 4x4 pt 300 numai sosea....mmmmmm
     
  15. christian22

    christian22 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2010
    Locație:
    iasi
    Masina:
    s8; 4.2;1999 skoda octavia 1,6 TDI
    da vezi asta e consumul dar eu vreau sa subliniez ca pt un 4,2 nu e mult deloc sa te uiti la un mercedes s500 sau la un bmw745 se duc mult mai sus pt acest motor consumul e ok zic eu numai ca vine intrebarea cat te bucuri de ea eu am adus-o din franta de vreo 10luni si nu am facut 3000km in romania si o duc inapoi ca am o grija in plus aici si nici nu ma pot bucura de ea cu radare vanatoare si gropi la tot pasul imi plange sufletul ca nu pot sa ma bucur cum as vrea eu de ea dar asta e ....
     
  16. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    In legatura cu impozitul,am fost zilele trecute la finante sa ma interesez de el.La ghiseu mi-a spus ca daca capacitatea este pana in 3000 e 1000lei/an,ce sare de 3000,nu mai conteaza..poate sa fie si de 8000cc ca impozitul este dublu,adica 2000lei/an.
     
  17. LiviuV8tdi 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2010
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi a 8 v8tdi 2002
    Nu stiu unde ai fost tu, dar eu m-am interesat tot pt un 4.2 s8, din 2002, sa vad la primarie, si cand mi-au zis 40 de milioane , mi-a cazut fatza. Se calculeaza ceva de genu:

    Autoturisme cu capacitatea cilindrică peste 3001 cm3= 145/200 de cm3
    si vine ceva de genu 4200:200=21x145=3050 de lei. Si asta depinde de fiecare judet din cate stiu.
     
  18. ursuletz_82 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2009
    Locație:
    Targu-Mures
    Masina:
    A8 D2 3.7
    Liviu8TDI are dreptate.Asa e cu impozitul
    La un Grand Cherokke de 5,2 era 4200 ron acu 2 ani la primaria Tg-Mures.Am intrebat pt mine.
     
  19. HARFO66

    HARFO66 Bronze Member

    Înscris:
    13 Oct 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6 2.5 150HP
    Pai daca stii ca difera de la judet la judet,ce mai spui ca 'Nu stiu unde ai fost tu'....
     
  20. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Cei care vă luaţi maşini de-astea...cu multe mii de cmc, înmatriculaţi-le pe o persoană care are domiciliul în mediul rural. Impozitul este de 20 mai mic!
     

Distribuie pagina asta