1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Cutie automata Tiptronic la A6 C5 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de alin35, 2 Dec 2010.

  1. anna cps

    anna cps 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    busteni/milano
    Masina:
    audi a6 2.5 avant diesel 2005 numar motor bau037115
    Fac asa cum m-ai sfatuit.fac schimb de ulei si dupa ma pornesc spre Romania.nu m-am exprimat bine in mesajul anterior.idea este ...daca trebuie probata mai mult timp dupa schimbarea de ulei.te tin la curent.multumesc inca o data
     
  2. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Daca de acolo apare problema,ar trebui dupa revizia asta ca totul sa revina in parametrii, desi daca spui ca s-a umblat la radiator si ai pierdut o cantitate de ulei,iar eroarea de acum clar este pe placile de frictiune, asta denota ca lipseste ulei.
     
    anna cps apreciază asta.
  3. anna cps

    anna cps 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    busteni/milano
    Masina:
    audi a6 2.5 avant diesel 2005 numar motor bau037115
    M-am mai linistit si sper sa fie asta problema pentru ca iubesc Masina asta,este prima e care ma atasez.dar daca ar fi de schimbat tot schimbul la reprezentanta costa 8000 € si banii astia nu cred ca e dispus nimeni sa ii dea.De ce spun ca o iubesc,pe langa faptul ca e o Masina excelenta ma simt in siguranta cu ea si mi-a salvat viata de 3 ori pana acum.Am evitat 3 accidente cu acceleratia,cand am folosit frana nu l-am mai putut evita.va multumesc la toti pentru ajutorul oferit
     
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu exista sa coste atat un schimb de ulei la orice reprezentanta. E aberant, n-ai inteles bine.
     
  5. anna cps

    anna cps 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    busteni/milano
    Masina:
    audi a6 2.5 avant diesel 2005 numar motor bau037115
    Nu schimbul de ulei ci schimbul la toata cutia de viteze.dar si pentru asta tot mi se pare mult.inca nu stiu cat o da coste schimbul de ulei aici la milano
     
  6. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Schimbul de ulei in cutia de viteze e undeva la 400-500€, cu ulei si mina de lucru.
     
    anna cps apreciază asta.
  7. anna cps

    anna cps 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    busteni/milano
    Masina:
    audi a6 2.5 avant diesel 2005 numar motor bau037115
  8. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Nu stiu daca este 400€ ....in Germania ce pot spune cert ca schimbul de ulei este fix 185€. Iar legat de schimbatul cutiei...unu la mana nici un om cu acte si analize la zi nu ar da suma asta pentru ca....undeva in jurul valorii de 2000€ gasesti cutii reconditionate plus garantie,doi la mana exista varianta conversiei la manuala si costurile nu cred ca sar 1000€....sau varianta sa repari ce ar putea fi stricat la a ta. Tiptronicele au avantaje si dezavantaje...cel mai important e ca iti poti bea cafeaua, citi ziarul si eventual face pedichiura.
    Ultima fraza a se trata ca pamflet.
    La randul meu imi plac tipronicele,dar prefer o manuala in detrimentul lor
     
  9. anna cps

    anna cps 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    busteni/milano
    Masina:
    audi a6 2.5 avant diesel 2005 numar motor bau037115
    La reprensentanta audi de la Milano nu prea au avut interes sa îmi dea detalii,nici referitor la eroarea care o arata.Mi-au spus ca trebuie sa o desfaca ca sa dea un diagnostic si doar pentru asta 500 €,reparat 2500 € minim iar daca nu se poate face nimic si trebuie schimbata 8000 €.Cifre care mie mi s-au părut prea trase de par,dar na credeau ca au gasit gasca.Nici vb sa îmi vb de ulei sa mă întrebe de istoric,ce mai magarii făcute.Numai ca eu nu sunt una care daca mi se spune ceva o iau ca buna ,eu trebuie sa aud lucru asta de la 100 persoane ca sa cred.Asa ca v-am gasit pe voi si am citit aproape toate discutiile timp de 2 zile si am văzut ca cel mai des se vb de ulei.Chestia e ca numa incred sa o duc la reprezentanta ca ma jupuiesc astia de bani,dar tot odata singura nu am necesarul sa il schimb si nici orice mecanic nu cred ca are informatiile corecte(cel Putin la mine in zona).am citit ca este d-l Barbu la brasov langa mine,care e foarte bun.DAR, nu ma incred sa il completez doar si sa mă pornesc cu ea 1800 km.Dilema mare.
    Referitor la ce spunea-i mai înainte automata e doar comoditate
    Toata lumea poate conduce o masina ,dar putini sunt soferi.A fii sofer trebuie sa ai o relatie cu masina ta,sa o simti ,sa o cunosti nu sa faci ce spune in carte ca at trebuie sa schimbi viteza sau atunci dai drumul la ambreaj.Masina daca o intelegi iti vorbeste si iti spune tot ce ai nevoie.Asta e pentru mine soferia.automata=comoditate(pentru mine ca sunt mama am timp sa fiu atenta si la copil) ,pentru restul manuala
     
  10. anna cps

    anna cps 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    busteni/milano
    Masina:
    audi a6 2.5 avant diesel 2005 numar motor bau037115
    Scuze pt greseli,dar pe tel îmi îmi intra si t9 si e greu sa mă duc inapoi
     
  11. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Cel mai bine cauta pe forumul audi din italia,poate gasesti totusi pe cineva aproape de tine care te poate ajuta.
    Noi de aici mai mult decit informatii si sfaturi nu putem sa iti dam
     
  12. anna cps

    anna cps 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    busteni/milano
    Masina:
    audi a6 2.5 avant diesel 2005 numar motor bau037115
    Deja am căutat ,dar nimic sigur pana acum.mai caut numai ca timpul strânge.mersi de tot
     
  13. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    Ai scurt in blocul de valve!
    Cauze posibile:
    1. S-a scos mufa de comanda a cutiei de catre un bou care dupa ce a scos mufa a mai pus si mana pe pinii cutiei = adio bloc valve 100%
    2. Cablajul cutiei de viteze (cel de la cutie la ECU) a facut un scurt in urma accidentului sau accidentul a ajutat la scurt, poti scapa cu detectarea defectului care este destul de dificil din lipsa de spatiu. Acolo ai vreo 20 de fire si traseul este: CV - CalculatorCV - ECU motor. Functie de VIN poti afla daca ai calculator CV pe cutie sau in dreapta fata sub presul de la picioare - aici nu mai stiu exact ce cutii au calculator pe cutie si care il au in dr fata.

    Cu defectul de la pt 2 scapi usor, undeva la vreo 200 euro maxim ca nu-i mare smecherie sa gasesti firul sau firele defecte dar nu vrei sa stii ce inseamna sa ajungi la ele - scuturi jos; mocheta partial jos in dr fata; panou bord inferior; spalat cutia pe exterior; panou inferior stalp parpriz stanga; consola centrala; aripa st fata;.... puii mei mori incet cat este de desfacut.

    LE: niciun defect mecanic nu va fi arata de tester fie el si original VAG / AUDI, de exemplu la mine nu face frana de motor cutia si pe tester imi da OK, lipsa de ulei iarasi nu este sesizata de tester decat atunci cand scade nivelul sub 2/3 adica in loc de 9 litri sa ai vreo 6 litri si iti da lipsa presiune bloc valve.
     
    Ultima editare: 11 Iul 2016
    anna cps apreciază asta.
  14. anna cps

    anna cps 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    busteni/milano
    Masina:
    audi a6 2.5 avant diesel 2005 numar motor bau037115
    Mersi de răspuns.Punctul unu pica pentru ca La cutie nu s-a umblat,singurul furtun l-am scos eu ne stiind ca este răcirea de la ulei.îmi vine in gand acum ca am gasit apa sub presul din dreapta fata,ca dupa ce am avut accident a fost un prăpăd de ploaie si eu de abia seara am fost sa o iau(deci câteva ore bune in ploaie torentiala)nu am idee pe unde a intrat apa si dupa ce am schimbat bara si aripa nu am mai gasit apa chiar daca a plouat. O ultima chestie e ca am gasit o moneda bagata de baietelul meu in plasticul de la schimbător,dar nu cred ca are vreo legătură cu problema care o am.Schimb uleiul sambata la cutie si sper sa fie asta problema.Daca nu incercam problema de la punctul 2.mersi mult încă o data pentru raspuns
     
  15. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    Moneda nu are nici un efect in schimb apa din dreapta da! Mai scoate odata presul ala si vezi calculatorul daca este acolo, scoate-l afara si verifica dara ai urme de rugina, miros de ebonita arsa (gen stecherul de la prelungitor, cam asa pute) sau componente puscate pe placa = daca ai astea adio calculator si cauti altul din dezmembrari (acelasi cod) identic - vezi ca nu sunt plug & play ci plug & pray!Trebuiesc facute niste chestii cu VAG-ul.
     
    anna cps apreciază asta.
  16. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Deschizi capota,desfaci protectia de plastic de peste baterie,respectiv vasul lichidului de frana....inspectezi atent daca ai apa sub baterie sau umed in exces si sub carcasa ecu-ului(partea sofer)...sun baterie exista o gaura de drenaj daca acea gaura prinde o frunza toata apa intra in masina.
    Punctul doi,daca cumva ai inlocuit parbrizul ai 99%sanse ca apa sa intre pe la chederul de sus.
     
    anna cps apreciază asta.
  17. anna cps

    anna cps 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    busteni/milano
    Masina:
    audi a6 2.5 avant diesel 2005 numar motor bau037115
    Maine ma uit sa vad. Mersi mult.
     
  18. atomixa6

    atomixa6 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Iun 2013
    Locație:
    Resita, Caras-Severin
    Masina:
    Audi A6 2.5 TDI Quattro 132kw, 12/2000, AKE
    Salut am o problema la un a6 2.5 quattro cod AKE, smucheste cutia in treapta 3 pe calculator da eroare la treapta 3. Nu se aprinde in bord PRD1234. Am fost la 2 mecanici nici nu sau uitat si au spus ca e cutia sau convertizorul. Poate fii alceva cum ar fii de natura electronica senzori cabluri etc ? Am schimbat si uleiul (febi) la cutie era foarte negru si gros desi il mai schimbasem cu vreo 60k inainte.
     
  19. anna cps

    anna cps 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    busteni/milano
    Masina:
    audi a6 2.5 avant diesel 2005 numar motor bau037115
    Am zis ca va tin la curent,am schimbat uleiul si problema nu e asta.Am scos tot mocheta in dreapta si e inca apa deci mai mult ca sigur problema e aceea de la punctul 2-cablajul de la cutie.va tin la curent cu ce era mai exact.dupa cum a spus colegul skywalker e mult de desfacut.Si uite asa se mai amana plecarea mea.Cat credeti ca ma costa reparatia asta?
     
  20. dhan67

    dhan67 Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    LOGROÑO,LA RIOJA,ESPAÑA
    Masina:
    Audi A6/C7 Avant, 2.0 tdi 177 cp,multitronic, an fab. 2014,luna octombrie
    Depinde in ce stare e.Daca scapi numai cu o curatare a cablajului, ieftin.Dar daca e terminat calculatorul va trebui sa cauti altul cu acelasi cod si codificat cu vagcomul.Cel mai bine cauti prin dezmembrari fiindca nou o sa te cam sperie pretul
     

Distribuie pagina asta