1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Distributia si/sau Transmisia/Accesorii/Auxiliare la A4 B7 - motor diesel - interval de schimb - etc

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de dolores, 5 Feb 2010.

  1. Dan Costel

    Dan Costel 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2006 BLB 103kw
    Salutare , vreau sa schimb tot kitul de serviciu ( curea +role) inclusiv uleiul de servo deoarece imi "huruie volanul cand iau stânga-dreapta" .Am gasit in oferta kitul de seviciu la prețul de 36,00€ . Credeți ca ar fi bun pentru motorul BLB . In poza sunt afișate niște coduri dar nu stiu daca se vor potrivi. Imi puteți confirma daca se potrivesc . Multumesc
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ai acolo o curea, fulia de la arbore, asa se vede in imagine (atenuator de vibratie zice Etka), iar primul cod nu il gaseste Etka.
    Dar dupa cod pe net e tot acea fulie (atenuator de vibratie).
     
    Dan Costel apreciază asta.
  3. Dan Costel

    Dan Costel 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2006 BLB 103kw
    Bine , atunci imi poti da te rog coduri pt rolă alternator si rolă intinzator si curea . Iti multumesc .
     
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ai codul pentru intinzator, vezi ca s-a schimbat, ai ambele coduri acolo.
    Rola alternator nu pot sa-ti dau, trebuie sa stiu ce alternator ai, Bosch, Valeo si de ce capacitate, 120, 140 sau 150 A.
     
    Dan Costel apreciază asta.
  5. Dan Costel

    Dan Costel 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2006 BLB 103kw
    Am reușit sa fac poza la alternator. Daca imi poti da codul pt rolă alternator mi-ar fi de mare folos . Multumesc
     
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Codul rolei este cel din imaginea 1. Ai si compatibilitatea cu BLB-ul in celelalte imagini.
     
    Dan Costel apreciază asta.
  7. Dan Costel

    Dan Costel 3rd Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2006 BLB 103kw
    Multumesc.

    Atașez si eu valorile avansului, cu motorul cald apa având temperatura de 90 grade. Astept răspunsurile voastre, Menționez cand pornesc motorul la rece dimineata Torsion VALUE tot 0.00 imi arată in căsuța . Deci imi indica la fel indiferent ca apa este la 10 grade sau la 90 grade.
     
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Am scris un post intr-un alt topic, dar este valabil si la intrebarea ta:

    Hmmm...eu incep sa cred altceva, facand cateva reglaje de avansuri la aceste motoare. Ca la fiecare dintre aceste minunatii de 2,0, avansul nu este unul standard, ci unul care trebuie reglat in functie de fiecare motor, chiar daca e acelasi cod, de uzura acestuia, de particularitatile lui, pana cand se simte ca are cel mai bun si rotund (daca se poate numi asa) mers, cel mai bun consum si asa mai departe. Deci fiecare trebuie "customizat" dupa propriu-i suflet.

    Daca tu simti motorul ok, valorile la compensatii pe injectoare sunt in limite, lasa-l asa.
     
  9. yo99cdt

    yo99cdt 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 B7 BLB 2005
    Salutare,
    Imi poate comunica va rog cineva care este valoarea ideala pentru avans (syncro angle) la 2.0 TDI BLB ?
    Acum am plus 1.9 si consuma cat un motor de 3.000 cmc.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai ECU Bosch EDC 16 si avansul ideal trebuie sa fie retardat adica intre minus 1.5 ÷ minus 2.5.
     
    vladliviu85 apreciază asta.
  11. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Verifica si senzorul de temperatura motorina (G81) cat citeste, daca e decalibrat si citeste temperaturi aiurea iti da si un consum pe masura.
     
  12. yo99cdt

    yo99cdt 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 B7 BLB 2005
    Multumesc pentru sfaturi.
     
  13. yo99cdt

    yo99cdt 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 B7 BLB 2005
    Imi mai permit sa te intreb daca retardarea avansului se face prin modificarea pozitiei ambelor axe simetric sau numai la admisie sau evacuare?
    Multumesc
     
  14. alinusha4 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mai 2015
    Locație:
    botosani
    Masina:
    Audi A4, 2.0 tdi, 12.2006
    Duna ziua detinatori de A4 B7. Am un audi A4 B7 Avant din 12. 2006 motor 2.0 tdi, cod BPW. L-am cumparat in urma cu un an cu 209.000 km in bord. In cartea service scrie ca la 113.000 km a fost schimbat motorul cu toate piesele care le mai are pe el (turbo, filtru de particule...etc). Acum masina are 233.000 km si dupa cum am socotit eu motorul cel nou are 120.000 km. Ar trebui sa schimb distributia ? Cam ce costuri ar fi sa schimb tot kitu, aveti idee ? Va multumesc anticipat.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Trebuie sa schimbi distributia. Cat costa piesele afli la magazin iar cat costa manopera afli dupa ce mergi la un mecanic. Fiecare isi fixeaza preturile asa cum crede de cuviinta.
     
  16. Mihayy

    Mihayy 2nd Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2013
    Locație:
    Alba iulia
    Masina:
    Audi A4,2.0 TDI,2006 s-line
    Salutare,
    Am si eu o problema cu fulia de la alternator imi face urat si asi dori sa o schimb, am cumparat fulia si cheia specială pentru ea.
    problema e ca nu am acces la fulie cu cheia ca e spațiu putin si eu cred ca trebuie data fata jos cum se face la distribuție.
    distribuția am schimbătoare acum 2 ani ce imi recomandați? multumesc frumos!
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se scoate / demonteaza obligatoriu alternatorul de pe masina ca sa schimbi rola aia cu ambreiaj. Rola / fulia aia nu se schimba cu alternatorul pe masina. Ca sa scoti cureaua de la accesorii / transmisie / auxiliare se armeaza intinzatorul. Dupa cum pui intrebarea te sfatuiesc sa mergi la cei care repara alternatoare si stiu ei ce au de facut pentru ca ei numai asta fac toata ziua. Bafta.
     
  18. carmen_rebebeca84 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iul 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4, 2,00 TDI, 2006
    Salutare la toti Colegii.
    Am patit o chestie nasoala...daca ma puteti sfaturi cu ceva mi-ar fi de mare ajutor.
    In mers, am avut fluctuatii de viteza. Adica aveam 80 km si se tura motorul precum aveam 150. (am cutie automata)
    Am lasa-o mai moale si am intrat pe pilot automat la 50 km...si dupa 2 minute efectiv mi s-a oprit motorul si nu a mai pornit.
    Cand am deschis capota dupa ce am tractato acasa aAm constatat ca era cazuta o rola (precum in poza ) si cureaua cazuta pe jos, insa nu era rupta.
    Am schimbat distributia anul trecut cu toate rolele. (exceptand pompa de apa).... surubul cu, care e prinsa rola nu e rupt...efectiv a iesit afara. Kilometrii precizez ca nu am facut decat vreo 3.000 de la schimbarea distributiei.
    Ce ma sfatuiti ?
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sa schimbi distributia din nou la niste mecanici buni si sa verifici motorul. Vezi cum infiletezi acel surub de la intinzatorul distributiei pentru ca el se infileteaza la un cuplu specificat.
    Sunt colegi pe forum care au schimbat motorul din cauza acelui surub care s-a rupt si/sau ai iesit. Citeste patania despre care vorbeam aici: http://www.clubaudi.ro/threads/a4-b...-cauze-si-rezolvari.11009/page-48#post-564605

    Vezi ca am mutat mesajul tau in topicul in care trebuia sa scrii de la inceput. Citeste acest topic integral.
     
  20. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Te duci si faci distributia din nou. Alta solutie nu vad.
     

Distribuie pagina asta