1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor la Audi A4 B8- nu sta la 90 grade - termostate - radiator racire motor

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de amirus, 26 Noi 2011.

  1. AudiA4B8CGLC177PS

    AudiA4B8CGLC177PS 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI,177 ps
  2. dogar 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A4B8 LCAGAF1, 143CP, 2009, 1968cmc
    Salut. Va rog info cu codul termostatului secundar si unde se regaseste pe masina. Am inlocuit termostatul principal si acum la 6 grade afara, apa nu creste mai mult de 75 de grade cu caldura pornita. Daca opresc caldura, atinge foarte greu 85 de grade. Multumesc. WAUZZZ8K79N066890
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    dogar, fara suparare, tu ai citit acest topic integral ? V-am rugat sa nu mai dezbateti problema caldurii aici in acest topic odata ce sunt mentionate toate rezolvarile. Va rog eu sa cititi topicurile integral de mai multe ori daca trebuie fara sa intrebati nimic. Nu ne repetam cu aceleasi intrebari ca intr-o bucla nesfarsita. Chiar in pagina nterioara ai o rezolvare si ai rezolvari si in alte topicuri de pe acest forum, din alte arii, dar care privesc acelasi tip de motor.

    Inca ceva: nu mai intreba unde iti repari masina in afara de topicul dedicat din aria e service. Oricum asta ti-a fost sters din mesajul anterior. Nu facem o varza din topicuri cu intrebari care nu au nici o legatura cu topicurile respective. Multumesc pentru intelegere.
     
  4. dogar 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A4B8 LCAGAF1, 143CP, 2009, 1968cmc
    Domnul Cristi, il citesc acum a doua oara, sunt la pagina 4 (iti dau explicatii parca as fi la scoala). In toate discutiile astea este destul de greu sa iti dai seama ca tot ce se vorbeste se potriveste pt tipul de motor al fiecarui membru de aici. In ziua de azi e greu sa gasesti un mecanic care sa stie meserie si mai mult decat atat cei de la magazinele de piese auto sunt niste habarnisti. De aceea incerc sa gasesc rezolvare aici. Decat sa-mi fi scris toate cele de mai sus mai bine imi dadeai un raspuns in 2-3 propozitii ca nu degeaba esti Staff Member. Am ajuns sa imi fie teama sa mai scriu ceva aici pt ca ma gandesc ca sigur primesc un raspuns ca al tau, fie de la tine fie de la altcineva.Ms de rezolvare.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu este cu rautate ce iti spun dar nu are legatura cu acest topic faptul ca tu nu gasesti mecanic competent s sa stii ca nu toti vanzatorii de piese sunt niste prosti.
    Ai rabdare si cauta ce te interseaza. Voi veti sa rezolvati imediat o problema si asta nu se poate. Mergi la un magazin de piese auto care are programe de identificare pe baza seriei de sasiu si cu rabdare o sa gasesti ce ai nevoie.

    In al doilea rand trebuie tu sa discerni printre randuri din cele scrise in mesajele de prin topicuri ceea ce te intereseaza. Daca eu iti spun ca exista informatia crede-ma ca exista. Nu avem nici noi timp sa cautam pentru tine si asta trebuie sa faci tu. Nu avem cum sa tinem minte exact mesajul si topicul cu informatia cautat de voi dar petrecand foarte mult timp pe forum o sa gasesti rezolvarea. Aici nu gasesti mecanici cu mana pe tastatura care stau la dispozitia oricui ci doar niste pasionati. Mecanicii buni nu stau pe forum se piarda timp.

    Daca asta este atitudinea ta aici pe acest forum nu cred ca este in regula abordarea ta. Fa un efort si invata singur asa cum si noi la randul nostru am invatat.
     
  6. AudiA4B8CGLC177PS

    AudiA4B8CGLC177PS 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2017
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8, 2.0 TDI,177 ps
    Salut,

    Pentru problema mea cu impuritatile din antigel s-a adeverit ca nu este ulei si nu este nici de la chiuloasa nici de la radiatorul de ulei (termoflot) ci sunt impuritati provenite din amestecul a doua tipuri de antigel care au facut reactie si au scos impuritati de pe instalatie.

    Multumesc de ajutor colegi!
     
    TalosCosmin și MDU apreciază asta.
  7. dogar 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A4B8 LCAGAF1, 143CP, 2009, 1968cmc
    Ma puteti ajuta se identific termostatul secundar sau termostatul nr 2 din imaginile atasate. Multumesc.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @dogar, tu ai cod motor CAGA, s-a discutat pe indelete aici pozitia, codul, pretul si marca acelui termostat. Este nevoie sa reluam discutiile ?
     
    paulkf apreciază asta.
  9. MirelMCA

    MirelMCA 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2016
    Locație:
    Pârscov
    Masina:
    Audi Q5 2013 2.0 CGLC Automat 7+1
    Salutare, de cateva zile am observat ca i-mi scade antigelul din vas si cand desfac busonul sa completez face presiune, da antigelul afara si am si furtunele tari. Antigelul este curat nu are nici o urma de murdarie si nici la uleiul din motor nu ia crescut nivelul. Din ce am citit aici ar fi garnitura de chiuloasa si poate chiar chiuloasa. Mecanicul unde fac schimburile uzuale a spus sa schimb garnitura fara sa-i fac planeitatea. Va rog sa ma sfatuit daca e ok asa sau daca nu ?
    Multumesc!
     
  10. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Daca vrei sa desfaci din nou motorul peste 10.000km nu plana chiulasa. :arco:
     
  11. ALEXANDRU83 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    AUDI A4B8 Avant, 2.0L CGLD 163hp, 2012
    Salut, din pacate ce ai u este pt modelele preFL asa ca nu am rezolvat nimic. Comandasem unul pentru FL cod mot. CGLD in carcasa de plastic pe original 87grade cod 03L121111AD . Nu mi se parea ca este ambalajul original. O punga de 1 leu ordinara inodata, pe nod era aplicat un actibild care parea original. Nu ma convins punga si lam refuzat
     
  12. Sylvyu17 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi a4 b8.5 2.0 TDI 2014
    Buna ziua
    Ma poate ajuta cineva cu un cod pentru termostatul 2 la un audi a4 b8 2014 cod motor cjcd?
     
  13. fainarualex2018

    fainarualex2018 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2018
    Locație:
    București
    Masina:
    2014 Audi A4 B8.5 S-Line, CJCB 2.0 TDI 136CP , Multitronic(NYM)
    Si eu am nevoie de cod pentru termostatul 2 daca se poate va rog la
    un a4 b8 2014 fl cod motor cjcb - multitronic.
     
    Ultima editare: 26 Noi 2018
  14. Dan Fratila 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2018
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B8
    Buna tuturor, am un audi a4 2014 2.0 TDI 150CP multitronic cond motor CJCD si am observa ca aveam nivelul scazul la antigel am completat pana la max si dupa aprox 2mii km a fost la jumate inter max si min.
    Am completat iar si dupa inca 400/500km iar la jumate. Nu am vazut vreo pate sub ea si nici pe la motor, banuiesc ca se prelinge sau curge doar cand face presiune la cald. Masina are aproape 190mii km si la 210mii se schimba distributia. Poate fi de la pompa de apa?
     
  15. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Avand putin timp de masina, montat carton astazi :) vedem ce iese. Mascareala la adresa ei.. dar nah.
     
  16. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @Clauu, sper ca nu ai pus carton!? Daca se uda si se desface intra peste tot. Trebuie ceva impermeabil... si sa astupe doar jumatate de radiator, nu totul.

    Discutia incepe aici +/- .... #147 :)
     
    Sergio și Clauu apreciază asta.
  17. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    :) l-am pus doar ca la vreo 10cm de tot ansamblul clima/radiator, nu este intre ele, fara sa vina peste intercooler. Are niste fatete cu scoci pe el cat sa nu se indoaie la primele picaturi :-) Sunt mai mult curios daca amelioreaza macar ceva, doar de dragul testului.
     
    Ultima editare: 4 Dec 2018
  18. Parlo 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2018
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 ,2.0 Tdi 100kw 2008 , cutie manuala
    Salut,
    Doresc sa multumesc colegilor de pe forum pentru informatiile foarte utile legate de problema cu incalzirea apei. Solutia a fost schimbarea termostatului 2 cutie manuala cod 4E0 121 113 si va recomand sa aveti grija in service. Si eu am patit sa imi scoata supapa unisens si sa imi puna termostatul in locul ei. Am fost iar la ei vazand pe forum ca au mai patit asta si alte persoane. Au schimbat piesele si acuma problema este rezolvata iar apa urca foarte repede la 90 grade si ramane acolo. Pana acum daca circulam cu 68 km/h in treapta 4 avand o turatie de aproximativ 2000 la drum intins temperatura motorului imi statea la 50 grade nu conta daca aveam clima pornita sau nu. VA MULTUMESC !!!
     
    dcris apreciază asta.
  19. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Defineste ce inseamna ca urca repede :) in 10-20km? ar trebui sa mergi cu 2500rpm daca vrei sa-l incalzesti cum trebuie. Cand se ridica la 70 poti schimba si la 3000.
     
  20. Parlo 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2018
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 ,2.0 Tdi 100kw 2008 , cutie manuala
    Am facut ieri test Constanta - Navodari, inainte sa schimb termostatul circuland in treapta 4 la 68 km/h motorul statea la 50 grade. Dupa schimbarea termostatului 2 la iesire din Mamaia catre Navodari temperatura motorului era de 80 grade dupa aproximativ 8 km (am avut clima pornita imediat dupa ce am iesit din parcare, am stat sa "incalzesc motorul" aproximativ 30 secunde clima era setata pe 23 eram cu cineva "friguros" in masina) caldura a bagat foarte rapid datorita incalzirii suplimentare dar chiar si asa diferenta de la cer la pamant.
    Daca un drum de dus-intors Constanta - Navodari inainte de schimbarea termostatului 2 aveam 50 grade constant acum este cum era normal de cand am cumparat masina. Nu merg constant cu 2500 rpm pana nu se incalzeste motorul, schimb treapta la 2500-2700 si in rest stau la o turatie decenta (aproximativ 2000) respectand limita maxima legala adica + acei 8-9 km/h (legala in sensul ca nu pot sa primesc amenda avertisment in cel mai rau caz) pana se incalzeste motorul la 70 grade. Pe masina termostatul 2 avea codul 1K0 121 113 A am pus codul 4E0 121 113.
     

Distribuie pagina asta