Motor 1.8 - 2.0 TFSI la Audi A5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A5' creată de EuState, 7 Iun 2008.

  1. Nickey

    Nickey 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A5, 2.0 TFSI, 2012
    Salut, ai rezolvat cumva problema tremuratului ? Daca ar fi numai de la bujii si de la bobina nu e ceva chiar atat de grav.. bujiile oricum se schimba iar o bobina nu este chiar o avere.
    P.S. Si eu am schimbat bujiile si bobinele si nu s-a rezolvat acel tremur la rece.
     
  2. lowlife

    lowlife Gold Member

    Înscris:
    11 Feb 2012
    Locație:
    -
    Masina:
    B6 1.8T 150/210 @ 200/330, 2002 + B8 2.0tfsi
    Posibil sa fie admisia/valvele colmatate (carbon buildup), sau mai cedeaza ceva de plastic din admisie si trebuie inlocuita galeria de admisie cu totul, dar cred ca asta ar genera o eroare.
     
  3. Narcis Kovacs 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A5, 2.0 TFSI, 2009
    Salut ,
    in timpul mersului, in viteza a 4-a, 5-a si a 6-a, la un moment dat turatia urca pana pe la 4100 apoi scade inapoi la 3500 turatii, urca iar si tot asa... nu pot trece de 4100-4200 turatii.
    In viteza 1-a, 2-a si a 3-a masina trage bine, o pot tura normal, dar deja dintr-a 4-a incepand am problema descrisa mai sus.
    Ati mai avut problema asta pana acum careva? am intrebat si la un mecanic dar inca nu am dat de problema, abia peste 2 sapt am urmatoarea programare la un altul.
    Model Audi A5 2.0 tfsi coupe 2009..
    multumesc!
     
  4. Vasile Vaska

    Vasile Vaska 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A3 Sportback 2.0 TDI 2008
    Automata sau manuala?
     
  5. Narcis Kovacs 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A5, 2.0 TFSI, 2009
  6. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Suna a ambreiaj care patineaza.
     
  7. Vasile Vaska

    Vasile Vaska 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2017
    Locație:
    Braila
    Masina:
    Audi A3 Sportback 2.0 TDI 2008
    Du-te la un mecanic care se pricepe la cutii. 90% acolo e problema ta.
     
  8. OctavBalan

    OctavBalan 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2016
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    A5 8T CDNC 2010
    Salut, eu inca nu am rezolvat problema, insa am mai investigat cauza, si am descoperit ca, in timp pistonul de la pompa de inalta presiune pentru benzina care este atasata de pompa vacuum, pierde din benzina si aceasta in cele din urma ajunge in ulei ( de acolo si o culoare inchisa la ulei si miros de benzina ).
    !!! Daca uleiul este diluat cu benzina, calitatea lui scade, deci ungerea motorului nu va mai fi la parametrii normali. !!!

    Benzina din ulei se va evapora la contactul cu motorul, din cauza temperaturii motorului sau a turbinei, care automat ca va consuma si ulei (diluat) si poate nu se va observa surplusul pe joja, insa se va simti lipsa de ulei, care va fi consumat de turbina, pistoane, motorul incins si alte zone fiebinti cu care mai intra in contact.

    Din punctul mei de vedere, acest fapt poate distruge motorul, distrugand uleiul care este extrem de important sa asigure o ungere corespunzatoare.

    Eu am ajuns la pasul in care imi creste nivelul de ulei din cauza acestei pompe care scapa benzina... si voi cumpara una, am gasit la 1000 lei Hitachi, insa voi merge si pe la reprezentanta sa cer niste preturi, ma astept la 1000 euro :))

    La mine se aud si tachetii, deci partea de sus probabil va trebui sa o schimb, pe axa cu came se vad urme de zgarieturi la loburi... iar starea segmentilor nu stiu cum este ....deci cam tot motorul trebuie refacut, daca ma ajuta cineva cu un mecanic bun din Bacau sau apropiere, astept un PM. Multumesc!

    20171010_212343.jpg

    O sa va atasez si poze cu pompa :
    20171010_181329.jpg 20171010_181336.jpg 20171010_181325.jpg

    Ce am mai observat a fost valva PCV care avea membrana ( diafragma sau cum se numeste) distrusa, si ma gandesc sa cumpar una noua, am vazut ca inn USA sunt de cumparat niste kituri de reparat, doar acea membrana cu capacul, ar fi foarte util daca stiti cumva unde as putea gasit si aici un astfel de chit :D una nou nu are un pret asa de exagerat ( ceva firma vaico, pe la 250 lei )

    20171010_214532.jpg 20171010_190841.jpg

    Dupa ce voi schimba piesele, voi reveni cu detalii, daca uleiul mai miroase la fel de excesiv a benzina, si e tot la fel de negru, sa stiti si voi daca acesta este motivul principal / (inca nu stiu in ce stare sunt segmentii, am facut un test de compresie pe cilindrul trei a iesit cu 2 bar mai mica decat pe ceilalti (11, 10.8 ,9, 11.2) )

    Mult succes!
     

    Fișiere atașate:

  9. ccristian 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Seat Leon 1M 2002 1.9 TDI 110 CP
    Am citit acest topic si cele de prezentare ale userilor cu A5 1.8TFSI facelift. parerile sunt impartite, unii spun ca nu mai consuma ulei, altii ca inca mai e prezenta problema si la un moment dat tot trebuie umblat la motor. Am gasit un A5 1.8TFSI 2014 Euro6 170cp pe care as vrea sa il cumpar, as fi oarecum ferit de probleme la acest an?
     
  10. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  11. Narcis Kovacs 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A5, 2.0 TFSI, 2009
    Salut ,
    Se pare ca problema este de la ambreiaj(mi-a patinat in timp ce mergeam).
     
  12. OctavBalan

    OctavBalan 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2016
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    A5 8T CDNC 2010
    Salut, poti cumpara același motor, ii faci segmentarea si nu vei mai avea probleme din cate am inteles, citeste si tipicul de la A4 despre aceste motoare ca băieții au discutat mai multe acolo .

    Apropo, verifica uleiul daca miroase a benzina , si este mai diluat decât înainte să îl pui, culoarea ... eu am observat ca aceasta pompa fiind defectă imi dilua uleiul, apoi acesta era usor de consumat, prin pistoane, evaporat ...

    Eu urmează să schimb PCV (Separatorul de ulei, are diafragma sparta si trage aer pe lângă capacelul de la separator) si imi vor face un update de soft si schimb de semering(a fost ceva procedura de la ei pentru motoarele astea), vineri , vedem ce se rezolva.
     
  13. OctavBalan

    OctavBalan 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2016
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    A5 8T CDNC 2010
    Am schimbat astăzi pcv plus semering capac distribuție, softul era actualizat , nicio îmbunătățire...

    As avea nevoie de un mecanic bun, pentru a reface motorul , cine a schimbat segmentii poate ma ajuta cu o recomandare , multumesc

    Cama de la axa pe cilindrul cu misfire 3 este zdrobită, iar presiunea de ulei este joasă desi senzorii nu anunță nimic, cel mai probabil e dusă pompa de ulei si nu mai pompeaza corect iar axa nu a fost lubrificata, ori valve indoite, pline de carbon care nu culiseaza si forțează camele... atașeze poza cu cama
    20171020_083238.jpg
     

Distribuie pagina asta