Motor 2.5 TDI la A8 D2 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A8 D2 (1994 - 2002)' creată de aureliandcn, 11 Dec 2007.

  1. audia8d2

    audia8d2 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2009
    Locație:
    cluj
    Masina:
    audi a8 2.5 2001
    multumesc

    iti multumesc mult isvaly,nu cred ca o sa am drum prin bucuresti si sper sa rezolv in curand problema ca deja devine tot mai suparator,inca o data multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Mar 2010
  2. vektor 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 V6 TDI 120kW BFC
    nu trage cum ar trebui

    Salut baieti!
    Am un A6 2.5 tdi 163cp.Se poate reconditiona debitmetrul? Eu am scos mufa si masina se tureaza si accelereaza mai bine(mai repede).
    Daca ii schimb debitmetrul cu unul nou, masina va merge mai bine si decat cu mufa scoasa?
    Mentionez ca nu stiu cum ar trebui sa traga un 2.5 tdi multitronic 163 CP(cu debitmetru calibrat), dar parca al meu este cam lenes dupa 100km/h si chiar la demaraj trebuie sa apas destul de mult pe accelaratie...
    PS:Cam cat tine un debitmetru? - eu am 80.000 km rulati si cat costa unul nou?
    Merci
     
  3. TTs

    TTs pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T;Audi A4 B8 2.0TDI
    Nu se poate reconditiona debitmetrul,s-au facut incercari de a fi curatat,dar fara succes;iti merge mai bine cu mufa de la debitmetru scoasa pt ca acesta e mort,iar ECU intra in avarie substituind valoarea acestuia cu una prestabilita;dupa ce vei schimba debitmetrul,garantat vei avea un zambet pe fata;debitmetrul in general nu tine in functie de nr de km,ci mai mult de cat de des a fost schimbat filtrul de aer,acesta fiind direct raspunzator pt imbacsirea debitmetrului;cat costa unul nou,nu stiu,pretul variind si in functie de motorizare,dar e cam aprox 100euro.
     
  4. vektor 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 V6 TDI 120kW BFC
    Merci pentru raspuns!Ma bucur ca exista acest forum(club)!:)
    Apropo de pret, m-am interesat la reprezentantele skoda si audi si pretul este de 600 de ron tva inclus.La skoda vor piesa veche inapoi, la audi nu.Mi s-a spus ca este debitmetru original in ambele parti;
    Voi de unde ati comanda?
     
  5. TTs

    TTs pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T;Audi A4 B8 2.0TDI
    Pai daca e Bosch,e original;ma gandisem ca pt 2,5tdi e mai scump,dar n-am vrut sa te dezamagesc :)
     
  6. vektor 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    Audi A6 2.5 V6 TDI 120kW BFC
    Am schimbat debitmetru in reprezentanta, merge mai binisor decat atunci cand aveam mufa scoasa din cel vechi, dar pe tester nu trece de valoarea 540 - ar trebui sa urce la >850.Cei din service mi-au spus ca trebuie sa mai merg asa cateva sute de km sa se curete catalizatorul...ca ar fi de la mersul subturat - si apoi sa o punem din nou pe tester sa vedem ce si cum; alta solutie de curatare a catalizatorului exista?
    Mai ziceau ceva si de un senzor de intercooler dar nu au avut cum sa-l probeze si pe acela, nu il aveau pe stoc.
    Acel senzor ce rol are?Are legatura cu debitmetru, ca nu trece de valoarea aia de 540?
     
  7. silviu_stoica74

    silviu_stoica74 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2009
    Locație:
    galati
    Masina:
    audi a8 2.5 tdi quattro 2002
    Daca scoti mufa la debitmetru ,motorul nu se opreste...merge foarte putin mai turat.
     
  8. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Daca faci un drum la Iasi se poate face o diagnoza :) E cam departe nu ?:)
     
  9. ovidiu221083

    ovidiu221083 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2010
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    A6 25 TDI AFB,ex A6 19TDI 99 AFN,ex A6 25 TDI AKN,ex A6 25 TDI AFB
    maniacule cum pot da de tine ,lasa un numar de telefon
     
  10. laurentiu_liviu

    laurentiu_liviu 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 2.5 TDI , A6 2.5 TDI
    Baieti am si eu o problema cu la meu Audi: cred ca si eu am problema cu debitmetrul si anume cu cat cresc treptele de viteza cu atat nu se mai tureaza. Spre exemeplu in a 1-a se tureaza pana in 4000, in a 2-a pana in 3500 si tot asa pana in a 6-a cand nu trece de 2900.
    Practic sta in a 6-a la 2900 ture la 190 Km/h nimic mai mult. Doar ca la mine e o problema si cu consumul indicat pe bord adica pentru a-mi scadea de la 8.5 in oras la 6.5 in afara e necesar sa fac un drum pana la Timisoara tinand cont ca stau in Constanta. La alte masini creste consumul aproape imediat cum apasa pe acceleratie . Ajutor ! Cateva sfaturi , pareri .
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Ian 2013
  11. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,In prezent astept un A8 D4
    posibil sa ai probleme cu turbina dar ai incercat un tester sa vezi eventuale errori ?
     
  12. laurentiu_liviu

    laurentiu_liviu 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 2.5 TDI , A6 2.5 TDI
    Da. 3 testere diferite si nu au stocat erori. Turbina se simte cand intra si se simte bine.


    P.S

    Si inca ceva , la cat va sta relantiul celor cu 2.5 tdi ? Al meu e pe la 900 RPM , cam ca la diesel-urile in 4 cilindri .
     
  13. miramira 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2013
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A8 2.5 TDI quattro 2001
    Cam asa sta si la mine.
     
  14. laurentiu_liviu

    laurentiu_liviu 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 2.5 TDI , A6 2.5 TDI
    Nu stiu sigur ce ture indica mai exact , relantiul il tine un pic sub liniuta de 1000 RPM .
     
  15. miramira 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2013
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A8 2.5 TDI quattro 2001
    La mine sta la 900 , e automata, poate difera .
     
  16. laurentiu_liviu

    laurentiu_liviu 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 2.5 TDI , A6 2.5 TDI
    Unde se afla debitmetrul si cum arata mai exact ?
     
  17. laurentiu_liviu

    laurentiu_liviu 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 2.5 TDI , A6 2.5 TDI
    BAieti am si eu o problema cu al meu A8 2.5 V6 . Masina nu trage cum trebuie , nu se tureaza in treapta 1 decat pana la 4300RPM , in a2a pana la 4000RPM si tot asa pana in a6a cand se plafoneaza la 3000RPM , fie in deal sau vale ea nu trage mai mult de atat . Ce ar putea fi defect ? Ms !
     
  18. Cristi Moderator Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ti s-a spus sa faci un LOG in mers, ai inlocuit debitmetrul asa cum ti s-a spus ?. Nu mai scrie prin alte topicuri odata ce ai inceput discutia aici.
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4 B8 2.0 Avant CAHA 125 KW
    ToxSick , asa pe povesti nu are nimeni cum sa-ti dea un raspuns, cauzele prntru pierdere de putere sint multe, furtune de vacuum crapate/sparte, debitmetru obosit sau "mort", N75 la fel, turbina murdara, etc. Asa cum ti-a sugerat si Cristi mai sus, fara un log in mers nu vei stii ce cauzeaza acea pierdere de putere. Uite aici e procedura, daca nu ai tu VCDS poti apela la un coleg care are si locuieste in zona/orasul tau, te va ajuta cu siguranta. Bafta.
     
  20. laurentiu_liviu

    laurentiu_liviu 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Aug 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 2.5 TDI , A6 2.5 TDI
    Scz pentru reply-ul intarziat . Am rezolvat problema , debitmetrul era de vina .
     

Distribuie pagina asta