1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 3.0 TDI la A6 C6 - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de bonsai, 7 Ian 2008.

  1. adii 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a6 3.0 quattro
    Salutare,
    Are cineva idee unde se afla releul de preincalzire al bujiilor la 3.0 Diesel Quattro. Masina refuza sa mai porneasca, invarte motorul dar scoate foarte mult fum alb.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pentru problema ta exista diagnoza. Dupa ce citesti integral topicurile dedicate tipului tau de motor ca sa-ti faci o idee despre care pot fi cauzele si dupa ce pui in aplicare tot ce scrie in topicurile respective mai revii cu intrebari daca este cazul. Poti fi zeci de cauze pentru problema care o ai si bujiile sa fie ultima dintre ele.
     
  3. adii 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a6 3.0 quattro
    Ideea este ca pe tester imi da releu de preincalzire, am cautat in topicuri si nu am gasit ceva care ma poate ajuta.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si de ce nu ai mentionat asta in mesajul initial ?

    Ai citit topicul asta: http://www.clubaudi.ro/threads/buji...bord-probleme-si-rezolvari.24595/#post-255886

    Ai citit topicul asta: http://www.clubaudi.ro/threads/nu-m...e-in-compartimentul-ecu-sau-ecu-defect.45890/

    Problema din ultimul topic sunt sigur ca are legatura cu problema ta deoarece in acel compartiment este releul pentru bujii si poate de acolo ai problema. Ti-am spus sa citesti forumul in integralitate.

    Asa cum am mai repetat (dar observ ca degeaba) este foarte probabil ca subiectul sa fi fost discutat anterior si s-ar putea sa gasiti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cautati si care nu apare la cautarea initiala si de ce sa nu punem/scriem noi pagini aiurea si inutil pe forum daca se poate. Esti nou inscris si obligatia ta este sa citesti acest forum inainte de a pune intrebari.
     
    adii apreciază asta.
  5. adii 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a6 3.0 quattro
    Ok , merci de ajutor.
     
  6. iSodiu 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2016
    Locație:
    Spania
    Masina:
    Audi A6 4F , 2006 , 3.0 TDI quatro , 232 Hp , ASB
    Salut

    Am un A6 2007 , 3.0 TDI , 232 Hp
    Ieri seara , mergeam cu 80km/h , si dintr-odată , motorul se oprește in mers , iar in bord sa aprins martorul buji care pâlpâia , țin sa Menționez ca nu este prima data , am pățit si pe autostrada la 130km/h , am tras p dreapta , am repornit mașina si totul a revenit la normal....
    Am fost la service , a pus testerul , nu găsește nici o eroare...
    In aceleași timp sa aprins si martorul check engien ( si tocmai ce am schimbat clapeta de admisie cod:a2c53106043 , era singura eroare care mi-au găsit-o la tester)

    Care ar putea fi buba ?? Acum o simt ca nu mai trage cum trebuie , Menționez ca am cutie automata si imi schimba foarte jos la 2000-2100 deja schimba....

    Mulțumesc...
     
  7. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Daca se aprinde martorul de bujie si mai ales check engine, imposibil sa nu fie stocate erori. Schimba service-ul.
     
    mare_hotz apreciază asta.
  8. iSodiu 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2016
    Locație:
    Spania
    Masina:
    Audi A6 4F , 2006 , 3.0 TDI quatro , 232 Hp , ASB
    Am pus testerul si am primit urmatoarele erori:

    -P1042 - Injector 2 suplly voltage - Circuit Malfunction
    -P1018 - Intake Manifold Runner (Bank 2) - Lower limit not reached

    Tin sa mentionez ca abia am schimbat motorasul care actioneaza clapeta comutoare de la galeria de admisie: http://i.ebayimg.com/images/g/ZmgAAOSwrklVeXGM/s-l300.jpg

    Cei de la service au zis ca trebuie sa achizitionez un swirl flap replacement kit, adica asta: http://i.ebayimg.com/images/g/8e8AAOSwX~dWlBxo/s-l300.jpg

    A mai avut cineva aceste probleme ?
     
  9. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
  10. iSodiu 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2016
    Locație:
    Spania
    Masina:
    Audi A6 4F , 2006 , 3.0 TDI quatro , 232 Hp , ASB
    Dar care este codul corect al admisiei cu totu?
    Nu reușesc sa îl gasesc...
     
  11. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Citeste cu atentie postul #13 din prima pagina a topicului indicat. Acolo sunt si codurile
     
  12. Bortos george

    Bortos george 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2016
    Locație:
    Onesti
    Masina:
    AUDI A6
    Salut,
    Am un audi A6 3.0 tdi din 2008 cod motor: CDYA. In urma unui accident am spart carterul (baia superioară). Stie cineva daca se potrivește carterul de pe un audi A6 2.7 tdi cod motor: CANA ? Țin sa precizez ca eu am găsit un carter cu codul care mi trebuie mie - 059013601P - doar ca vânzătorul in descriere zice ca-i pentru audi A6 C6 cu motor 2.7 tdi.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    059 013 601 P - codul asta e gresit.

    Daca e vorba de codul 059 103 601 P atunci da, este compatibil cu motorizarea ta.
     
  14. Bortos george

    Bortos george 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2016
    Locație:
    Onesti
    Masina:
    AUDI A6
    Scuze. Ai dreptate, codul care l-am scris este gresit. Codul corect este cel dat de tine. Deci, in concluzie, pot sa cumpăr piesa fara probleme, ea se va potrivi perfect ?
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact.
     
  16. roberts 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    -
    Va salut cu stima.

    Problema a aparut odata cu venirea caldurii si se intampla intotdeauna cand motorul este cald. Turatia la relanti scade la 800 rpm si toata masina face ca nebuna. Odata ce turatia depaseste 1000rpm, vibratia nu se mai simte, fiind probabil acoperita de mersul normal al motorului. Nu conteaza treapta in care se afla cutia - face la fel si in P si pe D (pentru a elimina unele cauze ma gandesc... dar din cate stiu cutia mea nu are volant?), cu frana calcata sau nu. Ultimul schimb de ulei + filtre facut acum 5000 km (ulei Motul 5W30). Stiu ca se poate "ascunde" o astfel de vibratie prin folosirea unui ulei mai vascos in anotimpul cald, insa as prefera sa aflu cauza si s-o tratez din radacina. Masina in rest se prezinta as spune "impecabil", trage, consuma... :)

    Apreciez orice sfat care mi-ar fi de ajutor inainte sa ma apuc de schimbat piese si de-bugging. Presupun ca niciun mecanic nu are suficient timp sa poata inspecta cum trebuie un caz atat de generalist si prefera sa mearga din aproape in aproape, iar in acelasi timp niciun client nu are bani de aruncat pe cat ar insemna dezmembrarea unui motor pentru a vedea exact ce se intampla.

    3.0 TDI, cod motor CDYA.

    Video:



    Multumesc!
     
    Ultima editare: 1 Mar 2017
  17. alien_h2001

    alien_h2001 Silver Member

    Înscris:
    27 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A6,2010, 2.7 TDI,CANA,190CP
    Porneste clima si nu o sa mai ai problema respectiva.Asa face si la mine de cand am luat masina ( 5 ani ).Intradevar nu am o explicatie de ce face doar cu clima oprita,dar nici nu mi-am batut capul sa gasesc raspunsul, in rest masina mergand normal.
    O seara placuta.
     
  18. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Turatia la relant este de 777 rpm, ai ceva un pic mai jos. Poate ai pus motorina mai proasta, filtrul de combustibil cand a fost schimbat,
    fa o diagnoza.
     
  19. roberts 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    -
    Multumesc pentru raspunsuri.

    Asa este - am vrut sa scriu 600 rpm.

    Motorina - am bagat toata iarna maxx motion de la OMV.
    Filtre - toate schimbate de cel mult 5000km.
    Diagnoza - am facut ieri, nicio eroare pe motor sau relevanta.

    Am incercat cu clima pornita - nu are legatura, tot la fel se manifesta.

    Cred ca problema este cauzata de turatia joasa. Cand sta "in soc", la 800 rpm, totul e ok. Ma gandesc ca daca ar fi de la suportii motorului, s-ar simti si la 800rpm, nu? (chiar, astia de pe 3.0 TDI sunt hidraulici? au senzor, baga eroare cand se defecteaza? am schimbat unul acum ~1 an, dar nu mi s-a parut nimic hidraulic la el).

    Ce ar putea cauza aceasta turatie joasa? Clapeta EGR (curatata acum un an), injectoare (n-ar trebui sa apara erori?)?

    Am iesit din Bucuresti in weekend si i-am administrat o doza de "curatat injectoare" - mers in 4000rpm in treapta a 3-a - fara niciun efect.
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Suportii sunt hidraulici, ambii au mufa.
    Injectoarele nu dau eroare decat cand e problema de cablaj.

    Mie unul imi sta ralantiul la 756 rpm cu apa la 90 grade.
     

Distribuie pagina asta