Motor Benzina 1.8 Turbo la A6 C5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de Dr. Gabriel, 2 Ian 2015.

  1. Marian Lamasanu

    Marian Lamasanu 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2016
    Locație:
    Fălticeni
    Masina:
    AUDI A6 C5 1.8T (GPL -PRINS) 2002
    De ceva vreme ma chinui dimineața sa-mi pornesc "nobilul faras A6" dând aprox. 10 chei, iar după prima pornire totul este OK.
    Am schimbat senzorul de temperatura apa, senzorul de temperatura aer admisie, debitmetrul (după care martorii luminosi de la motor si ESP au rămas aprinsi si chiar dacă îi resetez nu se sting)....... si nimic! Ajutor!
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Tot schimbi piese, dar o scanare cu VCDS ai facut ?
     
  3. Marian Lamasanu

    Marian Lamasanu 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2016
    Locație:
    Fălticeni
    Masina:
    AUDI A6 C5 1.8T (GPL -PRINS) 2002
    La scanarea cu VCSD-ul apăreau erori la senzorul de temperatura aer admisie pe care l-am schimbat si.....
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
    Ai zis ca a ramas ESP si martorul motor aprins, acestea automat genereaza erori la scanare, care sunt ?
     
  5. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg, Germania
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Posteaza erorile exact asa cum iti apar.
     
  6. iulian_1976

    iulian_1976 Moderator Staff Member

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Motorul este pe GPL :) dificil de dat un diagnostic,motorul nu a fost conceput cu GPL.
     
  7. GMihai

    GMihai 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2015
    Locație:
    TG Secuiesc
    Masina:
    Audi A6,1.8T,2001
    Adress 01: Engine Labels: 06B-906-018-AWT.lbl
    Control Module Part Number: 4B0 906 018 CG
    Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 01 0002
    Software Coding: 11502
    Work Shop Code: WSC 02325
    Additional Info: WAUZZZ4BZ1N151756 AUZ7Z0A1833768
    VCID: 68DF5E2208D3D65E3C3-517A
    9 Faults Found:

    17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
    P1297 - 35-10 - - Intermittent
    16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
    P0300 - 35-10 - - Intermittent
    16688 - Cylinder 4
    P0304 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
    16686 - Cylinder 2
    P0302 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
    17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add)
    P1136 - 35-10 - System too Lean - Intermittent
    16687 - Cylinder 3
    P0303 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
    16685 - Cylinder 1
    P0301 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent

    Daca ma poate ajuta cineva cu sfaturi ce am de facut cand imi da aceste erori , degeaba le sterg tot imi apar, rateurile pot fi din cauza ca pierd presiune de la turbo ? ce sa verific in asemenea situatii ? Masina merge rau nu trage cum trebuie, cand o accelerez trepideaza toata masina, cer ajutorul vostru , Multumesc si sarbatorii fericite
     
  8. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg, Germania
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Acceleratul si trepidatul apare de obicei dintr-o aprindere defectuoasa, ori distributia variabila este zapacita,ori fisele-bujiile-bobinele sunt obosite....si una si alta genereaza erorile de missfire.
    Legat de turbina ai o problema cu geometria ei, care de altfel nu are legatura cu erorile de missfire.
    Incepe prin a consulta un service si studiata aprinderea pe fiecare cilindru in parte.
     
  9. GMihai

    GMihai 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2015
    Locație:
    TG Secuiesc
    Masina:
    Audi A6,1.8T,2001
    Dupa ce am sters erorile , mi-a ramas doar eroarea de la turbo si rateu cilindru 2. Am sa verific sa vad bujia si fisa de la cilindru 2 si sa vad dupa sarbatori problema cu turbo
     
  10. GMihai

    GMihai 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2015
    Locație:
    TG Secuiesc
    Masina:
    Audi A6,1.8T,2001
    17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)
    P1297 - 35-10 - - Intermittent
    16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
    P0300 - 35-10 - - Intermittent
    16688 - Cylinder 4
    P0304 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
    16686 - Cylinder 2
    P0302 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
    17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add)
    P1136 - 35-10 - System too Lean - Intermittent
    16687 - Cylinder 3
    P0303 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
    16685 - Cylinder 1
    P0301 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent.

    Pe langa astea a inceput sa mi se opreasca motorul in mers cand apas ambreiajul , sa scutere masina dupa 3 de turatii mai ales in a 4 si 5 a , ce sa verific la ea unde sa mai verific la ea. Audi A6 1.8T AWT
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    Audi A6 C6 2.7 TDI 180 hp BPP 2005
  12. GMihai

    GMihai 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2015
    Locație:
    TG Secuiesc
    Masina:
    Audi A6,1.8T,2001
    Bun, mutumesc am sa verific, in schimb rateurile la cilindree pot fi de la pierderea presiuni de la turbo ? Bujiile si bobinele de inductie sunt bune.
     
  13. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg, Germania
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Se pare ca ai tot scris si ti s-a tot raspuns...fara folos in cazul tau
     
    GMihai apreciază asta.
  14. GMihai

    GMihai 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2015
    Locație:
    TG Secuiesc
    Masina:
    Audi A6,1.8T,2001
    Am schimbat supapa reglare presiune compresor, ce vine de la turbo daca nu ma insel, era deschisa mereu. Bun asta e facuta la service, doar ca am mai dat de alte bube: nu imi merge nici asa cum trebuie, nu trage si nu are forta, apas ambreiajul scade turatia de tot si se opreste motorul. Cateodata mi se intampla si la relanti, bujiile sunt ok , imi dadea rateuri la cilindri. Nu stiu ce sa fac cu masina, teste peste teste si reparatii peste reparatii. Maine am sa mai fac un test sa vedem ce mai apare ca sunt curios. Multumesc pentru ajutor.
     
  15. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg, Germania
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Ti s.a spus sa verifici distributia variabila.
     
  16. GMihai

    GMihai 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2015
    Locație:
    TG Secuiesc
    Masina:
    Audi A6,1.8T,2001
    Deci s-a schimbat supapa de reglare presiune compresor. Acum cica e turbo dus. Poate fi asa ? Dupa acel cod ce imi tot apare 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!), cateodata trage bine cateodata nu, se mai opreste motorul din cand in cand, dupa ce apas ambreiajul sau dupa ce pornesc motorul trebuie sa accelerez sa mearga cum altfel moare. Mai explicit poti zice ce e distributia variabila. Ce sa verific ? Am gasit urme de ulei pe furtunul de la intercooler :(
    Cati bani bag oare in ea sa fie ok ?
    Scuzati-ma ca va tot stresez dar deja nu stiu ce sa fac.
     
  17. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg, Germania
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Daca nu isi tine relantiul dupa ce moare,vezi ca bobinele tale de inductie sunt moarte.
     
  18. GMihai

    GMihai 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2015
    Locație:
    TG Secuiesc
    Masina:
    Audi A6,1.8T,2001
    Salut tuturor, Am revenit cu o noua problema. Am facut un test si imi da in felul urmator; Air mass draw in 6.30 si am vazut ca ar trebui sa fie undeva pe la 4.5 maxim, problema asta de unde vine ? furtun fisurat sau rupt ? Pe langa asta cand pornesc masina la cald incepe sa tremure nu sta relantiul, turatia este cand la 900 cand scade brusc la 600 si se opreste motorul, si cand tin un pic ambreiajul apasat scade turatia brusc si se opreste motorul in timpul mersului , ce poate cauza problema asta . Si ca sa fie tot bine am luat furtunul de la egr cel gros care merge la intercooler si am avut surpriza sa gasesc urme de ulei, am verificat egr si pereti erau cam negrii si era ulei pe el . Pot curata egr ? Poate fii problema cu tremuratul masini si cu oprirea motorului in mers din cauza asta ?
    Multumesc pt ajutorul dinainte si pt rabdarea acordata.
    Masina este un audi a6, 1.8T , an 2001. cod motor AWT.
     
  19. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Bujiile cum sunt ? le-ai desfacut sa vezi ce culoare au? si eventual cand au fost schimbate? Eu de la bujii neschimbate imi pornea greu la cald innecata. Cum am pus bujii noi s-a rezolvat.

    Ar mai putea fi ceva legat de senzorii camshaft crankshaft sau o presiune mica de benzina la pornire.
     
  20. GMihai

    GMihai 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2015
    Locație:
    TG Secuiesc
    Masina:
    Audi A6,1.8T,2001
    Dar acel air mass draw in , e aerul ce ajuta la formarea amestecului ? E furtun fisurat ?
     

Distribuie pagina asta