Salutare ! Am sa incerc sa va redau cat mai exact ceea ce mi se intampla cu masina. Intr-o dimineata cand am pornit motorul a pornit si a functionat cateva minute ca si cum ar fi mers in 5 bujii nu in 6 cate are. Am oprit motorul, l-am ponit de cateva ori...degeaba. Am plecat asa cu masina. Trepidatiile si mersul intrerupt al motorului se simteau pana undeva in jurul a 2000 rotatii/min, apoi dispareau. Cel mai rau se simtea la ralanti si la plecarea de pe loc. Am oprit motorul si l-am mai pornit dupa cateva ore...totul disparuse in totalitate. Urmatoarea zi problema a revenit si s-a instalat definitiv. La service au pus un tester (VCDC) cred, si au identificat problema: bobinele 1 si 4 si o sonda de temperatura pe evacuare. Am schimbat cele doua bobine...si nimic. Sunt disperat de cauza....cum se zice. E cazul sa ajung la service AUDI?
M-am lovit de aceasta problema la vechiul meu A8(4.2 benzina). Aceleasi simptome. Doar dupa ce am schimbat toate bobinele am scapat de tremurat si lipsa de putere.
Buna ziua am si eu un audi a6 c5 benzina 2.7 biturbo quattro Am dus-o la un service dupa un accident si printre altele i-am rugat sa imi inlocuiasca distributia si sa imi rectifice chiuloasele. Dupa inlocuirea distributiei mi-au spus ca motorul e ok doar ca masina nu pleaca de pe loc. In urma verificarilor facute au ajuns la concluzia ca volanta este rupta si ca trebuie inlocuita. Am cumparat kit ambreiaj nou si l-au inlocuit doar ca in momentul cand au pornit masina facea un zzgomot foarte puternic in zona unde este ambreiajul si pana la urma a rupt si volanta noua. Au trimis-o la garantie iar intre timp am fost cu cutia de viteze sa o verifice cineva care face doar acest lucru, rezultatul fiind ca, cutia e perfecta. intre timp a sosit si volanta de la garantie (noua) si am fost de fata cand au montat-o.... Problema e ca din nou se auzea accelasi zgomot puternic si am oprit imediat motorul de teama sa nu se rupa din nou. Ultima concluzie a mecanicilor de acolo e ca arborele motor este stramb ceea ce nu prea cred ca are cum. Are cineva idee cam ce s-ar fi putut intampla cu masina mea? P.S. cutia este manuala 6 trepte
Salut! Ce fel de accident ai avut? Cum ai lovit-o? Poate ca axul cutiei n-o mai fi aliniat perfect in continuarea arborelui motor.
Salut! Masina este lovita in partea din fata iar motorul si cutia au fost impinse in spate si suportii sunt rupti
Vibrochenul nu se indoaie - se rupe Axele cutiei de viteze nu se indoaie - se rup sau sparg dintii de pe pinioane Singura chestie poate fi o indoire a carcasei ambreiajului, degeaba intra pe ax daca la strangerea ei il deplaseaza. Ia pune mesterii sa verifice daca carcasa este intacta. La unele modele se poate demonta si observa daca este buna; la altele cutia ambreiajului face corp comun cu motorul si cutia de viteze, adica motorul are o prelungire de care se ataseaza cutia de viteze. Eu zic ca numai asta poate fi. Se poate face si: pornirea motorului numai cu volantul atasat si vazut daca "mesteca suruburi" si inlocuirea cutiei de viteze si vazut daca mai face, s-ar putea sa-ti fie asta remedierea.
Salut Sunt posesor al uni a6 2.7T, si am cateva erori cand il pun pe vag com. Ca si problema fizica masina nu trage la capacitatea ei, am niste trepidatii la relanti ca si cum ar avea un rateu pe un cilindru, dar nu tot timpul la rece functioneaza perfect, iar in sarcina trepiseaza si nu are putere. E atasata o poza cu erorile. Daca cumva stie cineva poate ma indruma spre un mecanic care se pricepe si are rabdare cu motoarele astea, din zona Moldova. Va multumesc
1. Schimba senzorul de temp. antigel G62. 2. Ai o problema ori cu bujiile ori cu injectoarele, valva N75, turbo, furtune vacuum, toate trebuiesc verificate. Pentru mai multe detalii, cauta fiecare cod de eroare pe site-ul de mai jos, ai acolo tot ce iti trebuie. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Category:Fault_Codes
Salutare ! Sunt nou pe acest forum si am cateva neclaritati.. sper sa gasesc pe cnv care ma poate ajuta. Bun, sa incepem.. ieri in timpul mersului mi s.a aprins martorul de ulei (cel rosu) motorul scotand si putin fum alb. Am tras la un peco , am cumparat ulei , am pus (crezand ca numai am) iar dupa 2 minute s.a aprins iar acel martor . Merg (de nevoie cu masina ) inca cativa km grabindu.ma spre casa . (Nu ma injurati, stiu ca trebuia sa opresc pe loc, dar am un copil mic si trebuia sa ma duc sa.l iau) ajung acasa , opresc motorul, il las sa se raceasca ..iar dupa 2 ore cobor la masina sa vad ce damage am produs.. pornind motorul am observat ca se aude si un zgomot ciudat ( probabil tachetii) . Acum intrebarea mea e urmatoarea : sa plec cu masina pe roti sa ma duc la un service? / e atata de grav pe cat cred astfel incat e posibila schimbarea motorului? / a mai patit cnv asa?
Cel mai probabil pompa de ulei nu mai face presiune, sau ai sorbul infundat Du-o pe platforma la service. Cel mai probabil partea de sus a motorului e deja compromisa( axe cu came, posibil garnitura de chiuloasa, tacheti) asa ca e bine sa desfaci si sa refaci totul Ai grija la ce service mergi ca motoarele 2.7 biturbo sunt destul de sensibile si un nepriceput poate face mai mult rau decat bine
Azi am dus deja masina la un service. Si da, cam asa mi s.a spus si mie ca s.au cam stricat multe in el .. tacheti axa cu came etc. Estimarea refacerii motorului piese plus manopera a fost undeva intre 1000-1200 euro inclusiv si schimbarea distributiei . E un pret relativ ok sau l.au umflat "dragii" nostrii mecanici? Tin sa precizez ca e un service de cartier cu unul dintre cei mai buni mecanici pe care ii cunosc, asa ca nu.mi fac griji ca nu s.ar pricepe.
Va multumesc frumos . O sa va tin la curent in caz de apar alte complicatii . Timpul estimativ e de 10 zile pana la finalizare..
Robert Caraiman Ai rezolvat? 3700 nu crezi ca e cam mult pentru o masina cu volan pe dreapta si cu probleme de mai sus?