1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod AFB la A6 C5 - diverse probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de kallomircea, 20 Aug 2013.

  1. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
    In primu rand, daca aveai un S6 din 2000, aveai un motor de 4.2 pe benzina de 340cp (si euro 3), nu un diesel de 150cp.

    In al doilea rand, pentru un raspuns 100% corect in legatura cu ce norma de poluare este o masina, trebuie sa intrebi la RAR (sau institutia echivalenta in Austria)

    Codul motor AFB este euro 2.

    Simptomele care le descrii inseama probleme cu alimentarea cu aer: turbina infundata sau supapa N75. Un tester te poate ajuta sa aflii exact care ii problema.
     
    Ultima editare: 17 Mai 2014
  2. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna

    myth Schimbi pompa de injectie cu una foarte buna si va porni foarte bine si la cald. E dus capul hidraulic, cat despre valori sunt foarte bune. Nu te astepta sa vezi altceva pe Vag. Ai o problema mecanica.
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Mai 2014
  3. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
    Banuiesc si eu pompa de injectie, dar am rezolvat problema altfel. Am facut un circuit electric care atunci cand dau la automat vede temperatura motorului de 22.5 grade, deci ii da mai mult debit si porneste usor. Sub 22.5 grade, intra bujiile, si de pe alimentarea bujiilor, anuleaza acel circuit electric si masina porneste normal.
     
  4. cipsir 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    campina
    Masina:
    a6 quattro. 2.500.an 2001
    pompa injectie motor afb

    Salut,
    Am un a6 c5 avant, 2,5 TDI,quattro,cutie automata,care mi s-a oprit in mers.Am pus-o pe tester si a dat ca defectiune pompa de injectie.Am incercat sa repar calculatorul pompei,am pornit-o,dar s-a oprit iar,se arde un tranzistor inauntrul pompei.Cine are de vanzare o pompa de injectie cu terminatia 002 la motor AFB,si cat m-ar costa ?!

    Va multumesc
    Ciprian 0737164750
     
  5. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
    Am rezolvat problema. Nu era pompa de injectie, ci ceva banal. La injectorul 4 era in permanenta umed. Intotdeauna am banuit ca is vapori de ulei de la busonul de ulei, dar de fapt era furtunasul de la retur crapat si se dezamorsa pompa.
     
  6. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna

    Da,dar in mod normal trebuie sa ai cate o supapa unisens pe cele doua furtune de retur care se duc la pompa.Nu ai spus ca nu le ai.Atunci pompa nu se mai dezamorseaza din cauza furtunelor de la injectoare.
     
  7. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
    Acum m-am uitat pe schema la injectoare. Doar AKE are supape unisens. AFB si AKN nu are din fabrica.
     
  8. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
    In ultima vreme parca pornirea este tot mai rea.

    https://www.youtube.com/watch?v=IWDzaEAtDVY&feature=youtu.be

    Ar putea fi din electromotor? Ca zau nu mai am alte idei ce ar putea fi. Bateria este de 100Ah si am schimbat-o in noiembrie. Diuzele injectoarelor le-am schimbat anul trecut si pompa de injectie a fost reconditionata recent.
     
  9. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
    Pana la urma am schimbat pompa de injectie si invarte motorul mult mai rapid si porneste mult mai bine. Si de tras trage mai bine... cate batai de cap mi-o dat pompa aia "reconditionata".

    Oricum, nu credeam ca invarte asa greu motorul din cauza la pompa. Pana acum si distributia era mai fortata. Si consumul trebuie sa scada....
     
    zoicasvlad apreciază asta.
  10. robertaudi 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2014
    Locație:
    constanta
    Masina:
    a6,afb,1999
    Problema audi a6 2.5 v6 afb150cai

    Problema masina
    Masina porneste la sfert , scoate fum alb exagerat de mult ,dupa 10 sec incepe ca sa tremure si sa oscileze relantiul si se opreste inmediat .am facut un test si imi da asta
    00542 - Needle lift Sensor (G80)
    30-00 - Open or Short to Plus
    Inainte de toate acestea ca sa se intample masina scoate fum alb mult la pornire nu se tura mai mult de 2200 cam asa dupa 10 min de lasat la relantiu si incalzit motor incepea sa se tureze mai mult...dar greu .va rog sa ma ajutati daca aveti idee de aceasta problema
     
  11. myth

    myth Silver Member

    Înscris:
    26 Ian 2011
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    audi a4 '96 <-> audi a6 '98 + audi a3 '03
    Deconecteaza mufa de la injectorul cu fir si masoara-i rezistenta. La rece, trebuie sa fie intre 90-120 ohmi. La cald, creste intervalul cu aproximativ 20ohm. Daca nu ai aceasta valoare, schimba injectorul. Daca ai aceasta valoare, verifica mufa sau firele pana in calculator.
     
  12. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buuna!

    Ti-am dat solutia acum o luna,ce a durat atat?Mutumesc Rodyca.Apropo toate motoarele de 2,5 V6 TDI au supape de sens pe retururile la injectoare! Clar.
     
    Ultima editare: 25 Iun 2014
    Valvali apreciază asta.
  13. GalacticuCS 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Iul 2014
    Locație:
    Berzasca
    Masina:
    A6,2.5 tdi quattro, 2000
    Buna,
    Am cumparat un audi A6 C5 quattro 2.5 tdi din 1999, cod motor AFB si vreau sa fac schimbul de ulei, filtre de ulei, motorina si aer. Nu stiu exact ce anume sa comand. La ulei ma gandeam la CASTROL EDGE doar ca nu stiu daca 5W30 sau 5W40, si filtrele de la MULLER sunt bune ? Va multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Iul 2014
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu la AFB bag Castrol 5W30, nu am probleme. Filtre numai MANN dar din cate am inteles sunt ok si cele Mahle. Despre Muller nu stiu sa iti zic o parere.
     
  15. Rodyca Banned

    Înscris:
    22 Ian 2012
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi ALLROAD 2,5TDI,an 2002
    Buna!

    La motoare peste 150000 de km se pune 10w40 luand in considerare uzura.Va salut.
     
  16. tuner-man 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2014
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    a 6 , 2.5 tdi v6 , 1999
    Salut tuturor , am un Audi A6 din 1999 , cod motor AFB . Am fault code :
    00575 - Intake Manifold Pressure
    08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent

    Am luat cam tot la mana , am curatat turbina , admisia cap coada , a fost ceva de groaza acolo , am schimbat debitmetrul si o vreme toate bune. Eroarea nu apare mereu , dar cand apare ma limiteaza la 3000 rpm. Singurele chestii neverificate este N75 si senzorul din intercooler in partea soferului. Inca o chestie ciudata este ca pe loc daca accelerez maxim masina si apoi iau piciorul de pe pedala , da sa moara si merge sacadat motorul cateva secunde bune. Repet nu am foarte des aceste simptome dar sunt enervante. Va multumesc si astept sfaturi.
     
  17. AndreiValentin

    AndreiValentin 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI 2013
    bataie audi a6

    Salutari,

    aseara am facut o prostie cat mine de mare :undwech: am trecut peste o bordura si a cazut masina pe burta, pe bordura....
    Faza e ca acum cand o accelerez se aude o bataie in motor ca si cum ai baga un pix intr-un ventilator.
    Ce ar putea sa aiba?:shutup2::Flush:
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca ai infundat baia de ulei exista posibilitatea (mica de altfel) sa fi atins bieletele de pe vibrochen si in cazul asta problema e grava. Bafta.
     
    Ultima editare: 12 Oct 2014
  19. dumitrescu_claudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2013
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    audi a6 2,5 1998
    A6 2.5 tdi AFB b4 nu porneste la rece!

    Buna ziua tuturor! Pana acum nu am avut probleme de genul acesta! Acum trei luni a fost schimbata distributia si transmisia! S a verificat parte aprindere si alimentare cu combustibil si totul e in regula. Dau la automat de vreo 3-4 ori pana porneste ! daca porneste apoi porneste in orice secunda din prima dar daca o las 4-5 ore iar nu mai porneste! Specific ca nu porneste cu trepidatii sau oscilatii , dupa pornire se comporta normal!
     
  20. Arty_TDP 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Noi 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a 6 2.5 TDI AVB 1999
    Salut baieti,
    Am achizitionat zilele trecute un audi A6 C5 2.5 TDI din 99 cod motor AFB si nu prea stiu ce sa ii fac in legatura cu anumite probleme. Masina la rece porneste bine dar cum se incinge umpic porneste foarte, foarte greu. Daca motorul este incins la 90 grade (ceea ce e normal) si o opresc, trebuie sa astept cel putin 20 minute ca sa am vreo sansa s-o pornesc fara sa omor bateria sau electromotorul. As vrea sa ma sfatuiti cum as putea rezolva aceasta problema. De la ce ar putea fi sau cine ar putea sa ma ajute cu eventuala reparatie. Tin sa precizez ca masina are 260.000 de km si nu stiu nimic despre istoricul ei. Astept niste raspunsuri, va multumesc mult. ;)
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Noi 2014

Distribuie pagina asta