1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BPW la A4 B7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de mircea911, 11 Sep 2012.

  1. LiviuMoise 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2017
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4, 2001, 96 KW, 130 CP
    Problema dumneavoastra se poate rezolva , banuiesc ca miroase si a motorina nearsa la prima cheie.Injectoarele la acest model se uzeaza pe parte mecanica , nu este de ajuns sa faceti o testare cu un tester, deoarece testerul comunica doar cu bobina injectorului .
    Partea mecanica - diuza, supapa, element pompant, nu se poate verifica decat pe banc destinat acestor agregate. Eu studiez acest model de injector si va sfatuiesc sa le testati electro-mecanic, (adica testate pe banc, unde puteti vedea cantitatea injectata, timp de raspuns al bobinei, supapa de retur)
    Sunt cateva ateliere in tara, care repara profesional si ar trebui sa luati legatura cu ei. Va pot recomanda o firma din Maracineni, Jud. Buzau, unde am vazut ca majoritatea clientilor au lasat niste recenzii numai de bine. Am vazut ca multa lume este multumita,conform recenziilor google si am fost personal la ei, pentru a ma convinge, si intr-adevar au bancuri de proba pentru toate modelele de injectoare.
     
  2. LucianAgr

    LucianAgr 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi a4 b7 2.0 140 cp an 2007 cod motor BPW
    Am auzit și eu că cei din judetul Buzău Mărăcineni sunt foarte buni.Cu siguranță după sărbători voi face o programare la ei.
    Mulțumesc frumos pentru răspunsuri și afaturi și cu ocazia asta va urez tuturor sănătate SĂRBĂTORI FERICITE SI UN AN NOU PLIN DE REALIZĂRI
    La multi ani !!!
     
    StefanDaniel și LiviuMoise apreciază asta.
  3. fanica meze 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2014
    Locație:
    maramures
    Masina:
    A4, B7, 2.0 tdi
    Buna Ziua.
    Am si eu un Audi A4, motorizare 2.0, 140 Cp, cod motor BPW si de ceva timp intampin anumite nereguli la motor. In treaptele de viteze 2 si 3 la turatii de 1600-2000 uneori motorul nu trage si se simpte o oarecare trepidatie, dupa 2000 de rpm motorul revine la normal si efectiv te baga in scaun.
    Am schimbat recent distributie, tacheti, turbo, supapa turba, curatat EGR, chiar am testat cu un EGR si supapa de pe turbo noi si la fel face.
    Cineva mi-a recomandat resoftare intrucat mi-a fost anulat filtru de particule iar softul instalat s-ar putea sa faca anumite figuri.
    Pe tester efectiv nicio eroare si fara martori motor la bord.
    Mentionez ca acele trepidatii si decelerarea nu sunt prezente mereu ci doar ocazional, nu sunt proeminente la cald sau la rece.
    Astept pareri.
     
  4. energy82

    energy82 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2009
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A4 B8 multitronic S4 look,A4 B7 2.0tdi BPW S-Line
    Salutare! Am o problema ciudata la masina,motor bpw. Am anulat curand dpf-ul iar masina tot nu merge ok. Incercand sa depistez problema am depistat ca sonda lambda are in vcds o valoare de 0.00 , iar la masuratoarea cu voltmetru tot asa. Am deconectat mufa catre ecu insa ciudat e ca nu primesc nicio eroare sau altceva. Imi pare straniu ca fara sa fie conectata sonda masina nu afiseze nicio eroare si nici un alt comportament la motor. Aveti idee ce oare se intampla acolo ?
     
  5. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Odata cu anularea dpf-ului a fost strearsa si memoria dtc-urilor.
     
  6. energy82

    energy82 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2009
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A4 B8 multitronic S4 look,A4 B7 2.0tdi BPW S-Line
    Pai si e ok asa ?? nu trebuia anulata decat partea ce tinea de dpf ?
     
  7. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Nu e deloc ok
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    energy mergi la cine ti-a facut softul. Problema care o ai tu de acolo vine.S-a mai repetat despre problema ta pe forum de cateva ori pana acum. De ce nu citesti ?
     
  9. energy82

    energy82 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2009
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    AUDI A4 B8 multitronic S4 look,A4 B7 2.0tdi BPW S-Line
    ok. multumescc!
     
  10. adi21sfz 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mar 2017
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    A4 b7- 2.0 tdi (bpw) 2007 -140cp
    La mine au schimbat epuratorul de ulei.
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Adi multumim pentru raspuns dar colegul caruia i te-ai adresta in 6 (sase) ani de cand a scris mesajul cred ca si rezolvat si poate a vandut si masina. In plus nu a mai intrat pe forum din 22 iulie 2016. Uite-te si tu cui raspunzi si dupa cat timp. Bafta.
     
  12. D.B.Q 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2017
    Locație:
    Piatra neamt
    Masina:
    A4 b7 1.8 T 2005
    Buna seara.
    De curand am intrat in posesia unui Audi a4 avant b7 quattro cu motor 2.0 TDI BPW.
    Masina e super(vin de pe o laguna 2 1.8 benzina si nu am mai detinut diesel).
    Recent subsemnatul se deplasa spre Olanda si pe autostrada(spre norocul meu pe limitare de 80 si o iesire spre o localitate) zambeste la un moment dat martorul Oil pressure(am inghetat)..am mers vam 500 de metri si tras pe dreapta.
    Mentionez ca pompa de ulei e schimbata cu varianta imbunatatita.
    Capota sus sa vedem damageul....ulei de sub filtru de motorina pina pe cutie ..planetara si pe jos pe sub masina..
    Uleiul avea 2000 de km Motul specific 5w40(dpf off egr off)...mai aveam 2 litri de rezerva..sa fie acolo...pus tot uleiul in motor asteptat putin...am pus si diagnoza pe masina..nimic.
    Primul service 1.9 km...dar frica....sa dau sau nu cheie.
    Dau cheie pina la urma ca sunasem la service si lucrau pina la 12 ...era 10 jumatate cand am decis sa o pornesc.
    Apare Oil level (eram cu botul masinii sus) ies pe sosea cu 20 la ora si turatia pina in 1500 de frica lu fratesu cu Oil pressure...se stinge si martorul ala cand am ajuns pe loc drept...Am ajuns la service si nici un semn de eroare.
    Are cineva ideea la ce factura sa ma astept???Care ar putea fi cauza??
    Multumesc mult pt raspunsuri, e prima data cand postez aici si nu am dormit de 2 zile.
     
  13. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Varianta inbunatatita? Sper ca nu se refera la rahatul de balansoar care de fapt e la fel, doar cu o versiune noua de ax (plin) si care inca se toceste...

    Parerea mea e ca ti-a crapat joja de ulei. Asa am patit si eu, de doua ori.
    Alta varianta persupune bloc motor crapat/spart.

    Inca ceva, nu baga 5w40, 5w30 norma 407/507 este ce iti trebe.

    Orsice ar fi, in Olanda o sa fie scump.
     
  14. D.B.Q 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2017
    Locație:
    Piatra neamt
    Masina:
    A4 b7 1.8 T 2005
    Speram la senzorul de presiune ulei...de fapt inca sper..sau vreo garnitura ceva..
    Nu prea am putut izola defectul pt ca era cam tot numai un ulei pe acolo.
    Nu e inca in Olanda,spre norocul meu acum e la un service prin Solingen in Germania.
    Nemtii is putin mai umani la preturi, sper.
     
  15. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Senzorul nu iti arunca ulei afara, dar totusi sugereaza sa verifice joja si stutul de la joja.
    Baga uleiul corect.

    Apropo cu joja desfacuta se poate merge sub 3000 rot min si fara acelerari bruste linistit. Am mers eu Bucuresti - Constanta (Mamaia) asa, cu 139 km la ora fara probleme
     
    D.B.Q și mario vrs apreciază asta.
  16. andrei_sebi18

    andrei_sebi18 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Mar 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    a4 b7 2.0 tdi bpw
    Masina mea face fum alb la pornire dupa ce sta o perioada peste noapte sau cat timp stau la servici. Azi am schimbat egr-ul deoarece membrana era sparta si nu functiona si am descoperit ceva ciudat: pe tevusca pe care intra fumul spre egr aveam acumulata o pasta albicioasa exact cum se face pe capacul la ulei cand ai garnitura ciupita si se amesteca uleiul cu antigelul. La mine la motor antigelul si uleiul sunt absolut curate. Eu banuiesc ca am o fisura in racitorul gazelor recirculate si probabil dupa ce opresc masina din cauza presiunii care ramane in sistemul de racire se acumuleaza antigel in racitorul respectiv si la pornire se evapora acel antigel si de aici acel fum alb dar ce nu inteleg e de unde spuma albicioasa la egr caci acolo nu are cum sa ajunga ulei. Am uitat sa precizez ca imi scade si nivelul de antigel cam un cm la 15 000 km.Asta ar fi parerea mea asi vrea sa va dati si voi cu parerea ce credeti voi ca ar cauza fumul alb doar la pornire dupa pauza mai lunga si de unde spuma alba la egr. Multumesc
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ai mai scris in topicul asta despre problemele care le ai si in topicul dedicat EGR si clapeta Shut-Off si ti s-a raspuns ce sa faci.
    Dupa ce schimbi complet si racitorul EGR cu unul nou OE (nu altceva AM) si clapeta shut-off tot noua si OE sau Siemens-VDO si cureti bine de tot galeria de admisie ia sa vezi daca mai scoate fum.
    Banuiesc ca nu ai cumprat o mizerie de EGR din aia ieftina ci unul marca Siemens VDO. Despre problema ta s-a mai scris pe forum de zeci de ori pana acum si trebuie sa faci ce ti-am spus eu pentru inceput.

    Ca sa rezolvi problemele definitiv la masina ta o sa cheltui foarte multi bani si trebuia sa te astepti la asta. Bafta

    Mesajul a fost mutat in topicul unde trebuia sa citesti. Citeste integral topicul asta unde ai scris (degeaba in opinia mea atat timp cat ai solutiile pe forum) si asta: http://www.clubaudi.ro/threads/fum-...nfundat-blocat-spart.16629/page-5#post-744542
     
  18. D.B.Q 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2017
    Locație:
    Piatra neamt
    Masina:
    A4 b7 1.8 T 2005
    Multumesc pentru raspunsuri si o sa spun cand aflu cauza, ce si cum...Sper sa nu fie cu trei zerouri suma..:(
     
  19. D.B.Q 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2017
    Locație:
    Piatra neamt
    Masina:
    A4 b7 1.8 T 2005
    Din ce am inteles azi de la mecanic din putina engleza pe care o vorbea e teava de ulei de la turbo....mai exact etansarea ei in capatul dinspre motor..a comandat piesa si aflu si costurile maine cand o sa fie gata.
     
  20. toniandrei28

    toniandrei28 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2016
    Locație:
    alba
    Masina:
    audi a4 2006
    Salutare, acum doua saptamani in timp ce mergeam în România din Italia sa aprins martorul spirala, masina fara putere, isi mentinea viteza dar nu mai urca acul. Am oprit masina am pornit-o a dispărut martorul si masina mergea bine. A facut inca de doua ori pana in Romania, in tara am pus testerul si a spus mecanicul ca are presiunea prea mare in turbo. Neavând timp sa vad de ea am umblat asa prin tara si am venit inapoi in italia cu ea fara nici cea mai mica problema. A mai pătit cineva asa, sa fi fost ceva senzor?
     

Distribuie pagina asta