1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor cod BRD la A4 B7 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de Lajos farkas, 3 Iun 2009.

  1. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Si axa cu came cum se prezinta?
     
  2. Ionutb7avant

    Ionutb7avant 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mai 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 b7 avant 170cp manuala
    Poate ajuta pe cineva. Am gasit rezolvare la problema mea: trebuia reglat actuatorul de la turbina. Am reparato la cei de la Cipos Turbotehnics din Otopeni. Super meseriasi, recomand cu toata increderea celor ce au probleme legate de turbina sau actuatoare, sunt profesionisti.
     
    Dan_co, letkuteb și arazvan2002 apreciază asta.
  3. letkuteb

    letkuteb 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2016
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    A4 B7 AVANT 2.0tdi BRD 170CP
    Salutare, am si eu o problema cu cablajul de la injectoare, mai exact mufa care se fixeaza in blocul motor are urechile rupte,a fost fixata cu silicon, datorita faptului ca nu este fixata cum trebuie pierd ulei pe langa mufa. In etka codul cablajului este 03G971033M, aveti idee daca se potriveste cablajul de la alte coduri motor?

    Sent from my HTC Desire 828 using Tapatalk
     
  4. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    De ce ai vrea sa montezi altceva daca stii codul cablajului care este dedicat motorului tau ?
    Potriveste de la motorul BMN, BUY de pe A3 si BRD, BVA de pe A4.
    Teoretic, poti lua o mufa buna de pe un cablaj SH si sa scoti/introduci firele tale in aceasta, cu depinatori potriviti.
     
    letkuteb apreciază asta.
  5. letkuteb

    letkuteb 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2016
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    A4 B7 AVANT 2.0tdi BRD 170CP
    Am intrebat daca se potriveste si alt cablaj, pe codul scris mai sus nu gasesc. Am gasit unul pe un site de dezmembrari, dar nu il mai aveau cand am sunat. E mai complicat sa scot firele si sa le bag la loc.


    Sent from my HTC Desire 828 using Tapatalk
     
  6. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Nu potriveste alt cod (alt cablaj) daca la asta te referi.
     
  7. letkuteb

    letkuteb 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2016
    Locație:
    Targoviste
    Masina:
    A4 B7 AVANT 2.0tdi BRD 170CP
    Ah, ok, am inteles, o sa mai caut atunci[emoji17][emoji17]

    Sent from my HTC Desire 828 using Tapatalk
     
  8. claw89

    claw89 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2016
    Locație:
    vaslui
    Masina:
    Audi A4, motor 2.0 BRD 170 cp, an 2007
    Salutare,
    Vin si eu cu o rugăminte pentru cei care au trecut prin asa ceva sau au intalnit asa ceva.
    Este vorba de un A4 motor 2.0 cod BRD 170 cp. Masina nu are "vlaga" pana la 2500 de ture iar când ajunge aici te lipește în scaun. A fost pusă pe dyno , s-a constatat lag-ul acesta, turbina a fost reconditionata, egr anulat , schimbat electrovalve de presiune, făcut probă de actuatori, debitmetrul verificat cu altul de la alta mașina si nimic, dpf ul a fost scos atât fizic cat si soft ( de acum 1 an de când am luat masina).
    Am atasat si un log in mers. Sincer nu mai am ideei si nimeni nu a reușit să îi dea de cap. Multumesc anticipat.

    20170609_191928.jpg 20171008_131658.jpg 20171008_131807.jpg
     
  9. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Ai o problema de care s-au batut foarte multi posesori de BRD. In primul rand, nu ai facut bine ca ai anulat EGR la motorul acesta. Pune EGR-ul la loc, verifici din nou partea mecanica (verifici inclusiv injectia), iar apoi mergi la un tuner mai de doamne ajuta si iti faci un Stage 1 custom, dupa ce ii spui in prealabil ca nu ai putere in ture joase. Daca nici asa nu rezolvi problema, poti incerca sa montezi un turbo de 2.7 TDI, apoi refaci softul.
    Putere de jos cum ai la 1.9 TDI euro 3 nu vei avea niciodata la acest motor, cu ideea asta trebuie sa te impaci. Poti insa sa o faci sa traga de pe la 2100-2200 rpm, dupa ce faci ce ti-am spus.
     
    Dan_co și letkuteb apreciază asta.
  10. claw89

    claw89 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2016
    Locație:
    vaslui
    Masina:
    Audi A4, motor 2.0 BRD 170 cp, an 2007
    Tocmai ca la un tuner am descoperit această problemă deoarece am fost sa imi faca un stage 1 (acesta fiind chiar unul foarte cunoscut) iar el mi-a spus sa rezolv problema ca daca ar fi sa ii faca stage-ul sa nu apara si alte probleme. Injectoarele au fost și ele verificate și sunt în parametri, iar EGR-ul este anulat cu șaiba, deci nu ar fi problemă sa o scot.
     
  11. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Desi nu ma pricep atat de bine la log-uri, observ ca pana la 2500k turbo nu ajunge la presiune desi N75 lucreaza la maxim.Dpmdv tija actuatorului tau este prea lunga si de aici vine problema.
    Tunnerul tau s-a uitat la log si nu stie de unde provine problema ta?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  12. claw89

    claw89 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2016
    Locație:
    vaslui
    Masina:
    Audi A4, motor 2.0 BRD 170 cp, an 2007
    Log-ul a fost făcut după ce am fost la tuner. Ideea e ca ma gândeam ca dupa ce a fost recondiționată turbina a fost si reglată dar asta nu stiu sigur. Am să încerc si o reglare de actuator sa vedem ce o ieși ! Ms pt sfaturi
     
  13. Dan_co 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2017
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant, 2.0TDI 170 CP, BRD, 2008
    Salutari tuturor! Sunt relativ proaspat posesor de A4 B7 2.0 TDI BRD, 2008. Sunt multumit de ea, dar are o problema careia inca nu ii dau de capat... mai exact, aproximativ intre 65 si 80 grade (temperatura lichid racire) masina tremura toata, iar acul turometrului variaza intre 820 - 870 turatii (aproximativ). Dupa ce temperatura ajunge la 90 de grade, tremura aproape insesizabil, iar acul turometrului variaza si el aproape insesizabil. A fost pusa pe testere, iar concluzia a fost ca injectorul 4 are niste valori putin diferite fata de valoarea ideala, dar cu toate acestea se incadreaza in parametrii specificati de producator (am redat in mare cele spuse de specialist). Avansul are o valoare apropiata de + 3.00, dar si despre acesta mi s-a spus ca plaja indicata de producator ar fi -5.00 - +5.00. Astfel, din punctul de vedere al specialistului nu vede nicio problema deocamdata... dar masina tremura, dupa cum am spus. Din calculator a crescut turatia la relanti la 905, spunandu-mi ca turatia normala e 903. Mi s-a recomandat sa schimb motorina... puneam motorina ecto de la luckoil... in prezent testez si am inceput cu motorina premium ( sau cum ii spune la cea mai scumpa) de la OMV. Ce parere aveti, ce poate fi si cum pot rezolva problema aceasta ? Sa nu uit: am schimbat filtrele:motorina, ulei, aer, polen si uleiul! Am curatat si EGR si galerie admisie... destul de curate!
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Turatia normala la motorul tau este 860, nu cat spui tu. Ai scris degeaba aici pentru ca nu o sa-ti spuna nimeni din fata tastaturi ce trebuie sa faci ca sa rezolvi.
    Ca sa rezolvi, citesti si schimbi tot ce a schimbat colegul in acest topic: http://www.clubaudi.ro/threads/audi-a4-2-0-tdi-brd-170-hp-2007.46291/

    Citesti integral si inlocuiesti tot ce a inlocuit colegul in acel topic si la sfarsit schimbi toate oringurile si suruburile la injectoare si faci reglajul lor. Voi in loc sa cititi si sa puneti in aplicare tot ce este scris intai intrebati inutil. Modelul asta de Audi iti va manca multi bani si nervi ca sa il ai intr-o conditie perfecta.
     
    Dan_co apreciază asta.
  15. Marius07 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,2.0 TDI 170CP,2007
    Pune avansul intre -1.5 si -2.5.La motorul asta daca e peste -2 trepideaza pana ajunge la 90 grade.Si schimba mecanicul
     
    Dan_co apreciază asta.
  16. iVladBogdan Silver Member

    Înscris:
    3 Feb 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B5 1.8T AWT 2001
    Dupa cum ti-am spus si cand ne-am intalnit, motorul asta merge cum trebuie doar cu avansul pe minus. Regleaza-l cum ti s-a spus mai sus. Vezi si cu injectorul ala care nu prea era in "rand" cu celelalte. Eu aveam avansul pus corect si tot trepida uneori la ralanti. De vina era tot un injector.
     
    Dan_co apreciază asta.
  17. Dan_co 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2017
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant, 2.0TDI 170 CP, BRD, 2008
    Multumesc pt raspunsuri baieti.
     
  18. Mogosanu

    Mogosanu 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4 2.0 BRD
    Salutare tuturor.
    Am o foarte mare problema cu masina .
    Detin un audi a4 b7 cod motor BRD 170 hp
    L am cumparat acum aproximativ 11 luni din Germania , l am adus acasa , masina mergea destul de bine insa nu tragea parca de toti cai pe care ii are in acte, asa ca intr o zi m am apucat sa i desfac egr, clapeta si admisie sa le curat. Zis si facut, am desfacut clapeta si egr , le am curatat si la admisie am avut o problema in demontarea ei aceea fiind surubul din interior de care nu stiam . Am tot incercat am tot cautat dar nu am gasit nimic am mai scobit cu surubelnita in admisie dar tot nu am gasit nimic . Nereusind am pus tot ce am putut curata la loc si am dat sa pornesc motorul. Surpriza , nu pornea , invartea constant ca si cum nu ar fi avut compresie sau motorina . Intr un final am ajuns sa i demontez chiuloasa si sa io duc la rectificat, costandu ma 2300 de lei rectificatu si toate garniturile noi plus prezoane . Dupa operatiunea de montare toate au mers bine masina a pornit , tragea mult mai bine ca inainte . Dupa doua trei puni de zile motorul mi s a oprit in mers , a balbait de vre o 2 ori si s a oprit , am luat o tractata de acolo si am dus o la service , cand a deschis capacu de la culbutori 4 din culbutori de la axu din stanga erau sparti, instalatia cu mufele de la bujii deasemenea sparta plus o bujie(3) rupta de jos din chiiuloasa dar doar partea interioara a bujiei am desfacut bujia si e intreaga numai ca electrodul daca zic bine era rupt de jos. Am inceput sa desfac in continuare , fata masini si am desfacut capacele de la distributie si surpriza mare , cureaua slaba din cauza intinzatorului care era slabit din prezon. Motorul se invarte cu cheia uniform nu e blocat doar ca nu mi pot imagina ce s o mai fi intamplat , daca mi puteti da informatii in legatura cu ce sa fac astept cu mare drag , Si va multumesc .
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Continuui desfacutul si verifici supapele, pistoanele, etc.
     
  20. Mogosanu

    Mogosanu 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4 2.0 BRD
    Mentionez ca tot ce a tinut de chiuloasa in afara de axe am pus nou. Supape noi , ghiduri semeringuri etc. Este posibil sa nu le fi afectat in momentu opriri tinand cont de faptu ca motorul se invarte uniform la cheie sau nu e obligatoriu?
     

Distribuie pagina asta