1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pompa de inalta presiune la motorul 2.0 CR TDI - Span/Pilitura in sistemul de injectie si in pompa

Discuție în 'Motoare si transmisii' creată de Mema Nicus0r, 9 Mai 2012.

  1. Christiano 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGC, 2010
    Mersi pentru promptitudine! După cum vezi sunt intr-o situație cam urâta, mai ales ca m-a prins in Franța. Încerc sa înțeleg mai bine situația și am cateva intrebari:
    1. Este posibil sa nu fi ajuns span in injectoare, rezervor?
    2. Cum se verifica injectoarele?
    3. De ce trebuie curațat rezervorul? Șpanul trece de filtru de motorina?
    4. Piesele trebuie sa fie noi sau merg și de la dezmembrări?
    5. Trebuie schimbați și senzorii?
    6. Care e cea mai buna varianta in situația asta și cam ce cheltuieli implica in România?
     
  2. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Incerc sa iti raspund din intamplarile altor persoane.
    1. Da. Spanul din pompa merge direct la injectoare, returul in rezervor, deci cu span.
    2. Injectoarele se verifica la banc.
    3. Din cauza ca are span(din motorina de la retur), mai devreme sau mai tarziu ajunge la noile injectoare.
    4. Da. Cel mai bine iesi din dezmembrari, dar cu injectoarele, pompa noua sau revizionata, altfel poti patii ca acum.
    5. De obicei se curata.
    6. De la 2000€ in sus, depinde de cine dai.

    Cu ceva pagini in urma @kng_bv a patit la fel. Nu mai retin cum si unde a redactat toata lucrarea.
     
    Ultima editare: 16 Oct 2017
    Christiano apreciază asta.
  3. Christiano 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGC, 2010
  4. Guest 86281 Guest

    Pompa ce cod are R35 sau R40?
     
  5. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
  6. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Solutie definitiva:
    CP3 upgrade
    Injectoare sh ..aprox 400-450 euro, cu garnituri noi de etansare.
    Filtru 1 micron inainte de pompa cp3 ..aproximativ 100 euro cu tot cu suport, deoarece nu vei putea curata calumea rezervorul.
    Acest filtru il poti monta si fara curatarea sistemului (furtune, rezervor etc.), dar personal l-as curata fara a-l da jos de pe masin, atat cat se poate. Scoti 60-70% din span.
    Esti mult sub 2000 euro si nu vei mai avea vreodata probleme.
     
    Smiley, gabi_74 și Christiano apreciază asta.
  7. Christiano 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGC, 2010
    rabbit85 Nu știu. O sa verific...


    MacMac Mersi! Cred ca asta e soluția pe care voi merge. Poți sa-mi dai un link, coduri sau foto ca sa știu ce sa caut referitor la filtru ? Pe internet nu găsesc filtru de 1 micron.
     
  8. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Pai dacă faci upgrade la pompa cp3,mai trebuie și filtru de 1 micron?Despre ce vorbim aici?
     
  9. Guest 86281 Guest

    Filtrul de 1 micron e necesar in cazul in care e span in rezervor. E aproape imposibil sa cureti tot spanul din rezervor.
     
    MacMac apreciază asta.
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    De asta le reprezentanta se inlocuieste rezervorul si costurile reparatiei sar de 6.000 - 7.000 Euro.
     
  11. Christiano 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGC, 2010
    Asta e pompa
     
  12. MacMac

    MacMac Bronze Member

    Înscris:
    5 Ian 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    RS3 5xxHp, Q5 3.0 CCWA
    Identica cu toate celelalte r35 sau 40 ..foloseste-o sanatos! [emoji22]
     
  13. Christiano 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGC, 2010
  14. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Stiu, inca esti in perioada aia de negare, si eu am fost la fel timp de vreo 6luni :) era vorba sa-mi trimita mac prin septembrie-octombrie si de abia prin aprilie-mai m-am lamurit. Doar ca la voi sa nu va lamuriti cand este deja prea tarziu.
     
  15. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Probabil ca pana colegii nu-si fac timp sa studieze conceptia (foarte proasta din punctul meu de vedere) a pompelor CP4 si pe urma a CP3 (practic indestructibile in conditii de utilizare normala) nu vor intelege la ce riscuri se expun. Problema la CP4 se datoreaza faptului ca nu poate fi impiedicata nicicum rasucirea pistonului si implicit a rolei antrenata de cama de pe axul pompei. Din momentul in care pistonul s-a rasucit in jurul axei si cama calca perpendicular pe rola ... s-a terminat si :banghead:. La CP4 problema nu se pune daca se va intampla, ci cand se va intampla. La CP3 acest fenomen nu se va intampla ,,never, ever".
     
    Clauu apreciază asta.
  16. Guest 86281 Guest

    In conceptia mea, imprecisa si de unica folosinta aceste CP4



    Si despre CP3

     
    paulkf apreciază asta.
  17. kng_bv

    kng_bv Gold Member

    Înscris:
    5 Dec 2013
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 B8 Avant 2.0, 2011 200+CP A3 quattro, 1.8T, 2000 400+CP
    775 fara nici o litera dupa, este fix prima varianta. La fel a fost si a mea :)
     
  18. Christiano 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGC, 2010
    Pe pompa mea scrie 0445010507, iar eu am găsit una cu 0445010529. Este compatibila sau nu?
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu dupa codul ala te iei ci dupa codul de piesa dat de Audi.
     
  20. Christiano 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2017
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGC, 2010
    OK. Și la injectoare eu am 03L130277 și am găsit la fel dar are și o litera la sfârșit (J). Se potrivesc?
     

Distribuie pagina asta